بهترین رستوران‌ های مونیخ، آلمان

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
بهترین رستوران‌ های مونیخ، آلمان

تجربه‌ی غذا خوردن در یکی از رستوران‌های مونیخ، به خصوص در منطقه‌ی قدیمی شهر، تجربه‌ای منحصربه‌فرد است که در سفر به این شهر نباید این فرصت را از دست بدهید.

شهر مونیخ، بسیار زیبا و دیدنی است. به خصوص منطقه‌‌ی قدیمی شهر که در آن جاذبه‌ها و آثار تاریخی فراوانی وجود دارد که گردشگران را شگفت‌زده می‌کند. این منطقه از شهر، هم از نظر فرهنگی و هم از نظر معماری، چه معماری تاریخی و چه معماری مدرن، بسیار غنی و جالب توجه است. به همین دلیل مقصد اصلی بسیاری از گردشگران برای گشت و گذار در شهر است. در ادامه با بهترین رستوران‌های این منطقه آشنا می‌شویم.

کافه Cafe Luitpold

کافه Cafe Luitpold

این کافه یکی از قدیمی‌ترین و شیک‌ترین کافه‌هایی است که در مونیخ می‌توانید پیدا کنید. در این کافه می‌توانید لذیذترین و متفاوت‌ترین شیرینی‌های شهر را امتحان کنید که توسط سرآشپز مشهور یعنی آلبرت زیگلر آماده می‌شوند. جذاب‌ترین بخش این کافه این است که می‌توانید در کانتر کافه همه‌ی شیرینی‌های جذاب و اشتهابرانگیز را ببینید و از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. لازم نیست مثل سایر کافه‌ها، فقط یک اسم را از منو انتخاب کنید بدون این که بدانید چه چیزی سفارش داده‌اید. این کافه بهترین جا برای قرارهای عاشقانه است.

رستوران Dallmayr Delicatessen

رستوران Dallmayr Delicatessen

متنوع‌ترین غذاها و نوشیدنی‌های ممکن را می‌توانید در منوی این رستوران ببینید. از انواع غذاهای اشتهابرانگیز تا دسرهای لذیذ را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. البته غیر از غذا و دسر، نوشیدنی‌های مختلف سرد و گرم هم در این رستوران سرو می‌شود. فضای این رستوران با رنگ‌های زیبا و عطرهای به‌یادماندنی، حال و هوای دیگری پیدا کرده است. منوی این رستوران دائما در حال تغییر است و هر بار، غذاها با نهایت خلاقیت، با طعم‌های خاص و فراموش‌نشدنی سرو می‌شوند. هر غذایی، با دقت تزیین می‌شود و حتی کوچک‌ترین جزییات آن، حساب‌شده و همراه با هنر و خلاقیت است.

رستوران Hofbräuhaus

رستوران Hofbräuhaus

در این رستوران که یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های منطقه‌ی قدیمی شهر است، می‌توانید لذیذترین غذاهای سنتی آلمان را نوش جان کنید. پیشخدمت‌های این رستوران همگی لباس‌های محلی به تن دارند و محیط رستوران، فضایی جذاب و دوست‌داشتنی دارد. ظاهر سنتی در کنار غذاهای باکیفیت و سالم، از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران است که مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد.

رستوران Weisses Bräuhaus

رستوران Weisses Bräuhaus

گرچه ممکن است شکوه و جذابیت رستوران‌های دیگر توجه شما را به خود جلب کند، این رستوران به خاطر فضای منحصربه‌فردی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. البته بیشتر مشتریان این رستوران را اهالی شهر تشکیل می‌دهند و گردشگران بسیار کمی به این رستوران سر می‌زنند. از این رو، تجربه‌ی غذا خوردن در این رستوران، یک تجربه‌ی ناب آلمانی است. فضای این رستوران بسیار دوستانه، آرام و در عین حال سنتی است. غذاهای این رستوران، کیفیتی فوق‌العاده دارند و تنوع نوشیدنی‌های منو، قابل توجه است. پیشخدمت‌ها از درب ورودی رستوران شما را همراهی می‌کنند و با لذیذترین غذاها از شما پذیرایی می‌کنند.

رستوران Ratskeller

رستوران Ratskeller

اگر می‌خواهید غذایی فوق‌العاده را در محیطی جذاب و دوست‌داشتنی نوش جان کنید، این رستوران را انتخاب کنید. وقتی از پله‌های سنگی و بزرگ این رستوران پایین می‌روید، احساس می‌کنید که به جای رستوران، به یک صومعه‌ی بزرگ و باشکوه پا گذاشته‌اید. نقاشی‌های دیواری و سقفی قاب گرفته شده با چوب ماهون، پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی، صندلی‌ها و میزهای چوبی زیبا و سایر تزیینات مجلل این رستوران، تجربه‌ای فوق‌العاده از غذا خوردن در یک رستوران را برای شما رقم می‌زنند. مهمانان این رستوران با لذیذترین غذاهای سنتی و بهترین نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌شوند.

رستوران Shoya

رستوران Shoya

این رستوران، یک غذاخوری کوچک است که غذاهایی فوق‌العاده سرو می‌کند. رفتار کارکنان این رستوران بسیار دوستانه و گرم است. در هر لقمه‌ای که می‌خورید، تازگی مواد غذایی و کیفیت آشپزی را حس می‌کنید. هر چیزی که در این رستوران سفارش دهید، از سالاد تا جوجه‌ی سرخ شده، همگی با دقت کامل و به زیبایی تمام توسط سرآشپزهای حرفه‌ای، طبخ و سرو می‌شود. منوی سوشی این رستوران بسیار متنوع است و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. علاوه بر سوشی، غذاهای ژاپنی دیگر مثل رامن و انواع نودل در منوی این رستوران دیده می‌شود. سالادهای مشهور این رستوران بسیار مورد توجه قرار دارد به خصوص سالاد آووکادو.

رستوران Vinaiolo

رستوران Vinaiolo

این رستوران در مکانی دنج و پنهان در یکی از خیابان‌های منطقه‌ی قدیمی شهر قرار دارد. در این رستوران می‌توانید بهترین غذاهای ایتالیایی را امتحان کنید. کارکنان این رستوران رفتاری بسیار گرم دارند و با بهترین نوشیدنی‌ها از شما پذیرایی می‌کنند. منوی این رستوران، بسیار متنوع است و در آن از غذاهای سنتی تا پیتزاهای ساده وجود دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای باکیفیت، به خاطر فضای دوست‌داشتنی و آرامی که دارد، محبوب است.

رستوران Master’s Home

به محض این که وارد این رستوران می‌شوید، فضای داخلی و تزیینات آن توجه‌تان را جلب می‌کند. رستورانی تزیین شده با وسایل قدیمی، دیوارهای چوبی و شکل و شمایلی خاص. این مجموعه از چندین اتاق قدیمی تشکیل شده است و مهمانان با توجه به تعدادشان می‌توانند هر اتاقی را که خواستند، انتخاب کنند. البته جذابیت این رستوران، به فضای داخلی آن محدود نمی‌شود. منوی این رستوران بسیار متنوع است و تغییر می‌کند. غذاهایی که سرو می‌شوند در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند.

رستوران Tantris

Tantris

این رستوران شگفت‌آور، به خاطر فضای گرم و دوستانه، موسیقی زنده و دکوراسیون خاصی که دارد، به شهرت رسیده است. البته ویژگی‌های خاص این رستوران فقط به ظاهر و دکوراسیون محدود نمی‌شود. آنچه که باعث می‌شود لحظاتی به‌یادماندنی در این رستوران داشته باشید، علاوه بر ظاهر و محیط دوست‌داشتنی، غذاهای لذیذ و متنوع است. پنجاه سال از افتتاح این رستوران می‌گذرد و در این مدت، این رستوران توانسته دو ستاره‌ی میشلن به دست‌ آورد. در مدت بیش از ۴ دهه، فقط سه سرآشپز، مسئولیت این رستوران را برعهده داشتند که هر کدام از آن‌ها، بهترین غذاهای آلمانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. البته قیمت‌های این رستوران بسیار بالا است ولی با توجه به مزایایی که دارد، ارزش هزینه کردن دارد و تجربه‌ای خاص برای شما رقم می‌زند.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه