انتقاد آژانس گردشگری انگلیسی از لغو پروازهای بریتیش ایرویز

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
انتقاد آژانس گردشگری انگلیسی از لغو پروازهای بریتیش ایرویز

بنیان‌گذار یک آژانس گردشگری در انگلیس، تعلیق پروازهای تهران-لندن شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز را «شرمساری بزرگ» خواند.

آژانس گردشگری انگلیسی Wild Frontiers که تورهای مختلفی را به مقاصد گردشگری ایران برگزار می‌کند،  پس از لغو پروازهای تهران-لندن بریتیش ایرویز که از تاریخ ۲۲ سپتامبر آغاز شد، ناگزیر شد تا پروازی دیگر  را برای علاقه‌مندان به بازدید از ایران در نظر بگیرد. جانی بیلبای در حالی که لغو پروازهای بریتیش ایرویز را «شرمساری بزرگ» می‌داند،  در این‌باره گفت:

ما در مدت ۱۰ سال اخیر بیش از هزار و ۵۰۰ نفر را بدون بروز هیچ حادثه‌ای به ایران فرستاده‌ایم. بزرگترین مسيله درباره سفر، درهم شکستن مرزها و سبقت گرفتن از منازعات دیپلماتیک است. هر بار مشتریان ما از ایران باز می‌گردند، می‌گویند ایرانی‌ها دوستانه‌ترین مردمی هستند که تاکنون دیده‌اند و میهمان‌نوازی ایرانیان افسانه‌ای است.

این در حالی است که شرکت‌های هواپیمایی ترکیه با اعلام توقف فعالیت شرکت‌های اروپایی، آمادگی خود را برای ارائه خدمات حمل و نقل هوایی به مسافران کشورمان اعلام کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود با خروج شرکت‌های هواپیمایی از حمل و نقل هوایی ایران، تعداد مسافران ایرانی شرکت‌های ترکیه‌ای ۲۰ درصد افزایش یابد. به ادعای روزنامه استار ترکیه، مقصد بیشتر مسافرت‌های خارجی ایرانیان، اروپا و آمریکا است. به همین منظور شرکت‌های پگاسوس و ترکیش ایر ترکیه به مقصد تهران و شهرهای اروپایی و آمریکایی، پروازهای منظمی دارند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه