بهترین رستوران های حلال بیروت؛ لبنان

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین رستوران های حلال بیروت؛ لبنان

بیروت، پایتخت لبنان، یکی از زیباترین شهرهای توریستی خاورمیانه است. رستوران‌های بیروت، تنوع قابل ملاحظه‌ای دارند و تقریبا همه آن‌ها، غذای حلال سرو می‌کنند.

بیروت، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا است. پایتخت لبنان، از نظر گردشگری در سال‌های اخیر، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. رستوران های بیروت، در کنار آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های طبیعی، دست به دست هم داده‌اند تا از این شهر، یک مقصد گردشگری کامل بسازند.

بیروت یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه، گردشگران زیادی از سراسر دنیا دارد. یکی از تفریحات محبوب گردشگران در شهرهای توریستی، غذا خوردن در رستوران‌های لوکس است. پیدا کردن رستوران‌های حلال بیروت، کار سختی نیست.

۶۰ درصد از جمعیت لبنان را مسلمانان تشکیل می‌دهند بنابراین در این کشور، راحت‌تر از آنچه که فکر می‌کنید می‌توانید غذاهای حلال پیدا کنید. در واقع همه رستوران‌های بیروت حلال هستند یا غذای حلال هم دارند. در ادامه، تعدادی از بهترین رستوران‌های حلال بیروت را معرفی می‌کنیم.

رستوران Em Sherif

بهترین رستوران های بیروت

در رستوران Em Sherif می‌توانید بهترین غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای، غذاهای گیاهی و وگان، حلال، بدون گلوتن و... را نوش جان کنید. در این رستوران، غذاها در ظروف شیک و با تزیینات بسیار زیبایی سرو می‌شوند که این شیوه‌ی جذاب سرو کردن غذاها، این رستوران را از سایر رستوران‌ها، متمایز می‌کند. بهترین غذاهای سنتی لبنان و بهترین سینی‌های مزه را می‌توانید اینجا سفارش دهید و از طعم و کیفیت آن‌ها مطمئن باشید.

فضای این رستوران با تم شرقی و خاورمیانه‌ای تزیین شده است و دکوراسیونی زیبا و چشم‌نواز دارد. اگر غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و مجلل، یکی از تفریحات شما است، در سفر به بیروت، این رستوران را از دست ندهید. مالک این رستوران یعنی Em Sherif شخصا بر همه غذاها و تزیینات آن‌ها نظارت می‌کند تا مطمئن شود که از مهمانان این رستوران با بهترین غذاها پذیرایی می‌شود. غذاهایی که با تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد غذایی تهیه می‌شوند و تزییناتی چشمگیر دارند.

اگر غذا خوردن در رستوران‌های لوکس و مجلل، یکی از تفریحات شما است، در سفر به بیروت، این رستوران را از دست ندهید

هر شب، اجرای موسیقی و رویدادهای فرهنگی گوناگون در رستوران اجرا می‌شود و مهمانان را سرگرم می‌کند. اگر دوست دارید هم‌زمان با خوردن غذا، از شنیدن موسیقی سنتی عربی لذت ببرید، در انتخاب این رستوران، شک نکنید. یکی از سازهایی که در اجراهای زنده‌ی رستوران زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، قانون است.

لذیذترین و زیباترین غذاهای شرقی در فضای لوکس و مجلل در این رستوران سرو می‌شود. این رستوران برای خوردن ناهارهای مفصل همراه با اعضای خانواده، برای شام‌های رمانتیک دو نفره و موقعیت‌های مختلف، مناسب است. تالار غذاخوری این رستوران برای ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد.

این رستوران هر روز از ساعت ۱۲ و نیم ظهر تا ۴ عطر و از ۸ و نیم شب تا ۱۲ شب آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به این موارد اشاره کرد: پارکینگ، پذیرش مسترکارت، پذیرش ویزا کارت، وای‌فای رایگان، امکان رزرو، دسترسی ویلچر و...

رستوران Barbar

رستوران های حلال بیروت

رستوران Barbar یک رستوران عالی برای خوردن بهترین غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، فست فود، خارومیانه‌ای، غذاهای گیاهی و وگان و غذاهای حلال است. در طول روز برای تمام وعده‌ها، یعنی صبحانه و ناهار و شام و میان‌وعده می‌توانید به این رستوران سر بزنید. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به کارکنان دقیق و سریع، امکان بیرون بردن غذا، تحویل غذا و... اشاره کرد. محیط رستوران برای خانواده‌هایی که بچه دارند، برای غذا خوردن گروهی و برای امتحان کردن غذاهای محلی بسیار مناسب است. این رستوران، ۲۴ ساعته باز است و هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید برای غذا خوردن به آن سر بزنید.

هرآنچه که از منوی مفصل این رستوران انتخاب کنید رضایت‌تان را جلب می‌کند. انواع پاستا و پیتزا و غذاهای سریع لبنانی مثل فلافل و شاورما دارد. شاورمای این رستوران بسیار محبوب است. از همه مهم‌تر، قیمت غذاها در این رستوران، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

رستوران Abdel Wahab

رستوران های حلال بیروت

رستوران Abdel Wahab یک انتخاب عالی برای لذت بردن از غذاهای سنتی و اصیل لبنانی است. هم کیفیت غذاها و دقت و سرعت سرویس‌دهی در این رستوران بسیار قابل‌قبول است. منوی رستوران بسیار متنوع است و رضایت مهمانان با سلیقه‌های مختلف را جلب می‌کند. همه غذاها با تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. هر غذایی که از منو انتخاب کنید، لذیذ و باکیفیت است و از سفارش دادنش پشیمان نمی‌شوید.

هر غذایی که از منو انتخاب کنید، لذیذ و باکیفیت است و از سفارش دادنش پشیمان نمی‌شوید

به غیر از غذاهای اصیل، منوی رستوران چندین پیش‌غذای عالی هم دارد که نباید از دست بدهید. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار سریع و دوستانه است. انواع غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، گیاهی، وگان و حلال در منوی رستوران وجود دارد. برای وعده‌های ناهار و شام و میان‌وعده‌ها می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید.

از دیگر امکانات آن می‌توان به امکان رزرو میز، امکان بیرون بردن غذا، صندلی در فضای باز، پارکینگ، وای‌فای رایگان، سرویس تحویل غذا و... اشاره کرد.

محیط رستوران برای خانواده‌ها، برای برگزاری مراسم خاص، ملاقات‌های کاری و رسمی، قرارهای عاشقانه و... مناسب است.

رستوران Liza

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Liza یک رستوران عالی در بیروت برای خوردن بهترین غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن است. برای وعده‌های ناهار و شام و میان‌وعده می‌توانید به این رستوران سر بزنید. امکان رزرو میز، سالن غذاخوری خصوصی، کارکنان دقیق و سریع، پارکینگ، دسترسی راحت ویلچر، وای‌فای رایگان از امکانات این رستوران است که موجب راحتی بیشتر مهمانان می‌شود.

این ستوران فضای مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی، مراسم خاص، ملاقات‌های کاری، قرارهای عاشقانه و... دارد. این رستوران روزهای شنبه و یکشنبه از ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و بقیه‌ی روزهای هفته از ساعت ۱۲ و نیم ظهر تا ۱۱ و نیم شب آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

دکوراسیون رستوران و فضای آن بسیار زیبا و دلپذیر است. غذاهای لبنانی را با کمی تغییرات مدرن می‌توانید اینجا نوش جان کنید. تعداد پیش‌غذاهای منو بسیار قابل‌توجه است و یک منوی مفصل دسر هم دارد.

رستوران t-marbouta

رستوران های حلال بیروت

رستوران t-marbouta یک رستوران غذای لبنانی، مدیترانه‌ای، گیاهی، وگان، حلال و بدون گلوتن است. برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان‌وعده و نوشیدنی می‌توانید به این رستوان سر بزنید. از امکانات مختلف آن می‌توان سرویس تحویل غذا، بیرون بردن غذا، امکان رزرو میز، صندلی در فضای باز، دسترسی راحت ویلچر، پذیرش کارت‌های اعتباری بین‌المللی، وای‌فای رایگان را نام برد.

غذای لذیذ و باکیفیت، فضای دلنشین و قرار داشتن در مکانی دنج، از ویژگی‌های این رستوران است

این رستوران برای خوردن غذاهای محلی، برای برگزاری رویدادهای خاص، برای شام خوردن در کنار خانواده یا قرارهای عاشقانه، مناسب است. از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

غذای لذیذ و باکیفیت، فضای دلنشین و دوست‌داشتنی و قرار داشتن در مکانی دنج و دور از شلوغی و ازدحام، از ویژگی‌هایی است که باعث جلب توجه گردشگران و اهالی شهر به این رستوران شده است. سرویس‌دهی در این رستوران، بسیار سریع و دوستانه است. موسیقی ملایمی که پخش می‌شود، لذت غذا خوردن در این رستوران را دوچندان می‌کند.

رستوران Enab Beirut

رستوران Enab Beirut منوی مفصلی از انواع غذاها متناسب با رژیم‌های غذایی مختلف دارد. در منوی این رستوران غذای گیاهی، وگان، حلال و غذاهای بدون گلوتن وجود دارد. برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده‌ها می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید. بهترین غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای در این رستوران سرو می‌شود. از امکانات و ویژگی‌های دیگر این رستوران می‌توان به این موارد اشاره کرد:

تحویل غذا، وای‌فای رایگان، امکان رزرو میز، میز و صندلی در فضای باز، پارکینگ، امکان دسترسی ویلچر، پذیرش کارت‌های اعتباری بین‌المللی از جمله مستر کارت، ویزا و آمریکن اکسپرس، صندلی مخصوص برای کودکان و...

این رستوران، محیطی دنج و دوست‌داشتنی دارد. غذاهای لذیذی سرو می‌کند و سرویس‌دهی در آن بسیار دوستانه و محترمانه است. موسیقی سنتی برای مهمانان پخش می‌شود که لذت غذا خوردن در این رستوران را دوچندان می‌کند. مطمئنا بعد از امتحان کردن این رستوران، دوباره آن را برای غذا خوردن انتخاب می‌کنید.

رستوران Leila

رستوران های حلال بیروت

رستوران Leila یکی از بهترین رستوران‌های بیروت برای خوردن غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، گیاهی، وگان، حلال و خاورمیانه‌ای است. برای همه وعده‌های غذایی می‌توانید به این رستوران سر بزنید. از امکانات مختلف رستوران می‌توان به امکان رزرو میز، بیرون بردن غذا، صندلی در فضای باز، سرویس تحویل غذا، پارکینگ، دسترسی به ویلچر و... اشاره کرد.

این رستوران برای برگزاری رویدادهای خاص، قرارهای کاری، غذا خوردن گروهی و خانوادگی، خوردن غذاهای محلی و غذا خوردن همراه بچه‌ها، مناسب است.

این رستوران هفت روز هفته از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است.

محیطی بسیار دوستانه و صمیمانه دارد و قیمت‌های آن معقول و مناسب است. سرویس‌دهی در این رستوران بسیار سریع و محترمانه است. هرآنچه که از منو سفارش دهید، نظرتان را جلب می‌کند. منوی پیش‌غذاهای رستوران بسیار مفصل است.

رستوران Abu Naim

رستوران Abu Naim منویی مفصل از بهترین غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، گیاهی، وگان و حلال دارد. برای وعده‌های ناهار و شام و میان‌وعده‌ها می‌توانید به این رستوران سر بزنید. این رستوران، شب‌ها تا دیروقت باز است. از امکانات این رستوران می‌توان به پارکینگ، صندلی مخصوص کودکان، امکان رزرو میز، امکان بیرون بردن غذا، سرویس تحویل غذا و... اشاره کرد.

غذاهای این رستوران با مرغوب‌ترین مواد غذایی ممکن تهیه می‌شوند. منوی رستوران مفصل است و برای همه ذائقه‌ها و رژیم‌های غذایی، موردی در آن پیدا می‌شود. یکی از پرطرفدارترین غذاهای منو، حموص است. اگر می‌خواهید گروهی غذا بخورید و سلیقه‌ها و رژیم‌های غذایی متفاوتی دارید، این رستوران را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

سرویس‌دهی در این رستوران، نسبتا سریع و بسیار دوستانه است. فضای آرام و دلپذیری دارد که لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند.

کافه Cafe Hamra

در کافه رستوران Cafe Hamra علاوه بر نوشیدنی‌ها و دسرهای رایج در کافه‌ها، می‌توانید غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای، چند نوع غذای بین‌المللی، غذاهای گیاهی و وگان، غذاهای حلال و غذاهای بدون گلوتن سفارش دهید. برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده‌ها و همچنین برای نوشیدن لذیذترین نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی‌های این کافه که باعث جلب توجه مردم شده؛ چشم‌اندازی است که رو به بندر و قایق‌های تفریحی دارد

از امکانات این کافه می‌توان به میز و صندلی در فضای باز، امکان دسترسی ویلچر، وای‌فای رایگان، امکان رزرو کردن میز و... اشاره کرد. اگر می‌خواهید غذاهای سبک و ساده‌ی محلی را نوش جان کنید، اگر همراه با بچه‌ها یا گروهی سفر می‌کنید، این رستوران انتخاب خوبی برای غذا خوردن است.  هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب برای سر زدن به این کافه فرصت دارید. 

یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه که باعث جلب توجه گردشگران و اهالی شهر شده است؛ چشم‌اندازی است که رو به بندر و قایق‌های تفریحی دارد. سرویس‌دهی در این رستوران، بسیار سریع و دوستانه است. هرآنچه که از منو سفارش دهید، کیفیت مطلوبی دارد و نظرتان را جلب می‌کند.

رستوران Roadster diner

رستوران Roadster diner یک رستوران عالی در بیروت برای خوردن غذاهای حلال، گیاهی، وگان و غذاهای بدون گلوتن است. در واقع با هر رژیم غذایی که وارد این رستوران شوید، حتما غذای مناسب خود را در منو پیدا می‌کنید. برای وعده‌های صبحانه، ناهار، شام، میان‌وعده و حتی شام‌های دیروقت می‌توانید به این رستوران سر بزنید. انواع فست‌فود و غذاهای آمریکایی هم در منو دیده می‌شود.

از امکانات و ویژگی‌های این رستوران می‌توان سرویس تحویل غذا، بیرون بردن غذا، میز و صندلی در فضای باز، پارکینگ، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، دسترسی آسان ویلچر و وای‌فای رایگان اشاره کرد.

غذاهای این رستوران، کیفیت مطلوبی دارند. انواع مزه‌های سنتی لبنان و غذاهای کبابی در منو گنجانده شده است. این رستوران برا دورهمی‌های خانوادگی بسیار مناسب است. کارکنان رستوران، رفتاری بسیار گرم و دوستانه با مهمانان دارند.

رستوران Karam

بهترین رستوران های بیروت

رستوران Karam  یکی از بهترین رستوران‌های بیروت است و در مرکز شهر قرار دارد. غذاهای این رستوران، کیفیت بسیار قابل‌توجهی دارند. پنیرهای گریل شده، سالادهای محلی و دسرهای بسیار لذیذ عربی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.

دکوراسیون رستوران، ساده و مدرن است. بیشتر از فضای رستوران، غذاهای لذیذ منو است که توجه مهمانان را جلب می‌کند. سرویس‌دهی در رستوران Karam بسیار صمیمانه و سریع است. در ضمن در این رستوران قلیان هم قابل سفارش است.

این رستوران، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر است و البته قیمت بالایی دارد

این رستوران، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. درست در مرکز شهر و در نزدیکی مسجد مرکزی بیروت واقع شده است. قیمت‌های رستوران، برای رستورانی که در مرکز شهر قرار دارد و کیفیت خوبی دارد، قیمت‌های معقول و متوسط است.

کافی است یک بار در این رستوران غذا بخورید تا برای بار دوم، برای رفتن به آن مشتاق شوید.

غذاهای این رستوران حلال است. در منوی رستوران انواع غذاهای مناسب برای گیاه‌خواران وجود دارد. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید به این رستوران سر بزنید. انواع غذاهای مدیترانه‌ای و لبنانی در منو دیده می‌شود. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به این موارد اشاره کرد:

امکان رزرو میز، صندلی بلند مخصوص کودکان، امکان سفارش غذا از بیرون و...

این رستوران، یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر است. غذاها بسیار باکیفیت و لذیذ است و البته قیمت بالایی دارد.

رستوران Zaatar W Zeit

رستوران های حلال بیروت

رستوران Zaatar W Zeit یکی از باسابقه‌ترین رستوران‌های بیروت است. این رستوران همواره به‌دنبال ایجاد تنوع و ارائه‌ی جدیدترین و لذیذترین غذاها با الهام از آشپزی سنتی است. افرادی که رژیم‌های غذایی گیاه‌خواری، وگان و بدون گلوتن دارند می‌توانند در این رستوران غذا بخورند. برای وعده‌های صبحانه و ناهار و شام و شام دیروقت می‌توانید به این رستوران سر بزنید. بهترین غذاهای لبنانی، مدیترانه‌ای و انواع فست‌فود در این رستوران سرو می‌شود.

از امکانات این رستوران می‌توان به این موارد اشاره کرد:

سرویس تحویل غذا، دسترسی آسان با ویلچر، وای‌فای رایگان و...

این رستوران، کارکنانی بسیار سریع دارد که رفتاری محترمانه و دوستانه با مهمانان دارند. رستوران Zaatar W Zeit

یک رستوران میان‌رده است و محیطی دلپذیر و گرم دارد.

مطالب مرتبط:

منبع tripadvisor

دیدگاه