۱۴ استخر عجیب در هتل های سراسر دنیا را بشناسید

عاطفه کماسی | دوشنبه, ۲۹ شهریور ۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

شنا کردن از جمله تفریحاتی است که اکثر مردم از آن لذت می‌برند. آیا تا به حال در استخرهایی با منظره‌هایی باورنکردنی شنا کرده‌اید؟ هتل‌هایی در سراسر دنیا وجود دارند که با ساخت استخرهایی بسیار زیبا و عجیب لذت تفریح در آب را برای مهمانان چندین برابر کرده‌اند. با کجارو همراه باشید تا با این مکان‌های جالب آشنا شویم.

گاهی شما هتلی را به خاطر اتاق‌های لوکس و گاهی به خاطر استخر بی‌نظیرش رزرو می‌کنید.

در این مقاله شما را با باشکوه‌ترین استخرهای هتل‌های جهان آشنا می‌کنیم. از کانالی در محاصره کوسه‌ها در دبی گرفته، تا یک استخر زیرزمینی در غاری در یوتا، استخرهایی هستند که باید حتما در لیست مسافرت‌های خود داشته باشید.

هتل لا پیوریفیکادورا، پوئبلا، مکزیک (La Purificadora, Puebla, Mexico)

پیوریفیکادورا

همان‌طور که از اسمش پیدا است، «لا پیوریفیکادورا» در پوئبلا، مکزیک، زمانی مکانی برای تصفیه آب بوده. استخر شیشه‌ای آن از میان رستوران هتل عبور می‌کند، و بر مرکز شهر نیز مشرف است. این مکان جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌آید.

هتل ترمزو، ایتالیا (The Grand Hotel Tremezzo, Tremezzina, Italy)

هتل ترمزو

«هتل بزرگ ترمزو»، واقع در ترمزینا، ایتالیا، دارای استخری شناور، درست در رودخانه کومو است. این استخر احساس شنا در استخر و در رودخانه را به مهمانان می‌دهد.

هتل ایندیگو، هنگ‌کنگ (Indigo, Hong Kong)

هتل ایندیگو

از هیچ جا بهتر از استخر شیشه‌ای بی انتها (استخر لبه ناپیدا) هتل ایندیگو نمی‌توانید افق آسمان هنگ کنگ را تماشا کنید. شما می‌توانید از طبقه ۲۹ مردم را که در خیابان در حال راه رفتن هستند ببینید.

اقامتگاه هوم‌استید، یوتا (Homestead Resort, Utah)

اقامتگاه هوم‌استند

در اقامتگاه هوم‌استد در پارک سیتی، یوتا، مهمانان می‌توانند در استخری که با گرمایش زمین گرم می‌شود، شنا یا غواصی کنند. علاوه بر این، این استخر در یک غار زیرزمینی قرار دارد.

 هتل آتلانتیس، دبی (Atlantis, Palm Dubai)

هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس در دبی، دارای یک پارک آبی بی‌نظیر است. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز آن حمله کوسه‌ها است. در این بخش مهمانان سوار بر یک تیوب، از میان تونل شفافی که در محاصره تالاب کوسه‌ها است عبور می‌کنند.

 اقامتگاه چهار فصل، تانزانیا (Four Seasons Lodge, Tanzinia)

اقامتگاه چهار فصل

در اقامتگاه «چهار فصل» در پارک ملی سرنگتی در تانزانیا، به شما این فرصت داده می‌شود تا هنگامی که از شنا در استخر لذت می‌برید، فیل‌ها و زرافه‌ها را که درست مقابل شما در حال حمام کردن هستند ببینید.

 هتل هنگینگ گاردنز بالی، بالی (Hanging Gardens Bali, Bali)

هنگینگ گاردنز بالی

استخر هتل «هنگینگ گاردنز بالی» در بالای جنگل‌های بارانی بالی قرار دارد. این استخر آبشار مانند هیجان‌انگیز، این احساس را به شما می‌دهد که بر فراز این درختان شناور هستید.

 هتل چاکلت، سنت لوسیا (Hotel Chocolat, St. Lucia)

هتل چاکلت

استخر بی‌انتهای «هتل چاکلت» در جزیره سنت لوسیا، که از کوارتز مشکی ساخته شده، در مقابل کوه آتشفشانی پتی پیتون قرار دارد و منظره‌ای بی‌نظیر را برای مهمانان فراهم می‌کند.

 هتل لکرینز و اسپا، وله، سوئیس (LeCrans Hotel and Spa ,Valais, Switzerland)

هتل لکرین

بهترین راه برای خاتمه دادن به یک روز بعد از اسکی، شنا در استخر آب گرم «هتل لکرینز و اسپا» در وله در سوئیس است. اطراف استخر با توده‌های برف احاطه شده و منظره بی‌نظیری از کوه‌ها آلپ را برای شما فراهم می‌کند.

 هتل یونیک، سائوپائولو، برزیل (Hotel Unique ,São Paulo, Brazil)

هتل یونیک

استخر «هتل یونیک» در سائوپائولو در برزیل به زیبایی خود هتل است. این استخر قرمز بوده و دارای سیستم صوتی در زیر آب می‌باشد.

 هتل دابلیو میامی، میامی (W Miami, Miami)

دابلیو میامی

استخر بی‌انتهای هتل «دابلیو میامی» با طول ۲۱۳ پا (۶۵ متر) دارای استخر آب گرم، استخر کودک، و منظره زیبایی از خلیج است.

 هتل مالن هات اسپرینگ، اردن (Ma'In Hot Springs Hotel, Jordan)

مالن هات اسپرینگ

استخر هتل «مالن هات اسپرینگ» در اردن یک استخر طبیعی است. به این صورت که این استخر پایین آبشار ی قرار دارد که آب گرم آن را برای لذت شناگران فراهم می‌کند.

 هتل اوبروی اودایویلاس، ادی‌پور، هند (Oberoi Udaivilas Hotel ,Udaipur, India)

اوبروی اودایویلاس

هتل «اوبروی اودایویلاس» در اودی‌پور در هند، کاملا توسط استخر بی‌انتهایش احاطه شده، بنابراین شما هرگز از این آب‌ها و منظره دلفریب دریاچه پیچولا دور نخواهید بود.

 هتل استندرد هتل داوتون ،لوس‌آنجلس (Standard Hotel Downtown, LA)

استندرد هتل داوتون لس آنجلس

استخر هتل «استندرد هتل داوتون  لوس‌آنجلس» که بر بام هتل قرار دارد، جایی مناسب برای دیدن و دیده شدن است. در این قسمت یک کافه و یک رستوران نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط:

منبع businessinsider

دیدگاه