بهترین هتل های ارزان مادرید؛ پایتخت جذاب اسپانیا

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان مادرید؛ پایتخت جذاب اسپانیا

اگر می‌خواهید به شهر مادرید سفر کنید و اقامتی ارزان داشته باشید که کیفیت خدمات ارائه شده نیز مناسب و عالی باشد، بد نیست فهرست هتل‌هایی که در این مقاله ذکر شده است را دنبال کرده و یکی از هتل‌های ارزان آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

اگر با تور اسپانیا عازم مادرید هستید، این مقاله را دنبال کنید.

مادرید، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر اسپانیا، اگرچه دارای زیرساخت‌های مدرن است، اما با نگاه کردن در آن به محله‌ها و خیابان‌های تاریخی بسیاری که به خوبی هم محافظت شده‌اند، برخورد خواهیم کرد. انرژی آتشین شهر، مهمان‌نوازی مردم محلی، غذاهای بسیار خوب و خوشمزه، این‌ها چیزهایی هستند که باعث می‌شوند بیشتر از آنچه انتظار داشته باشیم در مادرید لذت ببریم و همین امر مادرید را به یکی از نقاط توریستی دنیا تبدیل کرده است.

مادرید با هتل‌های متنوعی از مهمانان خود میزبانی می‌کند و در این میان هتل‌های ارزان مادرید می‌تواند سفری اقتصادی اما با کیفیت فوق‌العاده را برای شما همراه داشته باشد؛ در این مقاله همراه ما باشید تا با این هتل‌ها آشنا شوید.

هتل ارزان مادرید

هتل ایبیس مادرید کاله آلکالا (Ibis Madrid Calle Alcalá)

هتل ایبیس مادرید کاله آلکالا (Ibis Madrid Calle Alcalá)

هتل ایبیس مادرید کاله آلکالا هتلی اقتصادی است که در فاصله ۶ کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و طراحی داخلی مینیمالیستی به راحتی در بخش‌های مختلف آن نمایان است. اگر به دنبال محلی هستید که از هیاهو و شلوغی شهر دور باشید، این هتل انتخابی مناسب برای شما خواهد بود و شما به راحتی با مترو می‌توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل با سبک و سیاق مدرن دکور شده‌اند و از رنگ‌های روشن بیشتر در دکوراسیون آن‌ها استفاده شده است که این موضوع باعث دلبازی بیشتر اتاق‌ها و روشن‌تر شدن آن‌ها می‌شود. اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه در این هتل روزانه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر برای مهمانان سرو می‌شود. کافه هتل برای خوردن قهوه‌ای خوش‌طعم و میان‌وعده‌ای مختصر پیشنهاد مناسبی است. از هر چیزی در این هتل بگذریم، به بار آن حتما باید سر بزنید و از نوشیدنی‌های خاص و نشاط‌آوری که سرو می‌شود نوش جان کنید.

از این هتل تا پارک رتیرو ۵٫۶ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۶٫۳ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۷ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۷٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Valentin Beato, 20, San Blas, 28037 Madrid, Spain
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، منوی ویژه کودکان، بوفه کودکان، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، عربی)

هاستل لا ورا (Hostal La Vera)

هاستل لا ورا (Hostal La Vera)

اگر دنبال چیزی جدید و ارزشمند هستید که همزمان قیمت مناسبی هم داشته باشد و رنگ و بوی قدیمی خود را در شهری همانند مادرید حفظ کرده باشد، هاستل لا ورا انتخابی هوشمندانه است. این مهمان‌خانه در یک ساختمان قدیمی متعلق به قرن ۱۹ که برای یکی از دوک‌های این شهر بوده است، قرار دارد. ایستگاه مترو آنتوان مارتین در فاصله ۱۰۰ متری از هتل قرار دارد.

اتاق‌های هتل ساده و زیبا هستند و هارمونی مناسبی بین کاغذ دیواری‌ها و روتختی‌ها وجود دارد و محیط تمیز و مرتب اتاق‌ها اقامت در آن‌ها را خوشایند کرده است. اتاق‌ها مجهز به امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی خصوصی است.

صبحانه در کافه هتل سرو می‌شود و مهمانان تنها با طی کردن چند دقیقه می‌توانند به رستوران‌ها و کافه‌های دیگری که در اطراف هتل قرار دارد، مراجعه کنند و با قرار گرفتن در میان مردم محلی از سفر خود لذت بیشتری ببرند.

از این هتل تا پارک رتیرو ۱٫۵ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۰٫۸ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۰٫۵ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۰٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Magdalena, 21, 2º D, Madrid City Centre, 28012 Madrid, Spain
  • این هاستل 1 ستاره است و دارای ۱۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، انگلیسی)

هتل کابالرو ارانته (Caballero Errante)

هتل کابالرو ارانته (Caballero Errante)

هتل کابالرو ارانته در یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجاری شهر قرار دارد که باعث شده است محبوبیت بسیاری میان گردشگران داشته باشد و بسیاری از مکان‌های پر زرق و برق در نزدیکی این هتل 3 ستاره قرار دارد. با استفاده از حمل و نقل عمومی که در نزدیکی این هتل قرار دارد، می‌توانید به راحتی به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل در عین سادگی بسیار مرتب و مناسب برای اقامتی در شهر هستند. بی‌شک امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا باعث می‌شود که مهمانان در مدت اقامت خود از این هتل رضایت خوبی داشته باشند.

صبحانه بصورت بوفه‌ای در رستوران کوچک هتل با انواع مربا و نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. از این هتل تا پارک رتیرو ۵٫۷ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۵٫۸ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۵٫۵ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۵٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Pinos Alta, 14, Tetuán, 28029 Madrid, Spain
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۳۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی)

هتل باراخاس پلازا (Hotel Barajas Plaza)

هتل باراخاس پلازا (Hotel Barajas Plaza)

اگر به دنبال هتل اقتصادی هستید و می‌خواهید که در هزینه‌های محل اقامت خود صرفه‌جویی کنید، اما خدمات قابل قبولی را در طول سفر خود داشته باشید، هتل 3 ستاره هتل باراخاس پلازا انتخاب مناسبی خواهد بود.

اتاق‌های تمیز و مرتب هتل دارای دکوری ساده هستند که رنگ آبی روتختی‌ها و متکاها جلوه دیگری به اتاق‌ها داده و محیطی با آرامش بیشتر را برای مسافرین ایجاد کرده است.

هتل محوطه‌ای زیبا دارد که مهمانان در اوقات فراغت می‌توانند از نشستن در این فضا لذت ببرند. از این هتل تا پارک رتیرو ۱۱٫۱ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۱۱٫۸ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۱۲٫۴ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۱۲٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Camarillas, 5-7, Barajas, 28042 Madrid, Spain
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی)

هاستل ام اچ فوئنکارال (Hostal MH Fuencarral)

هاستل ام اچ فوئنکارال (Hostal MH Fuencarral)

هاستل ام اچ فوئنکارال از موقعیت خوبی برخوردار است و بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها در اطراف این مهمان‌خانه قرار دارد.

در اتاق‌های این هاستل بیشتر از رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید استفاده شده و حس و حال متفاوتی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام هستند.

این مهمان‌خانه به دلیل موقعیت فوق‌العاده‌اش و از طرفی برخورد دوستانه کارمندانش از محبوبیت بالایی در میان هاستل‌های هم‌رده خود برخوردار است. از این هتل تا پارک رتیرو ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۱ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۰٫۵ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Fuencarral, 10 , 3º, Madrid City Centre, 28004 Madrid, Spain
  • این هاستل دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، مجارستانی، انگلیسی)

هتل اربن سی آتوچا ۱۱۳ (Urban Sea Hotel Atocha 113)

هتل اربن سی آتوچا ۱۱۳ (Urban Sea Hotel Atocha 113)

اقامت در هتل اربن سی آتوچا ۱۱۳ در مادرید شما را غافلگیر خواهد کرد! امکانات و موقعیت عالی این هتل فراتر از یک هتل 1 ستاره است و این موضوع آن را به یک انتخاب مقرون به صرفه و بی‌نظیر تبدیل کرده است. این هتل در نزدیکی پارک رتیرو قرار دارد و با ایستگاه مترو نیز ۱۰ دقیقه فاصله دارد.

اتاق‌های این هتل نیز دارای دکوری مینیمالیستی است و رنگ روشن و سفید اتاق‌ها در کنار رنگ‌های شادی مانند صورتی کم‌رنگ و بنفش فضای متفاوتی را ایجاد کرده است. اتاق‌های هتل امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند.

تراس هتل با چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر برای یک چای یا قهوه عصرگاهی انتخابی بی‌نظیر است. از این هتل تا پارک رتیرو ۱ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۱ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۱ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۱٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Atocha, 113, Madrid City Centre, 28012 Madrid, Spain
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، انگلیسی)

هاستل امیلیو باراخاس (Hostal Emilio Barajas)

هاستل امیلیو باراخاس (Hostal Emilio Barajas)

هاستل امیلیو باراخاس هاستلی معمولی و برای اقامتی کوتاه مناسب است. از این هاستل تا ایستگاه مترو تنها ۵ دقیقه فاصله است. اتاق‌های هتل تمیز و ساده هستند و امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون و حمام اختصاصی را دارند.

از این هاستل تا پارک رتیرو ۱۰٫۹ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۱۱٫۱ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۱۲٫۱ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۱۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Canal de Suez, 24, Barajas, 28042 Madrid, Spain
  • این هاستل 2 ستاره است و دارای ۱۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات.

هاستل نومانسیا (Hostal Numancia)

هاستل نومانسیا (Hostal Numancia)

همیشه هاستل‌هایی که روی اتمسفر صمیمی تمرکز دارند و خدمات قابل قبولی ارائه می‌دهند، از توجه بیشتری برخوردار هستند؛ هاستل نومانسیا یکی از این هاستل‌ها است و یکی از انتخاب‌های مناسب برای کوله‌گردها است. این هاستل در موقعیت خوبی قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به بخش‌های مهم شهر دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های ساده و تمیز هاستل دارای تخت‌های متعدد هستند و برای کسانیکه گروهی سفر می‌کنند، انتخاب مناسبی است. اتاق‌های هتل شرایط رفاهی را برای مهمانان فراهم می‌کنند و همه مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند.

صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان هر روزه حاضر می‌شود، اما مهمانان می‌توانند از آشپزخانه هاستل نیز برای دیگر وعده‌های غذایی خود استفاده کنند.

از این هاستل تا پارک رتیرو ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۱ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۰٫۹ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Magdalena, 8, Madrid City Centre, 28012 Madrid, Spain
  • این هاستل 3 ستاره است و دارای ۱۲ اتاق است.
  • امکانات هاستل: اینترنت بی‌سیم، آشپزخانه مشترک، اتاق‌های خانوادگی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، انگلیسی، هندی، عربی)

هتل ورتیسه روم‌ اسپیس (Vértice Roomspace)

هتل ورتیسه روم‌ اسپیس (Vértice Roomspace)

هتل ورتیسه روم‌ اسپیس یکی از هتل‌های مناسب در مادرید است که کیفیت خدمات و مدرن بودن تجهیزات در آن، آن را به یکی از هتل‌های خوب در میان هتل‌های هم‌سطح خود تبدیل کرده است. با قطار شهری با طی کردن مدت زمان ۱۲ دقیقه‌ای می‌توان به مرکز شهر دسترسی داشت.

اتاق‌های مدرن هتل با لوازم ساده دکور شده‌اند و رنگ طوسی و خاکستری در رنگ‌های وسایل اتاق‌ها انتخاب شده است. ظرافت دکور اتاق‌ها با نور کوچکی که در کنار تخت‌ها قرار دارد، تکمیل می‌شود. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

سالن بدنسازی هتل برای علاقه‌مندان به تناسب اندام و افرادی که به ورزش حتی در سفر توجه می‌کنند، مناسب است. از این هتل تا پارک رتیرو ۹٫۴ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۹٫۱ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۹٫۴ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۹٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Laguna Dalga, 4, Villaverde, 28021 Madrid, Spain
  • این هتل 3 ستاره است و دارای ۱۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، آشپزخانه مشترک، اتاق‌های خانوادگی، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، اسنک بار، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، انگلیسی)

هاستل مادرید سول (Hostal Madrid Sol)

هاستل مادرید سول (Hostal Madrid Sol)

هاستل مادرید سول هاستلی عالی در یک موقعیت فوق‌العاده است که به راحتی و با طی کردن فاصله اندک می‌توانید به میدان اصلی شهر دسترسی داشته باشید. اتاق‌های این هاستل، با رنگ قرمزی که در دکوراسیون آن استفاده شده است، شما را غافلگیر خواهد کرد و همین موضوع شور و هیجان بیشتری را در شما ایجاد می‌کند.

اتاق‌ها با کفپوش کاور شده‌اند و همه اتاق‌ها امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی را برای مهمانان خود فراهم کرده‌اند. از این هاستل تا پارک رتیرو ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۰٫۷ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۰٫۳ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۰٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Principe,18, 4ºizq, Madrid City Centre, 28012 Madrid, Spain
  • این هاستل 1 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اسپانیایی، انگلیسی)

هتل پانسیون آدکو (Pensión Adeco)

هتل پانسیون آدکو (Pensión Adeco)

هتل پانسیون آدکو هتلی ساده در قلب مادرید است که کوله‌گردهای بسیاری این هتل را برای اقامت خود در شهر برمی‌گزینند. اتاق‌ها در این هتل ساختاری سنتی دارند و با وسایل چوبی زیبا دکور شده‌اند؛ بعضی از اتاق‌ها تراسی رو به چشم‌انداز شهری دارند و مهمانان می‌توانند از دیدن این منظره لذت ببرند.

از آنجاییکه این هتل در موقعیت مناسب قرار دارد، مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران‌ها یا کافه‌هایی که در اطراف هتل قرار دارد، مراجعه کنند و حس و حال سفر خود را با قرار گرفتن در میان مردم بومی جذاب‌تر کنند.

از این هتل تا پارک رتیرو ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه‌ی دل پرادو ۱٫۲ کیلومتر، تا دروازه خورشید ۰٫۷ کیلومتر و تا میدان اصلی مادرید ۰٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Fuencarral, 27, 2ª planta , Madrid City Centre, 28004 Madrid, Spain
  • این هتل 1 ستاره است و دارای ۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های سیگار ممنوع، سرویس روزانه اتاق، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، خدمات شستشو و خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات.

هتل ارزان مادرید

آنچه که ذکر شد، تعدادی از بهترین هتل‌های ارزان مادرید بود و تلاش شد که بهترین هتل‌ها در نوع خدمات و موقعیتی که قرار دارند، به شما عزیزان جان کجارویی معرفی شود. اگر به این شهر زیبا سفر کردید، ما را با تجربیات خود و هتلی که اقامت داشته‌اید، آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه