بهترین رستوران های حلال ملبورن، استرالیا

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین رستوران های حلال ملبورن، استرالیا

ملبورن، شهری شلوغ و پرجمعیت و یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در استرالیا است. این شهر رستوران‌های زیادی دارد و رستوران‌های حلال آن نیز بسیار متنوع است.

رستوران‌ های ملبورن، تنوع زیادی دارند و غذاهایی از گوشه و کنار دنیا به خصوص آسیا را سرو می‌کنند.

یکی از چیزهایی که ملبورن یکی از شهرهای بزرگ استرالیا را از سایر مقصدهای گردشگری دنیا متمایز می‌کند، تنوع آن است. این تنوع را می‌توانید در همه جنبه‌های شهر ببینید؛ از جاذبه‌های گردشگری گرفته تا نژاد اهالی و رستوران‌ها. رستوران‌های حلال ملبورن، تنوع زیادی دارند و در گوشه و کنار شهر می‌توانید به راحتی یکی دو نمونه از آنها را پیدا کنید.

رستوران‌های حلال ملبورن، غذاهایی از گوشه و کنار دنیا را با بهترین مواد غذایی حلال آماده می‌کنند. بنابراین در آن‌ها محدود به انتخاب چند غذای معمول و همیشگی نیستید و انواع غذاها را می‌توانید نوش جان کنید.

فهرستی که در ادامه معرفی می‌کنیم، رستوران‌های تماما حلال یا رستوران‌هایی است که بخشی از منوی آنها به غذاهای حلال اختصاص دارد. بنابراین برای اینکه اطمینان حصل کنید که رستوران مورد نظر، پاسخگوی نیازهای شما است، حتما از قبل با آنها تماس بگیرید.

رستوران Dolan Uyghur Food Heaven

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Dolan Uyghur Food Heaven یک رستوران تلفیقی است که در آن ترکیبی از غذاهای ترکی و چینی سرو می‌شود. دکوراسیون آن به سبک خاورمیانه‌ای تزیین شده و غذا خوردن در آن، تجربه‌ی منحصربه فردی است که نباید از دست بدهید. هم اهالی شهر و هم گردشگران، معمولا از این رستوران استقبال می‌کنند. اگر می‌خواهید غذاهای حلال چینی با تغییرات ترکی را نوش جان کنید و انواع کباب‌های بره و نودل را امتحان کنید، این رستوران را فراموش نکنید. هر روز از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران وقت دارید.

رستوران Sezar

رستوران Sezar یک رستوران عالی است که تمرکز اصلی آن بر ارائه‌ی غذاهای ارمنی با کمی تغییرات مدرن استرالیایی است.

این رستوران،‌ غذاهایی با گواهینامه‌ی حلال سرو می‌کند که تنوع آنها بسیار قابل توجه است

این رستوران،‌ غذاهایی بسیار لذیذ با گواهینامه‌ی حلال سرو می‌کند که تنوع آنها بسیار قابل توجه است.

از گوشت گوساله و بره برای تهیه‌ی غذاها استفاده می‌شود. همراه با غذا سایددیش‌های لذیذی مثل سیب زمینی سرخ کرده سرو می‌شود. اگر بعد از غذا میل به دسر داشتید حتما باقلوا و مارکیز شکلاتی را امتحان کنید. ضمنا، این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای برگزاری مراسم‌ مختلف است.

رستوران Supernormal

رستوران Supernormal در منطقه‌ی مرکزی تجاری ملبورن قرار دارد.

این رستوران، یک رستوران تلفیقی آسیایی است که غذاهایی حلال با گوشت گوسفند و بره تهیه می‌کند

این رستوران، یک رستوران تلفیقی آسیایی است که غذاهایی حلال با گوشت گوسفند و بره تهیه می‌کند.

اگر می‌خواهید یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن غذاهای ژاپنی، چینی و کره‌ای را امتحان کنید، بدون تردید به این رستوران سر بزنید. سرآشپزان این رستوران معمولا از گوشت‌های حلال برای تهیه‌ی اکثر غذاها استفاده می‌کنند و حتی غذاهای دیگر را هم می‌توانید با گوشت حلال سفارش دهید. از پیشخدمت‌ها در مورد غذاهای حلال منوی روز رستوران، بپرسید.

رستوران Red Spice Road

رستوران Red Spice Road در منطقه‌ی مرکزی تجاری ملبورن واقع شده است و دسترسی راحتی دارد. اینجا به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای امتحان کردن آشپزی آسیایی شناخته می‌شود. البته شعبه‌های دیگری هم در سایر مناطق شهر دارد. همه‌ی غذاهای گوشتی رستوران با گوشت حلال تهیه می‌شوند و با خیال راحت می‌توانید اینجا غذا بخورید. البته غذاهای دیگری هم در منو پیدا می‌شود. یکی از غذاهای محبوب منو، کاری اردک مالزیایی است. بال مرغ سوخاری رستوران را حتما امتحان کنید.

رستوران Tiba’s

رستوران Tiba’s یک رستوران لبنانی است.

اگر در ملبورن هوس غذای اصیل لبنانی کردید، حتما باید به این رستوران سر بزنید

اگر در ملبورن هوس غذای اصیل لبنانی کردید، حتما باید به این رستوران سر بزنید. غذاهای رستوران با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شوند. تالار غذاخوری رستوران معمولا شلوغ است. همه‌ی غذاها و خوراکی‌های این رستوران، حلال است.

انواع سوسیس‌های لبنانی، کوفته، کباب، کتلت بره و بال کبابی را می‌توانید با خیال راحت نوش جان کنید. از غذاهای تیپیکال عربی که در منو وجود دارد می‌توان به فلافل و باباغنوج که یک پیش‌غذای لبنانی است اشاره کرد. حتی می‌توانید غذای مورد علاقه‌ی خود را آنلاین سفارش دهید و درب منزل و محل اقامت‌تان تحویل بگیرید.

رستوران Epocha

رستوران Epocha یک رستوران عالی در خیابان Rathdowne است. در این رستوران، همه‌ی غذاها با گوشت حلال تهیه می‌شوند. استفاده از مواد غذایی محلی و تازه و ترکیب آن با تکنیک‌های سنتی آشپزی، باعث شده که عطر و طعم غذاها در این رستوران، بی نظیر و در سطح بالایی باشد. انواع گوشت بریان در منو وجود دارد که جزو بهترین غذاهای منو است. بهترین ساید‌دیش‌ها همراه با غذاها سرو می‌شود که اندازه‌ی غذای اصلی، خوشمزه و فراموش‌نشدنی هستند.

رستوران Moroccan Soup Bar

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Moroccan Soup Bar یک رستوران محبوب حلال در ملبورن است و اگر به آن سر بزنید، حتما صف‌های بلند مشتریان را خواهید دید. این رستوران، جزو رستوران‌های ارزان شهر است و منویی بسیار متنوع دارد که حتما از بین آن می‌توانید غذایی باب میل خود پیدا کنید. برای اینکه بدون منتظر ماندن و دردسر در این رستوران غذا بخورید، زودتر خودتان را به آنجا برسانید.

رستوران Abla’s

رستوران Abla’s یک رستوران لبنانی است که غذاهایی عالی با طعم و کیفیتی بی‌نظیر دارد. این رستوران غذای حلال، تازه‌ترین غذاها را با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کند. این رستوران یک کتاب آشپزی مخصوص به خود دارد که در آن دستورهای لذیذ و نکته‌های مهم برای پخت غذاهای متنوع گنجانده شده است. این رستوران یکی از رستوران‌های محبوب شهر است و مشتریان پروپاقرصی از بین اهالی شهر دارد. بنابراین معمولا همیشه شلوغ است و قبل از رفتن باید میز رزرو کنید.

رستوران Maha

رستوران Maha در منطقه‌ی مرکزی تجاری ملبورن قرار دارد و یکی از رستوران‌های مخفی ملبورن است که البته جوایز زیادی از آن خود کرده است. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای خاورمیانه‌ای را نوش جان کنید. همیشه قبل از سفارش غذا، از پیشخدمت‌ها در مورد غذاهای حلال منوی روز سوال کنید تا از حلال بودن غذاها مطمئن شوید. چون همه‌ی غذاهای این رستوران حلال نیست.

رستوران Nasi Lemak House

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Nasi Lemak House یکی از رستوران‌های مالزیایی است که در آن می‌توانید غذاهای سنتی و نمادین مالزیایی مثلا غذایی به نام Nasi Lemak را امتحان کنید. این غذایی است که بسیاری از مالزیایی‌ها برای صبحانه می‌خورند و یکی از غذاهای محبوبی است که بسیاری از مالزیایی‌ها از آن خاطره دارند و به نوعی، غذایی نوستالژیک است. اگر دوست دارید غذاهایی با عطر و طعم غذاهای خانگی را نوش جان کنید حتما به اینجا سر بزنید. البته غیر از این غذا، موارد دیگری هم در منو وجود دارد و بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های مالزیایی در ملبورن است. انواع نوشیدنی‌های بدون الکل هم در رستوران سرو می‌شود. برای تهیه‌ی غذاهای این رستوران از گوشت حلال استفاده می‌شود. هر روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید. قیمت رستوران هم نسبتا مقرون‌به‌صرفه است.

رستوران Meat &Wine. Co

رستوران Meat &Wine. Co در منطقه‌ی یارای جنوبی قرار دارد. سرآشپزان این رستوران در تهیه‌ی استیک‌های عالی که به خوبی پخته شده است، مهارت خاصی دارند. همه‌ی غذاهای رستوران که با گوشت گوساله تهیه شده باشند، گواهینامه‌ی حلال دارند. بنابراین بهترین استیک‌ها و برگرهای لذیذ را می‌توانید با اطمینان از حلال بودن آنها، در این رستوران نوش جان کنید.

رستوران 4Fingers Crispy Chicken

رستوران 4Fingers Crispy Chicken در منطقه‌ی مرکزی تجاری ملبورن واقع شده است. تخصص اصلی این رستوران همانطور که از نامش پیداست، در ارائه‌ی انواع مرغ‌های سرخ شده و غذاهای سوخاری با مرغ است. انواع غذاهای تهیه شده با مرغ بریان و سرخ شده را با اطمینان از حلال بودن می‌توانید اینجا نوش جان کنید و از کیفیت بی‌نظیر آن لذت ببرید. مثلا بال سوخاری با برنج ژاپنی را تصور کنید که با کیمچی سرو می‌شود یا برگر مرغ که آن را با قارچ تازه سرو می‌کنند.

رستوران Betty’s Burgers & Concrete Co

رستوران Betty’s Burgers & Concrete Co در منطقه‌ی مرکزی تجاری ملبورن قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید بهترین برگرهای حلال شهر را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. یکی از غذاهای ویژه‌ی منو، ترکیب برگر گوشت گوساله و برگر قارچ است که فرصت امتحان کردن طعم بی‌نظیر آن را نباید از دست بدهید.

رستوران Criniti's

رستوران Criniti's در منطقه‌ی کارلتون قرار دارد. منوی این رستوران بسیار متنوع و گسترده است و باید از قبل حسابی آن را زیر و رو کنید تا غذای مورد علاقه‌ی خود را در بین آنها پیدا کنید. البته هر غذایی که انتخاب کنید، کیفیت و طعم قابل توجهی دارد. سالاد گوشت گوسفند و آووکادو یکی از غذاهای سالم و محبوب منو است. پیتزای سه متری یا کوفته قلقلی خانگی از دیگر غذاهای محبوب منو است که نباید از دست بدهید.

رستوران  Tonka

رستوران Tonka در منطقه‌ی تجاری مرکزی ملبورن قرار گرفته است.

در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای لذیذ هندی و انواع کاری را نوش جان کنید

در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای لذیذ هندی و انواع کاری را نوش جان کنید. جوایز متعددی که این رستوران از آن خود کرده، نشان می‌دهد که آنها چقدر در کار خود حرفه‌ای هستند و به کیفیت توجه دارند.

انواع غذاهای اصلی هندی را می‌توانید در کنار سایددیش‌های متنوع گل‌کلم سرخ شده و سس ماست، نوش جان کنید. به عنوان دسر، موس انبه را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

رستوران Milk N Honey

رستوران Milk N Honey در منطقه‌ی کلفیلد قرار دارد. در این رستوران می‌توانید در فضای باز غذای خود را نوش جان کنید. منوی رستوران بسیار متنوع است و برای صبحانه از نیمرو گرفته تا پوره کدو حلوایی در آن پیدا می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام می‌توانید بهترین غذاهای اصلی از جمله سالمون سرخ شده و پیتزاهای لذیذ را سفارش دهید.

رستوران Rumi

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Rumi یک رستوران نسبتا متوسط و نه زیاد بزرگ است.

روی دیوارهای رستوران رومی، اشعاری به زبان فارسی نوشته شده است

روی دیوارها، اشعاری به زبان فارسی نوشته شده و فضای خاص و زیبایی در رستوران ایجاد کرده است. این رستوران، غذاهای اصیل لبنانی سرو می‌کند. درست مثل سنت‌های لبنانی، منوی این رستوران نیز طوری در نظر گرفته شده که مناسب غذا خوردن خانوادگی یا دورهمی همراه با دوستان باشد. یکی از غذاهایی که می‌توانید در این رستوران سفارش دهید، سینی‌های بزرگ غذا است که در آن انواع غذاها قرار می‌گیرد و همزمان می‌توانید چند غذای مختلف را امتحان کنید.

منوی رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای کبابی، بال مرغ سوخاری، کوفته‌های ایرانی و انواع سالادهای سالم و ساید‌دیش‌های متنوع و لذیذ است. یکی از غذاهای محبوب این رستوران غذایی به نام Pulled Lamb Iskender است؛ غذایی بسیار خوش‌طعم و لذیذ با گوشتی لطیف که آن را همراه با سس گوجه‌ی تازه و ماست سرو می‌کنند. هر گوشتی که در این رستوران مورد استفاده قرار بگیرد، گواهینامه‌ی حلال دارد البته غذای غیرحلال نیز در منو وجود دارد. همچنین می‌توانید از این رستوران غذا سفارش دهید و در منزل یا محل اقامت‌تان نوش جان کنید.

هر روز هفته از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Lord Of The Fries

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Lord Of The Fries کار خود را به عنوان یک ون ساده‌ی عرضه‌ی غذا آغاز کرد که به سراسر کشور سفر می کرد و انواع غذاهای وگان را با سس‌های لذیذ سرو می‌کرد. آنها بعد از اینکه اولین شعبه‌ی فیزیکی خود را افتتاح کردند، منوی خود را گسترش دادند و انواع برگرهای وگان، ساندویچ‌های هات داگ و انواع فینگرفودهای لذیذ را به آن اضافه کردند. تازگی مواد غذایی، مهم‌ترین نکته‌ای است که گرداننندگان این رستوران، به آن توجه ویژه‌ای دارند. غذاها با تازه‌ترین سبزیجات و محصولات موجود روز، تهیه می‌شوند. سیب زمینی سرخ کرده‌ی رستوران را حتما امتحان کنید.

از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و جمعه‌ها و شنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Zam Zam

رستوران Zam Zam در چند قدمی از ایستگاه قطار مرکزی ملبورن قرار گرفته است. این رستوران غذاهای تلفیقی هندی مالزیایی سرو می‌کند و قیمت آن بسیار مقرون‌به صرفه است. اگر در این منطقه به گشت‌وگذار مشغول هستید و دنبال غذایی سریع و حلال می‌گردید حتما به این رستوران سر بزنید. یکی از غذاهای منوی رستوران که نباید از دست بدهید، بریانی است. اگر دانشجو باشید، این رستوران تخفیف‌های ویژه‌ای برای دانشجویان دارد. برای تهیه‌ی غذاها فقط از گوشت حلال استفاده می‌شود.

از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ و نیم شب و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Alamaro

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Alamaro یک رستوران عالی ایتالیایی است و غذاهای اصیل ایتالیایی را بهترین کیفیت برای مهمانان خود سرو می‌کند.

اگر در ملبورن هوس غذای ایتالیایی کردید، حتما برای سر زدن به این رستوران وقت بگذارید

اگر در ملبورن هوس غذای ایتالیایی کردید، حتما برای سر زدن به این رستوران وقت بگذارید. غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند بنابراین کیفیت آنها بسیار قابل توجه است. از انواع پیتزا و پاستا گرفته تا غذاهای دریایی، رستوران Alamaro بهترین غذاهای آشپزی ایتالیایی را به مهمانان خود عرضه می‌کند.

این رستوران برای تهیه‌ی غذاها از گوشت حلال استفاده می‌کند. قیمت غذاها نیز بسیار معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

دوشنبه‌ها و از چهارشنبه‌ تا یکشنبه از ساعت ۵ عطر تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید. رستوران روزهای سه‌شنبه تعطیل است.

رستوران Mama Rumaan

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Mama Rumaan یک رستوران نسبتا جدید و محبوب است که غذاهای مدیترانه‌ای را با تغییرات مدرن، سرو می‌کند. این رستوران طوری طراحی شده که برای غذا خوردن گروهی همراه با دوستان و خانواده بسیار مناسب است. غذاها در حجم زیاد سرو می‌شوند و به راحتی می‌توانید آن را با کسی دیگر تقسیم کنید. این رستوران، خانوادگی اداره می‌شود و منوی حلال دارد که بهترین غذاهای کلاسیک را سرو می‌کند. تقریبا همه‌ی افراد از همه گروه‌های سنی، راضی از این رستوران خارج می‌شوند. غذاهای رستوران با گوشت حلال تهیه می‌شود.

از سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر و از ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب و روزهای شنبه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب و یکشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید. رستوران، روزهای دوشنبه تعطیل است.

رستوران Warung Gudeg

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Warung Gudeg در آوریل سال ۲۰۰۶ افتتاح شد. این رستوران، اولین رستوران اندونزیایی در ملبورن است که تخصص اصلی آن در عرضه‌ی gudeg، یک غذای سنتی اندونزیایی است. این غذا متعلق به منطقه‌ی جاوه‌ی مرکزی است. این غذا سرشار از مواد مغذی است و آن را بافت ترد و طعم متمایز جک‌فروت می‌شناسند. منوی رستوران، یک منوی کاملا حلال است و هر غذایی که در آن ارائه شده را با خیال راحت می‌توانید نوش جان کنید.

از سه‌شنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۹ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید و روزهای دوشنبه و یکشنبه، رستوران تعطیل است. قیمت غذاها در این رستوران بسیار معقول و مناسب است.

رستوران Mama Wong’s Kitchen

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Mama Wong’s Kitchen برای مواقعی مناسب است که دلتان غذای ساده و دلچسب می‌خواهد. این غذاخوری ساده، غذاهایی تازه و لذیذ سرو می‌کند. غذاهای این رستوران، عطر و طعم غذاهای خانگی را دارند. در این رستوران می‌توانید غذای حلال چینی بخورید. البته منوی رستوران متنوع است و غذای غیرحلال هم در آن دیده می‌شود. بنابراین قبل از سفارش دادن، حتما از پشخدمت‌های رستوران، راهنمایی بگیرید.

از سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۹ و نیم شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید و روزهای دوشنبه تعطیل است. قیمت‌های این رستوران بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.

رستوران CBD Kebabs

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران CBD Kebabs یکی دیگر از رستوران‌های حلال شهر است که همانطور که از اسم آن پیدا است، بهترین کباب‌ها و اسنک‌های حلال را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. عطر گوشت‌های بریان، حتی اگر نخواهید، شما را به داخل رستوران می‌کشد. این رستوران بسیار شلوغ می‌شود و از آنجایی که یک غذاخوری کوچک در یک شهر بزرگ است، زودتر خودتان را برسانید قبل از اینکه ساعات شلوغی سر برسد. قیمت رستوران بسیار معقول و مناسب است.

رستوران Nelayan

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Nelayan یک رستوران واقع در خیابان Swanston است. این رستوران، غذاهای سنتی اندونزیایی سرو می‌کند از جمله کاری مرغ، مورتاباک، گادو گادو، ناسی گورنگ و... اگر دنبال غذایی لذیذ و حلال هستید، حتما به این رستوران سر بزنید. این رستوران با عرضه‌ی غذاهای اصیل جنوب شرقی آسیا، شما را ناامید نمی‌کند. هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Es Teler 77

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Es Teler 77 یکی دیگر از غذاخوری‌های اندونزیایی در ملبورن است. اگر دوست دارید غذاهای سنتی این کشور و نوشیدنی مخصوص سنتی آنها به نام es teler را امتحان کنید، حتما به این رستوران سر بزنید. مالک این رستوران فردی به نام Murniati Widjaja است که بیش از ۲۰۰ اوت‌لت از این رستوران را در سراسر اندونزی، مالزی و سنگاپور افتتاح کرده است. بعضی از غذاهای این رستوران به شیوه سنتی سرو می‌شوند و معمولا آنها را با دست می‌خورند. از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۷ بعدازظهر و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۹ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید. غذاهای رستوران قیمت مناسبی دارند.

 رستوران Gazi

رستوران Gazi یک رستوران الهام گرفته از رستوران‌های یونانی است و در قلب شهر شلوغ ملبورن، محیطی دنج و عالی برای خوردن غذاهای لذیذ حلال را فراهم کرده است. تعدادی از غذاهای منوی رستوران بسیار محبوب هستند و مشتریان پروپاقرصی از بین اهالی شهر دارند. انواع گوشت‌های کباب شده در تنورهای سنتی را می‌توانید با خیال راحت سفارش دهید. در این رستوران هر چیزی غیر از گوشت گوسفند، حلال است بنابراین قبل از سفارش غذا، در مورد نوع گوشت، سوال کنید. اگر از علاقه‌مندان به غذاهای یونانی هستید، این رستوران را از دست ندهید.

این رستوان در منطقه‌ی مرکزی تجاری ملبورن قرار دارد و هفت روز هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب باز است.

رستوران Curry Vault

بهترین رستوران های حلال ملبورن

رستوران Curry Vault یکی از بهترین رستوران‌های حلال شهر است. با وجود اینکه در اسم این رستوران نام کاری به چشم می‌خورد ولی اینجا را بیشتر از هر چیز به خاطر کتلت گوشت گوسفند می‌شناسند که یکی از محبوب‌ترین غذاهای منو است. برای تهیه‌ی این غذا، گوشت گوسفند را برای مدت چند ساعت مارینه می‌کنند و سپس بریان می‌کنند تا جایی که نرم و لطیف شود و کاملا بپزد. با وجود این غذاهای خوشمزه، تعجبی ندارد که این رستوران همیشه شلوغ باشد. برای اینکه از غذ خوردن در این رستوران ناامید نشوید و دست خالی برنگردید، حتما از قبل میز رزرو کنید. از فواصل دور، عطر کباب‌ها و غذاهای این رستوران به مشام می‌رسد.  یکی دیگر از غذاهای محبوب منو غذایی به نام dhal است که با نان سیر سرو می‌شود. این رستوران، غذاهای سنتی هندی سرو می‌کند.

از شنبه تا دوشنبه از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب و از سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر و از ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Biryani House

رستوران Biryani House غذاهای محبوب هندی را سرو می‌کند.

رستوران Biryani House غذاهای محبوب هندی را سرو می‌کند

غذاهای این رستوران بسیار لذیذ است، حجم زیادی دارد و قیمت آنها بسیار مناسب است. از لذیذترین بریانی‌های معطر گرفته تا کاری‌های پرادویه را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. انواع نان‌های ترد محلی همراه با غذاها سرو می‌شود.

این رستوران، یکی از بهترین رستوران‌های حلال در ملبورن است و هر غذایی که از منوی آن انتخاب کنید می‌توانید با خیال راحت نوش جان کنید و از همه‌ی آنها لذت ببرید. مرغ کره‌ای با نان مخصوص یکی از غذاهای منو است که به شما توصیه می‌کنیم. غذای خود را می‌توانید با دسرهای محبوب هندی تمام کنید که در آنها از تازه‌ترین میوه‌های استوایی استفاده می‌شود. هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید. امکان رزرو کردن میز وجود دارد.

رستوران Zikrayat Lebanese Cuisine

رستوران Zikrayat Lebanese Cuisine یکی از بهترین رستوران‌های لبنانی شهر است. در منوی آن مجموعه‌ای متنوع از غذاهای لذیذ لبنانی وجود دارد. غذاهای این رستوران با بهترین طعم و کیفیت تهیه می‌شوند. اینجا مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. از سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این رستوران سر بزنید. امکان رزرو کردن میز وجود دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه