بهترین رستوران های پنانگ، مالزی

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
بهترین رستوران های پنانگ، مالزی

در رستوران‌های پنانگ، غذاهایی از سراسر دنیا را می‌توانید در محیطی آرام و دوست‌داشتنی، در دکوراسیون‌های خاص و متفاوت، نوش جان کنید.

 در پنانگ، عاشقان غذا، تجربه‌ای متفاوت خواهند داشت و از نظر تنوع و کیفیت غذا ناامید نمی‌شوند. این جزیره در واقع پایتخت غذای مالزی است، به‌خصوص در سال‌های اخیر که صنعت غذا و رستوران‌داری در پنانگ، بسیار توسعه یافته  و رستوران‌های عالی و جدیدی افتتاح شده است.

در این جزیره بسیاری از اهالی و گردشگران ترجیح می‌دهند که روز خود را با خوردن غذاهای خیابانی پایان ببرند. اما با وجود این، رستوران‌های بی‌نظیری در آن دایر شده است که بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت در دکوراسیونی شیک و جذاب، برای مهمانان سرو می‌کنند. در ادامه با تعدادی از بهترین رستوران های پنانگ آشنا می‌شویم.

رستوران Kebaya

رستوران Kebaya

دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار جذاب و زیبا است. کفپوش‌های سفید با وسایل چوبی منبت‌کاری شده به‌همراه گلدان‌هایی از گل‌های گوشواره و ارکیده‌ی سفید، جلوه‌ی خاصی به رستوران داده است. از دکوراسیون که بگذریم، منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای چینی و هندی است که با طعم‌ها و تکنیک‌های آشپزی فرانسوی تلفیق شده است. نتیجه‌ی تلفیق سبک‌ها و طعم‌ها، غذاهایی بسیار لذیذ و متفاوت است که نظیر آن‌ها را کمتر جایی می‌توانید امتحان کنید. استفاده از مواد غذایی فصلی و تازه ومرغوب، سبب افزایش کیفیت غذاهای رستوران شده است.

رستوران Dining Room

غذاهای فوق‌العاده‌ی این رستوران، با عطر و طعم فرانسوی به زیبایی تمام سرو می‌شوند و کیفیتی بی‌نظیر دارند. سرآشپز رستوران فردی به نام Lance U’ren که در یک رستوران دارای ستاره‌ی میشلن آموزش‌دیده است. منوی رستوران هر دو ماه تغییر می‌کند و مهمانان رستوران بدون شک و تردید، همواره از کیفیت و طعم غذاها که با بهترین روش‌های کلاسیک طبخ می‌شوند، رضایت دارند. دکوراسیون رستوران، حال و هوای دوران استعمار را زنده می‌کند و با رنگ سفید و زیبا و ترکیبی از آبی و صورتی ملایم، تزیین شده است.

رستوران Matsu در هتل Lone Pine

رستوران Matsu در هتل Lone Pine

یکی از بهترین رستوران‌های پنانگ که بسیاری از گردشگران با آن آشنایی ندارند، رستوران ژاپنی Matsu است. این رستوران بهترین مکان برای کسانی است که از طعم سوشی و ساشیمی‌های لذیذ  ژاپنی لذت می‌برند. دکوراسیون این رستوران هم بسیار دیدنی است و محیطی جذاب برای مهمانان ایجاد کرده است. در منوی رستوران، غیر از غذای ژاپنی، غذاهایی از سراسر دنیا هم وجود دارد. بنابراین از نظر تنوع غذا، شما را راضی خواهد کرد.

رستوران Farquhar Mansion Penang

رستوران Farquhar Mansion Penang

این رستوران بهترین جا برای گردشگرانی است که می‌خواهند آشپزی سطح بالای فرانسوی را امتحان کنند. این رستوران در یک عمارت قدیمی به جامانده از دوران استعمار واقع شده  و دکوراسیونی شیک با کوسن‌های مخمل و شمعدان‌ها و لوسترهای زیبا دارد. این رستوران به دو سالن تقسیم شده است؛ طبقه‌ی اول برای رهگذران و طبقه‌ی دوم برای اقشار سرشناس و سلبریتی‌ها. بهترین غذاهای فرانسوی لذیذ و مشهور و انواع پیش‌غذا و نوشیدنی محبوب را می‌توانید در منوی این رستوران پیدا کنید.

رستوران 32 At The Mansion

رستوران 32 At The Mansion

این رستوران شیک و پرطرفدار در منطقه‌ی Georgetown واقع شده است و در آن انواع غذاهای آسیایی و فرانسوی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. سرآشپز این رستوران فردی به نام Mathijs Nanne بهترین غذاهای ممکن را با تزییناتی بی‌نظیر سرو می‌کند. رستوران با توجه به موقعیت مکانی‌اش که در مرکز Georgetown قرار دارد، محل رفت و آمد بسیاری از گردشگران و اهالی شهر است که به‌دنبال رستوران خوب و باکیفیت می‌گردند.

رستوران Feringgi Grill

غذای لذیذ و باکیفیت، بخشی جدانشدنی از این رستوران لوکس است که مشتریان را با رضایت کامل بدرقه می‌کند. بهترین غذاهای تلفیقی مدرن با سبک‌های آشپزی کلاسیک در این رستوران تهیه می‌شود که با سس‌های اختصاصی و لذیذ و بهترین دورچین‌ها سرو می‌شوند.

کافه Spice Market

کافه Spice Market

فضای داخلی این کافه بسیار جذاب و خلاقانه است و حال و هوای روستایی دارد. این دکوراسیون زیبا در کنار محیط دنج و صمیمی، از دلایل جذابیت رستوران است. غذاهایی از سراسر آسیا در رستوران با بهترین کیفیت و طعم سرو می‌شود. اجرای موسیقی سنتی در این رستوران باعث جلب توجه گردشگران شده است. در این رستوران می‌توانید در فضای باز یا در فضای بسته، غذای خود را نوش جان کنید. میزهای فضای باز رستوران، چشم‌اندازی زیبا از ساحل Batu Ferringhi دارند.

رستوران Suffolk House

رستوران Suffolk House

یکی از میراث ارزشمند پنانگ، باغ و عمارت  Suffolk است که ۲۰۰ سال قدمت دارد و به زیبایی تمام بازسازی شده است و به‌عنوان موزه‌ی هنر و فرهنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بخشی از آن به رستوران اختصاص یافته است که در آن می‌توانید بهترین غذاهای ممکن را نوش جان کنید. دکوراسیون رستوران به‌نحوی طراحی شده که یادآور دوران استعمار باشد. نقاشی‌های قدیمی رنگ و روغن، لوسترهای زیبا و آینه‌های طلاکاری شده، گوشه‌ای از زیبایی‌های دکوراسیون این رستوران هستند. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای غربی و آسیایی تلفیقی است که طبق فصل، در آن‌ها تنوع ایجاد می‌شود؛ غذاهایی لذیذ و باکیفیت که عطر و طعم خانگی دارند.

رستوران Beach Blanket Babylon Bar & Bistro

رستوران Beach Blanket Babylon Bar & Bistro

این رستوران یکی از بهترین‌ها در پنانگ است که چشم‌اندازی رو به دریا دارد. این رستوران در یک عمارت قدیمی با دکوراسیونی زیبا واقع شده است. منوی رستوران گرچه محدود است، غذاهای موجود در آن کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. غذاهای این رستوران حاصل آشپزی تلفیقی است و بهترین سوپ‌ها و پیش‌غذاها را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. یکی از غذاهای رستوران، مرغ کبابی با طعم رزماری است که با سس مخصوص فلفل سرو می‌شود. اگر غذاهای محلی دوست دارید، در این رستوران می‌توانید آن را امتحان کنید.

کافه Mews

کافه Mews

این کافه، یادآور کافه‌های ساحلی استرالیا است؛ کافه‌ای که در محله‌ی جرج تاون در قلب پنانگ قرار دارد. غذاهای کافه بسیار متنوع است و با تزییناتی زیبا سرو می‌شود. غذاهای فصلی منو، روی تخته‌ای سیاه بیرون از کافه در معرض دید رهگذران قرار می‌گیرد. یکی از غذاهای محبوب منوی کافه، چیکن تیکا با سس کاری و پرادویه است و با انواع سالادهای محلی و لذیذ سرو می‌شود. انواع پاستا و لازانیا هم در منوی رستوران دیده می‌شود.

برای سفر به مالزی می‌توانید تور مالزی را در کجارو جستجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی مالزی را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری به مالزی داشته باشید.

مطالب مرتبط:

منبع penang

دیدگاه