بهترین رستوران های جاده چالوس | از ارکیده تا همسفر

زیبا وکیلی
زیبا وکیلی سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین رستوران های جاده چالوس | از ارکیده تا همسفر

رستوران‌ های جاده چالوس در مسیری پرپیچ‌وخم و سحرانگیز، با منویی متنوع از نوشیدنی‌ها، غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی برای صبحانه، ناهار و شام به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

جاده چالوس با نام رسمی جاده ۵۹ یکی از شناخته‌شده‌ترین و مهم‌ترین جاده‌های ایران برای دسترسی به شمال ایران محسوب می‌شود. این مسیر از شهر کرج آغاز می‌شود و با ۱۶۸ کیلومتر طول، تا شهر چالوس ادامه دارد. جاده چالوس از جاهای دیدنی چالوس محسوب می‌شود.

گذراندن وقت و صرف غذا در مسیر نسبتا طولانی، منحصر‌به‌فرد و خوش‌‌آب‌وهوای جاده چالوس، یکی از تفریحات ساکنان شهرهای اطراف آن است؛ همچنین سالانه مسافران زیادی از این جاده معروف عبور می‌کنند و از همین رو، رستوران‌های بسیاری در جاده چالوس به مسافران ارائه خدمات می‌کنند؛ با این وجود، تعدادی از آن‌ها از شهرت بیشتری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی رستوران های معروف جاده چالوس می‌پردازیم.

بهترین رستوران‌‌ های جاده چالوس:

رستوران میرزایی

  • آدرس: کرج، کیلومتر هفت جاده چالوس، بعد از وینه، قبل از سد کرج، سرودار (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۶۳۷۵۵ و ۰۲۶۳۵۳۵۳۸۹۳ 
  • وب‌سایت:  www.mirzaerestaurant.com
  • اینستاگرام: restaurant_mirzaee@

رستوران میرزایی

منبع عکس: مجله اوبار

رستوران میرزایی در میان رستوران‌ های جاده چالوس شناخته شده و معتبر است. این رستوران با بیش از ۵۰ سال سابقه تا به امروز توانسته است با کیفیت و مشتری‌مداری، نظر بیشتر مسافران را به خود جلب کند و در لیست پنج رستوران برتر جاده چالوس از نگاه کاربران قرار بگیرد. رستوران میرزایی جاده چالوس شعبه اول و مرکزی این مجموعه به شمار می‌رود و سه شعبه دیگر آن در جهانشهر، عظیمیه و مهرشهر کرج فعال هستند.

مدیریت توانمند و همکاری سرآشپزهای خوب و حرفه‌ای با مجموعه رستوران‌های میرزایی سبب رضایت مشتریان آن شده است. محیط دنج و باصفا، تخت‌ها و میز و صندلی‌های کنار رودخانه، سالن مجلل و طبیعت بی‌نظیر، سرو غذا و گذراندن وقت در رستوران میرزایی را بسیار دل‌انگیز می‌کنند. این رستوران با منویی متنوع از سالادها، پیش‌غذاها، نوشیدنی‌ها، پاستا، استیک، غذاهای فرنگی، کباب‌ها، غذاهای ایرانی و دریایی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. رفتار کارکنان این مجموعه نیز بسیار حرفه‌ای و محترمانه است.

رستوران ارکیده

  • آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۴۱۲۲
  • وب‌سایت: www.orkidehrestaurant.com
  • اینستاگرام: orkideh_restaurant@

رستوران ارکیده

منبع عکس: ویرگول

بی‌شک یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین رستوران‌ های جاده جالوس، رستوران ارکیده است. این رستوران هفت شعبه فعال در استان‌های البرز، تهران و مازندران دارد که شعبه چالوس قدیمی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این شعبه در سال ۱۳۳۶ توسط مرحوم حاج علی اژدری ممقانی افتتاح شده است. رستوران ارکیده توانسته است با مشتری‌مداری و رعایت اصول کسب و کار در لیست پنج رستوران برتر جاده چالوس از نگاه کاربران قرار بگیرد.

رستوران ارکیده در محیطی به‌روز و زیبا میزبان محافل خانوادگی، دوستانه، کاری، جشن‌ها و مراسم است. در این رستوران می‌توان غذا را در محیط باز کنار رودخانه یا در سالن میل کرد. روزهای پنجشنبه و جمعه امکان رزرو میز در رستوران ارکیده وجود ندارد. نوآوری، حفظ اصالت و کیفیت و جلب رضایت مشتریان از اهداف اصلی این مجموعه محسوب می‌شوند. تمام استانداردهای کیفی جدید و نوآوری‌های غذایی در شعبه جاده چالوس این مجموعه آغاز و بعد از دریافت بازخورد از مشتری‌ها به شعبه‌های دیگر این مجموعه ابلاغ می‌شود.

ارکیده

منبع عکس: رستوران ارکیده

منوی رستوران ارکیده مجموعه نسبتا کاملی از کباب‌های شاهانه، غذاهای پرسی، غذاهای محلی، انواع پیش‌غذا و نوشیدنی‌ها است. امکان سفارش آنلاین غذا و همچنین انتخاب کباب‌های آماده پخت و به سیخ کشیده شده در شعبه جاده چالوس مجموعه ارکیده وجود دارد. پارکینگ و فضای بازی کودکان از دیگر امکانات این رستوران محسوب می‌شود.

رستوران لاله کهن

  • آدرس: کیلومتر سه جاده جالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۴ و جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۸
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۸۰۶۳۲، ۰۲۶۳۲۲۸۰۶۵۹ و  ۰۹۹۱۵۶۰۰۹۵۹
  • اینستاگرام:lalehkohan.restaurant@

لاله کهن

منبع عکس: لوکس ویلا

رستوران لاله کهن در ابتدای جاده چالوس و نزدیک کرج قرار دارد و همین ویژگی سبب شده است بسیاری از خانواده‌ها برای صرف غذا در محیطی طبیعی و زیبا به آن مراجعه کنند. همکاری سرآشپزان ماهر و چیره‌دست دلیل کیفیت و تنوع غذا در رستوران لاله کهن است. مشتری‌مداری و جلب رضایت مسافران از اهداف این رستوران محسوب می‌شود.

آلاچیق‌های رستوران لاله کهن به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند

رستوران لاله امکان صرف غذا در آلاچیق را فراهم کرده است. وجود آلاچیق‌های بهاره و زمستانه این رستوران را متمایز می‌کند و سبب شده است تا مشتریان بتوانند در همه فصل‌ها از آلاچیق های رستوران لاله کهن استفاده کنند. آلاچیق‌های زمستانه به سیستم گرمایشی مجهز هستند.

منوی متنوع، خلاقانه و تزیینات زیبای غذاها جذابیت صرف غذا در رستوران لاله کهن را دو چندان می‌کنند. در این رستوران انواع کباب‌ها به‌همراه پلو یا به‌صورت خوراک و غذاهایی از قبیل استیک، ماهی کبابی و دیزی سرو می‌شوند. امکان سفارش پیش‌غذا و سالاد، شیک، گلاسه، کوکتل، اسموتی، دمنوش و حتی قلیان نیز در این رستوران وجود دارد.

رستوران سرآشپز حم تیروژ

  • آدرس: جاده چالوس، سرودار، کیلومتر ۶، روستای سرودار (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: صبحانه یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰، ناهار و شام از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲۳
  • شماره تماس: ۰۹۹۱۵۰۵۰۴۴۸
  • اینستاگرام: sarashpaz.ham@

رستوران تیروژ

منبع عکس: آپارات

رستوران تیروژ در جاده چالوس توانسته است با مشتری‌مداری و رعایت اصول کسب و کار در لیست پنج رستوران برتر جاده چالوس از نگاه کاربران قرار بگیرد. این رستوران در محیط‌های متنوع، بنا به سلیقه افراد، از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کند. در رستوران تیروژ امکان اجرای انواع دیزاین‌ها برای مراسم مختلف دوستانه و خانوادگی فراهم است. در این رستوران سالن VIP و سالن فرانسوی با امکانات عالی و ظرفیت ۶۰ نفر آماده ارائه خدمت برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم هستند.

در بخش ورودی رستوران تیروژ فضای بازی کوچکی برای کودکان، در محیطی روباز وجود دارد. حیاط زیبا و پردرخت این رستوران برای عکاسی‌های پاییزی بسیار مناسب است. یکی دیگر از امکانات رستوران آشپز حم، حضور عکاس برای ثبت خاطرات و تحویل فوری عکس به مشتری‌ها است. این رستوران از پارکیگ اختصاصی برخوردار است.

در رستوران تیروژ محیط‌های بسیار دلنشین و خاطره‌انگیزی برای سرو غذا در نظر گرفته شده است. تخت‌های کنار رودخانه امکان استفاده از هوای خنک و گوش سپردن به نوای رودخانه را فراهم می‌کنند. آلاچیق‌های سیمانی و چوبی کاور شده، مخصوص و کرسی‌دار، دور استخر و کنار رودخانه با ظرفیت چهار، ۱۰ و ۱۵ نفر برای زمانی که هوا بارانی، برفی یا کمی سرد باشد بسیار مناسب هستند.

رستوران حم تیروژ

منبع عکس: آشپزخانه ها

رستوران تیروژ که به نام سرآشپز آن «حم تیروژ» نام‌گذاری شده است، در ابتدای جاده چالوس و بعد از میدان امیرکبیر قرار دارد و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از شهروندان کرجی و تهرانی برای سرو غذا به آن مراجعه کنند. در این رستوران از یکشنبه تا جمعه امکان سرو صبحانه وجود دارد. سرو صبحانه ایرانی و انگلیسی این رستوران را متمایز می‌کند. قارچ مخصوص، بیکن و انواع آب‌میوه بخشی از منوی صبحانه انگلیسی رستوران تیروژ هستند.

مسافران می‌توانند همه روزهای هفته برای سرو ناهار یا شام به رستوران  تیروژ مراجعه کنند. منوی متنوع این رستوران شامل انواع کباب، انواع پلو، کباب پیتزا، غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی چون قارچ‌ ویژه، انواع برگر، پاستا، پیتزا، جوجه چینی، انواع پیش‌غذا، کافئین بار و نوشیدنی‌های گرم و سرد سبب رضایت مشتریان آن شده است.

رستوران مهستان

  • آدرس: جاده چالوس، کیلومتر ۱۲ (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت هشت تا یک
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۸۱۸، ۰۹۱۲۶۴۶۸۱۴۰ و ۰۹۱۲۱۳۳۰۱۰۵
  • اینستاگرام: mahestan_shamloo@

رستوران

منبع عکس: سایت نوشیدنی

کافه و رستوران بزرگ و جاده‌ای مهستان در محیطی جذاب و به‌روز آماده ارائه خدمات به مسافران است. این رستوران بنا به سلیقه مشتریان فضاهای متنوعی برای سرو غذا فراهم کرده است. آلاچیق‌های مجهز به گرمایش از کف در کنار رودخانه پرخروش چالوس هر مسافری را ترغیب به گذراندن وقت در این کافه رستوران می‌کنند.

رستوران مهستان به‌دلیل سرو انواع غذاها برای صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع نوشیدنی، بستنی و قلیان، سلیقه و نیاز مسافران را به‌خوبی پاسخ می‌دهد. انواع کباب‌ها، غذاهای سنتی، دریایی و فرنگی در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. کیفیت خوب غذا، محیط دنج، آرام و متنوع، احترام، برخورد حرفه‌ای و رعایت اصول رفاه مشتریان سبب محبوبیت بیشتر این رستوران شده است.

رستوران ماهان

  • آدرس: کیلومتر ۴۳ جاده چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۶ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۵۲۹۲۲۰۲
  • اینستاگرام: mahan_restaurant@

رستوران ماهان

منبع عکس: travel.miladrahimi

رستوران زیبای ماهان در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است. ارائه صبحانه باکیفیت، به‌صرفه و کامل یکی از مزیت‌های مهم این رستوران محسوب می‌شود و بسیاری از مسافران قدیمی جاده چالوس را برای صرف صبحانه به سوی خود می‌کشد. صبحانه رستوران ماهان از ساعت هفت تا ۱۱ سرو می‌شود و هزینه سرویس صبحانه برای هر نفر در سال ۱۴۰۱، ۵۰,۰۰۰ تومان است.

در مجموعه حرفه‌ای و مشتری‌مدار مهستان تلاش شده است تا با ایجاد فضای آرامش‌بخش، دنج و زیبا در سالن و فضای باز، لحظات خوشی برای مسافران رقم بخورد. سرو غذاهای سنتی همچون دیزی سنگی و میرزا قاسمی، انواع کباب و غذاهای دریایی، انواع سوخاری و سرویس چای با سماور ذغالی، رستوران ماهان را به مجموعه‌ای کامل و پرطرفدار تبدیل کرده‌ است.

رستوران لادن

  • آدرس: کیلومتر پنج جاده چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۸۰۶۲۳ و ۰۲۶۳۲۲۸۰۶۵۶
  • اینستاگرام: ladan__restaurant@

رستوران

منبع عکس: پامپا

رستوران زیبای لادن با فضایی دلنشین در کنار رودخانه، میزبان مسافران جاده چالوس است. این رستوران با کیفیت و خلاقیت در طبخ و سرو غذا و مشتری‌مداری توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. پارکینگ اختصاصی و امکان صرف غذا در سالن و کنار رودخانه از نکات مثبت رستوران لادن هستند.

در منوی متنوع رستوران لادن لیستی از انواع کباب‌های خلاقانه و مخصوص، دیزی و غذاهای سنتی دیده می‌شود. صبحانه انگلیسی و ایرانی، املت و نیمرو، انواع کیک، میوه، آب‌میوه، چای با سماور ذغالی و بستنی از دیگر گزینه‌های منوی متنوع رستوران لادن محسوب می‌شوند.

رستوران همسفر

  • آدرس: جاده چالوس، بعد از مرزن آباد، دزین (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۶ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۳۹۲۳۰۰۳ و ۰۱۱۵۲۲۱۱۵۲۲

رستوران همسفر

منبع عکس: گوگل مپ

رستوران همسفر یکی از غذاخوری‌های قدیمی و خاطره‌انگیر جاده چالوس برای بسیاری از افراد است. این رستوران یکی از لوکیشن های فیلم ایرانی همسفر در سال ۱۳۵۴ است. عکس بازیگران قدیمی و معروف در جای‌جای رستوران هم‌سفر خود نمایی می‌کند.

رستوران همسفر در دو بخش سالن و تراس (محوطه کنار رودخانه چالوس) میزبان مشتریان خود است. کیفیت و تازگی غذاها و سرویس‌دهی خوب از نکات مثبت این غذاخوری محسوب می‌شوند. امکان سفارش انواع کباب و غذاهای محلی شمال در رستوران همسفر وجود دارد؛ هرچند نبود جای پارک کافی از نقاط ضعف این رستوران است.

رستوران شایلو

  • آدرس: کیلومتر هشت جاده کرج به چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری:  همه‌روزه از ساعت هفت تا ۰۱:۳۰
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۵۴۸ و ۰۹۱۲۶۲۷۴۴۳۴
  • اینستاگرام: restaurant_shaylo@

رستوران

منبع عکس: پامپا

رستوران زیبا، مدرن و چشم‌نواز شایلو در کنار روخانه چالوس و در فضایی خاطره‌انگیز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. تخت‌های دنج و مرتب کنار رودخانه، لذت چشیدن غذایی باکیفیت را دو چندان می‌کنند. مدیریت و پرسنل مجموعه شایلو در تلاش هستند که با حفظ و ارتقای کیفیت و مشتری‌مداری، بیش از پیش نظر مشتریان خود را جلب کنند. در این رستوران امکان برگزاری مراسم دوستانه و خانوادگی وجود دارد.

امکان اجرای دیزاین‌های مختلف و برگزاری جشن‌های دوستانه و خانوادگی در رستوران شایلو فراهم است

سرو انواع غذاهای سنتی همچون دیزی سنگی، انواع کباب‌ها با دیزاین و چینش خاص شایلو، غذاهای دریایی، پیش‌غذا و میان‌وعده‌های خلاقانه بر شهرت رستوران شایلو افزوده است. در این رستوران همه‌روزه صبحانه سرو می‌شود. صبحانه مخصوص شایلو، صبحانه انگلیسی و ایرانی بخشی از منوی این رستوران است.

آلاچیق‌های بزرگ، زیبا و مجهز به سیستم گرمایشی سبب شده‌اند تا رستوران شایلو در بیشتر روزهای سال پذیرای مسافران باشد؛ همچنین برای ایجاد احساس خوشایند و خاطره‌انگیز، در فصل سرما در آلاچیق‌ها کرسی برپا می‌شود. امکان سفارش چای ذغالی در این رستوران وجود دارد. کافی‌شاپ مجموعه شایلو با ارائه انواع نوشیدنی سرد و گرم، بستنی و شیک به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند.

رستوران باغ پدری

  • آدرس: کیلومتر ۱۰ جاده چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت هفت تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۴۱۰۵، ۰۲۶۳۵۳۵۴۱۰۶ و ۰۹۱۲۶۰۸۴۹۰۲
  • اینستاگرام: baghe_pedari@

باغ پدری

منبع عکس: foursquare   عکاس: سارا درفشی

کافه رستوران باغ پدری در محیطی آرامش بخش، سرسبز و زیبا میزبان مسافران جاده چالوس است. این رستوران در کنار رودخانه چالوس قرار دارد. میزها و آلاچیق‌های کنار جریان آب بهترین مکان برای سرو یک غذای با‌کیفیت و خوش‌طعم هستند. آلاچیق‌های کاور شده، کرسی‌دار و با گرمایش از کف امکان سرو غذا در سرما و بارندگی را در این رستوران فراهم می‌کنند و مکانی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی محسوب می‌شوند.

در کافه رستوران باغ پدری علاوه بر سفارش انواع نوشیدنی امکان سفارش غذاهای سنتی همچون دیزی سنگی، انواع کباب، ماهی سرخ‌شده و کبابی و چای زغالی وجود دارد.

باغ پدری

منبع عکس: foursquare 

سرو صبحانه سلف سرویس باکیفیت و متنوع بسیاری از مسافران را به مجموعه باغ پدری می‌کشاند. بار گرم و سرد همچون املت بار (امکان سفارش انواع املت به سلیقه افراد)، انواع کیک و رولت، خوراک سوسیس، انواع ژامبون، سیب‌زمینی و تخم‌مرغ، خامه و سرشیر محلی، انواع مربای محلی، حلوا ارده، انواع پنیر، میوه، الویه و... از جمله موارد موجود روی میز صبحانه سلف سرویس باغ پدری هستند. نان تازه برای صبحانه در تنور رستوران پخت می‌شود و افراد می‌توانند صبحانه خود را در فضای باز و کنار رودخانه میل کنند.

در رستوران باغ پدری همه‌روزه از ساعت هفت تا ۱۱:۳۰ صبحانه سلف سرویس سرو می‌شود و هزینه آن در سال ۱۴۰۱ برای هر نفر ۱۱۵,۰۰۰ تومان است. از کودکان زیر هفت سال هزینه دریافت نمی‌شود.

رستوران جم رویال

  • آدرس: کرج، کیلومتر ۱۴ جاده چالوس (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۵۶۹۶۱۱۲۰

رستوران

منبع عکس: foursquare

رستوران جم رویال در نزدیکی کرج یکی از غذاخوری‌های اصیل جاده چالوس است. این رستوران در فضایی زیبا، چشم‌نواز و در کنار رودخانه از مشتریان خود استقبال می‌کند. کیفیت بالای غذا در رستوران جم رویال دلیل رضایت مراجعه‌کنندگان به آن است. امکان سفارش صبحانه و انواع غذاهای محلی، کباب و ماهی در رستوران جم رویال وجود دارد. 

رستوران باغ صالحی

  • آدرس: جاده چالوس، کیلومتر ۶ (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳:۳۰
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۲۴۳۶۴
  • اینستاگرام: salehi.restaurant@

باغ صالحی

منبع عکس: foursquare

باغ رستوران صالحی سال ۱۳۶۷ در جاده چالوس افتتاح شده است. این رستوران توانسته است با ابتکار و خلاقیت در ارائه خدمات و مشتری‌مداری، در میان پنج رستوران برتر جاده چالوس از نگاه کاربران قرار بگیرد. 

در رستوران صالحی تخت‌های کنار رودخانه لذت سرو غذا در محیطی آرام و دلنشین را به‌همراه صدای دلنواز جریان آب به مشتریان هدیه می‌دهند. در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و امکان سرو انواع پیش‌غذا، غذاهای سنتی و کباب‌ها، ماهی سرخ‌شده و کبابی، سوخاری و استیک وجود دارد.

رستوران نوروزی (وینه)

  • آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده چالوس، وینه (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۳۲۸، ۰۲۶۳۵۳۵۳۵۹۳ و ۰۲۶۳۵۳۵۳۸۲۸
  • وب‌سایت:www.vinehrestaurant.ir 
  • اینستاگرام: norouzi_restaurant@ و vineh_noruozi@

نوروزی وینه

ممنبع عکس: foursquare  

تالار رستوران وینه بعد از جنگ جهانی دوم در استان البرز افتتاح شده است. در آن زمان کشاورزی شغل رایج مردم محسوب می‌شد. در صفحه اینستاگرام رستوران عکسی از روزنامه کیهان در تیر ماه ۱۳۵۴ به نمایش گذاشته شده است که رستوران وینه را بسیار شلوغ نشان می‌دهد. این رستوران توانسته است با مشتری‌مداری و رعایت اصول کسب و کار، جزو پنج رستوران برتر از نظر کاربران اینستاگرام باشد.

امروزه رستوران نوروزی وینه در فضایی جذاب و به‌یادماندنی در کنار رودخانه چالوس به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند. وجود فضاهای مختلف برای سرو غذا همچون آلاچیق‌هایی که در فصل سرد کاور می‌شوند و به سیستم گرمایش از کف مجهز هستند، تخت‌های سنتی، میز و صندلی‌های کنار رودخانه، سالن سرپوشیده و مدرن و رستوران سنتی این رستوران را بسیار محبوب کرده‌اند. آب‌نما و حوض زیبایی نیز درحیاط رستوران خودنمایی می‌کنند و امکان اجرای انواع تزیینات برای مراسم مختلف در رستوران نوروزی وینه وجود دارد. انواع غذاهای ایرانی سنتی و انواع کباب‌ها با‌کیفیتی مطلوب در رستوران وینه سرو می‌شوند.

رستوران قرن21

  • آدرس: کیلومتر ۶۵ جاده چالوس
  • اینستاگرام: resturant_21_@

رستوران جاده

منبع عکس: foursquare  

رستوران قرن 21 در محدوده تونل کندوان و در محیطی دنج و آرام به مسافران جاده چالوس خدمت‌رسانی می‌کند؛ کیفیت و تازگی مواد اولیه، امکان سرو غذا در سالن و کنار رودخانه و جای پارک مناسب از نقاط قوت آن است. در هنگام مراجعه به این رستوران گوشت‌های تازه و شقه شده روبه‌روی رستوران نظرتان را جلب خواهند کرد. امکان سفارش انواع کباب در رستوران قرن 21 وجود دارد.

رستوران هزار چم

  • آدرس: مازندران، کیلومتر ۵۴ جاده چالوس، منطقه هزار چم (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت هفت تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۱۹۳۰۶۶۲
  • اینستاگرام: restaurant.hezarcham@

رستوران هزار چم

منبع عکس: سیری در ایران

رستوران هزار چم در نزدیکی منطقه هزار چم گزینه‌ای مناسب برای صرف یک غذای باکیفیت است. این رستوران شیک در فضایی مدرن به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. در رستوران هزار چم انواع غذاهای سنتی ایرانی به‌خصوص غذاهای محلی شمالی و کباب‌ها سرو می‌شوند؛ همچنین امکان سفارش انواع نوشیدنی از کافی‌شاپ مجموعه وجود دارد.  

رستوران گل جار

  • آدرس: کیلومتر ۳۸ جاده چالوس به کرج (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۰۳۵۰۹۰۶
  • اینستاگرام: restoran­_goljar@

گل جار

منبع عکس: foursquare  

باغ، رستوران و ماهی‌سرای گل جار در سال ۱۳۵۶ افتتاح شده است. استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت، طراحی زیبا برای بشقاب غذا و فضای سنتی و دلچسب، سرو غذا در این رستوران را بسیار خوشایند می‌کنند. حضور پرسنل خوش‌پوش و حرفه‌ای و رفتار محترمانه سبب رضایت مشتریان شده است. صبحانه و انواع غذاهای سنتی ایرانی، دریایی و کباب‌ها در رستوران گل جار سرو می‌شوند. در این رستوران ماهی سالمون و قزل‌‌آلا پرورش داده می‌شود و مسافران می‌توانند ماهی تازه تهیه کنند.

رستوران سیاه بیشه

  • آدرس: جاده چالوس، محور کندوان، سیاه بیشه
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۹۹۴۲۰۲۷
  • اینستاگرام: resturan_siahbishe@

رستوران جاده

منبع عکس: foursquare  

باغ، رستوران و آلاچیق سیاه بیشه در مسیر جاده چالوس، با منوی متنوعی از انواع خوراک و غذاهای محلی، ماهی، کباب و دیزی سنتی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. فضای سنتی این غذاخوری بسیار آرامش‌بخش است. استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت از نقاط قوت این رستوران محسوب می‌شود. سرو صبحانه در رستوران سیاه بیشه به‌دلیل اصالت محیط و کیفیت مواد اولیه بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. 

رستوران آبی

  • آدرس: کیلومتر ۶۵ جاده چالوس بعد از تونل کندوان، سیاه بیشه (مشاهده روی نقشه)
  • اینستاگرام: abii_rastaurant@

رستوران جاده چالوس

منبع عکس: قند پهلو

رستوران آبی با نمایی آبی از دیگر رستوران های جاده چالوس متمایز می‌شود و در محیطی دنج و زیبا میزبان مسافران این مسیر است. امکان سفارش انواع کباب، سوپ و غذاهای محلی شمال در رستوران آبی وجود دارد. مشتری‌مداری، اصالت و کیفیت دلیل شهرت و محبوبیت این غذاخوری است.

رستوران ساحل

  • آدرس: کیلومتر ۲۶ جاده کرج چالوس، سد کرج (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت هفت تا ۲۲
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۴۶۳۰۳۹۱
  • اینستاگرام: sahel_restaurant_@

رستوران ساحل

منبع عکس: travel.miladrahimi

رستوران ساحل با منظره‌ای بی‌نظیر در کنار سد زیبای کرج، میزبان مسافران جاده چالوس است. لذت سرو غذای باکیفیت و لذیذ پشت دیوارهای شیشه‌ای مشرف به سد، این رستوران را از دیگر رستوران‌های جاده چالوس متمایز می‌کند. امکان سرو صبحانه، ناهار و شام در رستوران ساحل وجود دارد. منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و کباب‌ها را شامل می‌شود.

رستوران مادر

  • آدرس: کیلومتر ۶۵ جاده چالوس، دره هریجان (مشاهده روی نقشه)
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۹۹۹۱۶۸۳
  • اینستاگرام: restoran_madar@

رستوران مادر در نزدیکی سد سیاه بیشه واقع شده است و کیفیت مواد اولیه و محلی بودن آن‌ها از نقاط قوت این رستوران محسوب می‌شود. در رستوران مادر امکان سفارش انواع کباب‌ها، ماهی کبابی، دل و جگر کبابی وجود دارد. محیط دنج و آرام و برخورد خوب و صمیمی پرسنل رستوران لذت صرف غذا را دوچندان می‌کنند.

رستوران جاده چالوس

منبع عکس: foursquare  

اگر تاکنون از خدمات رستوران‌های جاده چالوس استفاده کرده‌اید، لطفا نظرات خود را در پایین این مقاله با ما و مخاطبان کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

در کدام رستوران‌های جاده چالوس امکان صرف صبحانه وجود دارد؟

سرآشپز حم تیروژ، مهستان، ماهان، ساحل، لادن، باغ پدری، گل جار، سیاه بیشه و باغ صالحی، جم رویال و شایلو

در کدام رستوران‌ جاده چالوس صبحانه سلف سرویس سرو می‌شود؟

باغ پدری

کدام رستوران جاده چالوس مشرف به منظره سد کرج است؟

رستوران ساحل

کدام رستوران‌های جاده چالوس آلاچیق های مجهز به سیستم گرمایشی دارند؟

لاله کهن، تیروژ، مهستان، باغ پدری، رستوران نوروزی وینه و شایلو

منبع عکس کاور: گوگل‌مپ؛ عکاس: 7map

مطالب مرتبط:

دیدگاه