رستوران هوبرتوس، فضایی رویایی در کوهستان های شمال ایتالیا

رضا اردو
رضا اردو پنجشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
رستوران هوبرتوس، فضایی رویایی در کوهستان های شمال ایتالیا

معمولا رستوران‌ها خود هدف سفر نیستند، اما رستوران هوبرتوس ویژگی‌هایی دارد که گردشگران را مجاب به سفر می‌کند.

رستوران هوبرتوس (St. Hubertus) در هتل رزا الپینای ایتالیا (Rosa Alpina) اخیرا توانست سه ستاره‌ی میچلین (Michelin) را دریافت کند. میچلین یک نظام امتیازدهی برای رستوران‌ها براساس کیفیت‌شان است. سه ستاره بالاترین امتیاز ممکن این نظام است و رستورانی که این درجه را داشته باشد، به معنای آن است که ارزشش را دارد که به‌خاطر آن حتی سفرهای ماجراجویانه را به جان خرید.

بنابراین شاید الان بخواهید برنامه‌ی سفر به دهکده‌ی کوچک سن کاسیانو (San Cassiano) در شمال ایتالیا، که رستوران در آنجا واقع شده، را بچینید.

دانلود ویدیو

از بین تمام چیزهایی که این دهکده‌ی کوهستانی دارد، از امکانات اسکی و ویلاها گرفته تا جاذبه‌های شهری و روستایی، رستوران هوبرتوس در هتل رزا الپینا، اما چیز دیگری است.

رستوران هوبرتوس

این رستوران، که تحت مدیریت سرآشپز نربرت نیدرکفلر (Norbert Niederkofler) است، در ارائه‌ی غذاهای تازه و فصلی تخصص دارد. به گزارش لکال (The Local)، فلسفه‌ی نیدرکفلر «پختن کوه» است؛ بدین معنا که تنها از مواد محلی استفاده می‌کنند. نیدرکفلر خود از بومیان این منطقه است.

رستوران هوبرتوس

رستوران هوبرتوس هتل رزا الپینا تنها در تابستان و زمستان باز است و خوراک‌هایش شامل سیرابی گوساله و مارماهی و بابونه و ... هستند. خودتان در صفحه‌ی اینستاگرام رستوران می‌توانید ببینید که تمام غذاها به بهترین شکل سرو می‌شوند.

رستوران هوبرتوس

رستوران در سال ۱۹۹۶ افتتاح شد و در آن زمان تنها ۱۱ میز داشت. هوبرتوس اولین ستاره‌ی میچلینش را در سال ۲۰۰۰ و دومی را در سال ۲۰۰۷ دریافت کرد.

رستوران هوبرتوس

به گزارش ایتر (Eater)، رستوران هوبرتوس هتل رزا الپینا نهمین رستوران در ایتالیا است که توانسته سه ستاره‌ی میچلین را ببرد. رستوران دیگر ماسیمو بتورای استریا فرنسسکانا (Massimo Bottura’s Osteria Fransescana) در مودنا (Modena) است، که یکی از بهترین رستوران‌های جهان به‌شمار می‌رود.

رستوران استریا

اگر هنوز برنامه‌ای برای سفر به ایتالیا ندارید، شاید الان وقتش رسیده باشد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه