ورزشگاه کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران - اسپانیا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
ورزشگاه کازان آرنا ؛ میزبان بازی ایران - اسپانیا

ورزشگاه کازان آرنا شهر کازان روسیه میزبان بازی دوم ایران در جام جهانی 2018 است. بازی ایران اسپانیا در ورزشگاه کازان آرانا برگزار می‌شود.

ورزشگاه کازان آرنا واقع در شهر کازان روسیه ازجمله استادیوم‌های برگزاری رقابت‌های جام جهانی، ازجمله بازی ایران اسپانیا است. با جزئیات بیشتر این ورزشگاه، محل دقیق آن، نحوه خرید بلیت و انواع خوراکی‌های و استراحتگاه‌های اطراف آن آشنا شوید.

استادیوم کازان آرنا

تاریخچه ورزشگاه

گالری تصاویر ورزشگاه کازان آرنا

کازان آرنا به منظور محل برگزاری کنفرانس تابستانی ۲۰۱۳ و یکی از مراکز بازی‌های جام جهانی 2018 ساخته شده است.

ساخت ورزشگاه در ماه مه سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در اوایل سال ۲۰۱۳ تکمیل شد. کازان برای اولین بار در مراسم افتتاحیه ۲۷امین یونیورساید تابستانی افتتاح شد و ۱۱ روز بعد نیز درآن مراسم اختتامیه برگزار شد. پس از آن دوباره ترمیم شد و تا ۲۶ مه ۲۰۱۴ مسابقه‌ای در این استادیوم برگزار نشد تا زمانی که روسیه و اسلواکی، آنجا یک بازی دوستانه انجام دادند.

در سال ۲۰۱۵، استادیوم میزبان مسابقات بین‌المللی شنا Aquatics World بود که زمین فوتبال جایگزین دو استخر شنا شد.

علاوه بر این، کازان آرنا به‌عنوان یکی از مراکز بازی‌های جام جهانی 2018 انتخاب شده است که طی آن چهار بازی اول گروهی دور اول، یک شانزدهم نهایی و یک چهارم نهایی برگزار می‌شود. این استادیوم همچنین یکی از چهار مکان بازی‌های جام کنفدراسیون ۲۰۱۷ بود.

چگونه می‌توانید به ورزشگاه کازان آرنا بروید

کازان آرنا در شمال شرق شهر کازان، واقع در غرب بندر کازانکا، در حدود ۶ کیلومتری از مرکز کازان واقع شده است.

موقعیت استادیوم کازان آرنا روی نقشه

استادیوم با تراموا ۵ یا ۶ در دسترس است. تراموا ۵ ایستگاه اصلی Passazhirsky در مرکز کازان در نزدیکی کرملین کازان و استادیوم مرکزی سابق روبین است. تراموا ۶ کازان آرنا را به مقصدهای شمال کازان متصل می‌کند.

همچنین می‌توانید از تریلر ۷ که از مرکز کازان می گذرد یا یکی از اتوبوس‌های محلی که از ورزشگاه عبور می‌کنند، استفاده کنید.

خوردن، نوشیدن و خواب در نزدیکی کازان آرنا

کازان آرنا در منطقه بازسازی‌شده، در ساحل رودخانه کازانکا قرار دارد که عمدتا از بلوک‌های بزرگ آپارتمانی تشکیل شده است. درحالیکه ممکن است یک رستوران محلی وجود داشته باشد، اما خوردن و نوشیدن در مرکز کازان بهتر انجام می‌شود.

 مجتمع Riviera، درست بعد از عبور از سد لنینسکی در رودخانه کازانکا که در فاصله ۲۰ دقیقه از کازان آرنا قرار دارد؛ شامل پارک آبی، سینما، مغازه‌ها و تعدادی از مکان‌ها برای خوردن و نوشیدن است.

مجتمع Riviera همچنین دارای هتل Riviera است که به پارک آبی دسترسی دارد. هتل MANO یک گزینه دیگر است، در غیر این صورت هتل‌ها در ساحل غربی رودخانه کمیاب هستند. با این‌ حال، تعدادی از خوابگاه‌های دارای امتیاز خوب مانند Urbis Hostel و Move Hostel و آپارتمان اجاره‌ای در آن نزدیکی وجود دارد.

بلیت کازان آرنا

بلیت مسابقات را می‌توانید به‌صورت آنلاین خریداری کنید، در دفتر بلیت در کازان آرنا یا در هر کدام از مجامع فروش مجاز، هر چند هیچ یک از آن‌ها در مرکز نیست، قابل خریدن است.

استادیوم کازان آرنا

بلیت بازی‌های خانگی به سه دسته قیمت تقسیم می‌شود؛ بلیت‌های ارزان‌قیمت در دسته‌بندی قیمت‌ها از ۲۰۰.۰۰ روبل (۱۲۰۰۰۰ ریال) برای صندلی در یک گوشه به ۷۰۰.۰۰ روبل (۴۲۰۰۰۰ ریال) برای صندلی مرکزی در پایه اصلی. قیمت‌ها برای دسته‌بندی بالا بین ۴۰۰.۰۰ روبل (۲۴۰۰۰۰ ریال) تا ۱٬۵۰۰.۰۰ روبل (۹۰۰۰۰۰ ریال) افزایش می‌یابند.

تورهای استادیوم کازان آرنا

کازان آرنا تورهای استادیومی تنظیم شده‌ای را ارائه می‌دهد که شامل مناطق VIP، اتاق رسانه، غرفه‌ها و امکانات کنفرانس است و تقریبا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. هزینه این سفر ۳۰۰۰۰ روبل (۱۸۰۰۰۰ ریال) است.

مطالب مرتبط:

منبع stadiumguide

دیدگاه