افتتاح نخستین اسکله گردشگری دریایی مازندران

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند چهار شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
افتتاح نخستین اسکله گردشگری دریایی مازندران

نخستین اسکله گردشگری دریایی مازندران در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در مراسمی با حضور استاندار در شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید.

مراسم افتتاح نخستین اسکله گردشگری دریایی مازندران در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، در شهرستان رامسر به بهره‌برداری رسید. این اسکله ساحلی که «لیدو» نام‌گذاری شده، ۱۰۰ متر طول و سه متر عرض دارد و توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

اسکله گردشگری لیدو که برای آن حدود ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده، در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر ساخته شده است و دارای رستوران کلاسیک، سفره‌خانه سنتی، محل عرضه غذاهای فست فودی، فضاهای ورزشی آبی و مکان‌های پهلوگیری قایق است. بهره‌برداری از این طرح گردشگری، زمینه اشتغال برای دست‌کم ۲۵۰ نفر را در شهرستان رامسر فراهم خواهد کرد. ساخت اسکله گردشگری ساحلی لیدو در هفته دولت سال گذشته شروع شد و اتمام آن در یک دوره زمانی هشت‌ماهه، رکوردشکنی محسوب می‌شود. 

محمد آزاد، فرماندار رامسر، در مراسم افتتاح این پروژه، ساخت اسکله را جزء سند پرافتخار و ماندگارترین اقدامات بخش خصوصی در دوران دولت فعلی دانست و اذعان داشت:

ساخت اسکله گردشگری رامسر باعث تحول شگرف در حوزه گردشگری این شهرستان می‌شود.

شایان ذکر است که شهرستان رامسر که قطب گردشگری و یکی از جاهای دیدنی مازندران محسوب می‌شود، با جمعیت ۸۰ هزار نفری  از جاذبه‌های توریستی نظیر جنگل های هیرکانی، چشمه های آبگرم معدنی، تله کابین بر فراز کوه تاریخی ایلمیلی و آثار تاریخی نظیر باغ ۳۳ هکتاری، هتل قدیم و مجموعه موزه کاخ مرمر برخوردار است.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه