چالش انتخاب نام برای پاندای نوزاد در ژاپن

علی گودرزی
علی گودرزی پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
چالش انتخاب نام برای پاندای نوزاد در ژاپن

اعضای پارک وحش The Adventure World ژاپن، برای نامگذاری پاندایی که در آن به‌دنیا آمده، یک نظرخواهی ترتیب داده‌اند.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌تازگی و در پارک وحش The Adventure World در ژاپن، یک بچه‌ پاندا متولد شده است.

این پاندای مونث در تاریخ ۱۴ آگست (۲۳ مرداد) متولد شده و کمتر از یک کیلوگرم‌ (۲.۶۵ اونس) وزن دارد. البته الان وزن و شباهت بیشتری به یک پاندا دارد؛ در این شرایط، اداره‌کنندگان پارک The Adventure World درخواستی جالب را مطرح کرده‌اند.

پاندای نوزاد در ژاپن

آن‌ها از مردم خواسته‌اند تا در نام‌گذاری این پاندای بامزه، به آن‌ها کمک کنند. برای اینکه به ‌آن‌ها در انجام این کار کمک کنید، یا به صورت آنلاین و یا با ارسال یک کارت پستال، اسم مورد نظر خود برای این پاندا را انتخاب کنید. در این فرم (آنلاین/پستی) باید نام پاندا، نحوه‌ی تلفظ و دلیل انتخاب آن را ذکر کنید.

پاندای نوزاد در ژاپن

پدر و مادر این پاندای کوچک که به تریتب ایمی (Eimei) و راوهین (Rauhin) نام  دارند را در این پارک وحش، ملاقات کنید. ایمی در سال ۱۹۹۲ در چین متولد شده است؛ او را خیلی آرام و ساکت توصیف می‌کنند. راوهین اما، در سال ۲۰۰۰ و در شهر واکایاما متولد شده است و در سال ۲۰۰۸ به اولین پاندای زنده‌ای تبدیل شد که در ژاپن، صاحب یک فرزند می‌شود. او و ایمی در مجموع، نه فرزند دارند؛ هفت دختر و دو پسر.

این چالش تا ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) ادامه خواهد داشت و اسم انتخاب شده به‌همراه فردی که این اسم را پیشنهاد داده است، در بلاگ رسمی این پارک وحش، اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط:

منبع Matadornetwork

دیدگاه