بهترین هتل های ساری، شهری میان جنگل و دریا در مازندران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ساری، شهری میان جنگل و دریا در مازندران

اگر می‌خواهید اقامتی به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی در ساری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که یکی از هتل‌های خوب ساری را انتخاب کنید. 

ساری یکی از شهرهای زیبای شمال کشور است که در میان جنگل و دریا با طبیعتی بکر و دنیایی از دیدنی‌ها جای گرفته است. این شهر زیبا، پرجمعیت‌ترین شهر استان مازندران و همین طور مرکز این استان به شمار می‌رود و امروزه از جمله شهرهای مهم ایران از لحاظ ارتباطی و گردشگری به حساب می‌آید. در کل می‌توان گفت که ساری دارای طبیعتی بی‌نظیر و سرسبز، مردمانی مهربان و خون‌گرم و همین طور غذاهای محلی بسیار خوشمزه است و همیشه از مقاصد توریستی مهم در میان ایرانیان بوده است.

مردم برای اقامت در شهر ساری مانند دیگر شهرهای شمالی معمولا خانه‌های ویلایی که کنار ساحل واقع شده‌اند را ترجیح می‌دهند. ولی در این میان در این شهر هتل‌هایی قرار دارند که دارای موقعیت مکانی فوق‌العاده‌تری نسبت به ویلاها هستند و هم امکانات بهتری را به مسافران و میهمانان خود ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید سفری دوست‌داشتنی به ساری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از هتل‌های خوب این شهر اقامت داشته باشید. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های ساری را به شما معرفی کنیم.

ساری

هتل جنگلی سالار دره

هتل جنگلی سالار دره

هتل جنگلی سالار دره یک هتل چهار ستاره است که در دوازده کیلومتری جنوب ساری در دل جنگل و در جوار رودخانه زیبا و خروشان سالار دره واقع شده است. این هتل از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند بوده و به همین دلیل از آب و هوایی عالی، چشم‌اندازهای فوق‌العاده از رودخانه و جنگل برخوردار است. برخی از اتاق‌های سالار دره نمایی خیره‌کننده از جنگل و برخی دیگر منظره‌ای از فضای سبز و محوطه اختصاصی هتل دارند. این هتل همواره امکانات و خدمات خوبی به میهمانان خود ارائه داده و هیشه رضایت آن‌ها را جلب کرده است.  

امکانات هتل: زمین تنیس، فروشگاه، چایخانه، سفره‌خانه سنتی، لابی، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، استخر، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس، نمازخانه، آسانسور، سالن همایش، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، سونا، زمین بازی، جعبه کمک‌های اولیه، ماهواره، رستوران، تاکسی سرویس، اتاق بازی، آلاچیق، سرویس به مرکز شهر، سالن اجتماعات، اینترنت در لابی، سالن بیلیارد، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، فضای بازی کودکان، کافی‌شاپ تابستانه، صندوق امانات، خشکشویی، سالن ورزشی، رمپ ویژه ویلچر معلولان، سالن آمفی‌تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: مازندران، ساری، بلوار کشاورز، کیلومتر دوازده جاده کیاسر، روبه روی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

هتل نوید

هتل نوید

هتل چهار ستاره نوید در موقعیت مکانی بسیار مناسب در شهر خوش آب و هوای ساری واقع شده است. این هتل از ویژگی‌های مناسب موقعیت خود به‌خوبی استفاده کرده و دارای مناظر زیبایی در اتاق‌های هتل است. هتل نوید فضایی آرام و محیطی دنج را به میهمانان خود ارائه می‌دهد و بسیار مناسب کسانی است که می‌خواهند برای مدتی از شلوغی شهر و زندگی روزمره به دور باشند. دسترسی آسان به جاذبه‌های ساری از جمله مجموعه تاریخی فرح‌آباد، حمام وزیری، پارک جنگلی شهید زارع و دریاچه الندان از دیگر ویژگی‌های ممتاز این هتل است.

امکانات هتل: رستوران، استخر، سونا، آسانسور، کافی‌شاپ، روم سرویس، نمازخانه، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، اینترنت در اتاق، صندوق امانات، لابی، اینترنت، تاکسی سرویس، ماهواره، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، جکوزی

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر چهار ساری به قائم شهر

هتل بادله

هتل بادله

هتل بادله یک هتل چهار ستاره واقع در دامنه سرسبز لالیم شهر زیبای ساری است که از دو بخش یک هتل و یک مجتمع ساحلی در کناره دریای خزر تشکیل شده است. یکی از ویژگی‌های ممتاز این هتل این است که زیبایی هر چهار فصل را می‌توان از آن تماشا کرد. امکانات متنوع و زیاد هتل بادله می‌تواند اقامت رضاتمندانه‌ای را برای هر میهمان یا مسافری با هر سن یا سلیقه‌ای فراهم کند. با اقامت در این هتل مسافران می‌توانند از دغدغه‌های زندگی روزمره به دور باشند.

هتل بادله

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، زمین ورزشی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، استخر، جکوزی، باشگاه بیلیارد، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، زمین بازی، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، صندوق امانات، فضای سبز

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ده جاده نکا

هتل اسرم

هتل اسرم

هتل سه ستاره اسرم در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال ایران، در مسیر جاده ابریشم در نزدیکی رودخانه زیبای تجن جای گرفته و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است. پرسنل و کادر مجرب این هتل همواره سعی بر این داشته‌اند تا بهترین امکانات و خدمات ممکن را در اختیار میهمانان خود قرار دهند. مسافران و میهمانان این هتل می‌توانند به‌راحتی از این هتل به دیدن پارک جنگلی شهید زارع، خانه کلبادی و دریاچه الندان بروند.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، صندوق امانات

آدرس: مازندران، ساری، پل تجن، میدان هلال احمر، ابتدای کمربندی

هتل نارنج

هتل نارنج

هتل نارنج یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی ساری است که در بلوار خزرآباد، نزدیک به ساحل فرح‌ آباد واقع شده است. این هتل تا مرکز شهر، بازار ترکمن، از مراکز خرید مازندران و رودخانه تجن فاصله چندانی ندارد و بسیار نزدیک است. نورپردازی عالی، نورگیر بودن اتاق‌ها، فضای دل‌باز و برخورد بسیار خوب کارکنان هتل، از امتیازات ویژه این هتل هستند که همواره مسافران را از این هتل راضی نگه داشته‌اند.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سریس، اینترنت، فضای سبز، کافی‌شاپ، خدمات تور، پارکینگ، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق،

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر سه بلوار خزرآباد، منتهی به دریای فرح‌آباد 

مطالب مرتبط:

دیدگاه