کدام هتل های کیش در نزدیکی اسکله هستند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کدام هتل های کیش در نزدیکی اسکله هستند؟

در این مطلب با برخی از هتل‌هایی که نزدیک اسکله تفریحی کیش قرار دارند و امکانات ویژه آن‌ها آشنا می‌شوید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل میراژ کیش و دیگر اقامتگاه‌هایی که در نزدیکی اسکله تفریحی قرارگرفته‌اند، می‌توانند امکان لذت بردن از دریا را به مسافرانشان هدیه دهند. این هتل‌ها مناسب افرادی هستند که قصد دارند در هرلحظه‌ای از شبانه‌روز به اسکله تفریحی مراجعه کنند. اسکله مورد نظر یکی از سازه‌های معروف کیش است که در مجاورت آن، انواع تفریحات و مرکز خریدهای مناسبی وجود دارند. در ادامه برخی از هتل‌هایی را که در این قسمت قرار دارند معرفی کرده و امکانات ویژه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

هتل میراژ کیش

این هتل زیبا به‌طور تقریبی نوساز است و از اقامتگاه‌های مجلل و لوکس جزیره زیبای کیش به شمار می‌رود. معماری میراژ مدرن و در ۸ طبقه با چشم‌انداز دریا ساخته شده به‌طوری که ۱۷۸ واحد اقامتی برای مسافران دارد.

موقعیت مکانی هتل میراژ

از مزیت‌های مهم این هتل می‌توان به مجاور بودن در کنار دریا اشاره کرد به‌طوری که تنها ۶۰۰ متر با خط ساحلی فاصله دارد. این اقامتگاه به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است و می‌توان گفت تنها یک کیلومتر با آن فاصله دارد. جت اسکی، قایق‌سواری، غواصی، پاراسل و غیره از جمله تفریحات اسکله ساحلی هستند که می‌توان به‌راحتی با اقامت در هتل میراژ به آن‌ها دسترسی داشت.

موقعیت مکانی این هتل پنج ستاره بسیار ایدئال است زیرا علاوه بر دسترسی سریع به دریا به انواع اماکن مانند مرکز خرید، رستوران‌های معروف و دیگر تفریحات کیش دسترسی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به بازار مروارید، بازار زیتون، بازار پردیس، فلای بورد، رستوران کوه نور و غیره اشاره کرد.

امکانات هتل میراژ

هتل میراژ کیش دارای امکانات عمومی هتل‌های پنج ستاره از جمله لاندری، صندوق امانات، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اینترنت، دستگاه واکس کفش و غیره است؛ همچنین امکاناتی از قبیل استخر، سونا و جکوزی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

اتاق‌های این هتل همگی دارای روم سرویس، چای‌ساز، کمد لباس، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار با هزینه، مبلمان، آباژور و غیره هستند.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش- رپورتاژ

یکی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های جزیره کیش، شایان نام دارد که فضایی دل‌نشین را برای مسافران خود مهیا کرده است. این هتل پنج ستاره در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته به‌طوری که مسافران می‌توانند علاوه بر لذت از دریا، تفریحات آبی این اسکله را نیز تجربه کنند.

مجموعه آبی هتل شایان

هتل شایان مجموعه آبی باکیفیت و مجهزی را برای مسافران آماده کرده، به‌طوری که در آن استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ تعبیه شده است. مجموعه آبی هتل شایان برای همه سنین مناسب است و مسافران نگرانی از بابت کودکان خود نخواهند داشت. اتاق‌های ماساژ این مجموعه به‌همراه مربیان ماسور حرفه‌ای، اوقاتی دل‌چسب و احساس آرامش خاصی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

ورزش در هتل شایان

هتل شایان کیش دارای کلوپ ورزشی مجهزی است که در آن انواع بازی‌های مهیج و سرگرم‌کننده وجود دارند. این کلوپ به مهمانان امکان لذت بردن از سفر خود با تفریحات سالم و جذاب را می‌دهد به‌طوری که گروه‌های مختلف سنی را سرگرم می‌کند.

علاوه بر آن سالن بدن‌سازی این مجموعه نیز بسیار مجهز و حرفه‌ای است به‌طوری که مسافران دیگر از برنامه‌های ورزشی خود در سفر جا نخواهند ماند.

امکانات هتل شایان

هتل معروف شایان دارای سالن بیلیارد، آرایشگاه زنانه و مردانه، رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، صبحانه و غیره است. اتاق‌های این هتل روم سرویس، مبلمان، آباژور، میز تحریر، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم حمام و تهویه مناسب دارند.

بر اساس نظر مسافران، امکاناتی که در هتل به مسافران داده می‌شوند دارای کیفیت بالایی هستند و بهترین اتاق‌های آن چشم‌اندازی به‌سمت دریا دارند.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف- رپورتاژ

تابه‌حال هتل میراژ کیش و شایان را به‌عنوان هتل های پنج ستاره و نزدیک اسکله تفریحی به شما معرفی کردیم. در این قسمت یکی از هتل های باکیفیت در نزدیکی اسکله تفریحی کیش با نام سورینت صدف را بررسی می‌کنیم. بر اساس نظرسنجی مسافران، این اقامتگاه ازلحاظ موقعیت مکانی و هزینه بسیار مطلوب گزارش شده است.

موقعیت مکانی سورینت صدف

این هتل به‌اندازه‌ای نزدیک اسکله تفریحی است که تنها با ۲ دقیقه رانندگی می‌توان خود را به آنجا رساند. در کنار سورینت صدف کوهی با ارتفاع ۲۷ متر وجود دارد که آبشاری عظیم از دل آن بیرون می‌آید و چشم‌اندازی زیبا را ایجاد می‌کند. این هتل به مراکز خرید مانند مروارید و شارستان و بازار زیتون دسترسی مناسبی دارد؛ همچنین رستوران‌های دلفین، کوه نور، سنتی بابا و قدرت کیش به‌همراه جاذبه‌هایی مانند شهر زیرزمینی کاریز و غیره در نزدیکی آن هستند.

نکات مهم سورینت صدف کیش

علاوه بر امکانات عمومی مانند رستوران، روم سرویس، لاندری، اینترنت، صندوق امانات و غیره، تخفیف‌های جالبی از طرف این هتل به مسافران داده می‌شوند. این تخفیف‌ها شامل گشت رایگان جزیره، ورودی رستوران‌های موزیکال، ورودی رایگان مجموعه سافاری و جنگ شبانه به‌ازای هر دو نفر یک نفر رایگان است؛ علاوه بر این‌ها کشتی آکواریوم نیز به‌ازای هر دو نفر، یک نفر رایگان ظرفیت شرکت دارد و همه این تفریحات شامل ترانسفر از هتل می‌شوند. مسافران این هتل مشمول تخفیف برای رنت خودرو و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان بن تخفیف ماساژ هستند.

نحوه رزرو هتل های اطراف اسکله تفریحی کیش

با مراجعه به وب‌سایت معتبر فلای تودی و وارد کردن تاریخ ورود و خروج خود به شهر کیش، می‌توانید لیستی از هتل‌ها از جمله هتل میراژ کیش را ببینید. این لیست پس از اعمال کردن فیلترهای موردنظر از جمله تعداد ستاره، قیمت و غیره برای شما نمایش داده می‌شوند. در مشخصات هریک از این هتل‌ها می‌توانید موقعیت مکانی را بررسی کرده و در صورت نزدیک بودن به اسکله تفریحی کیش، یکی از آن‌ها را رزرو کنید. درصورتی‌که در هریک از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید، می‌توانید نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه