پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست به زودی برقرار می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست به زودی برقرار می‌شود

برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست در دیدار مدیرعامل ایران ایر با مقام‌های مجارستان، مورد تاکید قرار گرفت.

«فرهاد پرورش» مدیر عامل ایران ایر که در صدر هیئتی به مجارستان سفر کرده است در دیدار با مقام‌های وزارت امورخارجه مجارستان عنوان کرد که موضوع تسهیل صدور روادید برای اتباع ایرانی می‌تواند نقش بسیار مهمی را در برقراری پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست ایفا کند.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به برنامه بلند مدت ایران ایر برای برقراری پروازهای مستقیم به مقاصد مورد نظر در اروپا و آسیا، اظهار داشت که بوداپست به‌عنوان یکی از این مقاصد مورد نظر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما است.

بوداپست

هیئت ایرانی در دیدار با دستیار معاون وزیر در وزارت توسعه ملی و رئیس هوانوردی مجارستان نیز با اشاره به اقدامات اخیر شرکت ایران ایر برای نوسازی ناوگان خود بیان کرد:

قراردادهایی با شرکت‌های بزرگ هواپیماسازی همچون بوئینگ و ایرباس برای خرید جدیدترین هواپیما صورت گرفته است که تعدادی از هواپیماهای خریداری شده وارد ناوگان حمل و نقل هوایی ایران شده‌اند.

رئیس هیئت ایرانی با اشاره به تعداد قابل‌توجه دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در دانشگاه‌های مختلف مجارستان و همچنین ظرفیت‌های گردشگری بین دو کشور ابراز امیدواری کرد که به‌زودی خط پرواز مستقیم بین تهران و بوداپست برقرار شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه