کافه گردی: خانه شکلات میدان هروی، طعم آشنای خوردنی‌های نوتلایی

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا پنجشنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
کافه گردی: خانه شکلات میدان هروی، طعم آشنای خوردنی‌های نوتلایی

خانه شکلات میدان هروی، یکی از شعبه‌های کافه زنجیره‌ای «خانه شکلات» است که طعم آشنای شکلات‌ها و نوشیدنی‌ها را در این نقطه از شهر به شما هدیه می‌دهد. با کجارو همراه باشید تا در اولین مطلب «کافه‌گردی» این هفته سری به این کافه بزنیم.

معرفی

نوتلا یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌های دنیا است که مردم در سراسر دنیا با طعم خوب آن آشنا هستند و از آن لذت می‌برند. در کشورمان چند سالی است که کافه‌هایی که به تولید محصولات مختلف تهیه شده از نوتلا می‌پردازند، فعالیت کرده و به علاقه‌مندان به نوتلا سرویس می‌‌دهند.

«خانه شکلات» یکی از این مجموعه‌ها است که محصولاتی خوشمزه و باکیفیت را با نوتلا و شکلات‌های دیگر آماده کرده و در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهد. در میدان هروی تهران هم یکی از شعبه‌های «خانه شکلات»‌ به فعالیت می‌پردازد که کارکنان خوش‌برخورد آن محصولاتی باکیفیت و خوشمزه را در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. در ادامه توجه شما را به تصاویری از این شعبه «خانه شکلات» جلب می‌کنیم.

خانه شکلات - میدان هروی

خانه شکلات - میدان هروی

خانه شکلات - میدان هروی

خانه شکلات - میدان هرویآدرس

«خانه شکلات»‌شعبه هروی در پاسداران، میدان هروی، ابتدای خیابان پناهی‌نیا، پلاک ۱۶۳ قرار دارد.

موقعیت خانه شکلات میدان هروی روی نقشه

چی بخوریم؟

مدیریت این کافه خوردن سان‌دی‌دشر، شیک نوتلا، وافل و پنکیک را به شما پیشنهاد می‌کند. محصولات زیر در منوی این کافه قرار دارند.

کرپ ساده، کرپ با کره بادام‌زمینی، کرپ با توت‌فرنگی و موز، وافل اسپشال، وافل بلژیکی، فینگر وافل با ژلاتو، پنکیک‌بستنی، شیک نوتلا، شیک نوتلا VIP، لاته، سان‌دی‌دشر، ژلاتو نوتلا، اسموتی انرژی هاوس، اسموتی چری‌بری، اسموتی مانگو لمون، آیس‌کافی، چیزکیک نوتلا، کیک شکلاتی، براونی با ژلاتو، اسپرسو، اسپرسو نوتلا، کاپوچینو، موکاچینو،آفوگاتو، دولچه، هات‌چاکت نوتلا

خانه شکلات - میدان هروی

خانه شکلات - میدان هروی

خانه شکلات - میدان هروی

خانه شکلات - میدان هروی

امکانات

این کافه امکاناتی مثل دستگاه کارت‌خوان،جای پارک، صبحانه و دسترسی به حمل و نقل و عمومی دارد و ساعت کار آن از ۱۰ صبح تا ۲۴ است. این کافه در رده قیمتی میان‌رده قرار دارد.

جمع‌بندی

خوردنی‌های این کافه باکیفیت و خوشمزه هستند و کارکنان این کافه تا نیمه شب با روی خوش از شما پذیرایی می‌کند. حضور در این کافه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آیا شما هم می‌خواهید کافه‌ای را به دیگران معرفی کنید؟ نام و محدوده آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه