بهترین رستوران فشم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین رستوران فشم

رستوران‌های فشم و لواسانات به ارائه غذاهای خوشمزه در آب و هوایی دل‌پذیر مشهور هستند. درباره بهترین رستوران منطقه فشم، رستوران باغ بهشت، بیشتر بخوانید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

رستوران های منطقه فشم و لواسانات همواره از جذاب‌ترین و محبوب ترین لوکیشن های صرف غذا و عموماً اولین انتخاب گردشگران و کسانی است که علاقه‌مند به صرف غذا در منطقه ای خوش آب و هوا در جوار شهر تهران هستند.

در بین این رستوران ها، بهترین رستوران فشم و منطقه لواسان و رودبار قصران رستوران باغ بهشت است که مشتریان بسیاری از سراسر ایران داشته و لذیذترین و باکیفیت ترین غذاها را در منطقه عرضه می‌کند.

مسیریابی

از تهران و از جاده لشگرک و مسیر زیبای آن که به‌سمت لواسان حرکت می‌کنیم به میدان زردبند که در ابتدای شهر لواسان واقع شده می رسیم، سمت چپ مسیر جاده فشم آغاز می‌شود. رستوران باغ بهشت دقیقا در اوایل جاده فشم واقع شده است

طبیعت زیبا و سرسبز مشرف به کوهستان آن، آرامش و صفای خاصی به  این منطقه داده است.

طبیعت بکر

با اندکی رانندگی و فاصله کوتاهی از پایتخت شلوغ و پرتردد به منطقه ای وارد می شوید که در هر فصل سال، علاوه بر هوای پاک و تمیز، مناظر طبیعی بی‌نظیری داشته و تماشای تردد حیات وحش در کوه های البرز خاطرات فراموش‌نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. در عین لذت بردن از این طبیعت زیبا می‌توانید در بهترین رستوران فشم با چشم‌انداز این مناظر بی‌نظیر، غذای سالم و خوش‌طعم میل نمائید.

عکس اول متنی رپورتاژ بهترین رستوران فشم

بهترین رستوران از نظر مشتریان

همیشه از رستوران باغ بهشت به‌عنوان بهترین رستوران فشم و یک مقصد جذاب در قلب منطقه رودبار قصران و در ابتدای جاده فشم، جهت صرف غذا و لذت بردن از زیبایی‌های منطقه یاد می‌شود. بزرگترین باغ رستوران طبقاتی به مساحت حدود ۴۰۰۰ متر مربع و با ۷ طبقه که در عین احترام به طبیعت زیبای منطقه، از قول مشتریان، یک بهشت طبیعی قلمداد می‌شود. این رستوران جهت رفاه حال مهمانان پارکینگ مجزا تدارک دیده است که این خود به مطلوبیت آن می افزاید.

چرا گردشگران منطقه لواسان و فشم رستوران باغ بهشت را انتخاب می‌کنند

باغ بهشت، باغ رستوانی طبقاتی منحصربه‌فردی در ابتدای منطقه رودبار قصران محسوب می‌شود. این مکان بی‌نظیر در تمام فصول سال همواره اولین انتخاب دورهمی های خانوادگی و دوستانه است و همواره امتیاز بالایی از نظر سنجی مشتریانش دریافت کرده است. حال اینکه چرا در بین صدها باغ و رستوران موجود در این منطقه، رستوران باغ بهشت را انتخاب می‌کنند؟

نزدیکی به شهر تهران

 یکی از علل محبوبیت رستوران باغ بهشت موقعیت جغرافیایی آن محسوب می‌شود. این رستوران در ابتدای جاده فشم منطقه زردبند و نزدیک به میدان لشگرک واقع شده است. نزدیکی آن به شهر تهران، دسترسی آسان را با صرف کمترین زمان ممکن برای مهمانان فراهم می‌کند.

مجموعاً، رستوران باغ بهشت به‌عنوان بهترین رستوران فشم و لواسانات با ترکیبی منحصربه‌فرد از معماری، موقعیت جغرافیایی ایدئال و مناظر طبیعی خیره‌کننده خود مقصد بی‌نظیری برای تفریح و لذت بردن از غذا در منطقه رودبار قصران شناخته می‌شود.

فضای بی‌نقص

رستوان باغ بهشت در هفت طبقه مجهز به آسانسور و پلکان، با ترکیبی از فضاهای سنتی و مدرن، آلاچیق های چوبی و شیشه‌ای و فضای باز، نظر هر نوع سلیقه‌ای را تأمین می‌کند. همچنین غذاهای جذاب و اشتها آور این رستوان که گواهی بر اصالت و کیفیت عالی است بسیار محبوب مهمانان است.

معماری بی‌نظیر بهترین رستوران فشم

از جذابیت‌های بی بدیل و بی رقیب رستوران باغ بهشت، معماری و طراحی آن است. هر طبقه طراحی منحصربه‌فرد خود را داشته است درخات میوه و آب‌نماهای معروف این رستوارن، الگویی موفق برای سایر باغ رستوران ها بوده است. روف گاردن و فضای باز و همین طور فضای متنوع سر پوشیده و یک باغ مجزای مشجر جهت برگزاری مراسم، تقدیم مهمانان می‌کند.

آشپزخانه رستوارن

آشپزخانه شیشه‌ای رستوان باغ بهشت یک مزیت و ویژگی منحصربه‌فرد دیگر این مکان است که مهمانان می‌توانند عملکرد سرآشپزان ماهر و کیفیت مواد غذایی و همین طور سلامت آن را از نزدیک مشاهده و نحوه تهیه غذا را ملاحظه کنند.

کارکنان رستوران نیز در ادب، تمیزی و ارائه خدمات زبانزد منطقه هستند.

نگاهی به منو رستوران باغ بهشت

عکس دوم متنی رپورتاژ بهترین رستوران فشم

منو جذاب با تنوع غذایی بالا و انواع نوشیدنی های محلی و بین‌المللی در کنار منو متنوع و بی‌نظیر کافه، یکی دیگر از جذابیت‌های بهترین باغ رستوان فشم است که توانسته نظر هر فرد با هر سلیقه‌ای را به بهترین نحو تأمین کند.در واقع غذاهای جذاب و اشتها آور این رستوران، گواهی بر اصالت و کیفیت عالی آن محسوب شده و بسیار محبوب میهمانان است

همین حالا وارد وب‌سایت باغ بهشت شده و اطلاعات بیشتر را مشاهده کنید

 

آدرس:

لشگرک، ابتدای جاده فشم، زردبند، سمت چپ

 

تلفن :

۰۲۱-۲۶۵۳۲۶۱۳

۰۲۱-۲۶۵۳۲۶۱۴

۰۹۱۲۱۵۰۲۹۴۷

۰۹۱۲۸۷۱۹۹۴۷

مطالب مرتبط:

دیدگاه