برقراری مجدد پروازهای هما به آمستردام هلند

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
برقراری مجدد پروازهای هما به آمستردام هلند

پروازهای برنامه‌ای هواپیمایی جهموری اسلامی ایران (هما) به آمستردام هلند با کسب مجوز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری مجددا برقرار می‌شود.

با کسب مجوز پرواز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری ایران و هلند، پروازهای برنامه‌ای به آمستردام هلند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی روزهای پنجشنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه آمستردام انجام می‌شود.

طبق مجوز صادر شده، شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت، ویزای بلند مدت و افرادی که ویزای (MVV) تایپ D دارند، شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس، دپیلمات‌ها، اعضای سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های بشر دوستانه و پرسنل نظامی، دیپلمات‌هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه‌ای مبنی بر آغاز فعالیت در کشور هلند داشته باشند، کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل ونقل کالا و کارگران مرزی، افرادی که به‌دلایل غیرمترقبه خانوادگی نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارائه کنند، افرادی که به‌دلایل فوریتی یا مسائل بشر دوستانه نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه کنند و مسافران تراتزیت که دارای بلیط تایید شده در همان روز در مسیر دوم داشته باشند، می‌توانند به هلند مسافرت کنند.

با همه‌گیری کرونا پروازهای ایران ایر به بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله آلمان ممنوع شد. ایران ایر در هفته‌های گذشته تنها مجوز پروازهای محدود به ایتالیا، اسپانیا و اتریش را داشت.

یه یاد داشته باشید برای مقایسه قیمت تمامی بلیط‌های هواپیما از آژانس‌های هوایی معتبر و جست‌و‌جوی بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود، می‌توانید از بزرگ‌ترین موتور جست‌و‌جوی پرواز در کجارو استفاده کرده و با اطمینان کامل از فروشنده‌های معتبر خرید کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ایلنا

دیدگاه