راهنمای خرید در سنگاپور (قسمت چهارم)

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
راهنمای خرید در سنگاپور (قسمت چهارم)

سنگاپور را به مراکز خرید بزرگ و لوکس می‌شناسند. یکی از مهم‌ترین تفریحات گردشگران در سنگاپور، سر زدن به مراکز خرید است؛ مجموعه‌‌هایی که علاوه بر خرید، امکانات تفریحی متعددی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. در ادامه با تعدادی از بهترین مراکز خرید، اوت‌ لت ها و بازارهای محلی سنگاپور آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

در قسمت قبلی مقاله، تعدادی از مراکز خرید بزرگ و مشهور سنگاپور را معرفی کردیم. این فهرست را با معرفی چند مرکز خرید و اوت لت دیگر ادامه می‌دهیم. علاوه بر مراکز خرید بزرگ و لوکس، بازارهای خیابانی هم طرفداران زیادی در بین اهالی و گردشگران دارند. ضمن اینکه قیمت کالاها در این بازارها کمتر است و در آنها می‌توانید محصولات محلی و انواع سوغات را هم پیدا کنید.

مرکز خرید نی آن سیتی (Ngee Ann City)

مراکز خرید سنگاپور

این مرکز خرید که در سال ۱۹۹۳ افتتاح شده است، فروشگاه‌های متعدد عرضه‌ی آخرین محصولات برندهای مطرح، کتاب فروشی، لوازم آرایش و رستوران دارد. یک بخش خلاقیت و هنر و دپارتمان استور تاکاشیمایا (Takashimaya) هم در این مجموعه وجود دارد. در این مرکز خرید نام‌های مشهوری در زمینه‌ی مد و پوشاک را خواهید دید از جمله کارتیه، هوگو باس، دیور، گوچی و...

مجموعه‌ی تجاری Suntec City

مراکز خرید سنگاپور

این مجموعه‌ی تجاری شامل یک مرکز خرید بزرگ، مرکز کنفرانس و نمایشگاه و بخش‌های اداری است. به دلیل وسعت زیاد در این مجموعه در زمینه‌های مختلف، فروشگاه‌ها و برندهای مشهور به عرضه‌ی محصولات خود می‌پردازند. یک مجموعه‌ی سینمایی هم در این مرکز وجود دارد و همیشه نمایشگاهی در این مجموعه در حال برگزاری است.

 فار ایست پلازا (Far East Plaza)

مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید فار ایست پلازا در اورچارد رود یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های خرید در سنگاپور است. نزدیک به ۸۰۰ اوت لت در این مجموعه وجود دارد که تخفیف‌های خوبی برای محصولات متنوع ارائه می‌کنند. البته محصولات الکترونیکی از قبیل دوربین در این مجموعه‌ی تجاری، شامل تخفیف‌های بیشتری نسبت به سایر کالاها هستند.

نام سنگاپور بیشتر با مراکز خرید بزرگ و لوکس و مگامال‌های قرن بیست‌و‌یکمی گره خورده است اما بازارهای روز و خیابانی متعددی دارد.

نام سنگاپور بیشتر با مراکز خرید بزرگ و لوکس و مگامال‌های قرن بیست‌و‌یکمی گره خورده است اما از آنجایی که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و بازارهای روز و محلی بخشی جدایی‌ناپذیر از کشورهای جنوب شرق آسیا هستند، سنگاپور هم بازارهای متعددی دارد. بیشتر این بازارها در مرکز سنگاپور و در محله‌های قومی از جمله محله‌ی چینی‌ها، هندوستان کوچک و محله‌ی عرب‌ها قرار دارند.

بازار روز محله‌ی چینی‌ها

مراکز خرید سنگاپور

این بازار که هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند، یکی از مشهورترین بازارهای محلی در سنگاپور است که محصولات متنوعی از جمله پوشاک، اشیای قدیمی، سوغات و لوازم الکترونیکی را می‌توانید در آن پیدا کنید.

یکی از ویژگی‌های این بازار، وجود طیف متنوعی از غذاهای خیابانی و رستوران‌های ارزان است که در مجموعه‌ای کوچک در کنار هم جمع شده‌اند که با نام بازارچه‌ی غذای محله‌ی چینی‌ها هم شناخته می‌شود. در این مجموعه‌ی کوچک می‌توانید بهترین غذاهای سنگاپوری شامل دیم‌سام، ساتای، مرغ و اردک کبابی و... را پیدا کنید. بیشتر غذاهای ارائه شده فقط ۵ تا ۱۰ دلار سنگاپور قیمت دارند.

بازار مرکز چاینا اسکوئر (China Square Central Flea Market)

مراکز خرید سنگاپور

شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بازاری در China Square برپا می‌شود. غرفه‌های زیادی در داخل و خارج این ساختمان محصولات خود را عرضه می‌کنند. در غرفه‌های این بازار که در دو طبقه قرار گرفته‌اند، محصولات متنوعی از جمله اسباب‌بازی، اشیای عتیقه و قدیمی، ساعت‌های قدیمی، آثار هنری و صنایع دستی، تلفن و کتاب‌های دست دوم عرضه می‌شود. ساعت کار این بازار از ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر است.

بازار هندوستان کوچک

مراکز خرید سنگاپور

ساختمان Little India Arcade با نمای نارنجی رنگش در خیابان Serangoon خودنمایی می‌کند. در این بازار می‌توانید مجموعه‌ای از لباس، پارچه و لوازم منزل هندی و عربی را پیدا کنید. از میان گذرگاه‌های باریک و غرفه‌ها بگذرید تا محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید؛ لباس‌های محلی، صنایع دستی رنگارنگ، عود، عطر و ادویه، شیرینی‌های محلی و زیورآلات و اکسسوری متنوع و جذاب. همه‌ی این محصولات با قیمت پایین و تخفیف‌های خوبی عرضه می‌شوند. اگر دوست ندارید در جمعیت زیاد گرفتار شوید، روزها از این بازار دیدن کنید. این مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند.

اوت لت های سنگاپور

علاوه بر مراکز خرید لوکس و بازارهای روز و خیابانی، اوت لت ها بخش دیگری از مراکز تجاری محبوب در سنگاپور را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر مراکز خرید لوکس و بازارهای روز و خیابانی، اوت لت ها بخش دیگری از مراکز تجاری محبوب در سنگاپور را تشکیل می‌دهند. در ادامه چند مورد از این اوت لت ها را معرفی می‌کنیم.

IMM

مراکز خرید سنگاپور

این مجموعه‌ی بزرگ، پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود و همه‌ی انتظارات شما از یک اوت لت و مرکز خرید کامل و بزرگ را برآورده خواهد کرد. این مرکز در سال ۱۹۹۱ افتتاح شده و علاوه بر فروشگاه‌های اوت لت، دفترهای تجاری و انبارهایی برای نگهداری کالا دارد.

اوت لت های این مجموعه محصولات متنوعی از جمله پوشاک و مد، محصولات دیجیتال، اکسوری و زیورآلات عرضه می‌کنند. ساعت کار این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه Jurong East است.

مرکز خرید Anchorpoint

مراکز خرید سنگاپور

این مرکز خرید دو طبقه، بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید ارزان است. علاوه بر اوت لت های برندهای مختلف، نمایشگاه‌ها، حراجی‌ها و کارت‌های هدیه در این مجموعه در انتظار خریداران است. مسابقات و جوایز این مجموعه یکی از دلایل جذابیت آن برای بسیاری از گردشگران و اهالی است.

این مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند و نزدیکترین ایستگاه مترو به آن، ایستگاه Queenstown است.

مرکز خرید Changi City Point

مراکز خرید سنگاپور

این مرکز خرید در مجموعه‌ی تجاری Changi  قرار دارد و به خاطر اوت لت برندهایی چون آدیداس، پوما، نایکی و پدرو شهرت دارد. فضای سبز بام این مرکز یک زمین بازی دارد و برای کسانی که می‌خواهند مدتی را در فضای باز استراحت کنند مناسب است.

ساعت کار این مرکز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه Expo است.

مرکز خرید کویینزوی (Queensway)

این مجموعه‌ی تجاری چندمنظوره، در چهار طبقه محصولات متنوعی ار برندهای مشهور دنیا را عرضه می‌کند. البته این مرکز بیشتر به محصولات، وسایل و پوشاک ورزشی شناخته شده است.

ساعت کار این مجموعه از ۱۲ ظهر تا ۹ شب و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن ایستگاه Queenstown است.

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ??????????? - ??????? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه