بهترین رستوران ‌های بالی برای تجربه یک برانچ لذیذ

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
بهترین رستوران ‌های بالی برای تجربه یک برانچ لذیذ

رستوران‌های متعددی در بالی فعالیت می‌کنند که برانچ‌های لذیذ و خوشمزه‌ای دارند و گردشگران می‌توانند با طیف وسیع غذاها و نوشیدنی‌ها، دلی از عزا درآورند.

بالی یک مقصد گردشگری کامل در اندونزی است که هر نوع تفریح و جاذبه‌ای در آن پیدا می‌شود؛ از معابد باشکوه و سواحل دیدنی تا طبیعت استوایی فوق‌العاده و غیره، جزو جاهای دیدنی بالی هستند. از همین رو اغلب گردشگران پس از گشت‌وگذار در بالی، صبح را تا دیروقت می‌خوابند یا به‌ هر دلیلی به صبحانه نمی‌رسند.

هرچند، از آنجا که غذاخوری‌های متعددی در این جزیره وجود دارند که با برانچ‌های خوشمزه و لذیذ از مشتریان و گردشگران پذیرایی می‌کنند؛ گردشگران هیچ مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

از رستوران‌های کنار ساحل گرفته تا سلف‌سرویس‌ رستوران هتل‌های بزرگ، گزینه‌های متعددی پیش روی گردشگران قرار دارد. با کجارو همراه باشید تا تعدادی از این رستوران‌ها را به شما معرفی کنیم.

رستوران لالوسیولا La Lucciola

رستوران La Lucciola

صرف برانچ در رستوران «La Lucciola» را از دست ندهید؛ چراکه علاوه بر چشم‌اندازی بی‌نظیر و غذاهای خوشمزه، مکانی فوق‌العاده برای استراحت نیز به حساب می‌آید. این رستوران، یک کلبه‌ی بزرگ دو طبقه و روباز است که در حاشیه‌ی ساحل سمینیاک قرار دارد.

برای تجربه‌ی نسیمی خنک، به طبقه‌ی دوم بروید و یک لیوان آب‌میوه، فریتاتای آووکادو یا یک بشقاب دسر سفارش دهید. فریتاتا، یک غذای سنتی ایتالیایی با پایه‌ی تخم‌مرغ است که شباهت‌های زیادی با املت دارد و به‌طور سنتی با مخلفاتی چون گوشت، پنیر، تره‌بار و پاستا پر می‌شود. این مکان به‌دلیل موقعیت ساحلی خوبش، محبوبیت زیادی بین مردم کوتا دارد. پس از اینکه دلی از عزا درآوردید، به‌سراغ یکی از تخت‌های ساحلی بروید و ضمن آفتاب‌گرفتن، از مناظر اطراف نهایت لذت را ببرید.

  • آدرس: Jalan Petitenget, Kayu Aya Beach, Legian, Seminyak, Bali, Indonesia, +62 36 173 0838

کافه رستوران پورچ The Porch

کافه رستوران The Porch

کافه رستوران «The Porch» به‌لطف خوراکی‌های خوشمزه و شیرینی‌هایش، هر ذائقه‌ای را به وجد می‌آورد. بشقاب بزرگی از یک صبحانه‌ی کلاسیک که با کوکوی سیب‌زمینی، بیکن، قارچ و تخم‌مرغ پر شده است، انتظار شما را می‌کشد. اگر به‌دنبال غذاهای سالم هستید، می‌توانید با بشقابی از میوه و یک لیوان آب‌میوه‌ی تازه، خوش بگذرانید. این کافه‌ی کوچک به‌خاطر استفاده از تازه‌ترین مواد غذایی به خود می‌بالد؛ ضمن اینکه کلیه‌ی غذاها در آشپزخانه‌ی فضای باز تهیه می‌شود. دکوراسیون آن نیز به‌واسطه‌ی ایوانی چوبی و محیطی عالی برای پذیرایی در فضای سرپوشیده، فوق‌العاده ساده و صمیمانه به نظر می‌رسد.

  • آدرس: 110 Jalan Danau Tamblingan, Bali, 80228, Indonesia

کافه استودیو سنیمان

کافه استودیو سنیمان

آن دسته از گردشگرانی که عاشق قهوه هستند و روز خود را با یک فنجان قهوه‌ی درجه یک آغاز می‌کنند، «کافه استودیو سنیمان» (Seniman Coffee Studio) می‌تواند مکانی ایدئال برایشان باشد. از قهوه‌های مزین به هنر شگفت‌انگیز لاته (تزیین قهوه) تا اسپرسوهای بی‌نقص، گزینه‌های بسیار عالی و باکیفیتی پیش روی گردشگران قرار دارد. «سِنیمان» در زبان اندونزیایی به‌معنای «هنرمند» است که نامی مناسب برای این کافی‌شاپ هنری به شمار می‌رود.

دانه‌های قهوه در داخل همین کافه بو داده می‌شود؛ اما این همه‌ی ماجرا نیست و غذاهای متنوعی با الهام از آشپزی متفاوت اندونزیایی در منوی آن به چشم می‌خورد. افراد عاشق قهوه، به‌خاطر قهوه‌های درجه یک این کافی‌شاپ که از اندونزی، آفریقا و آمریکا تهیه می‌شوند و همین طور فضای دوست‌داشتنی آن، پای ثابت این محل هستند. برانچ و صبحانه‌ی کافه استودیو سنیمان به حدی پرطرفدار است که هنگام مراجعه به اینجا باید انتظار ایستادن در صف را داشته باشید.

  • آدرس: Jalan Sriwedari, Ubud, 80571, Indonesia

کافه واترکرس

کافه واترکرس

«کافه واترکرس» (Watercress Cafe)، یک کافه‌ی روستایی مجلل است که در تمام روز با صبحانه و برانچ روستایی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. برانچ‌های خوشمزه‌ی این کافه مملو از رنگ و عطر و طعم هستند که به گفته کارکنان آن، از زیبایی این جزیره الهام گرفته شده است.

برانچ‌های خوشمزه‌ی کافه واترکرس الهام گرفته از زیبایی جزیره بالی هستند

مشتریان کافه می‌توانند سس سالسای آووکادو، مربای چیلی خانگی، تخم‌مرغ آب‌پز، خامه ترش و بیکن کبابی سفارش دهند. کسانی هم که به‌دنبال یک برانچ دیروقت هستند، می‌توانند بوفه‌ی رنگارنگ و زیبای ناهار را امتحان کنند که با انواع سالادها، پای‌ کیش، لازانیا، ماهی و غیره پر شده است. قهوه‌های این کافه نیز در نوع خود منحصربه‌فرد هستند؛ به‌خصوص که تیمی از باریستاهای حرفه‌ای آن را تهیه می‌کنند.

  • آدرس: 21 A Jalan Batu Belig, Bali, 80361, Indonesia

رستوران وارونگ The Warung

«The Warung» رستورانی شگفت‌انگیز است که منوی متنوعی از غذاهای سنتی اندونزی و بالی را برای برانچ تدارک دیده است. سالادهای پاپایا، ساتای (گوشت کبابی به سیخ کشیده شده) به‌همراه ۱۲ نوع مختلف سمبل (نوعی سس) یا قارچ کبابی در برگ موز را حتما امتحان کنید. میزهای چندنفره و بزرگ را انتخاب کرده یا یک میز خصوصی دونفره از قبل رزرو کنید تا بتوانید برانچی رمانتیک در کنار دریا داشته باشید.

  • آدرس: Bali, 80364, Indonesia

کافه رستوران دیواین ارت Divine Earth

کافه رستوران Divine Earth

کافه رستوران «دیواین ارت» (Divine Earth)، محلی عالی برای همه‌ی گیاه‌خواران است تا یک برانچ لذیذ را تجربه کنند؛ به‌خصوص که گزینه‌های فوق‌العاده‌ی آن هیچ ضرری برای زمین ندارند.

صبح خود را با یک آب‌میوه‌ی تازه آغاز کنید یا از چشیدن کیک خامی لذت ببرید که با مواد تازه و محلی تهیه می‌شود. اگر هم به‌دنبال غذای خوشمزه‌ هستید، برگر قارچ دکمه‌ای را امتحان کنید. از آنجا که مالک این کافه، متخصص تغذیه است؛ می‌توانید از هر نظر به سلامت غذاهای این محل اعتماد کنید.

  • آدرس: Jalan Raya Basangkasa 1200A, Kuta, Bali, Indonesia

کافه رستوران استارفیش بلو Starfish Bloo

کافه رستوران Starfish Bloo

کافه رستوران «Starfish Bloo» در هتل مجلل «W Hotel» قرار دارد و روزهای یکشنبه بهترین زمان برای رفتن به آن محسوب می‌شود.

روزهای یکشنبه بهترین زمان برای رفتن به کافه رستوران Starfish Bloo است

سلف‌سرویس بزرگی از غذاهای مختلف نظیر خرچنگ، سوشی، سالاد، کاری و... در انتظار مشتریان کافه است. همچنین محلی برای فعالیت بچه‌ها و یک استخر شنا برای بچه‌ها تدارک دیده شده است تا بزرگ‌ترها بتوانند به‌راحتی از غذای خود لذت ببرند. یک ایستگاه بستنی نیز به سرگرمی کودکان اختصاص یافته است تا والدین بدون هیچ دغدغه‌ای، روی تخت‌های آفتاب‌گیر دراز بکشند و یک لیوان نوشیدنی گوارا میل کنند.

  • آدرس: Jalan Petitenget, Bali, 80361, Indonesia

رستوران بونکا برانچ Boneka Brunch

رستوران Boneka Brunch

رستوران «Boneka Brunch» واقع در هتل «The St. Regis»، اولین جایی بود که برانچ را به بالی، جزیره‌ی خدایان آورد. صبح خود را با یک نوشیدنی مخصوص و خوشمزه آغاز کنید. حوالی ساعت ۱۲ ظهر، با طیف وسیعی از غذاهایی مواجه خواهید شد که هر یک قیمت مشخصی دارند و از املت خرچنگ تا استیک واگیو، خاویار و... را شامل می‌شوند. در ادامه یک سلف‌سرویس بزرگ با ایستگاه کباب در فضای باز، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

  • آدرس: Kawasan Oariwisata, Nusa Dua, Bali, Indonesia

رستوران Cocoon Beach Club

رستوران Cocoon Beach Club

چه چیزی بهتر از گذراندن یک روز خوب در تختی لوکس و خوردن نوشیدنی موردعلاقه‌تان را می‌توانید تصور کنید؟ اتفاقی که در رستوران «Cocoon Beach Club» شدنی است. این رستوران هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا پنج عصر با برانچ‌های لذیذ خود به استقبال مشتریان می‌رود و با بشقاب‌های سالم میوه یا صبحانه‌ای پروپیمان شامل تخم‌مرغ آب‌پز، هش براونز، نان خمیرترش و... پذیرای آن‌ها است.

  • آدرس: Cocoon, Jalan Double Six, No. 66, Blue Ocean Boulevard, Seminyak, Bali, Indonesia

کافه سیستر فیلدز Sisterfields

کافه Sisterfields

کافه «Sisterfields» که در محله‌ی محبوب کوتا واقع است، منوی صبحانه‌ای برای کل روز دارد که آن را کنار ویترین شیرینی‌های تازه، سالاد و ساندویچ‌های بزرگ ارائه می‌کند.

از آب‌میوه‌های تازه تا اسموتی را می‌توانید در منوی آن مشاهده کنید. یادتان باشد که در کنار غذایتان، حتما نوشیدنی‌های گوارای این کافه را نیز امتحان کنید؛ به‌خصوص که از ترکیب‌های جالب و فوق‌العاده‌ای تشکیل شده‌اند. تست فرانسوی، آووکادوی خردشده، براونی و خلاصه هر خوراکی باکیفیتی در این کافه سرو می‌شود. مطمئنا از چشیدن برگرهای مخصوص اینجا پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس: No.7 Jalan Kayu Cendana, Bali, 80361, Indonesia

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه