تماشا کنید: جاذبه‌های گردشگری ملبورن، استرالیا

مینا داودی
مینا داودی جمعه، ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
تماشا کنید: جاذبه‌های گردشگری ملبورن، استرالیا

ملبورن مرکز تجارتی استرالیا، میزبان موسیقی‌های زنده و مقصدی جذاب برای جوانان است. در این ویدیو با جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید.

استرالیا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که به‌دلیل برخورداری از امکانات رفاهی در کنار جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، همواره در کانون توجه گردشگران و مهاجران قرار دارد. به‌دلیل برخورداری از آب و هوای معتدل در طول سال، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری مانند آبشارها، جنگل‌ها، سازه‌های مدرن و.... در کنار اقتصاد غنی و پویا – دومین کشور ثروتمند دنیا پس از سوئیس – همواره از مهم‌ترین مقصدهای گردشگران و مهاجران در سراسر جهان به شمار می‌رود.

ملبورن به‌عنوان قطب مهم هنر، فرهنگ و مد، ورزش، تفریح و جهانگردی در استرالیا شناخته می‌شود. ملبورن در ایالیت ویکتوریا در استرالیا قرار دارد که در میان شهرهای استرالیا، لقب «بوستانشهر» (Australia's Garden City) را گرفته است. این شهر چندین بار به‌عنوان «بهترین شهر دنیا برای زندگی» معرفی شده است. ملبورن، شهری پر از فرهنگ‌های گوناگون، سرگرمی‌های جذاب و نمایشگاه‌های هنری در استرالیا است که می‌توانید به‌راحتی بیش از یک هفته را در آن به تفریح بپردازید و پشیمان نشوید. در ادامه می‌توانید ویدیویی از دیدنی‌های ملبورن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه