بهترین تورهای کیش کدامند؟ (۲۱ تیر ۹۹)

ملکه زاوشی
ملکه زاوشی شنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۳
بهترین تورهای کیش کدامند؟ (۲۱ تیر ۹۹)

کیش یکی از مقاصد محبوب میان سفر دوستان است. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، جدیدترین تورهای آژانس‌های مسافرتی معتبر را در بازار تورهای کجارو مقایسه و انتخاب کنید.

کجارو به‌صورت هفتگی گزارشی از تورهای موجود دربازار خود را به شما ارائه می‌کند تا در تصمیم‌گیری، یاری‌کننده شما باشد. با ما همراه باشید تا مروری بر جدیدترین تورهای کیش داشته باشیم. اگر قصد سفر به کیش را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از کجارو کمک بگیرید. شما با جستجویی آسان در صفحه تور کیش کجارو می‌توانید ده‌ها تور از ‌آژانس مسافرتی معتبر را با قیمت‌ها و خدمات متنوع، مشاهده و مقایسه کنید و بهترین تور کیش را انتخاب کنید تا سفری خاطره‌انگیز به این جزیره زیبا داشته باشید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تورهای کیش

  • مدت اقامت: هزینه‌ای که بابت هرشب اقامت در هتل پرداخت می‌شود با زیاد شدن تعداد شب اقامت، افزایش می‌یابد.
  • درجه هتل: قیمت اقامت در هتل‌های مختلف با توجه به کلاس هتل از ۲ ستاره تا ۵ ستاره،‌ متفاوت است.
  • شرکت هواپیمایی: ایرلاین‌های مختلف پرواز به یک مقصد را با قیمت‌های گوناگون عرضه می‌کنند.
  • تاریخ اجرای تور: قیمت تورها در تعطیلات چندروزه یا آخر هفته‌ها، ممکن است با درصدی افزایش نرخ روبه‌رو باشد.

تور کیش از تهران

پانوراما از اسکله کیش

تور کیش ۲ شب

ارزان‌ترین‌ها

گران‌ترین‌ها

تور کیش ۳ شب

ارزان‌ترین‌ها

گران‌ترین‌ها

تور کیش ۴ شب

اسکله مارینا کیش

تور کیش از کرج

اگر ساکن شهری به غیر از تهران هستید، از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی شهر محل سکونت خود می‌توانید به جزیره زیبای کیش سفر کنید. اهالی شهر کرج، علاوه بر مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی تهران و سفر به کیش از فرودگاه مهرآباد، می‌توانند از طریق آژانس‌های مسافرتی که تورهایی از مبدا‌ کرج نیز برگزار می‌کنند، مستقیما از طریق فرودگاه پیام به این جزیره زیبا سفر کنند.

در حال حاضر آژانس آوادیس پرواز که در استان البرز قرار دارد،‌ تورهایی از فرودگاه پیام به مقصد کیش را برگزار می‌کند.

تور کیش از شهرهای مشهد و تبریز

تورهای کیش از مشهد، قیمت نسبتا بیشتری از تورهای تهران دارد که دلیل آن، فاصله بیشتر دو شهر مبدا و مقصد و افزایش نرخ پرواز است. آژانس تخت جمشید پارس یکی از آژانس‌های شهر مشهد است که بسته سفری با ۳ شب اقامت و بلیط هواپیمایی آتا، برای اهالی این شهر تدارک دیده است. 

تورهای کیش از تبریز نیز به‌دلیل مسافت طولانی‌تر پرواز، از قیمت بیشتری برخوردار هستند. آژانس نهال گشت، یکی از آژانس‌های مسافرتی تهران است که تور کیش از تبریز برگزار می‌کند و پایه قیمت تورهای آن از ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان در ازای سه شب اقامت شروع می‌شود.

ساحل کیش با توپخانه تاریخی

فراموش نکنید که هرگاه تصمیم به سفر گرفتید، با چک کردن تورهای مقصد مورد نظر خود در سایت کجارو، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد که می‌توانید در میان آن‌ها به بررسی و انتخاب بپردازید. همچنین اطلاعات تماس آژانس برگزارکننده در صفحه هر تور قرار داده شده است تا برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور موردنظر خود، با آژانس برگزارکننده آن تور تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه