اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

نگین توکلی
نگین توکلی یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

کوالالامپور، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در جهان به شمار می‌رود و بی‌شک انتخاب هتلی عالی در پایتخت زیبای مالزی، مهم‌ترین بخش این سفر به‌یادماندنی است.

سفر به مالزی در جنوب شرقی آسیا، می‌تواند آرزوی هر جهانگرد و گردشگری باشد. این کشور با جمعیتی متشکل از چینی‌ها، مالایی‌ها و هندی‌ها، سفری بی‌نظیر و به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. کوالالامپور، پایتخت کشور مالزی و بزرگ‌ترین شهر آن، یکی از مناطق پرگردشگر در تمام طول سال است. جاذبه‌های گردشگری فراوانی چون برج‌های دوقلوی پتروناس، برج مخابرات، غارهای باتو و پارک پنج‌گانه سان‌وی لاگون (Sunway Lagoon) در کنار مراکز خرید مدرن، این شهر را تبدیل به مقصد محبوب گردشگری کرده‌اند.

پیداکردن هتل خوب و مناسب در هر سفری، امری بسیار مهم و چالش‌برانگیز است. در این مقاله، کجارو قصد دارد تا با معرفی هتل‌های مدرن، به‌صرفه و منحصربه‌فرد کوالالامپور به شما کمک کند تا سفری فراموش‌نشدنی با خانواده و دوستان‌تان داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که ارزان‌ترین و مناسب‌ترین آفرهای تور کوالالامپور را می‌توانید در کجارو پیدا کرده و با خیالی آسوده از آژانس‌های معتبر خریداری کنید.

۱. هتل لانترن (Lantern)

دو ستاره، بوتیک هتل، هتل اقتصادی

اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

«بوتیک هتل لانترن»، به محله سرزنده و شلوغ چینی‌ها نزدیک است؛ به‌طوری که به‌راحتی می‌توانید برای گشت‌و‌گذار به آنجا بروید. خوشبختانه، طبقات بالای هتل، تراس دارند که به شما اجازه می‌دهد ضمن میل‌کردن یک لیوان نوشیدنی خنک، به تماشای رنگ و فرهنگ شهر بپردازید و از این لحظه‌های زیبا لذت ببرید.

داخل هتل درست شبیه به موزه گوگنهایم در نیویورک، دکوری سفید دارد. اتاق‌های دل‌باز آن‌ به‌لطف ملافه‌های کتان سفیدرنگ، فضایی آرامش‌بخش را به‌خصوص در میان شاه‌راه شلوغ تجاری منطقه، به شما پیشنهاد می‌کنند. مسافرانی که به‌دنبال سفر اقتصادی و ارزان هستند، می‌توانند از اتاق‌های خوابگاهی مجهز به تخت‌های پاد (نوعی تخت با تشک فوم) استفاده کنند و در صورتی که دچار تب کابین (نترس از جای بسته و تنگ) شدند، به تراس پناه ببرند. تراس هتل با یک نقاشی دیواری خارق‌العاده از هنرمند محلی، کیسی جازلندا (Qaisy Jaslenda)، تزئین شده است.

بررسی اجمالی

در هتل لانترن، ۴۵ اتاق مهمان مجهز به تهویه هوای مطبوع وجود دارد. هر اتاق دارای سرویس بهداشتی مجزا و مجهز به دوش است. آب معدنی و سرویس روزانه تمیزکاری اتاق برای مهمانان و در صورت درخواست، اتو هم مهیا است.

موقعیت

با اقامت در هتل لانترن در مثلث طلایی کوالالامپور، با چند قدم پیاده‌روی به خیابان پتالینگ و در عرض ۶‌ دقیقه به مسجد جامک، می‌رسید. این هتل در ۷۰۰ متری ساختمان عبدول صمد و ۸۰۰ متری میدان مردکا قرار دارد.

  • تلفن: ۱۶۴۸ ۲۰۲۰ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: 38, Jalan Petaling, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۲. سکپینگ تنگیری (Sekeping Tenggiri)

سه ستاره، مهمان‌خانه، پانسیون

اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

اتاقی در سکپینگ تنگیری

تمام اقامتگاه‌های سکپینگ در سراسر مالزی، حس‌وحال مجلل و جالبی دارند؛ اما افتخار اصلی این مجموعه، هتل سکپینگ تنگیری است. نمای خارجی ساده آجری و دیوارهای شیشه‌ای رو به فضای سبز، طوری طراحی شده‌اند تا خستگی و ناآرامی‌ها را از شما بزدایند. در داخل هتل نیز شاهد تشک‌های سفید روی کف چوبی خواهید بود. آثار هنری چشمگیر هتل باعث حیرت شما خواهند شد؛ به‌خصوص که با دیوارهای خاکستری که روی آویزان شده‌اند، در تضاد هستند.

کوسن‌ها با رنگ‌هایی کم‌رنگ باعث شده‌اند، محوطه استراحتگاه اطراف استخر به مکانی آرامش‌بخش و زیبا تبدیل شوند. در چند قدمی این هتل، منطقه مسکونی بنگسر (Bangsar)، کافه‌های دنج و خودمانی، تفریحات زندگی شبانه و حتی یکشنبه‌بازار قرار دارند و به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. سکپینگ تنگیری با هفت اتاق، میزبان مهمان‌های خود است؛ اما در صورت پربودن همه آن‌ها می‌توانید به سایر شعبه‌ها مانند سکپینگ بکلین (Sekeping Backlane) در بنگسر، بروید.

  • جو هتل: خودمانی، ریلکس
  • تلفن: ۵۹۷۷ ۲۰۷ - ۱۷ ۶۰+
  • آدرس: No. 48, Off Kuala Lumpur, Jalan Tenggiri, 59100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۳. ویلا سامادی (Villa Samadhi)

چهار ستاره، تخت و صبحانه

اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

ویلا سامادی، در قلب شلوغ‌ترین شهر مالزی یعنی کوالالامپور، فضای مجلل یک جزیره را برای شما فراهم می‌کند. نام هتل از یک لغت سانسکریت به‌معنای بالاترین حالت آرامش فکری و تمرکز ذهنی گرفته شده است. تمام امکانات رفاهی این اقامتگاه نظیر استخر خاص و زیبایی که با تخت‌های سایبان‌دار احاطه شده است و هنگام عصر با نور نارنجی فانوس‌ها روشن می‌شوند و همین طور فضای جنگل‌های گرمسیری که نمایانگر معماری مالزی هستند، برای ایجاد این سطح از آرامش در مهمانان در نظر گرفته شده است.

دکور ویلا سامادی در عین مجلل‌بودن، بسیار طبیعی و ساده به نظر می‌رسد. بسته به اتاقی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید از جکوزی اختصاصی و بالکنی چوبی در فضای آزاد نیز لذت ببرید. اگر حس می‌کنید که به یک روز استراحت به دور از فضای شهری احتیاج دارید، به پذیرش هتل بروید و یک تور به پناهگاه فیل‌ها در کوالا گاندا (Kuala Gandah) رزرو کنید و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی با این حیوانات دوست‌داشتنی را برای خودتان رقم بزنید؛ اما در صورتی که هنوز مایل به گشت‌و‌گذار در شهر هستید، باید بدانید که مرکز شهر و تمام فروشگاه‌ها، تنها در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای شما قرار دارند.

بررسی اجمالی

در ویلا سامادی، ۲۱ اتاق مهمان مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و برنامه‌های شبکه‌های مختلف و دستگاه‌های پخش دی‌وی‌دی نیز در دسترس هستند. هر اتاق، سرویس بهداشتی مجزا و حمام مجهز به دوش دارد؛ ضمن اینکه وسایل راحتی مانند مبل و قهوه‌ساز یا چای‌ساز و همچنین سرویس تمیزکردن روزانه اتاق برای مهمانان مهیا است.

موقعیت

با اقامت در ویلا سامادی در مرکز شهر کوالالامپور، با پنج دقیقه رانندگی به مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور و پارک کی‌الی‌سی‌سی می‌رسید. این هتل ۴٫۵ ستاره در ۷۰۰ متری سفارت سلطنتی تایلند و سه کیلومتری میدان برجایا تایمز قرار دارد.

  • تلفن: ۲۳۰۰ ۲۱۴۳ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: 8, Jalan Madge, Taman U Thant, 55000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۴. بوتیک هتل ریدز (The Reeds)

سه ستاره، هتل مستقل

اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

درست در نزدیکی ایستگاه دانگ وانگی پوترا ال‌آرتی (Dang Wangi Putra LRT)، ساختمانی با شیروانی و نمای خارجی سبز روشن واقع شده است که به هتل ریدز تعلق دارد. ایوان بلند هتل با تأمین سایه در محوطه‌ی فضای باز، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این مکان به شمار می‌رود؛ جایی که مسافران قبل از حرکت‌ به‌سمت میراث تاریخی آسیایی، در آنجا به استراحت می‌پردازند. 

در هتل ریدز، سوئیت‌هایی بزرگ و مناسب خانواده و همچنین اتاق‌های خوابگاهی ارزان برای کسانی وجود دارد که می‌خواهند مبلغ کمی را صرف هتل کنند. مهمانان بسته به اتاقی که انتخاب می‌کنند، می‌توانند از دیوارهای آجری ساده و بی‌تکلف یا کاغذدیواری‌هایی با طرح‌های مد روز که فضایی روشن و رنگارنگ به اتاق می‌دهند، لذت ببرند.

اتاق استاندارد سینگل بوتیک هتل ریدز، شبیه به خوابگاه‌های دانشگاهی است و باید بهترین استفاده را از کمترین فضا برد. چه در یک سفر خانوادگی باشید و چه به‌دنبال سفری ارزان، با اقامت در این هتل می‌توانید فضایی راحت و مشابه خانه را تجربه کنید.

بررسی اجمالی

در هتل ریدز، ۳۰ اتاق مهمان مجهز به تهویه هوای مطبوع و تلویزیون‌های ال‌سی‌دی وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و برنامه‌های شبکه‌های مختلف نیز در دسترس‌تان قرار دارد. هر اتاق، سرویس بهداشتی مجزا و حمام مجهز به دوش دارد و امکانات راحتی مانند سرویس تمیزکردن روزانه اتاق برای مهمانان مهیا است.

موقعیت

با اقامت در بوتیک هتل ریدز در مرکز شهر، با پنج دقیقه پیاده‌روی به میدان کپیتال و با پنج دقیقه رانندگی به مرکز محافظت جنگلی بوکیت ناناس (Bukit Nanas) می‌رسید. این هتل در حدود دو کیلومتری برج مخابراتی کوالالامپور و ۴٫۵ کیلومتری برج‌های دوقلوی پتروناس قرار دارد.

  • تلفن: ۰۳۳۰ ۲۶۰۲ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: 8, Jalan Yap Ah Shak, Chow Kit, 50300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

۵. هتل اورین دیزاین (Orion Design)

سه ستاره، هتل مستقل

اقامتی رویایی در بهترین هتل های کوالالامپور (قسمت دوم)

هتل اورین دیزاین، رویای افرادی را به حقیقت تبدیل می‌کند که دوست دارند در اتاقی مزین به برج های فلکی (ستاره بخت و اقبال) بخوابند. البته الزامی در این کار نیست و مهمانان امکان انتخاب سایر اتاق‌ها را نیز دارند؛ به‌طور مثال افراد متولد برج جدی (دهمین برج فلکی از دایره‌البروج) می‌توانند در اتاق‌های برج ثور (دومین برج فلکی) بخوابند و افراد متولد برج حوت (دوازدهمین برج فلکی) می‌توانند در اتاق‌های برج اسد به استراحت بپردازند؛ اگرچه باید حدود ۲۵ دلار بیشتر پرداخت کنند.

در اتاق‌های هتل، علائم برج‌های فلکی به‌طرز زیبایی روی شیشه‌های مات حمام‌ها تزئین شده‌اند. بقیه دکور اتاق به سبکی مدرن است و از مناظر کوالالامپور که روی آباژور نقش بسته است تا طرح‌های رنگارنگ، بسیار بی‌نظیر و چشم‌نواز به نظر می‌رسند. به کافه بار روی پشت‌بام بروید و شبی شلوغ و پر از هیاهو داشته باشید یا برای گذراندن شبی آرام، در اتاق خودتان به استراحت بپردازید.

بررسی اجمالی

در هتل اوریون دیزاین، ۱۲ اتاق مهمان مجهز به تهویه هوای مطبوع وجود دارد. اینترنت وایرلس در سراسر هتل در اختیار شما است و برنامه‌های شبکه‌های مختلف نیز در دسترس‌تان قرار دارد. هر اتاق، سرویس بهداشتی مجزا و حمام مجهز به دوش و سشوار دارد؛ ضمن اینکه وسایل راحتی مانند میز و مبل و همچنین اتو برای مهمانان مهیا شده است.

موقعیت

با اقامت در هتل اوریون دیزاین در مرکز شهر، با پنج دقیقه رانندگی به مرکز خرید مید ولی مگا مال و NU سنترال می‌رسید. این هتل در حدود چهار کیلومتری مسجد ملی و خیابان پتالینگ قرار دارد.

  • تلفن: ۳۸۸۶ ۲۲۷۳ - ۳ ۶۰+
  • آدرس: 62, Jalan Bukit Raja, Taman Seputeh, 58000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با امکانات، اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر هتل های کوالالامپور، فهرست کاملی از آن‌ها را در کجارو ببینید و برای رزرو هتل دلخواه‌تان برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه