این دیدنی‌ها را در رزرو تور اروپا ببینید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
این دیدنی‌ها را در رزرو تور اروپا ببینید

در این مطلب درباره‌ معروف‌ترین دیدنی‌ها در رزرو تور اروپا اطلاعاتی را به دست خواهیم داد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تا حالا فکر کردید که چرا رزرو تورهای اروپا اینقدر پرطرفدار هستند و در کمترین زمان به پایان می‌رسند؟ قطعا این همه تقاضا برای رزرو تور اروپا بی‌دلیل نیست. وقتی با افرادی که به اروپا سفر کرده‌اند صحبت می‌کنید، همه درباره‌ی مکان‌های دیدنی آنجا و طبیعت‌های بکر آن صحبت می‌کنند. اما چه مکان‌هایی را در سفر دور اروپا باید ببینید وگرنه در غیر این صورت سفرتان را از دست می‌دهید؟ با ما همراه باشید تا درباره‌ معروف‌ترین دیدنی‌ها در رزرو تور اروپا بیشتر بدانید.

برج پیزا، ایتالیا

مشاهده برج پیزا اولین چیزی است که در رزرو تور اروپا به آن اشاره می‌شود، یکی از دلایل اصلی معروفیت این برج، کج بودن چهار درجه‌ای است که دارد. برج پیزا در قرن دوازدهم ساخته شده است و اگر از پایین به آن نگاه کنید. گمان می‌کنید که در حال فرو ریختن و سقوط است. قطعا شما هم عکس‌های یادگاری که در کنار این برج گرفته می‌شود را دیده‌اید. در اکثر عکس‌ها، افراد به‌گونه‌ای عکس می‌گیرند انگار برج در حال افتادن است و آن‌ها مانع از ریختن برج می‌شوند.

برج ایفل، پاریس

حال بیایید کمی در میدان شان دو مارس در کنار رود سن قدم بزنیم. اگر کمی توجه کنید متوجه‌ی اثری از صدمین سال انقلاب فرانسه خواهید شد. هفتصد معمار حرفه‌ای کاندید ساخت برج ایفل شده بودند اما در نهایت برنده طراحی کسی نبود جز گوستاو ایفل. البته ایفل تنها بنای بلند کشور فرانسه نیست. برج مونپارناس نیز دومین بنای بلند کشور فرانسه و اولین آسمان‌خراش شهر پاریس به حساب می‌آید.

بلندترین رستوران اروپا یا «آسمان پاریس» (Le Ciel de Paris) نیز در این بنا واقع شده است که برای شما لذتی تکرار نشدنی را رقم می‌زند. با توجه به بالابر حرفه‌ای که در برج قرار گرفته، می‌توانید در ۳۸ ثانیه به طبقه‌ی ۵۶م برج برسید. معماری فوق‌العاده‌ی پاریس یکی از دلایلی است که توجه توریست‌ها را به خود جلب می‌کند.

برج ایفل پاریس

آکروپولیس، یونان

بیایید کمی از معماری مدرن فاصله بگیریم و سری به کشور تاریخی یونان و شهر آتن بزنیم. آکروپولیس در بلندترین نقطه‌‌ی شهر آتن قرار دارد و به معنی شهر بلند است. یک موزه‌ی آثار نفیس و اشیا نیز در قسمت جنوبی این بنا قرار دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

کولوسئوم، ایتالیا

حالا که صحبت از بناهای تاریخی است، زمان آن رسیده که درباره‌ی کولوسئوم نیز صحبت کنیم. قطعا این بنای بیضی شکل که به نام آمفی‌تئاتر فلاویا نیز شناخته می‌شود را در تصاویر دیده‌اید. این بنا دقیقا در مرکز رم قرار دارد و ساخت او به دوران فرمانروایی سه امپراتور در دوره خاندان فلاویا، برمی‌گردد.

این بنای عظیم قابلیت جای دادن ۸۰ هزار تماشاگر در خود را دارد و سال‌ها میزبان رقابت گلادیاتورها بود. البته پس از آن، به‌عنوان محلی برای شکنجه از آن استفاده می‌شد اما نگران نباشید امروزه  فقط یک جاذبه‌ی توریستی است و خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

موزه لوور، پاریس

موزه‌های تاریخی همیشه طرفداران خود را داشته‌اند، این افراد اصولا ساعت‌ها به اشیای قرار گرفته در موزه خیره می‌شوند و از آن‌ها لذت می‌برند، بنابراین چه جایی بهتر از موزه‌ای در دل پاریس؟

لوور بزرگ‌ترین موزه هنری جهان است و رکورد بیشترین میزبان از سراسر جهان را دارد، به‌گونه‌ای که در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷.۵ میلیون بازدیدکننده به آنجا رفتند. دلیلی که موزه لوور را منحصربه‌فرد می‌کند، تعداد اثر هنری‌ای است که در آن جای دارد. بیش از ۳۸ هزار اثر هنری را در این موزه می‌توانید مشاهده کنید.

موزه لوور پاریس

موزه ونگوگ، آمستردام

اگر گشت‌وگذار در ایتالیا و فرانسه برای شما تمام شد که البته این شهرها پایان ناپذیر هستند، کافی است سری به آمستردام و موزه‌ی هنرمند مشهور یعنی وینسنت ون‌گوگ بزنید. موزه‌ی ونگوگ در مکانی است که چندین موزه‌ی دیگر در کنار ه=او هستند، بنابراین ساعت‌ها می‌عتوانید در آنجا مشغول باشید.

رشته کوه‌های آلپ

رزرو تور اروپا در شهر به پایان نمی‌رسد و تعداد زیادی طبیعت وجود دارد که دیدن آن‌ها،‌ باعث رقم زدن سفری هیجان‌انگیز برای شما می‌شود. اما چرا رشته کوه‌های آلپ اینقدر معروف هستند؟

این رشته کوه از ۸ کشور فرانسه، ایتالیا، سوئیس، لیختن اشتاین، اسلوونی، آلمان، موناکو و اتریش می‌گذرد و شکل گرفتن آن به ۱۰ میلیون سال پیش برمی‌گردد.

اگر به‌جای بازدید از موزه، ترجیح می‌دهید ساعتی را در طبیعت و با پیاده‌روی بگذرانید، در رزرو تور خود در نظر داشته باشید که بازدید از رشته کوه‌های آلپ در آن ذکر شده باشد.

آبدره‌های نروز

رشته کوه‌های آلپ تنها طبیعت حیرت‌انگیز اروپا نیست. اگر به اسپانیا رفتید، تماشای آبدرهای نروژ را از یاد نبرید. آبدره‌ها به‌واسطه‌ی کوه‌های یخی در ۲.۵ میلیون سال شکل گرفته. این آبدره‍ها به‌قدری گسترده و حیرت‌انگیز هستند که تمام آن قابل بازدید نیست و فقط بخشی از آن را می‌توانید مشاهده کنید. اگر به بالای این آبدره بروید می‌توانید مانند یک پرنده به اطراف خود نگاه کنید و از طبیعت بکر لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه