بهترین رستوران های ولگوگراد، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
بهترین رستوران های ولگوگراد، روسیه

ولگوگراد، شهری در کنار رود ولگا و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه است. این شهر رستوران‌ها و کافه‌های زیادی دارد که بد نیست قبل از سفر، تعدادی از آن‌ها را بشناسید تا راحت‌تر بتوانید جایی را برای غذا خوردن انتخاب کنید.

می‌خواهید برای تماشای بازی‌های جام جهانی، در تورهای جام جهانی روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت کنید؟ ولگوگراد هم جزو شهرهایی است که این بازی‌ها در آن برگزار می‌شود. پس شناختن بهترین رستوران‌های آن، خالی از لطف نیست. 

ولگوگراد یکی از شهرهای مهم صنعتی در جنوب‌غربی کشور روسیه در کنار رودخانه ولگا در استان ولگوگراد است.  ولگوگراد زیبا همچنین یکی از شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال روسیه در سال ۲۰۱۸ میلادی است.

یکی از جذابیت‌های یک رستوران، چشم‌اندازهای آن است. داشتن چشم‌اندازهای زیبا یکی از دلایلی است که باعث می‌شود گردشگران یک رستوران را انتخاب کنند. چون دوست دارند هم‌زمان با امتحان کردن طعم غذاهای محلی، جاذبه‌های اطراف را ببینند و لذت ببرند. رستوران‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، علاوه بر اینکه از نظر کیفیت غذا و خدمات، قابل‌توجه‌اند، در نزدیکی رودخانه قرار گرفته‌اند و به همین دلیل مناظر زیبایی از رودخانه را به نمایش می‌گذارند. برای اینکه یک قرار عاشقانه برگزار کنید یا بعد از تماشای فوتبال، یک وعده غذای لذیذ بخورید، یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید.

در این رستوران‌ها با وجود چشم‌اندازهای زیبا به رود ولگا، یکی از به‌یادماندنی‌ترین خاطرات سفرتان را تجربه خواهید کرد.

کافه Onegin

رستوران های ولگوگراد

کافه Onegin در مقابل اسکله‌ی ولگا قرار دارد و بدون شک، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند چشم‌اندازهای زیبایی از رود ولگا ببینند. این کافه را بیشتر به خاطر صبحانه و میان‌وعده‌هایش می‌شناسند که شامل تخم‌مرغ عسلی، پنکیک داغ با مربا و خاویار است. حتما کره‌های این کافه را امتحان کنید، چون هر روز به‌شکل تازه از مزارع اطراف تهیه می‌شود. این کافه‌ی کوچک، جزو کافه‌های بسیار محبوب شهر است، بنابراین اگر قصد دارید حتما آن را امتحان کنید، از قبل میز رزرو کنید.

ساعت کار

از دوشنبه تا یکشنبه از ۸ صبح تا ۱ بامداد

رستوران Miles

رستوران Miles یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شهر برای لذت بردن از منظره‌ی زیبای رود ولگا است. این رستوران یک تراس بسیار بزرگ با چشم‌اندازی دیدنی دارد. منوی رستوران شامل غذاهای مدرن روسی همراه با تغییرات اروپایی است. منوی نوشیدنی‌های رستوران هم بسیار متنوع است. انواع ماهی کبابی و استیک در کنار سالادهای سنتی روسی، غذاهای محبوب این رستوران را تشکیل می‌دهند. اگر می‌خواهید یک شام رمانتیک را کنار رود ولگا تجربه کنید، بدون تردید این رستوران را انتخاب کنید و اگر از محلی‌ها هم راهنمایی بخواهید حتما همین رستوران را به شما معرفی می‌کنند.

ساعت کار

 از دوشنبه تا یکشنبه از ۱۱ صبح تا ۴ بامداد

رستوران Mayak

رستوران Mayak در قلب شهر ولگوگراد قرار دارد و یکی از بناهای تاریخی و دیدنی شهر است. کلمه‌ی Mayak به‌معنای فانوس دریایی است و این رستوران هم در یک فانوس دریایی قرار دارد که با وجود قدیمی بودن، هنوز کار می‌کند. منوی رستوران شامل بهترین غذاهای اصیل محلی است و نوشیدنی‌ها و دسرهای جنوب روسیه در آن سرو می‌شود. کسانی که می‌خواهند منظره‌ی غروب آفتاب بر فراز رود ولگا را تماشا کنند باید یکی از میزهای نزدیک پنجره را از قبل رزرو کنند. این رستوران معمولا بسیار شلوغ است و علاوه بر گردشگران، بسیاری از اهالی شهر از آن استقبال می‌کنند.

ساعت کار

از دوشنبه تا یکشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد

رستوران Kadafy

رستوران های ولگوگراد

رستوران Kadafy، یک رستوران مدیترانه‌ای است و روی رود ولگا قرار دارد به همین دلیل چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از غروب آفتاب بر فراز رود ولگا را به نمایش می‌گذارد. قیمت‌ها در این رستوران، معقول و مقرون‌به‌صرفه است و تنوع نوشیدنی‌ها، دسرها و غذاها، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. کارکنان خوش‌برخورد رستوران، مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند تا بهترین انتخاب را از منوی مفصل این رستوران داشته باشند. این رستوران از پنجشنبه تا یکشنبه بسیار شلوغ است بنابراین اگر می‌خواهید حتما در این رستوران غذا بخورید، باید از قبل میز رزرو کنید.

ساعت کار

هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد

بهترین رستوران‌های ارزان در ولگوگراد

سفر به ولگوگراد آن هم در ایام برگزاری جام جهانی، ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی برایتان داشته باشد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای غذا خوردن، رستوران‌های ارزان‌تر را انتخاب کنند تا هزینه‌ی نهایی سفر را کاهش دهند. اگر دوست دارید غذای محلی بخورید و به رستوران‌های شهر سر بزنید و در عین حال نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، باید رستوران‌های ارزان را انتخاب کنید، ولی همه‌ی رستوران‌های ارزان، کیفیت خوبی ندارند. به همین دلیل، پیدا کردن رستوران ارزان و باکیفیت، کار سختی است. در ادامه تعدادی از رستوران‌های خوب شهر را معرفی می‌کنیم که قیمت‌های معقول و به‌صرفه‌ای دارند و تخفیف‌های ویژه‌ای برای وعده‌ی ناهار و شام در نظر می‌گیرند. این فهرست شامل رستوران‌های ارزان، سنتی با منوهای متنوع است که همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

رستوران همپتون بای هیلتون (Hampton by Hilton)

رستوران همپتون بای هیلتون در طبقه‌ی همکف هتل هیلتون قرار دارد و منوی مفصل این رستوران، پیشنهاد‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی زیادی دارد. سبک آشپزی در این رستوران، آشپزی سنتی اروپایی است. سالادهای متنوع و حتی غذاهای روسی هم در منوی این رستوران پیدا می‌شود. منوی رستوران به‌قدری مفصل و متنوع است که حتما غذایی مطابق ذائقه‌ی خود در آن پیدا می‌کنید. یکی از سالادهای رستوران که حتما باید امتحان کنید با سیر و سیب‌زمینی‌های محلی تهیه می‌شود. این رستوران در تالاری مجلل و بزرگ قرار دارد، بنابراین بسیار وسیع است. برای یک رستوران در این سطح و با این ظاهر مجلل، قیمت‌ها بسیار پایین است، در نتیجه فرصت حضور و غذا خوردن در این رستوران را از دست ندهید. حتما از قبل میز رزرو کنید.

ساعت کار

هر روز از ۵ و نیم صبح تا ۴ و نیم بامداد

رستوران بلین کلاب (Blin Club)

رستوران های ولگوگراد

بلین، نام نوعی پنکیک سنتی روسی است. رستوران بلین کلاب یکی از رستوران‌های شهر است که نباید فرصت غذا خوردن در آن را از دست بدهید، این به خاطر تنوع قابل‌توجه بلین یا بلینی‌های رستوران است. اگر می‌خواهید یک غذای محلی خوب بخورید، در محیطی گرم و دنج وقت بگذرانید و از خدمات بی‌نظیر کارکنان بهره‌مند شوید، بدون شک رستوران بلین کلاب را انتخاب کنید. این رستوران یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای خوردن یک عصرانه‌ی لذیذ هم روی آن حساب کنید.

ساعت کار

هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

رستوران گرند پیزا (Grand Pizza)

اگر از عاشقان غذاهای ایتالیایی هستید، حتما باید به رستوران گرند پیزا سر بزنید. انواع پیتزاهای اصیل ایتالیایی را در این رستوران می‌توانید با عطر و طعم اصلی و بی‌نظیر نوش جان کنید. تاپینگ‌های این پیتزها همگی خانگی و ایتالیایی هستند و در تنور با بهترین روغن زیتون ایتالیایی تهیه می‌شوند. منوی رستوران شامل بهترین غذاهای سنتی ایتالیایی و سالادهای بی‌نظیر است و البته چند غذای گیاهی نیز در منو وجود دارد. دیگر ویژگی مثبت این رستوران این است که با وجود کیفیت بالا، قیمت بسیار معقول و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

ساعت کار

هر روز از ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد

کافه Nosorog

رستوران های ولگوگراد

کافه Nosorog یک کافه‌ی مدرن است که خانوادگی اداره می‌شود. سبک آشپزی در این کافه، آشپزی اروپایی است. این کافه در قلب شهر ولگوگراد قرار دارد و بدون شک یکی از کافه‌هایی است که حتما باید آن را امتحان کنید. در قلب روسیه می‌توانید حال و هوای یک کافه‌ی اروپایی را تجربه کنید. این کافه فضایی دنج و گرم و دکوراسیونی مدرن و جذاب دارد. در منوی کافه، تنوع قابل توجهی وجود دارد. انواع تارت، ریزوتو و پاستا و نوشیدنی‌های لذیذ در آن عرضه می‌شد. اگر می‌خواهید غذایی عالی بخورید و در عین حال هزینه‌ی کمی بپردازید، بدون تردید این کافه را انتخاب کنید به‌خصوص اگر از طرفداران اینستاگرام هستید.

ساعت کار

هر روز از ۹ و نیم صبح تا ۱ بامداد

کافه بولوار (Bulvar Café)

اگر دنبال یک رستوران عالی اروپایی در شهر ولگوگراد هستید، بدون معطلی رستوران و کافه بولوار را انتخاب کنید. در این رستوران در فضایی مدرن می‌توانید از خوردن بهترین و متنوع‌ترین غذاها لذت ببرید و زمانی را با دوستان خود یا با اهالی شهر بگذرانید. سرآشپز این رستوران با دستورهای سنتی و اصیل از چند کشور اروپایی از شما پذیرایی می‌کند. علاوه بر این، تعدادی غذای سنتی روسی نیز در منوی رستوران دیده می‌شود. بعد از غذا خوردن، فراموش نکنید که حتما یکی از دسرهای منوی مخصوص رستوران را سفارش دهید. مثلا کیک شکلاتی با چای سیاه روسی را امتحان کنید.

ساعت کار

هر روز از ۱۰ و نیم صبح تا ۱ بامداد

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه