مراکز خرید فرانکفورت، آلمان

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
مراکز خرید فرانکفورت، آلمان

خرید در فرانکفورت، تجربه‌ای منحصربه‌فرد است که با سر زدن به مراکز خرید مدرن و زیبای این شهر، کامل می‌شود؛ مراکزی که فراتر از یک مجموعه‌ی تجاری ساده هستند و آن‌‌ها را می‌توان مراکز تفریحی، تجاری و فرهنگی نامید.

فرانکفورت، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آلمان و یکی از مراکز تجاری و اقتصادی اروپا است. با وجود رونق اقتصادی، فرانکفورت شهر مناسبی برای خرید است، به خصوص اگر به دنبال کالاهای باکیفیت و مارک مشهور بگردید. در ادامه با چند مورد از بهترین مراکز خرید فرانکفورت آشنا می‌شویم.

مرکز خرید مای‌زیل (MyZeil)

در این مرکز خرید بزرگ و مدرن، بهترین تجربه‌ی خرید در فرانکفورت برای شما رقم خواهد خورد. با وجود نمای استیل و شیشه‌ای و مسیرهای مارپیچ تزیین‌شده با تندیس‌های مختلف، این مجموعه‌ی تجاری شبیه یک گالری فوق مدرن یا ساختمانی به نظر می‌رسد که از دل یک فیلم علمی تخیلی بیرون آمده است. بنای دیدنی این مجموعه، کاری از معمار مشهور، Massimiliano Fuksas است.

مراکز خرید فرانکفورت

پشت این نمای شگفت‌انگیز، این مرکز تجاری به وسعت ۷۷ هزار مترمربع، میزبان فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، یک مرکز تناسب اندام و بخش‌های تفریحی است. گذشته از همه‌ی این امکانات، معماری این بنا، بخشی از تجربه‌ی ناب شما از خرید در این مرکز خواهد بود.

همه‌ی شش طبقه‌ی این مرکز، با نور طبیعی روشن می‌شود. یک بخش عمومی و روباز در مرکز این مجموعه قرار دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند در آن نفسی تازه کرده و استراحت کنند.

این مرکز خرید، مجموعه‌ای از جذاب‌ترین و بهترین برندهای دنیا را گرد هم آورده است. علاوه بر بهترین فروشگاه‌های پوشاک، این مرکز میزبان رویدادهای هنری و فرهنگی است؛ حتی رویدادهای موسیقی مشهور هم در آن مرکز برگزار شده است. در واقع این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی، مثل بسیاری از مراکز خرید بزرگ دنیا، فقط به خرید و فروشگاه محدود نمی‌شود و یک تجربه‌ی توریستی کامل است.

در این مرکز خرید می‌توانید یک روز کامل را به گشت و گذار و خرید بگذرانید. هر محصولی که نیاز داشته باشید، به راحتی پیدا می‌کنید. در رستوران‌ها می‌توانید غذاهای لذیذ نوش جان کرده و دقایقی را استراحت کنید.

این مرکز خرید در مرکز فرانکفورت واقع شده است. ورودی اصلی آن در خیابان خرید Zeil، مهم‌ترین خیابان خرید در فراکفورت قرار دارد. این مجموعه‌ی تجاری در ۲۶ فوریه سال ۲۰۰۹ رسما افتتاح شد بنابراین یکی از جدیدترین مراکز خرید این شهر است.

مرکز خرید NordWestZentrum

مراکز خرید فرانکفورت

این مجموعه‌ی تجاری یکی از مراکز خرید محبوب فرانکفورت است. به راحتی با مترو می‌توانید خود را به این مرکز برسانید؛ ضمن این که یک پارکینگ بزرگ هم دارد که برای افرادی که با ماشین شخصی هستند، بسیار مناسب است. تنوع فروشگاه‌های این مجموعه قابل توجه است و تقریبا هر نیاز و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، این مجموعه دارای چندین رستوران و کافه است. یکی از نکات منفی این مجموعه که بسیاری از بازدیدکنندگان در سایت‌های نظرسنجی مراکز خرید در مورد این مرکز عنوان می‌کنند، تعداد زیادی افراد سیگاری است که در این مکان عمومی سیگار می‌کشند.

دپارتمان استور Peek & Cloppenburg

مراکز خرید فرانکفورت

در این مرکز تجاری، علاوه بر محصولات برندها و طراحان برتر، لباس‌های میان رده‌تر برای زنان، مردان و کودکان پیدا می‌شود. در بوتیک‌های متعدد این مجموعه می‌توانید انواع لباس‌های مد روز را خریداری کنید. بعدازظهرهای شنبه، موسیقی زنده در این مرکز برپا می‌شود. غیر از پوشاک، چندین فروشگاه کفش و زیورآلات و سایر متعلقات مد در این مرکز برای بازدیدکنندگان و خریداران وجود دارد.

مرکز خرید اسکای‌لاین پلازا (Skyline Plaza)

مراکز خرید فرانکفورت

این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی بزرگ، یک مرکز خرید ساده نیست، بلکه آن را می‌توان یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی با تمام امکانات کامل به حساب آورد. علاوه بر فروشگاه، این مجموعه امکانات دیگری چون یک باغ در بام، مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی و یک رستوران در بام دارد.

این مجموعه در منطقه‌ی Europa قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. یکی از جاذبه‌های این مرکز، باغ اسکای‌لاین است؛ یک فضای باز ۷۳۰۰ مترمربعی که یک رستوران هم دارد. این رستوران دارای دو تراس است که چشم‌انداز بسیاری زیبایی از فرانکفورت را به نمایش می‌گذارند.

دو محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان در این باغ در نظر گرفته شده است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید همراه با بچه‌ها به این مجموعه سر بزنید. از دیگر امکانات این بخش، انجام ورزش‌ها و فعالیت‌های گوناگون مثلا پینگ‌پنگ یا نمایش‌های زنده و رویدادهای فرهنگی است.

رستوران این باغ، دارای دو بخش فضای باز و سرپوشیده است. در بخش سرپوشیده، فضای کافی برای پذیرایی از ۸۰۰ مهمان و در بخش روباز فضای کافی برای پذیرایی از ۵۰۰ نفر وجود دارد. این رستوران در تمام طول روز از مهمانان پذیرایی می‌کند.

فضای ورزشی، باشگاه تناسب اندام و مرکز زیبایی از دیگر بخش‌های این مجموعه‌ی بزرگ و مدرن است. ضمنا یک اسپای بزرگ و مدرن به نام مرکز اسپای MeridianSpa در این بخش قرار دارد.

در بخش فروشگاهی این مجموعه، بهترین برندهای آلمانی و چندین برند بین‌المللی، نمایندگی دارند. تنوع فروشگاه‌ها به اندازه‌ای است که دست خالی از این مرکز بیرون نمی‌روید و حتما چیزی که دوست داشته باشید، در آن پیدا می‌کنید؛ پوشاک زنانه، مردانه و پوشاک کودکان، ساعت و متعلقات مد، زیورآلات، عطر و لوازم آرایشی و هر چیزی که از یک مرکز خرید بزرگ انتظار دارید.

علاوه بر رستورانی که در باغ اسکای‌پلازا وجود دارد، چندین رستوران و کافه‌ی دیگر هم در این مجموعه، میزبان خریداران است.

وای‌فای رایگان، اتاق‌های مخصوص مادر و کودک، امکانات مخصوص معلولان، آسانسور و... از دیگر امکانات این مجموعه‌ی تجاری کامل است.

دپارتمان استور Galeria Kaufhof

مراکز خرید فرانکفورت

این دپارتمان‌ استور میان‌رده و بزرگ، هر محصولی که نیاز داشته باشید، با قیمت مناسب در اختیار شما می‌گذارد. از پوشاک برای سنین و سلیقه‌های مختلف گرفته تا اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه، لوازم آرایشی و ... فودکورت این مجموعه هم بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد و در آن می‌توانید انواع غذاها، شیرینی و شکلات و نوشیدنی‌ها را خریداری کنید.

مرکز خرید Hessen Center

مراکز خرید فرانکفورت

این مرکز خرید بزرگ سه طبقه، بیش از ۱۵۰  فروشگاه مختلف دارد. علاوه بر این فروشگاه‌ها، یک دپارتمان استور بزرگ و کافه و رستوران هم در این مرکز دیده می‌شود. این مجموعه‌ی تجاری یکی از اولین مراکز خرید آلمان بود و بعد از بازسازی، به یکی از محبوب‌ترین مراکز تجاری شهر تبدیل شد و اکنون جزو پنج مرکز خرید برتر فرانکفورت است. یکی از مزایای این مجموعه‌ی ۳۶ هزار مترمربعی، دسترسی ساده‌ی آن به بخش‌های مختلف شهر است. این مرکز در منطقه‌ی Bergen-Enkheim قرار دارد و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترس است.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه