هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز

تیم  کجارو
تیم کجارو جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۹
هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز

کجارو فرا رسیدن سال نو، بهار پرطراوت و تجدید حیات طبیعت را به همراهان خود تبریک می‌گوید.

نفس‌های سال ۹۸ هم بالاخره به شماره افتاد و مردم ایران زمین با هزاران امید و آرزو، در شرایطی متفاوت به استقبال سال جدید می‌روند. هرچند سال ۹۸ با اتفاق‌های عمدتا تلخش برای سال‌ها در ذهن و یاد مردم خواهد ماند، ولی با نوروز امید به آینده در دل ما جان می گیرد.

گردشگری در سال ۹۸ یکی از بدترین سال‌های خود را پشت سر گذاشت. از سیل نوروزی سال ۹۸ که در بسیاری از مناطق کشور مردم و مسافران را غافل‌گیر کرد و تصاویر وحشتناک آن هنوز در اذهان باقی مانده تا کشته‌شدگان آبان ماه و هواپیمای مسافربری اوکراین که گردشگران خارجی را از سفر به ایران منصرف کرد. تمام این حوادث باعث شدند تا رکود گریبان صنعت گردشگری را در سال ۹۸ بگیرد. در زمانی که همه بر مشکل رکود گردشگری تاکید داشتند و به‌دنبال راه حلی برای گذر از این بحران بودند، ویروس کرونا مرزهای کشور‌ها را یکی پس از دیگری درنوردید و باعث شد تا با شرایط جدیدی به استقبال بهار برویم.

امسال همه در خانه می‌مانیم و سفر نوروزی نمی‌رویم. حتی به دیدار یکدیگر نمی‌رویم تا بتوانیم از این شرایط با هم به موفقیت عبور کنیم. امسال اگرچه سفر نمی‌رویم، ولی فرصت خوبی است تا خاطرات سفرهای گذشته را مرور کنیم و برای سفرهای آینده‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

در کجارو افتخار این را داشتیم که سالی دیگر در کنار شما و هم‌سفر سفرهایتان باشیم. سال ۹۸ سال پرکاری برای کجارو بود. در مجله کجارو بیش از ۳۰۰۰ مقاله و خبر مرتبط با گردشگری منتشر کردیم و به لطف شما مجله کجارو بیش از ۳۰ میلیون بار بازدید شد. بخش بازار تور کجارو توانست بیش از ۱۰۰۰ پکیج نوروزی را از ۱۰۰ آژانس مختلف گردآوری کند که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا مجبور به حذف این تورها شدیم. صفحه‌های جاذبه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های کجارو بیش از ۱۰ میلیون بار بازدید شد و اولین نسخه اپلیکیشن کجارو منتشر شد.

امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم در کنار شما باشیم و در سفرهایتان ما را شریک کنید. هرچند نامطمئن‌ترین روزهای صنعت سفر و گردشگری را می‌گذرانیم، ولی اطمینان داریم که باسخت کوشی و همدلی می‌توانیم این مشکل را از پیش رو برداریم.

کجارو سالی پر از شادی و سلامتی را برای یکایک شما عزیزان آرزومند است.

در ادامه می‌توانید ۱۰ مقاله پر بازدید کجارو در سال ۹۸ را بخوانید:

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه