ابزار سفر: کمربندی که شما را در طول مسیر هدایت می کند

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: کمربندی که شما را در طول مسیر هدایت می کند

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از قدم زدن در شهر لذت می‌برند اما نمی‌خواهند کسی آن‌ها را به عنوان گردشگر بشناسد، کمربند هشداردهنده تریپسو که در طول مسیر برای رسیدن به مقصد شما را هدایت می‌کند، بهترین همسفر شما خواهد بود. با کجارو همراه باشید.

دیدن شهرهایی که تا به حال ندیده‌اید شما را هیجان‌زده می‌کند؟ اما آیا پیدا کردن مسیرهای شهری برای شما کار دشوار و خسته‌کننده‌ای نیست؟ برای خیلی‌ها بازدید از یک شهر، در قدم زدن در کوچه‌ پس‌ کوچه‌های شهر خلاصه می‌شود و علاقه‌ای به استفاده از وسایل نقلیه ندارند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید و اتفاقا دوست دارید هنگام سفر به یک شهر جدید، درست مثل اهالی همان شهر به نظر برسید، پس خوب است بدانید که کمربند هشدار‌دهنده تریپسو راه حل این مشکل شما است.

اپلیکیشن‌های شرکت تریپسو اغلب در همین راستا طراحی می‌شوند، اما آخرین محصول این شرکت کمربندی ابتکاری است که مجهز به یک سیستم هشداردهنده‌ است که شما را در طول مسیر هدایت می‌کند و دیگر نیازی نیست که برای پیدا کردن راه، مدام سر در گوشی یا نقشه ببرید.

استفاده از این کمربند بسیار آسان است؛ کافی است اپلیکیشن مخصوص آن را دانلود کنید و مقصد خود ر ا انتخاب کنید.

کمربند هوشمند

این اپلیکیشن از موقعیت شما و مقصدی که در نظر دارید کاملا آگاه است. وقتی شروع به راه رفتن کردید، در صورتی که از مسیر منحرف شوید از طریق ارسال سیگنال‌هایی به کمربند، شما را آگاه می‌کند. سیستم هشداردهنده‌ی کمربند در چهار جهت راست، چپ، جلو و عقب عمل می‌کند. برای اتصال کمربند به تلفن همراه از کابلی با سری مخصوص هدفون، برای اتصال به انواع دستگاه‌های اندروید و ios، استفاده شده است.

به لطف این کمربند هوشمند ممکن است گاهی غافلگیر هم شوید و سر از خیایان‌هایی در بیاورید که قصدش را نداشتید، اما شاید بهترین ویژگی سفر کردن مثل محلی‌ها همین غافلگیر شدن‌ها باشد، چرا که شانس دیدن مکان‌هایی را خواهید داشت که اغلب گردشگران از آن‌ها بی‌خبر هستند.

کمربند هوشمند

این کمربند هنوز به مرحله‌ی تولید انبوه نرسیده و تنها یک ایده است؛ تولیدکنندگان آن در حال جذب سرمایه هستند. اما در صورتی که کمربند وارد بازار شود قیمتی معادل ۵۰ هزار تومان (۱۵ دلار) خواهد داشت.

برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه