آسمان گردی در شهر زیبای دبی | ۵ تفریح خاص بر فراز آسمان دبی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
آسمان گردی در شهر زیبای دبی | ۵ تفریح خاص بر فراز آسمان دبی

دبی به‌عنوان یکی از مقاصد معروف گردشگری در جهان، مملو از جذابیت‌های تازه است. دبی را از نگاهی جدید ببینید و با خاص‌ترین تفریحات آن آشنا شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

شهر زیبای دبی هربار با پدیده ای جدید در حوزه گردشگری نگاه ها و توجه همگان را به سوی خود جلب می‌کند و هر گردشگری را برای تجربه‌ای جدید وسوسه کرده تا با سفر به این شهر رویایی و جذاب خاطره ای جدید ساخته و از لحظات زندگی خود لذت ببرند. به جرات می‌توان گفت این شهر تمام نیازهای تفریحی گروه های سنی مختلف را پاسخ می‌دهد و بهترین گزینه برای تفریحات فردی و گروهی است.

در ادامه شما را با ۵ تفریح دبی بر فراز آسمان آشنا خواهیم کرد.

شام در آسمان (DINNER IN THE SKY)

آماده تجربه‌ای متفاوت از یک شام در یک رستوران معلق که در اصل یک میز معلق در آسمان است، باشید!

شبی را تصور کنید که بر فراز آسمان در یک رستوران هستید که میز و صندلی های آن روی زمین نیست و شما پشت میز خود با خیال راحت روی یک صندلی امن نشسته اید و در حالی که زمین را زیر پای خود حس نمی کنید و نمی بینید یک شام خاطره‌انگیز و پرهیجان را در کنار عزیزان خود تجربه می‌کنید.

این رستوران در منطقه زیبای دبی مارینا در ارتفاع ۵۰ متری قرار دارد. ظرفیت این میز معلق ۲۲ نفر است و توسط یک جرثقیل از روی زمین برداشته می‌شود.

شما می‌توانید جشنهای کوچک خود را به صورتی خاص در آن برگزار کنید.

لازم است بدانید که این رستوران با توجه به اسمش، فقط مختص شام نیست و شما می‌توانید برای صرف ناهار و تماشای دبی در روز نیز از این تفریح دبی استفاده کنید.

تور بالن سواری در دبی

عکس اول متن رپورتاژ آسمان گردی در شهر زیبای دبی | ۵ تفریح خاص بر فراز آسمان دبی

بالن سواری در دبی آن هم بر فراز صحرا یک تفریح جذاب برای همگان است.

۳ ساعت پرواز با بالن بر فراز صحرا از به‌یادماندنی ترین تفریحات دبی برای شما خواهد شد.

این تور اغلب صبح هنگام، وقتی که بادی ملایم می وزد آغاز می‌شود و چه چیزی بهتر از لذت تماشای طلوع خورشید به هنگام نوشیدن قهوه و چای دیدن جادوی نور بر کویر و کوه های حجاز و تماشای طبیعت و حیات وحش از ارتفاعات.

این تور برای سنین بالای ۶ سال مناسب است و حتما به یاد داشته باشید که در هنگام بالن سواری لباس های راحت پوشید و از آوردن کیف و کوله در داخل بالن خودداری کنید.

تور هلیکوپتر آسمان دبی

عکس آخر رپورتاژ آسمان گردی در شهر زیبای دبی | ۵ تفریح خاص بر فراز آسمان دبی

پرواز با هلیکوپتر یک تفریح فوق‌العاده است که تجربه آن شاید آرزوی خیلی از ما باشد. به‌خصوص مشاهده فیلم‌های پلیسی و امدادی همواره این حس را درون ما زنده نگه داشته است و جای شادی است که امارات این امکان را در قالب تور پرواز با هلیکوپتر بر فراز دیدنی ها و بناهای زیبای شهر دبی برای گردشگران فراهم کرده است.

این تجربه زیبا را با مدت زمان های مختلف ۱۲/۱۵/۲۲/۴۰ دقیقه می‌توانید با جزئیات زیر داشته باشید:

۱۲ دقیقه تور هلیکوپتر دبی

تجربه بی‌نظیر پرواز ۱۲ دقیقه ای بر فراز کاخ شیخ رشید ، برج خلیفه ، مرکز شهر دبی ، نهر تاریخی و بندر رشید ، قصر جبیل ، کورنیش.

۱۵ دقیقه تور هلیکوپتر دبی

تجربه بی‌نظیر پرواز ۱۵ دقیقه ای بر فراز آتلانتیس، نخل جمیرا، برج خلیفه ، پارک آبی Aquaventure ، برج العرب، خط ساحلی جمیرا ساحل و جزایر جهان .

۲۲ دقیقه تور هلیکوپتر دبی

تجربه بی‌نظیر پرواز ۲۲ دقیقه ای بر فراز هتل آتلانتیس، هتل برج العرب، برج خلیفه، مرکز شهر دبی، نهر تاریخی و بندر رشید، دبی مارینا، مدینه الجمیرا، نخل جمیرا، جزایر جهان.

۴۰ دقیقه تور هلیکوپتر دبی

تجربه بی‌نظیر پرواز ۴۰ دقیقه ای بر فراز پناهگاه حیات وحش Ras al Khor ، دوره مسابقه میدان ، برج خلیفه ، هتل JW Marriott ، برجهای امارات، مرکز خرید دبی مال ، برج العرب ، پالم جمیرا و هتل آتلانتیس.

اسکای ویو دبی

اسکای ویوز دبی در نزدیکی مرکز شهر دبی و رو‌به‌روی برج خلیفه قرار دارد که راس برج‌های دوقلوی ۵۰ طبقه Address Sky View را به هم متصل می‌کند. این مجموعه شامل رصدخانه اسکای ویوز، آسانسور شیشه‌ای، رستوران پانوراما و Edge Walk است.

رصدخانه اسکای ویو دبی در ارتفاع ۲۲۰ متری از دبی قرار دارد که دارای یک طبقه شیشه‌ای به طول ۲۵ متر است تا بازدیدکنندگان از منظر استثنایی برج خلیفه لذت ببرند.

اسکای ویو تجربه بی‌نظیری برای افزایش آدرنالین ارائه می‌دهد که برای اولین بار در منطقه معرفی شده است.از جمله یک سرسره شیشه‌ای در فضای باز که در یک لوله شیشه‌ای شفاف محصور شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه