شهربازی های مشهد برای کودکان و بزرگسالان (به روزرسانی 1402)

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور پنجشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۵
شهربازی های مشهد برای کودکان و بزرگسالان (به روزرسانی 1402)

در سفر به شهر مشهد با بازدید از شهربازی های سرپوشیده و روباز این شهر، روزی خوش و هیجان‌انگیز برای خانواده و کودکان خود رقم بزنید.

شهر مشهد به‌عنوان یکی از مراکز مذهبی و گردشگری ایران، هر سال و در تمام فصول میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. در دهه‌های اخیر، در این شهر اقدامات زیادی در جهت توسعه مراکز تفریحی صورت گرفته است. احداث شهربازی‎‌های روباز یا سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان و ساخت پارک های موضوعی در مشهد باعث می‌شود که مسافران پس از زیارت و گشت‌و‌گذار در شهر، ساعات خوش و هیجان‌انگیزی را در این شهربازی‌ها در کنار خانواده و فرزندان خود تجربه کنند. این شهربازی‌ها از جاهای دیدنی مشهد به شمار می‌روند.

با ما همراه باشید تا شما را با برخی از شهربازی های مشهد برای بزرگسالان و کودکان آشنا کنیم.

لیست بهترین شهربازی های مشهد برای بزرگسالان و کودکان:

پارک علمی پروفسور بازیما

  • آدرس: مشهد، میدان بهارستان، مجتمع تجاری وصال، طبقه چهارم، پارک علمی پروفسور بازیما (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۱۱۵۰۵۲ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

پارک علمی پروفسور بازیما

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«پارک علمی پروفسور بازیما» از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که اولین پارک‌ موضوعی در ایران و سومین در جهان به شمار می‌رود. این پارک در مساحتی حدود ۲,۴۰۰ متر مربع در مرکز تجاری وصال مشهد قرار گرفته است. در شهربازی پروفسور بازیما، کودکان و بزرگسالان با عبور از دهان یک انسان غول‌پیکر و سفر به درون اندام‌های بدن، به کشف اسرار بدن انسان می‌پردازند. بازی‌های گوناگون این پارک علمی مانند عصب‌سنج، ماشین زمان و بازی‌های عملی، با روش‌های سرگرم‌کننده نکات علمی را به کودکان می‌آموزد.

کودکان در آکادمی زیست‌شناسی پارک علمی پروفسور بازیما می‌توانند مانند یک پزشک، بدن انسان یا قورباغه را تشریح کنند. در بخش بازی‌های واقعیت مجازی، مانند یک خلبان از پرواز بر فراز شهر مشهد لذت ببرند، با سوار شدن بر زیردریایی به دنیای عجیب جانوران زیر دریا سفر کنند و با مریخ‌نورد بازیما به کاوش مریخ بپردازند. امکان بازدید از این شهربازی فقط در سانس‌های گردش علمی امکان‌پذیر است که هر سانس ۱٫۵ ساعت طول می‌کشد. کارشناسان بازیما در تمام بخش‌های پارک، کودکان را همراهی و راهنمایی می‌کنند. این شهربازی برای مدت کوتاهی بسته شده است. قبل از بازدید با این مجموعه تماس بگیرید.

شهربازی اکسون پارک

  • آدرس: مشهد، میدان ۱۷ شهریور، مجتمع تجاری اکسون، طبقه ۴، شهربازی اکسون پارک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۴۰۲۵۰۰ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۳
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی اکسون پارک مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی اکسون پارک» در مجتمع تجاری اکسون از شهربازی های سرپوشیده مشهد به شمار می‌رود. این شهربازی گزینه مناسبی برای کودکانی است که حوصله گشت‌وگذار در مراکز خرید را ندارند. از سرگرمی‌های این شهربازی باید به ماشین کوبنده، تیر و کمان و قصر کودک اشاره کرد. اتاق گریم کودک نیز از بخش‌های جذاب اکسون پارک برای کودکان است. بخش بازی‌های واقعیت مجازی این شهربازی از نقاط قوت مجموعه به شمار می‌رود. نزدیکی شهربازی اکسون پارک به حرم امام رضا(ع)، بر محبوبیت آن در میان گردشگران افزوده است.

شهربازی هپی لند 

  • آدرس: مشهد، بلوار طبرسی، بین طبرسی ۲۷ و ۲۹، مجتمع تجاری آرمیتاژ، طبقه سوم، شهربازی هپی لند (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۶۹۳۷۷۰ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۲
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی هپی لند مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی هپی لند» از شهربازی های سرپوشیده مشهد محسوب می‌شود که در مرکز خرید آرمیتاژ و در فاصله نزدیکی از حرم امام رضا(ع) قرار گرفته است و به‌عنوان یکی از تفریحات مشهد در شب شهرت دارد. دستگاه‌های بازی پیشرفته این شهربازی بیشتر برای سرگرمی کودکان و نوجوانان طراحی شده است؛ البته بزرگسالان نیز می‌توانند از فوتبال‌دستی، سینمای هفت‌بعدی، بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری این مجموعه لذت ببرند. 

هپی لند با داشتن بیش از ۵۰ وسیله بازی مانند کشتی، هلیکوپتر، قطار، سینما هفت‌بعدی، دارت، صخره‌نوردی، ماجراجویان، انگری‌برد و... محیطی شاد و سرگرم‌کننده برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند. اتاق عکاسی و کافه هپی لند نیز از بخش‎‌های جذاب این شهربازی به شمار می‌رود.

سرزمین بازی‌های سمگا 

  • آدرس: مشهد، انتهای خیابان امام رضا، پایانه مسافربری مشهد، طبقه منفی یک، سرزمین بازی‌های سمگا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۵۱۹۶۱۱ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰، جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۲:۳۰
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

سرزمین بازی‌های سمگا مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«سرزمین بازی‌های سمگا» یا «شهربازی سمگا» در ترمینال مسافربری مشهد قرار گرفته است که می‌تواند به‌محض ورود به شهر یا پیش از خروج از شهر، شما و فرزندتان را سرگرم می‌کند. این شهربازی که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است، با مساحتی بیش از ۲۰,۰۰۰ متر مربع بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد و ایران به شمار می‌رود. سرزمین بازی‌های سمگا قابلیت ارائه خدمات هم‌زمان به ۶۰۰ نفر را دارد.

سمگا با بیش از ۱۱۰ دستگاه بازی از مجهزترین شهربازی های مشهد است. از وسایل بازی این شهربازی می‌توان از ماشین برقی، قطار شادی، لیزر شو، ایرهاکی، هلیکوپتر، سفینه، صخره‌نوردی متحرک، پاتیناژ،  فوتبال‌دستی و... نام برد. در شهربازی سمگا با وسایل بازی گوناگون و امکاناتی شامل سینمای پنج‌بعدی، سالن بیلیارد، باشگاه بولینگ با هشت لاین، پینت‌بال، تیر و کمان، اتاق تولد، سالن همایش و... می‌توان امکانات تفریحی چند شهربازی‌ را یک‌جا تجربه کرد. 

لگوسیتی مشهد (شهربازی کیان سنتر ۲)

  • آدرس: مشهد، تقاطع بلوار فرامرز عباسی و جانباز، مجتمع کیان سنتر ۲، طبقه ۱۱، لگوسیتی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۱۴۴۴۰۳ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۱۰ تا ۲۲
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

لگو سیتی یا شهربازی کیان سنتر ۲

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«لگوسیتی» یا «شهربازی کیان سنتر ۲» یکی از بهترین شهرباز‎ی‌های سرپوشیده مشهد است که در مرکز تجاری کیان سنتر ۲ قرار دارد. این مجتمع تجاری ۱۷ طبقه دارد و در زمینی به مساحت ۲,۵۰۰ متر مربع بنا شده است. شهربازی لگوسیتی از شهربازی های جدید به شمار می‌رود و آن را با نام «شهر آجری» نیز می‌شناسند. این شهربازی کاراکترهای لگوی محدودی دارد.

لگوسیتی بیش از ۸۰ بازی متنوع برای تمام رده‌های سنی به‌ویژه کودکان فراهم کرده است. از بازی‌های این شهربازی می‌توان به ماشین‌های کوبنده، سورتمه، ماجراجویان، چرخ‌وفلک، اسب گردان، گردونه فانوس، بولینگ، بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری و... اشاره کرد. همچنین این مجموعه دارای سینمای هفت‌بعدی است که می‌تواند برای تمام خانواده سرگرم‌کننده و مهیج باشد.

شهربازی جنگل جادویی (شهربازی پروما)

  • آدرس: مشهد، میدان جانباز، مرکز خرید پروما، طبقه سوم، شهربازی جنگل جادویی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۶۳۷۴۰۱ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۹ تا ۲۴
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی جنگل جادویی (شهربازی پروما)

منبع عکس: respina24.ir، عکاس: ناشناس

«شهربازی جنگل جادویی» یکی از سرگرم‌کننده‌ترین شهربازی های سرپوشیده مشهد است که در مرکز خرید پروما قرار دارد؛ از این‌رو، با نام «شهربازی پروما» نیز شناخته می‌شود. بیشتر وسایل بازی جنگل جادویی مناسب کودکان است؛ اما بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای برای نوجوانان و جوانان نیز در آن یافت می‌شود. از امکانات تفریحی این شهربازی می‌توان از ترامپولین، شهر بادی، استخر توپ، ایرهاکی، مینی بولینگ، هواپیمای گردان، فانوس، فانی‌کار و... نام برد. همچنین سالن لیزر تگ، بیلیارد و سینما چند بعدی پروما نیز در میان نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی دارد.

شهربازی پونی پارک

  • آدرس: مشهد، میدان جانباز، مجتمع نیکا، طبقه سوم، شهربازی پونی پارک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۶۷۷۴۷۳ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳، روزهای تعطیل از ۱۱ تا ۲۳
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی پونی پارک مشهد

منبع عکس: intoday.ir، عکاس: ناشناس

«شهربازی پونی پارک» از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که با آینده کودکان ارتباط مستقیم دارد. در این شهربازی کودکان با مشاغل گوناگون مانند نانوایی، آرایشگری، گل‌فروشی، سوپر مارکت و... آشنا می‌شوند. پونی پارک محلی مناسب برای کودکان است که در کنار شادی و تفریح، نکات مهمی درباره آینده خود و جامعه می‌آموزند. همچنین این شهربازی دارای خانه تولد برای برگزاری مراسم جشن تولد کودکان و ثبت خاطرات شیرین برای آن‌ها است.

شهربازی کارالند

  • آدرس: مشهد، بلوار هفت‌تیر، نبش خیابان گلشن، برج آرمیتاژ گلشن، طبقه سوم، شهربازی کارالند (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۳۳۵۳۰۰ ۰۵۱ 
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی کارالند مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی کارالند» از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که همراه با تفریح به‌ آموزش کودکان می‌پردازد. این شهربازی موضوعی با تم مشاغل در برج آرمیتاژ گلشن مشهد، یکی از بلندترین برج های ایران، واقع شده است. در این مجتمع شما می‌توانید کودکان سه تا ۱۲ ساله خود را به طبقه سوم مجموعه ببرید و به مسئولان این شهربازی بسپارید و با خیال راحت به خریدکردن در این مرکز بپردازید. شهربازی کارالند در دو طبقه با فضایی به وسعت ۸۰۰ متر مربع ، سرزمینی برای کسب اطلاع کودکان در زمینه مشاغل و حرفه‌های گوناگون است.

کودکان در شهربازی کارالند با مفاهیمی مانند کار گروهی، استقلال شخصیتی، مهارت‌های فردی و گروهی، مفاهیم اقتصادی و دخل و خرج آشنا می‌شوند. همچنین با راهنمایی کارشناسان مجموعه، با بازی و سرگرمی در مورد شغل موردعلاقه خود اطلاعاتی کسب می‌کنند. در این شهربازی، کودکان می‌توانند مشاغلی مانند پلیس، آتش‌نشانی، پزشکی، دندان پزشکی، نجاری، خلبانی، کارمند بانک، نقاشی، آرایشگری، خوانندگی، قنادی و... را تجربه کنند. 

شهربازی کلوپ پاندا و پاندا پلاس

  • آدرس شعبه اول: مشهد، نبش صیاد شیرازی ۱۸، شهربازی کلوپ پاندا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۶۸۲۴۹۴ ۰۵۱
  • آدرس شعبه دوم: مشهد، الهیه، بلوار رحمانیه، نبش سجادیه ۲۱، شهربازی پاندا پلاس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۱۴۰۰۰۰ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۲:۳۰
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی کلوپ پاندا و پاندا پلاس مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی کلوپ پاندا» از بهترین شهربازی های کودکان مشهد است. شعبه اول این مجموعه در خیابان صیاد شیرازی مشهد و شعبه دوم با نام «پاندا پلاس» در سجادیه مشهد فعالیت دارد. هدف از ساخت این مجموعه سرپوشیده، تقویت جسم و ذهن کودکان با استفاده از روش‌های خلاقانه است. کلوپ پاندا ۱۷ ایستگاه‌ بازی دارد که به دو بخش ورزشی و خلاقیت تقسیم می‌شود؛ به‌طوری که کودکان در ایستگاه‌های مختلف توقف می‌کنند و بازی ایستگاه را انجام می‌دهند.

از ایستگاه‌های ورزشی کلوپ پاندا می‌توان از تیر و کمان، زیپ‌لاین، ترامپولین، پل معلق، تعادلی، اتومبیل‌رانی، قایق‌رانی، دیوار صخره‌نوردی، ورزش‌های توپی، ورزش‌های بومی و بازی‌های سنتی و... نام برد. همچنین ایستگاه‌های خلاقیت شامل کارگاه نقاشی، لگو، بازی فکری، کاردستی و... سعی بر رشد فکری و ذهنی کودکان دارد. این کلوپ تجربه‌ای متفاوت از دیگر شهربازی‌ها برای کودکان فراهم می‌کند. شعبه پاندا پلاس برای محدوده الهیه سرویس رفت‌ و برگشت رایگان در نظر گرفته است.

باشگاه کودک و آینده

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، نبش خیام جنوبی ۱۴، باشگاه کودک و آینده (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۶۳۶۰۳۷ ۰۵۱
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

باشگاه کودک و آینده مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«باشگاه کودک و آینده» از مفیدترین شهربازی های سرپوشیده مشهد مناسب برای کودکان دو تا ۱۲ ساله است که خلاقیت و هوش هیجانی کودکان را با استفاده از بازی‎‌های سرگرم‌کننده تقویت می‌کند. آموزش اعتماد‌به‌نفس، کنترل خشم و ارتباط صحیح کودکان از اهداف این باشگاه است.

در باشگاه کودک و آینده بازی‌های گوناگون سرگرم‌کننده‌ای با کودکان انجام می‌شود. تفریحاتی مانند وسطی، آب‌بازی و.. از بازی‌های حرکتی و سرگرمی‎‌هایی مانند نقاشی، موسیقی و شطرنج از بازی‌های خلاقانه باشگاه است. کارگاه‌های قایق‌رانی، قصه‌گویی، گیاه‌شناسی و... نیز در باشگاه کودک و آینده برگزار می‌شود. به‌طور کلی این باشگاه محل مناسبی برای بازی، سرگرمی و رشد جسمی و ذهنی کودکان است.

شهربازی معارفی مشهد

  • آدرس: مشهد، حرم مطهر امام رضا(ع)، ورودی باب‌الجواد، شهربازی معارفی مشهد (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت بازدید: از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱، شنبه‌ها تعطیل است.   
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

شهربازی معارفی مشهد

منبع عکس: tasnimnews.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی معارفی مشهد» که در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، از بهترین شهربازی های سرپوشیده مشهد برای کودکان و نوجوانان به شمار می‌رود. این شهربازی دارای ۱۴ مجموعه بازی مجزا است. وجه تمایز شهربازی معارفی مشهد با دیگر شهربازی‌ها در این است که در این مجموعه، مشاغل و مفاهیم مختلف شهروندی در قالب بازی به کودکان آموزش داده می‌شود.  

فضای شاد و آموزنده شهربازی معارفی بر اساس آموزش مفاهیم احکام دین، اعتقادات، تاریخ اسلام و اخلاق پایه‌گذاری شده است. بازی‌های شهربازی معارفی برای چهار رده سنی مختلف خردسالان (۳ تا ۶ سال)، کودکان گروه الف (۷ تا ۹ سال)، کودکان گروه ب (۱۰ تا ۱۲ سال) و نوجوانان (۱۳ تا ۱۷ سال) طراحی و اجرا می‌شود.

کیدز کلاب کیدو

  • آدرس: مشهد، بلوارفرامرز عباسی، فرامرز ۳۷، بین خیابان توکلی ۵ و ۷، کیدز کلاب کیدو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۶۲۳۶۲۸ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۰
  • شهربازی های مشهد برای کودکان

کیدز کلاب کیدو مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

کیدز کلاب کیدو از لوکس‌ترین شهربازی های سرپوشیده مشهد برای کودکان به شمار می‌رود. این مجموعه با محیطی شاد و کادری مجرب، فضای بی‌نظیری را برای کودکان فراهم آورده است. کیدز کلاب کیدو نه‌تنها با نام شهربازی کودکان بلکه به‌عنوان یکی از بهترین مهدکودک‌های مشهد نیز شناخته می‌شود که شما می‌توانید با خیال راحت کودک خود را به کادر مهربان مجموعه بسپارید و به انجام کارهای خود بپردازید. در کیدز کلاب انواع مفاهیم در قالب بازی‌های سرگرم‌کننده در محیطی مجهز و شاد به کودکان آموزش داده می‌شود. 

شهربازی پارک ملت

  • آدرس: مشهد، بلوار امامت، رو‌به‌روی امامت ۸، شهربازی پارک ملت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۰۹۴۹۸۶ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۱۶ تا ۲۴
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی پارک ملت مشهد

منبع عکس: mizboon.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی پارک ملت» در سال ۱۳۵۱ به‌عنوان نخستین شهربازی شهر مشهد احداث شده است. این شهربازی در مساحتی برابر ۳۰,۰۰۰ متر مربع از محبوب‌ترین شهربازی های روباز مشهد به شمار می‌رود که با وسیله‌های بازی متنوع، بزرگسالان و کودکان را به هیجان وامی‌دارد. بلندترین چرخ و فلک خاورمیانه با ارتفاع ۸۰ متر و وزن ۲۵۰ تن در شهربازی پارک ملت واقع شده است. این چرخ‌ و فلک عظیم در میان مشهدی‌ها به فانفار شهرت دارد. تماشای افق شهر از بالاترین نقطه این چرخ و فلک، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی به‌همراه دارد.

از دیگر وسایل تفریحی و هیجانی بزرگسالان و کودکان این شهربازی می‌توان به اسکیت‌بورد، ترن‌هوایی، آکروجت فضایی، سورتمه، سالتو، فریزبی، فایر بال، کشتی صبا، کشتی دوقلو، ماشین برقی، اسکای فلایر، صندلی فضایی، کریزی دنس، ایرهاکی، سرسره بادی، گردباد، شاتل باس، آفتاب‌مهتاب، قطار کودکان، استخر توپ و... اشاره کرد.

شهربازی الماس شهر (سرزمین خورشید)

  • آدرس: مشهد، خیام شمالی، رو‌به‌روی بازار بین‌المللی سپاد، شهربازی الماس شهر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۵۲۷۸۰۴ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۴
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی الماس شهر مشهد (سرزمین خورشید)

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی الماس شهر» که در گذشته با نام «سرزمین خورشید» شناخته می‌شد، از شهربازی های روباز مشهد به شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و از آن‌ زمان تاکنون تغییرات بسیاری یافته است. اولین چیزی که در بدو ورود گردشگران را حیرت‌زده می‌کند،  مجسمه بزرگی از رستم پهلوان است که در جلوی درب ورودی آن قرار گرفته‌ است. الماس شهر حدود ۴۰,۰۰۰ متر مربع (چهار هکتار) مساحت دارد و با بیش از ۲۰ دستگاه بازی ایمن می‌تواند خانواده‌ها را سرگرم کند. مهیج‌ترین بخش این شهربازی، ترن هوایی پارک با عنوان بزرگ‌ترین ترن هوایی ایران است.

از وسایل بازی شهربازی الماس شهر می‌توان از کشتی، ترامپولین، سرسره بادی، سورتمه، کشتی صبا، ماشین برقی، اسکای فلایر، استخر توپ، فریزبی، شاتل باس، تاب کودک، فنجان گردان و... نام برد. از دیگر امکانات این شهربازی باید به سالن آمفی‌تئاتر، اتاق گریم کودکان، اتاق عکاسی با حیواناتی مانند آفتاب‌پرست و مار، سینمای تابستانی، پیست اتومبیل‌رانی، سینمای هفت‌بعدی، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

شهربازی سرزمین عجایب

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام، بلوار بهارستان، مرکز خرید الماس شرق، طبقه ۳ و ۴، سرزمین عجایب (مشاهده روی نقشه) 
  • تلفن: ۳۷۱۱۳۳۲۷ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۲، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۲
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی سرزمین عجایب مشهد

منبع عکس: utravs.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی سرزمین عجایب» که با نام شهربازی الماس شرق نیز شناخته می‌شود، از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که برای تمام رده‌های سنی سرگرمی‌های گوناگونی دارد. این مجموعه با ۱۴۰ دستگاه بازی از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. از محبوب‌ترین وسایل بازی سرزمین عجایب باید به ماشین کوبنده، آفتاب مهتاب، چرخ وفلک، مینی جت، بازی‌های جایزه‌ای رایانه‌ای، بازی‌های واقعیت مجازی، اتاق بازی با شن ویژه خردسالان، بازی‌های گروهی بزرگسالان مانند بولینگ، بیلیارد، دارت و فوتبال‌دستی اشاره کرد.

شما می‌توانید ساعات طولانی از روز را در مجتمع الماس شرق با خرید و تفریح در سرزمین عجایب بگذرانید. وسایل بازی این شهربازی از استانداردهای جهانی پیروی می‌کند. قیمت بلیط این مجموعه نیز مناسب به‌نظر می‌رسد. 

شهربازی کوهسنگی لند

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار کلانتری، انتهای خیابان کوهسنگی، پارک کوهسنگی مشهد
  • تلفن: ۳۷۲۴۰۲۲۶ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۹ تا دو بامداد
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی کوهسنگی لند مشهد

منبع عکس: utravs.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی کوهسنگی لند» از شهربازی های روباز مشهد است که در بخش جنوبی دریاچه کوهسنگی قرار دارد و مکانی بی‌نظیر و خوش‌آب‌وهوا برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید بعدازظهر یک روز تعطیل را سوار بر قایق‌های پدالی این دریاچه با غذا دادن به مرغابی‎‌های رنگارنگ دریاچه بگذرانید. از دیگر تفریحات متنوع کوهسنگی لند می‌توان به ترامپولین، زوربال استوانه کودک، زوربال استوانه بزرگسال، قایق موتوری، قایق پدالی فولکسی، قایق دستی کودک، قطار کودک، استخر توپ، بایک ریسینگ و... اشاره کرد.

شهربازی هلیوم پارک

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷، مجتمع مروارید گوهرشاد، طبقه ۴ و ۵، شهربازی هلیوم پارک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۸۶۹۶۸۳ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۳
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی هلیوم پارک مشهد

منبع عکس: salamparvaz.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی هلیوم پارک» یکی از مهیج‌ترین شهربازی های سرپوشیده مشهد که عنوان اولین پارک پرشی ایران را نیز از آن خود کرده است. این شهربازی دو سالن ۱,۵۰۰ مترمربعی را شامل می‌شود که در طبقه چهارم و پنجم مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد قرار دارد. طبقه چهارم به‌رنگ آبی با تم اقیانوسی و طبقه پنجم به‌رنگ سبز با تم جنگل طراحی شده است. کودکان و بزرگسالان می‌توانند ساعت‌ها در این شهربازی بالا و پایین بپرند، انرژی تخلیه کنند و دور از دنیای مجازی با هیجان و شادی ثبت خاطره کنند. 

از بازی‌های مهیج هلیوم پارک می‌توان از محوطه والیبال ترامپولین، محوطه بسکتبال ترامپولین، گلادیاتور، محوطه کیک‌بال ترامپولین، طناب تعادل، نینجاکورس، فوتبال، ژیمناستیک، وایپ‌ اوت، صخره‌نوردی، ایربگ، فری جامپینگ و... اشاره کرد. این مجموعه دارای دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان با قیمت بلیط یکسان است. در این پارک امکان برگزاری مراسم و جشن‌های تولد نیز وجود دارد. از دیگر بخش‌های هیجان‌انگیز هلیوم پارک، فضاهای بازی واقعیت مجازی است که امروزه طرفداران خاصی در میان نوجوانان و جوانان دارد.

شهربازی پارک وحدت

  • آدرس: مشهد، بلوار وحدت، بوستان وحدت، شهربازی پارک وحدت (مشاهده روی نقشه)
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی پارک وحدت مشهد

منبع عکس: rahbal.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی پارک وحدت» واقع در بوستان وحدت یکی از جذاب‌ترین شهربازی های مشهد به شمار می‌رود. بازی‌های متنوع این شهربازی شامل استخر کودک، ترافیک کودک، قصر بادیپک، بشقاب پرنده، قطار کودک، تاب، ترامپولین، فانفار و قایق پدالی قو می‌شود. همچنین میزهای پینگ‌پنگ، زمین اسکیت، میزهای شطرنج و زمین‌های ورزشی پارک وحدت بر جذابیت این مجموعه افزوده است. این شهربازی به شهربازی پارک ملت مشهد نمی‌رسد؛ اما در میان شهروندان، محبوبیت خاص خود را دارد.

شهربازی اکسیر مشهد

  • آدرس: مشهد، بلوار شریعتی، بلوار امامیه، چهارراه مخابرات، مجتمع اکسیر، طبقه چهارم، شهربازی اکسیر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۶۳۸۴۳۰ ۰۲۱
  • ساعت بازدید: هشت تا ۲۳
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی اکسیر مشهد

منبع عکس: roham724.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی اکسیر» واقع در مرکز خرید اکسیر از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که دنیایی رنگارنگ از بازی و شادی را برای کودکان و بزرگسالان به ارمغان می‌آورد. از بازی‌های مهیج مناسب کودکان در این شهربازی می‌توان از ایرهاکی کودکان، مینی بسکتبال، هیپو کودک، کلبه کودک، سوپر بایک و... نام برد. همچنین بزرگسالان می‌توانند از بازی‌های ایرهاکی، تفنگ رمبو، بسکتبال فانتزی، ماشین گیمی هامر، دارت، کلبه وحشت، بیلیارد، بازی‌های واقعیت مجازی و... در اکسیر لذت ببرند.

شهربازی ویلاژ توریست

  • آدرس: مشهد، ابتدای جاده طرقبه، نبش امام رضا ۸، مجتمع تجاری ویلاژ توریست، شهربازی ویلاژ توریست (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۵۹۵۱۹۹ ۰۵۱
  • ساعت بازدید: ۹:۳۰ تا ۲۳
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

شهربازی ویلاژ توریست مشهد

منبع عکس: iranbomgardi.com، عکاس: ناشناس

«شهربازی ویلاژ توریست» در یکی از محبوب‌ترین نقاط طرقبه مشهد در مجتمع تجاری و تفریحی ویلاژ توریست واقع شده است. این شهربازی سرپوشیده با مساحتی برابر ۴,۰۰۰ متر مربع در طبقه سوم مجموعه قرار دارد. بازدید از ویلاژ توریست فرصت مناسبی برای استفاده از ییلاقات زیبای طرقبه است. از وسایل بازی و تفریحات ویلاژ توریست می‌توان از دستگاه فیشینگ، ماشین کوبنده، هاورکرافت، بازی‌های کامپیوتری، بولینگ، بیلیارد و سینما هفت‌بعدی نام برد.

پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد

  • آدرس: مشهد، شاندیز، مرکز خرید و سرگرمی پدیده شاندیز، بلوک پنج، سالن پاتیناژ (مشاهده روی نقشه)
  • شهربازی های مشهد برای بزرگسالان

«سالن پاتیناژ مشهد» در مرکز خرید پدیده شاندیز از شهربازی های سرپوشیده مشهد است که شما می‌توانید لذت اسکی روی یخ را در آن تجربه کنید. این سالن با مساحتی برابر ۱,۶۰۰ متر مربع از بزرگ‌ترین پیست‌های پاتیناژ ایران و خاور میانه به شمار می‌رود. در سالن پاتیناژ پدیده، بزرگسالان و کودکان کنار یکدیگر به اسکی روی یخ می‌پردازند. دختران کمتر از ۹ سال امکان استفاده از این سالن را ندارند؛ اما برای آقایان محدودیت سنی وجود ندارد. اگر شما علاقه‌ای به اسکی روی یخ ندارید، می‌توانید از طبقات دورتادور سالن به تماشای دیگران بپردازید و از هنر دیگران لذت ببرید.

پاتیناژ پدیده شاندیز مشهد

منبع عکس: shoppingmall.padide.com، عکاس: ناشناس

اگر شما نیز تجربه بازدید از شهربازی های مشهد را داشته‌اید، نظر خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان و بزرگسالان کدامند؟

شهربازی پارک ملت، شهربازی الماس شهر (سرزمین خورشید)، شهربازی سرزمین عجایب، پارک علمی پروفسور بازیما، شهربازی اکسون پارک، شهربازی هپی لند، لگوسیتی مشهد (شهربازی کیان سنتر ۲)، شهربازی جنگل جادویی (شهربازی پروما)، شهربازی کلوپ پاندا و پاندا پلاس و شهربازی کوهسنگی لند از بهترین شهربازی های مشهد برای کودکان و بزرگسالان هستند.

نزدیک‌ترین شهربازی به حرم امام رضا (ع) کجاست؟

شهربازی هپی لند، شهربازی اکسون پارک و شهربازی معارفی

بزرگ‌ترین چرخ‌و‌فلک خاور میانه در کدام شهربازی است؟

شهربازی پارک ملت مشهد

بهترین سالن پاتیناژ مشهد کجاست؟

سالن پاتیناژ پدیده در مرکز تجاری و گردشگری پدیده شاندیز مشهد

منبع عکس کاور: salamparvaz.com، عکاس: ناشناس

مطالب مرتبط:

دیدگاه