بهترین مراکز خرید روسیه؛ شهرهای میزبان جام جهانی 2018 (قسمت اول)

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین مراکز خرید روسیه؛ شهرهای میزبان جام جهانی 2018 (قسمت اول)

اگر برای سفر به روسیه و تماشای مسابقات جام جهانی برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست بدانید که شهرهای میزبان این جام، مراکز خرید بزرگ و مدرنی دارند که از آنها می‌توانید بهترین محصولات از برندهای مشهور روسی و بین‌المللی را خریداری کنید.

روسیه میزبان جام جهانی 2018 است. در روزهای آینده، تعدادی از بزرگترین شهرهای این کشور، میزبان مسافران تور جام جهانی روسیه از سراسر دنیا خواهد بود که برای تماشای این مسابقات و بازدید از جاذبه‌های شهرهای مختلف، به روسیه سفر می‌کنند.

خرید کردن یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. اگر در سفر به شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ زمان کافی دراختیار دارید، می‌توانید بخشی از آن را به گشت و گذار در مراکز تجاری و مراکز خرید بزرگ اختصاص دهید. در این مراکز خرید بزرگ و مدرن، علاوه بر فروشگاه کالاهای مختلف و سوغات، امکانات تفریحی متعددی مثلا فودکورت، سالن‌های ورزشی و زمین‌های بازی مخصوص کودکان وجود دارد و سر زدن به آنها، یک تفریح کامل خانوادگی است.

در ادامه تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید دو شهر میزبان جام‌جهانی را معرفی می‌کنیم؛ مراکز خرید کالینینگراد و مراکز خرید ولگوگراد.

مراکز خرید کالینینگراد

مرکز خرید Mall of Baltia

مراکز خرید شهرهای میزبان جام جهانی

مرکز خرید بالتیا Mall of Baltia یکی از مراکز خرید جدید شهر کالینینگراد است. این مجموعه‌ی تجاری در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و مساحتی معادل ۸۶ هزار مترمربع دارد. این مرکز خرید بزرگ، به غیر از فروشگاه و واحدهای تجاری، امکانات تفریحی هم دارد و یکی از بزرگترین مجموعه‌های تجاری در کل منطقه‌ی کالینینگراد است.

بهترین و خاص‌ترین برندهای داخلی و بین‌المللی در این مرکز، محصولات خود را عرضه می‌کنند. تنوع فروشگاه‌ها بدون تردید، خریداران داخلی و خارجی را راضی می‌کند. امکانات تفریحی این مرکز برای همه‌ی اعضای خانواده در نظر گرفته شده و در مجموع، یک مقصد عالی برای گذراندن یک بعدازظهر در کنار خانواده است.

مراکز خرید ولگوگراد

مرکز خرید آکوارل (Akvarel)

مراکز خرید شهرهای میزبان جام جهانی

مرکز خرید آکوارل با پنج سال سابقه، یکی از مراکز تجاری محبوب در ولگوگراد است. این مجموعه در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰شب می‌توانید از این مجموعه‌ی تجاری بازدید و خرید کنید. مرکز خرید آکوارل یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی است که در سه طبقه، از خریداران داخلی و خارجی میزبانی می‌کند.

مرکز خرید آکوارل به غیر از چند هایپرمارکت، دارای حدود ۲۰۰ فروشگاه از برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی است. نام‌های مشهوری چون زارا، برشکا، والترا، پروفی سنتر، اسمارت ویژن، بلو دو فرانس، فیسمن و... در این مرکز، نمایندگی دارند.

مرکز خرید آکوارل به غیر از چند هایپرمارکت، دارای حدود ۲۰۰ فروشگاه از برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی است

از میان امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به سالن سینما با چند پرده، سالن بولینگ و فودکورت اشاره کرد. مرکز تفریحی کودکان با نام هپیلون یکی دیگر از امکاناتی است که باعث شده این مجموعه مورد توجه خانواده‌ها قرار بگیرد. این مرکز در نزدیکی بزرگراه اصلی شهر قرار دارد و دسترسی به آن راحت است.

پوشاک بانوان و آقایان، اسباب و لوازم منزل، زیورآلات و ساعت از جمله کالاها و محصولاتی است که می‌توانید از این مجموعه‌ی تجاری، خریداری کنید.

مرکز خرید دیامانت (Diamant)

مراکز خرید شهرهای میزبان جام جهانی

مرکز خرید دیامانت یکی از مراکز خرید باسابقه در منطقه است. این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده و چهار طبقه دارد. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب برای بازدید و خرید از این مجموعه فرصت دارید. پارکینگ این مرکز، ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو دارد.

فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی، هایپرمارکت مواد غذایی، مجموعه‌ی سینمایی، سالن بولینگ، باشگاه تناسب اندام و فروشگاه‌های متعدد از برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی از امکانات این مرکز تجاری است.

در این مرکز می‌توانید پوشاک بانوان و آقایان، کیف و کفش، لوازم ورزشی، عطر و لوازم آرایشی و زیورآلات بخرید. برندهای مشهوری که در این مرکز تجاری نمایندگی دارند عبارت‌اند از: اتوال، نایکی، فابریکا، وستلند، بی‌فری، این‌سیتی، گلوریا جینز، مدیس، زارینا، ریباک، آدیداس و...

سالن بولینگ، سالن بیلیارد و فودکورت از دیگر امکانات تفریحی این مرکز است که باعث شده مقصد خوبی برای گذراندن بخشی از سفر در کنار خانواده باشد. دسترسی به این مجموعه راحت است و بیش از ۴۵ هزار نفر از اهالی منطقه، در فاصله‌ای کمتر از ۵ دقیقه و ۱۷۸ هزار نفر در فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه از این مرکز سکونت دارد.

مرکز خرید اروپا سیتی مال (Europa City Mall)

مراکز خرید شهرهای میزبان جام جهانی

مرکز خرید اروپا سیتی مال، سابقه‌ای طولانی در ولگوگراد دارد. این مرکز در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و ساعت کاری آن هر روز از ۱۰ صبح تا ۹ شب است. این مرکز تجاری در ۴ طبقه میزبان فروشگاه‌ها و امکانات تفریحی متعددی است. هایپرمارکت‌های مواد غذایی، مجموعه‌ی سینمایی با چند پرده و مرکز تفریحی سامولت گوشه‌ای از امکانات این مرکز تجاری است.

برندهای برتر داخلی و خارجی در اروپا سیتی مال محصولات خود را عرضه می‌کنند

تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی این مرکز به ۶۰ فروشگاه می‌رسد. از این فروشگاه‌ها می‌توانید پوشاک، کفش، لباس زیر، متعلقات مد، زیورآلات، هدیه و سوغات، لوازم ورزشی، عطر و لوازم آرایشی، لوازم خانه و لوازم مخصوص بچه‌ها را خریداری کنید.

مجموعه‌ی سینمایی این مرکز به نام سینما پارک، ۸ پرده و ۱۲۴۰ صندلی دارد. کافه، رستوران و فودکورت، امکانات رفاهی این مرکز را کامل می‌کند. داروخانه، خودپرداز و شعبه‌ی بانک از دیگر امکاناتی است که در این مرکز برای بازدیدکنندگان و خریداران در نظر گرفته شده است.

برندهای برتر داخلی و خارجی در این مرکز محصولات خود را عرضه می‌کنند. از بین این برندها می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ اوستین، گلنس، اتوال، اسپورت‌مستر و...

مرکز خرید کومسو مال ولگوگراد (KomsoMall Volgograd)

مراکز خرید شهرهای میزبان جام جهانی

مرکز خرید کومسو مال KomsoMall Volgograd در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است. هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید از این مرکز خرید بازدید کنید. این مجموعه‌ی تفریحی و تجاری در ۴ طبقه و با پارکینگ با ظرفیت ۲۲۰۰ خودرو، میزبان خریداران داخلی  گردشگران خارجی است. این مرکز تجاری بزرگ از نظر موقعیت جغرافیایی یکی از بهترین مراکز خرید ولگوگراد است و درست در مرکز شهر قرار دارد.

امکانات متعدد این مجموع باعث شده که مورد توجه اهالی شهر و گردشگران قرار بگیرد. از جمله امکانات آن می‌توان به هایپرمارکت‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال و سالن سینما با چند پرده اشاره کرد. تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای این مرکز به ۲۰۰ فروشگاه می‌رسد.

بهترین پوشاک آقایان و بانوان، لوازم ورزشی، لوازم خانه و متعلقات مد را می‌توانید در این مرکز تجاری خریداری کنید. برندهای مشهوری در این مجموعه نمایندگی دارند از جمله اچ ‌اند ‌ام، نیویورکر، اسپورت‌مستر، منگو، هندرسون، کولینز، کانسپت کلاب، ال سی وایکیکی، گلوریا جینز، اتوال، آدیداس، ریباک، ایو روشه، کارلو پازولینی و...

امکانات تفریحی این مرکز به غیر از مجموعه‌ی سینمایی عبارت‌ است از اقیانوس‌نما، مرکز تفریحی کودکان به نام ماداگاسکار، خانه‌ی آینه و خانه‌ی وحشت.

مجموعه‌ی تجاری پارک هاوس ولگوگراد (Park House Volgograd)

مراکز خرید شهرهای میزبان جام جهانی

مجموعه‌ی تجاری پارک هاوس ولگوگراد، در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده است. این مجموعه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب در خدمت بازدیدکنندگان است. این مرکز سه طبقه و یک پارکینگ با ظرفیت ۱۳۰۰ خودرو دارد.

پارک هاوس ولگوگراد، یکی از بزرگترین مراکز خرید و مراکز تفریحی در ولگوگراد است و مجموعه‌ای از بهترین محصولات، خدمات و تفریحات را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. این مرکز در یک منطقه‌ی مسکونی واقع شده که به سرعت رو ‌به رشد و پیشرفت است. در فاصله‌ی ده دقیقه‌ای از این مرکز با وسایل حمل و نقل عمومی، ۴۰۰ هزار نفر سکونت دارند.

هاوس ولگوگراد، یکی از بزرگترین مراکز خرید و مراکز تفریحی در ولگوگراد است

از امکانات این مرکز می‌توان به هایپرمارکت‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، لوازم خانگی، مجموعه‌ی سینمایی به نام کینوپلکس و سالن بولینگ اشاره کرد. این مرکز به غیر از محوطه‌ی بازی مخصوص کودکان، کافه و رستوران هم دارد که تنوع آنها باعث می‌شود تقریبا با هر سلیقه و ذائقه‌ای بتوانید غذایی برای خوردن در این رستوران‌ها پیدا کنید.

فروشگاه‌های این مجموعه انواع محصولات از جمله پوشاک بانوان و آقایان، اسباب بازی و لوازم مخصوص بچه‌ها، کالای دیجیتال و موبایل و کامپیوتر را عرضه می‌کنند.  برندهای مشهوری در این مرکز نمایندگی دارند که از میان آنها می‌توان به هندرسون، کالینز، چستر، وول ‌استریت، کارلو پازولینی، سلا و... اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه