اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت اول)

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت اول)

اقامت در هتلی مناسب در کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی، می‌تواند سفری به‌یادماندنی برای شما رقم بزند؛ به‌ویژه اگر به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر نیز نزدیک باشد.

یک هتل خوب می‌تواند تعطیلات شما را بسازد یا حتی خراب کند. پس از ساعت‌ها پرواز برای رسیدن به مالزی، تنها چیزی که به آن احتیاج ندارید، یک بالش قلنبه و چهار دیوار خسته‌کننده و ملال‌آور است. خوشبختانه، کوالالامپور پر از هتل‌های منحصربه‌فردی است که به شما حس در خانه بودن را می‌دهند. کجارو در این مقاله می‌خواهد هتل‌های برتر کوالالامپور را به شما معرفی کند. برنامه سفر خود را بریزید، این هتل‌ها را در فهرست انتخاب‌های خود قرار دهید و مطمئن باشید که ارزش امتحان‌کردن را دارند.

به خاطر داشته باشید که ارزان‌ترین و مناسب‌ترین آفرهای تور مالزی را می‌توانید در کجارو پیدا کرده و با خیالی آسوده از آژانس‌های معتبر خریداری کنید.

۱. بوتیک هتل آنگون (Anggun)

چهار ستاره، هتل مستقل

مالزی؛ جالب ترین هتل های کوالالامپور (قسمت اول)

ورودی اسپای زیبایی و سلامت آلام

بوتیک هتل آنگون که از بازسازی دو خانه مهاجرنشین با قدمتی از دهه ۱۹۲۰، جانی تازه گرفته است، با معماری نوستالژیک خود، فضایی فرهنگی و آرام را به شما پیشنهاد می‌دهد. این هتل شامل یک حیاط داخلی، داربست‌های آهنی در نمای خانه‌های سنتی و مبلمان چوبی دست‌ساز در تمام اتاق‌ها می‌شود. از تخت‌های چهارستونی با چوب درخت ساج لذت ببرید و کرکره‌های چوبی را برای تاریک‌کردن اتاق پایین بکشید.

بوتیک هتل آنگون در منطقه مثلث طلایی واقع شده است و به این ترتیب، غذاهای عالی و مراکز خرید درست جلوی در شما هستند. اگر از فضای شهری خسته شدید، به‌سمت ساحل بروید و استراحت کنید. مرکز سلامتی هتل، خدمات متنوعی را در بالای پشت بام کمپونگ (kampung) به شما ارائه می‌کند.

بررسی اجمالی

در هتل بوتیک آنگون، ۱۸ اتاق مهمان مجهز به تلویزیون‌های ال‌سی‌دی وجود دارد. داخل اتاق‌ها، تخت‌هایی با تشک‌های راحت و حمام‌های اختصاصی با دوش، در انتظار شما هستند. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و در عین حال می‌توانید با برنامه‌های شبکه‌های مختلف سرگرم شوید.

موقعیت

با اقامت در هتل بوتیک آنگون، تنها به‌اندازه سه دقیقه پیاده‌روی تا جاده آلور (Jalan Alor) و هشت دقیقه پیاده‌روی تا میدان برجایا تایمز (Berjaya Times) فاصله دارید. این هتل و اسپا در یک کیلومتری مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور و ۵۰۰ متری پاساژ سونگی ونگ پلاتزا (Sungei Wang Plaza) قرار دارد.

  • تلفن: ۸۰۰۳ ۲۱۴۵ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: 9, Tengkat Tong Shin, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۲. بوتیک هتل ملانژ (Mélange)

سه ستاره

مالزی؛ جالب ترین هتل های کوالالامپور (قسمت اول)

در حالی که بیشتر هتل‌ها، یک موضوع اصلی برای برند خود انتخاب می‌کنند، بوتیک هتل ملانژ از سه موضوع یا تم در دکور خود استفاده کرده است. سوئیت‌های موسوم به تامپان (به‌معنای زیبا و جذاب)، درست مانند مدل‌های مجله مد، چشم‌نواز هستند. نورپردازی ملایم و گرم باعث شده است که مبلمان ساخته‌شده از چوب تیره، جذابیتی دوچندان پیدا کنند؛ ضمن اینکه کاشی‌های دیوار سرویس‌های بهداشتی نیز از گرانیت مشکی هستند. سوئیت‌های دل‌فریب این هتل، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از اقامت را برای شما رقم خواهند زد.

