۱۳ هتلی که نمی‌دانستید متعلق به افراد مشهور است

موسی معتمدی | پنجشنبه, ۸ بهمن ۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تصور کنید اتاقی را در یک هتل رزرو می‌کنید، در اولین روز اقامت‌تان به صرف صبحانه می‌روید و ناگهان بازیگر، خواننده و ورزشکار محبوب خود را هنگام صرف صبحانه می‌بینید، قطعاً خوشحال می‌شوید. در این مقاله شما را با هتل‌هایی که صاحبان‌شان افراد مشهوری هستند و شما از آن‌ها خبر نداشتید، آشنا می‌کنیم. با کجارو همراه باشید.

 افراد مشهور بسیاری این اواخر دارایی خود را صرف بخش‌ مهمان‌نوازی شامل رستوران‌ها و خدمات حمل و نقل کرده‌اند. اما این هتل‌ها که اخیراً به دلیل شهرت صاحبان‌شان مورد توجه عموم قرار گرفته، همیشه لحظات لذت‌بخشی را برای میهمانان‌شان به ارمغان نیاورده‌اند. به تازگی هتل نابو در مانیل فیلیپین متعلق به شرکت رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوودی به عنوان بد‌ترین هتل جهان شناخته شده بود. هتل ریگزبی متعلق به روپرت گرینت ستاره سری فیلم‌های هری پاتر که تنها سهام‌دار آن است، به دلیل فروش ناچیز بسته شد. با این حال، تمام افراد مشهور چنین شکست‌هایی را تجربه نکرده‌اند: هتل کروملیکس اندی مورای بازیکن تنیس اهل کشور اسکاتلند؛ از زمان بازگشایی در سال ۲۰۱۴ تا به امروز بازدید‌های بسیار خوبی از این هتل به عمل آمده است، و تفریح‌گاه ساندنس رابرت ردفورد دیگر بازیگر مشهور هالیوودی همچنان به عنوان یکی از بهترین‌های ایالت یوتا در آمریکا باقی مانده است.

لئوناردو دیکاپریو با خرید جزیره یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار دلاری در بلیز، جایی که قرار است برنامه‌های خود را در مورد حفظ محیط زیست عملی کند، در صدر اخبار قرار گرفت.

بسیاری از مشتریان این هتل‌ها ممکن است متوجه نشوند که در حال اقامت در دارایی یک سوپر‌استار هستند، به همین دلیل فهرست نهایی هتل‌های افراد مشهور را برای شما گرد‌‌آوری کرده‌ایم.

ممکن است با رزرو اتاقی در یکی از این هتل‌ها شانس تمرین یوگا در کنار هیو جکمن بازیگر سری فیلم‌های ایکس-من یا صرف صبحانه در کنار رابرت دنیرو را داشته باشید.

ییلاق سلامتی هیو جکمن در گوینگانا

ییلاق سلامتی هیو جکمن

هیو جکمن عاشق طبیعت تصمیم گرفته بود تا چند هفته‌ای را حین انجام تمرینات ورزشی تناسب اندام برای ایفای نقش در فیلم ولورین در ییلاق سلامتی گوینگانا در گلد کست استرالیا بگذراند، اما این اقامت دو ماهه در نهایت منجر به این شد که وی مالک این ییلاق شود. این تفریح‌گاه سلامتی خدماتی از جمله درمان‌های آب‌گرم، فعالیت‌های در فضای باز، استرس درمانی و بسیاری خدمات دیگر را در یک محیط بی سر‌و‌صدا و دنج استرالیایی، ارائه می‌کند.

هتل کروملیکس اندی مورای

هتل کروملیکس اندی مورای

اندی مورای ستاره تنیس و دارنده مدال طلای المپیک صاحب هتل کروملیکس که قدمت آن به قرن نوزدهم می‌رسد، است. این دارایی در دهه ۱۹۸۰ به هتل تبدیل شد، اما به تازگی تحت مالکیت اندی مورای دوباره باز‌گشایی شد، که با نوسازی به یک ملک پنج ستاره لوکس تبدیل شده است.

هتل بدفورد پست ریچارد گر

هتل بدفورد پست ریچارد گر

این هتل که قدمت آن به سال‌های ۱۸۶۰ می‌رسد، در میان محیط روستایی و سر‌سبز شهر جذاب بد‌فورد در نیویورک واقع شده است. آنچه که میهمان‌ها ممکن است از آن خبر نداشته باشند، نام مالک این هتل یعنی ریچارد گر بازیگر مشهور هالیوودی است، که خود ساکن وست چستر است.

بلکدور کی لئوناردو دیکاپریو

بلکدور کی لئوناردو دیکاپریو

گر‌چه این دارایی تا سال ۲۰۱۸ برای عموم باز نخواهد شد، لئوناردو دیکاپریو بعد از اینکه جزیره را دید، برای عملی کردن اقدام بلند‌پروازانه‌اش برای ساخت یک تفریح‌گاه سازگار با محیط زیست و لوکس در جزیره بلکدور کی در بلیز، جزیره را به همراه هتل‌داری به نام جف گرم به مبلغ یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار دلار خرید.

هتل ریگزبی روپرت گرینت

هتل ریگزبی روپرت گرینت

بازیگر نقش رون ویزلی در سری فیلم‌های هری پاتر عادت سرمایه‌گذاری دمدمی مزاجی دارد. گرینت یک‌بار یک کامیون بستنی را از نوع معروفش خرید و به طور پراکنده سهامی را در هتل والدینش به نام ریگزبی که متاسفانه بعد از عایدی ۳۰۰۰ دلاری در سال ۲۰۱۵ بسته شد، خریداری کرد.

دارایی‌های گوناگون رابرت دنیرو

هتل گرینویچ رابرت دنیرو

رستوران سنتی لوکاند ورد در محله ترابیکای نیویورک و آب‌گرم شیبوئی، هتل گرینویچ رابرت دنیرو را به یکی از بهترین‌های نیویورک تبدیل کرده است. بقیه دارایی‌های وی چنین موفقیتی به خود ندیده‌اند، یکی از همین موارد نا‌موفق هتل نابو در فیلیپین، به عنوان بد‌ترین هتل در جهان شناخته شده بود. دنیرو در کنار ماتسو‌هیزا سر‌آشپز مشهور نابو از بنیان‌گذاران گروه مهمان‌نوازی نابو با ۳۲ رستوران و نه هتل، است.

تفریح‌گاه شنی آریل مایکل داگلاس و کاترین زتا‌جونز

تفریح‌گاه شنی آریل مایکل داگلاس و کاترین زتا‌جونز

زوج محبوب هالیوودی، مایکل داگلاس و کاترین زتا‌جونز با مشارکت همدیگر تفریح‌گاه شنی آریل را در برمودا خریداری کردند. این تفریح‌گاه، که در حال گسترش و نوسازی است و در سال ۲۰۱۷ بازگشایی خواهد شد، دارای ویژگی‌هایی از قبیل خانه‌های ویلایی ساحلی، همچنین استخر آب شیرین، دسترسی مستقیم به ساحل، یک سالن و آب‌گرم خواهد بود. بهترین بخش در مورد هتل، تعهد به ساخت ملکی سازگار با محیط زیست است که از انرژی‌های سبز استفاده خواهد کرد.

هتل میشن رانچ کلینت ایستوود

هتل میشن رانچ کلینت ایستوود

هتل مجلل میشن رانچ از یک خانه لبنی قرن نوزدهمی به یک هتل تبدیل شد. این هتل در زمینی به وسعت ۲۲ هکتار و دارای ۳۱ اتاق، یک زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و ناهار‌خوری در شهر کارمل-بای-د-سی واقع شده است، صاحب این هتل کسی نیست جز ستاره سال‌های دور فیلم‌های وسترن، یعنی کلینت ایستوود.

دارایی‌های گوناگون فرانسیس فورد کاپولا

بلانکانه لج فرانسیس فورد کاپولا

کارگردان پر‌افتخار سینمای جهان، فرانسیس فورد کاپولا نه تنها به خاطر دو باغ انگورش، بلکه به خاطر یک رستوران، و یک کمپانی فیلم‌سازی و همچنین ۵ تفریح‌گاه، به عنوان یک کارآفرین نمونه هم شناخته می‌شود. وی نام های تجاری سبک زندگی شامل بلانکانه لُج و هتل ترتل در بلیز، پلتزو مارگریتا در ایتالیا، لا لانچا در گواتمالا، جاردین اسکوندیدو در آرژانتین، معرفی کرده است.

هتل بیگ اسلیپ جان مالکوویچ

هتل بیگ اسلیپ جان مالکوویچ

از آنجا که بسیاری از دارایی‌های این فهرست در رده دارایی‌های لوکس جای می‌گیرند، چیزی که شگفت انگیز است، مطرح شدن نام جان مالکوویچ بازیگر معروف به عنوان سرمایه‌گذار اصلی در هتل بیگ اسلیپ، هتل‌های زنجیره‌ای ارزان قیمت واقع در کاردیف، ولز و چلتنهام، و ایستبورن در انگلستان است.

هتل کادوگان گاردنز شماره ۱۱ الیزابت هرلی

هتل کادوگان گاردنس شماره ۱۱ الیزابت هرلی

این هتل در محله مرکزی نایتس‌ بریج لندن واقع شده است. از ویژگی‌های این هتل بوتیک می‌توان به لوستر‌ها و دکور‌های عجیب با مد مخمل‌نما اشاره کرد. این هتل در اصل به عنوان چهار خانه جداگانه توسط ارل کادوگان ساخته شده است، اکنون مالک این دارایی الیزابت هرلی مدل-بازیگر است.

هتل پلتزو ورساچی دوناتلا ورساچی

هتل پلتزو ورساچی دوناتلا ورساچی

احتمالاً لوکس‌ترین هتل این فهرست، هتل پلتزو ورساچی متعلق به طراح نام تجاری معروف ورساچی، یعنی دوناتلا ورساچی است، با توجه به اینکه هتل پلتزو ورساچی اصلی در استرالیا واقع شده، برنامه‌هایی برای بازگشایی دو شعبه دیگر از این هتل یکی در ماکائو و دیگری در دبی، در آینده‌ای نزدیک وجود دارد.

تفریح‌گاه کوهستانی رابرت ردفورد

تفریح‌گاه کوهستانی رابرت ردفورد

بزرگ‌ترین تفریح‌گاه تحت مالکیت یک فرد مشهور، به بازیگر، کارگردان و بنیان‌گذار جشنواره فیلم ساندنس، یعنی رابرت ردفورد تعلق دارد. این تفریح‌گاه کوهستانی زیبا در دامنه‌های کوه تیمپناگوز در ایالت یوتا واقع شده، و مجموعه‌ای از خدمات را شامل فعالیت‌های در فضای باز، قایق‌سواری در رودخانه، اسب‌سواری، ماهی‌گیری حرفه‌ای و اسکی، ارائه می‌کند.

 منبع: Fortune

مطالب مرتبط:

دیدگاه