بزرگترین باغ کاکتوس ها در اروپا

علیرضا  طبیب زاده
علیرضا طبیب زاده چهار شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
بزرگترین باغ کاکتوس ها در اروپا

کاکتوس‌ها با توجه به نیاز آبی کمی که دارند و بحران روزافزون منابع آبی، روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.همراه کجارو باشید تا با بزرگترین مجموعه کاکتوس اروپا آشنا شوید.

اگر تا به حال در فصل تابستان به اسپانیا سفر کرده باشید، می‌دانید که هوای غالب بر این کشور بسیار گرم است.شهر مادرید هم از این آب‌و‌هوای گرم مصون نیست و با توجه به اینکه گرما یکی از اولیه ترین شرایط رشد و پرورش مناسب کاکتوس‌ها است، پس مادرید می‌تواند یکی از بهترین نقاط کشت و پرورش کاکتوس‌ها باشد.

مادرید

اخیرا در حومه شهر مادرید بزرگترین باغ کاکتوس اروپا به نام (Desert city) در مساحتی به بزرگی ۵۰۱۷ مترمربع با بیش از ۴۰۰ گونه مختلف کاکتوس افتتاح شده است.

باغ کاکتوس مادرید

بیشتر بخوانید:

این مجموعه بی‌نظیر در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از مرکز شهر مادرید است که دسترسی به آن را آسان می‌کند. ساختمان مرکزی Desert City معماری مدرن و سازگار با محیط زیست دارد که به جذابیت مجموعه افزوده است.

باغ کاکتوس اروپا

با وجود یک کافی‌شاپ و فروشگاه فروش انواع کاکتوس در فضای این مجموعه، گردشگران علاوه بر گشت‌و‌گذار و لذت بردن از پوشش گیاهی خاص مجموعه می‌توانند کمی استراحت کنند و گلدان‌های کاکتوس مورد پسند خود را خریداری کنند.

کاکنوس

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعات کاری و نحوه دسترسی به باغ کاکتوس‌ها می‌توانید از ??‌???? مجموعه دیدن کنید.

مطالب مرتبط:

منبع fodors

دیدگاه