از طرف دیگر، اتاق‌های آیو (به‌معنای آراسته و مطابق مد) کاملاً سفید به نظر می‌رسند؛ به‌طوری که راهروهای آن از مرمر سفید، دیوارها به رنگ سفید و ملافه‌ها نیز کرم‌رنگ هستند. تنها استثنای این اتاق‌ها، پرده‌های طوسی روشن است. این اتاق‌ها به کسانی توصیه می‌شود که نسبت به پاکیزگی و مرتب‌بودن حساسیت زیادی به خرج می‌دهند.

در نهایت، نوبت به اتاق‌های مانجا (به‌معنای باحال و جالب) می‌رسد که با رنگ‌ها و الگوهای متنوع، از طوسی تا هلویی و سبز لیمویی در اختیار مهمانان است. در یکی از تخت‌های آن‌ها دراز بکشید و به نقاشی‌های مرغ شاخنوک، سنجاقک‌ها و کفشدوزک‌های روی سقف نگاه کنید. طراح این هتل، دنیل گو (Daniel Goh)، عکاس سابق صنعت مد بوده و تنها دلیل این همه ظرافت و زیبایی در جزئیات این مکان اقامتی، نیز همین است. یک نکته مهم دیگر که باید در مورد این هتل بدانید، فاصله نزدیک آن با جاده آلور و دست‌فروش‌های معروف آن است.

بررسی اجمالی

در هتل بوتیک ملانژ، ۴۲ اتاق مهمان مجهز به تهویه هوای مطبوع و تلویزیون‌های ال‌سی‌دی وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و برنامه‌های شبکه‌های مختلف برای سرگرم‌کردن شما نیز در دسترس هستند. هر اتاق، سرویس بهداشتی مجزا و حمام مجهز به دوش دارد؛ ضمن اینکه وسایل راحتی مانند میز و مبل و همچنین سرویس تمیزکردن روزانه اتاق برای مهمان‌ها مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در بوتیک هتل ملانژ در مرکز شهر کوالالامپور، با چند قدم به جاده آلور و با هفت دقیقه پیاده‌روی به میدان برجایا تایمز می‌رسید. این هتل در ۵۰۰ متری مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور و حدود ۳۰۰ متری پاساژ سونگی ونگ پلاتزا قرار دارد.

  • تلفن: ۸۸۲۸ ۲۱۴۱ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: 14, Jalan Rembia, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۳. آلوفت کوالالامپور سنترال (Aloft Kuala Lumpur Sentral)

چهار ستاره، هتل تجاری، هتل زنجیره‌ای

مالزی؛ جالب ترین هتل های کوالالامپور (قسمت اول)

استخر بی‌نهایت زیبا

هتل آلوفت کوالالامپور سنترال، در همین چند کلمه خلاصه می‌شود: استخر بی‌نهایت روف‌تاپ. این لغات معمولا با قیمت بسیار گزافی همراه هستند؛ اما خوشبختانه، آلوفت برای افراد صرفه‌جو ساخته شده است. با وجود اتاق‌هایی که هزینه اولیه آن‌ها به ۵۰ دلار برای هر شب می‌رسد، اینجا اقتصادی‌ترین گزینه مجلل برای اقامت در پایتخت مالزی به شمار می‌آید.

هتل آلوفت به غیر از اتاق‌های جادار با رنگ‌های چشم‌نواز قدیمی، پیشنهاد دیگری نیز دارد؛ کمپ آلوفت یا همان اتاق‌های هتلی کودکان، به‌خاطر امکانات مناسب برای قد بچه‌ها، اسباب‌بازی و چادرهای سیرک کوچک، فضایی ایده‌آل برای بازی کودکان نوپای شما فراهم کرده است.

در لابی هتل، یک ایستگاه میان‌وعده برای مسافران گرسنه یا بچه‌های بهانه‌گیر وجود دارد. ایستگاه‌های MRT، LRT، مونوریل و KTM، در نزدیکی هتل (در ایستگاه کی‌ال سنترال در آن‌طرف خیابان) هستند و دسترسی آسان را به تمام شهر میسر می‌کنند.

بررسی اجمالی

در هتل آلوفت، ۴۸۲ اتاق مهمان مجهز به تهویه هوای مطبوع و تلویزیون‌های ال‌سی‌دی وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و برنامه‌های شبکه‌های مختلف نیز در دسترس‌تان قرار دارد. هر اتاق، سرویس بهداشتی مجزا و حمام مجهز به دوش دارد و وسایل راحتی مانند میز، مبل و تلفن برای مهمان‌ها مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در هتل آلوفت کوالالامپور سنترال در مرکز شهر، با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به مراکز خرید کوالالامپور سنترال و NU سنترال می‌رسید. این هتل در حدود ۷۰۰ متری مسجد ملی و ۵۰۰ متری خیابان پتالینگ قرار دارد.

  • تلفن: ۱۱۸۸ ۲۷۲۳ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: No. 5, Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۴. هتل کانتینر (Container Hotel)

دو ستاره، هتل اقتصادی، هتل کپسولی (مناسب برای اقامت ارزان)

محوطه عمومی هتل کانتینر

محوطه عمومی هتل کانتینر

ساختمان‌هایی از کانتینرهای حمل بار، موج جدیدی در معماری هستند؛ بنابراین ظهور یک هتل کوچک و دنج با این ایده، به نظر عقلانی می‌آید. دیوارهای استیل کورتن راه‌راه با رنگ‌های زرد و مشکی که به زنبور هم شباهتی ندارند، درون‌مایه اصلی فضای هتل را تشکیل می‌دهند. هرچند طرح‌های لانه زنبوری درست همان زمان که انتظارش را ندارید، جلوی شما سبز می‌شود.

در استوانه‌ای شیشه‌ای (موسوم به اتاق بتن)، زیر نور ستاره‌ها بخوابید یا اتاقی به سبک کلبه (موسوم به کمپ سایت) را با یک دوست به اشتراک بگذارید و از نور طبیعی که از سقف شیشه‌ای آن عبور می‌کند، لذت ببرید. هتل کانتینر برای گروه‌ها، تخفیف‌های خوبی در نظر می‌گیرد؛ پس همراه با دوستان‌تان به اینجا سفر کنید. آن‌ها همچنین در پنانگ و ایپوه نیز هتل دارند که در ۲۰۰ کیلومتری کوالالامپور هستند و می‌خواهند در آینده، شعبه‌های دیگری در ملاکا و کوتا کینبالو (مرکز ایالت صباح) افتتاح کنند.

بررسی اجمالی

در هتل کانتینر، ۱۶ اتاق مهمان مجهز به تهویه هوای مطبوع وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و هر اتاق سرویس بهداشتی مجزا و سشوار دارد. آب معدنی و سرویس روزانه تمیزکاری اتاق نیز برای مهمانان مهیا است.

موقعیت

در صورت اقامت در هتل کانتینر در مرکز شهر، با پنج دقیقه رانندگی به میدان برجایا تایمز و مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور می‌رسید. این هتل در نزدیکی بیمارستان پرینس کورت و ۲ کیلومتری پارک KLCC قرار دارد.

  • تلفن: ۴۳۸۸ ۲۱۱۰ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: Jalan Delima, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۵. وولو بوکیت بینتانگ (WOLO Bukit Bintang)

چهار ستاره، بوتیک هتل، سوئیت هتل

وولو بوکیت بینتانگ

هتل وولو برای دکور داخلی خود تاکنون چندین جایزه دریافت کرده است. داوران حتما از دیدن یک اسب آهنی غول‌پیکر در لابی، دیواری رنگین‌کمانی با بافت‌های متفاوت یا الگوهای متنوع پشت میز مرمری پذیرش، متحیر شده‌اند. وولو، مطمئنا هتل چشم‌نوازی به شمار می‌آید. دیوارهای شیشه‌ای بیرونی آن، نوعی از زیبایی را بازتاب می‌دهند که مانند آن را تاکنون ندیده‌اید. در کنار مغازه‌های متنوع هتل که به‌اندازه کافی جذاب هستند، باید بدانید که وولو به‌راحتی و آسایش شما نیز فکر کرده است. اتاق‌های این هتل، بسیار جادار هستند و به‌صورت هوشمندانه‌ای، مطابق استانداردهای روز طراحی شده‌اند.

  • تلفن: ۱۳۳۳ ۲۷۱۹ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: Corner of Jalan Bukit Bintang and, Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia

توصیه می‌کنیم برای آشنایی با سایر هتل های کوالالامپور، فهرست کاملی از آن‌ها را همراه با اطلاعات کامل در کجارو ببینید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه