رستوران های مراکش؛ از گسترو تا کوویزین (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی دوشنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
رستوران های مراکش؛ از گسترو تا کوویزین (قسمت دوم)

آن‌ها که روحیه ماجراجویی دارند حتما از  تجربه طعم غذاهای جدید استقبال می‌کنند. این مقاله شما را با رستوران‌های مراکش آشنا می‌کند. با کجارو همراه باشید.

رستوران‌های بی‌شماری در مراکش وجود دارند که منوها و کیفیت‌های متعددی را ارائه می‌دهند. در این مقاله دوم از رستوران‌های مراکش به ادامه معرفی رستوران‌های این شهر می‌پردازیم که همگی از نظر تریپ‌ادوایزر (Tripadvvisor) امتیاز بالایی دارند.

گسترو ام. کی (Gastro MK)

رستوران گسترو ام کی مراکش

رستوران گسترو ام کی مراکش

این رستوران با توجه به نظرات از بهترین رستوران‌های مراکش است. از ویژگی‌های گسترو ام. کی غذاهای بسیار خوشمزه، کارکنان ماهر و خوش‌برخورد، فضایی زیبا، و تراسی با منظره عالی است. نکته قابل توجه این است که این رستوران تنها کودکان بالای ۱۲ سال را می‌پذیرد. گسترو ام. کی طی ۷ سال گذشته از نظر تریپ‌ادوایزر (Tripadvisor) بهترین رستوران مراکش انتخاب شده است. منوی این رستوران شامل غذاهای مراکشی، اروپایی، و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است.

امکانات: رزرو، صرف غذا در فضای باز، صرف غذا در محیط‌های خصوصی، اینترنت بی‌سیم.

ساعت کار: هر روز بجز چهارشنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ عصر تا ۱۱ شب.

موقعیت رستوران گسترو ام. کی روی نقشه

رستوران آزار (Azar)

رستوران ازار مراکش

رستوران آزار رستورانی مدرن همانند رستوران‌های لندن و نیویورک است. از نظر کاربران این رستوران دارای غذایی عالی، کارکنانی مودب و ماهر، فضایی بسیار دلنشین با موزیک عربی، و تراسی با نمایی به یادماندنی است.

منوی این رستوران شامل غذاهای لبنانی، مراکشی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه، غذاهای حلال، غذاهای گیاهخواران، و غذاهای گیاهی است.

امکانات: رزرو میز، صرف غذا در فضای باز، محیط‌های خانوادگی و خصوصی، پارکینگ، سرویس مخصوص معلولین، اینترنت بی‌سیم.

ساعت کار: هر روز از ۷ شب تا ۲ بامداد

موقعیت رستوران آزار روی نقشه

رستوران خانه عرب (la maison arabe)

رستوران خانه عرب مراکش

این رستوران در هتل ۵ ستاره «لا مزون عرب» قرار دارد و جزو بهترین رستوران‌های مراکش  به حساب می‌آید. این رستوران دارای غذاهایی با کیفیت و طعم عالی، فضایی مدرن و دلنشین و کارکنان و پیشخدمت‌های مودب و خوش‌برخورد است. منوی این رستوران شامل غذاهای آفریقایی، مراکشی، مدیترانه‌ای، اروپایی، بین‌المللی، خاورمیانه، غذاهای گیاهی، غذاهای حلال، غذاهای مخصوص گیاهخواران است.

امکانات: رزرو میز، صرف غذا در فضای باز، فضاهای خصوصی، سرویس مخصوص معلولان، اینترنت بی‌سیم.

موقعیت رستوران خانه عرب روی نقشه

رستوران کومپتوار دارنا (Comptoir Darna)

رستوران کوپتوار دارنا مراکش

این رستوران جزو بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های مراکش است. رستوران دارنا ترکیبی از غرب و شرق است. اینجا همان جایی است که مانند رمان «گریت گتسبی» هر شب مهمانی و جشن به پا است. «دارنا» کلمه‌ای عربی و به معنای «خانه ما» است. طعم و کیفیت عالی غذا، سرویس‌دهی خوب، کارکنان مودب، و فضای دلنشین از ویژگی‌هایی است که بسیاری را برای گذران اوقاتی به یادماندنی به سوی خود می‌کشاند. منوی این رستوران شامل غذاهای مراکشی، مدیترانه‌ای، اروپایی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و حلال است.

امکانات: صرف غذا در فضای باز، اینترنت بی‌سیم، رزرو میز، پارکینگ، میزهای خصوصی.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ شب تا ۳ بامداد.

موقعیت رستوران دارنا روی نقشه

رستوران غزال (La Cantine Des gazelles)

رستوران غزال مراکش

رستوران غزال رستوران کوچک و دنجی است که فضایی دلنشین دارد. سرویس‌دهی قابل قبول،  برخورد کارکنان دوستانه و طعم و کیفیت غذاها عالی و خوشمزه است. اگر قصد رفتن و نشستن در این رستوران را دارید پیش از رفتن حتما میز رزرو کنید زیرا به دلیل کوچک بودن فضا و کیفیت خوب غذاها میزها زود پر می‌شوند. امتیاز این رستوران در تریپ‌ادوایزر بالا است.

منوی این رستوران شامل غذاهای مراکشی و مدیترانه‌ای است.

امکانات: غذاهای بیرون‌بر، رزرو میز، اینترنت بی‌سیم.

رستوران امل (Amal)

رستوران امل مراکش

رستوران امل مراکش

رستوران امل مراکش

مرکز آموزش زنان امل (The Amal Women’s Training Center) یک مرکز غیرانتفاعی وقف زنان بی‌بضاعت است. در این مرکز به این خانم‌ها آشپزی سنتی و مدرن آموزش داده می‌شود. هدف اصلی این مرکز خود خودباوری، پیشرفت و ایجاد موقعیت اقتصادی و اجتماعی خوب برای خانم‌ها است. همه چیز در این رستوران قابل قبول و به یادماندنی است.

منوی این رستوران شامل غذاهای آفریقایی، مراکشی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه، بین‌المللی، حلال، و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است.

امکانات: غذاهای بیرون‌بر، نشستن در فضای باز، جای پارک راحت، صندلی معلولان، صندلی کودکان، اینترنت بی‌سیم، رزرو میز.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر.

موقعیت رستوران امل روی نقشه

رستوران روتی دور (Roti D’or)

رستوران روتی دور مراکش

رستوران روتی دور مکانی دنج با غذایی بسیار عالی با سرویس‌دهی قابل قبول است. این رستوران بسیار مورد پسند خانواده‌ها است. از ویژگی‌های جالب توجه روتی دور قیمت مناسب و به اعتقاد  برخی ارزان این رستوران است. آنچه مشتریان را به روتی دور می‌کشاند تنها غذای فوق‌العاده آن نیست بلکه برخورد و اخلاق خوب و دوستانه و سرویس‌دهی عالی رستوران است.

منوی این رستوران شامل غذاهای مراکشی، فست‌فود، خاورمیانه، مدرن، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران، حلال، غذاهای فاقد گلوتن.

امکانات: غذاهای بیرون‌بر، صر غذا در فضای باز، اینترنت بی‌سیم.

ساعت کار: هر روز بجز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ شب.

موقعیت رستوران روتی دور روی نقشه

کافه هنری هنا (Henna Art Cafe)

رستوران هنا مراکش

این کافه درواقع یک سازمان خیریه است که در آن غذاهای سنتی مراکشی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه، بین‌المللی، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران، غذاهای فاقد گلوتن سرو می‌شود. در این کافه هنرمندان زیادی رفت‌وآمد دارند. از بخش‌های کافه هنا ۲ گالری هنری، موزه صنایع دستی و ۲ تراس است. عکس‌برداری در این مکان مجاز است.

امکانات: غذاهای بیرون‌بر، اینترنت بی‌سیم، نشستن در فضای باز.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۸:۳۰ شب.

موقعیت کافه رستوران هنا روی نقشه

کافه بازار (Bazzar Cafe)

کافه بازار مراکش

کافه بازار مراکش

در فضای دنج و دلنشین کافه بازار می‌توانید طعم غذاهای خیابانی را با کیفیت عالی بچشید. مواد اولیه غذاهای این کافه- رستوران همه اورگانیک هستند. منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی، مراکشی، مدیترانه‌ای، اروپایی، خاورمیانه، گیاهی و فاقد گلوتن است. غذاها دارای طعمی به یادماندنی، کارکنان مودب و خوش‌برخورد، و قیمت‌ها قابل قبول است.

امکانات: غذای بیرون‌بر، نشستن در فضای باز، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، رزرو میز، میزهای مخصوص.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت کافه بازار روی نقشه

رستوران کویی- زین (Kui- Zin)

رستوران کوویزین مراکش

این کافه-رستوران غذاهای مراکشی، ایتالیایی، فرانسوی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه، فست‌فود، گیاهی، و حلال را به مشتریان پیشنهاد می‌دهد. افراد علاوه بر غذای خوشمزه از موسیقی زنده و فضای دلنشین لذت می‌برند. این مکان برای خانواده‌هایی با کودکان خردسال مناسب است. هر ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام را می‌توانید در این کافه-رستوران صرف کنید.

امکانات: غذای بیرون‌بر، صرف غذا در فضای باز، تلویزیون، صندلی کودکان، اینترنت بی‌سیم، رزرو میز.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت رستوران کووی زین روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع tripadvisor

دیدگاه