از کجا می‌توانم کالا قسطی بخرم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
از کجا می‌توانم کالا قسطی بخرم؟

در این مقاله، به معرفی برخی از بهترین سایت‌های خرید قسطی کالا و مزایای هرکدام خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ممکن است قصد خرید یک وسیله نقلیه جدید مانند موتورسیکلت یا آخرین پرچمدار گوشی آیفون را داشته باشید و از طرفی دیگر، بودجه شما کفاف خرید آن‌ها را ندهد؛ در چنین شرایطی، وام خرید اقساطی به‌عنوان یکی از اقتصادی‌ترین راه‌حل‌ها برای خرید کالا می‌تواند به کمکتان آید.شما با بهره‌مندی از وام آنلاین خرید قسطی، قادر خواهید بود تا اقلام را به‌صورت آنلاین، سفارش داده یا در فروشگاه‌های حضوری خریداری کرده و سپس، هزینه آن را طی چند هفته تا چند ماه آینده پرداخت کنید. این روش خرید با توجه به شرایط اقصادی فعلی، محبوبیت زیادی میان مصرف‌کنندگان پیدا کرده و جایگزین پرداخت نقدی شده است.

در همین راستا، سایت‌های زیادی با هدف ارائه وام خرید کالا راه‌اندازی شده‌اند. مصرف‌کنندگان نیز به‌طور فزاینده‌ای جهت تامین بودجه مورد نیاز خود برای خرید انواع کالاها، از لباس گرفته تا تجهیزات سفر و لوازم دیجیتال و خانگی، به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

سوالی که اکنون برای شما پیش می‌آید، ممکن است این باشد که چه سایت‌هایی برای خرید قسطی کالا معتبر هستند؟ پلتفرم‌ها و سایت‌های ارائه‌دهنده وام خرید کالا، روزبه‌روز در حال افزایش و توسعه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به دیجی ‌شهر، ازکی وام و لندو اشاره کرد. یک نکته مشترک درباره همه آن‌ها وجود دارد؛ تا زمانی که پرداخت‌های خود را به‌موقع انجام دهید، می‌توانید از خدمات این سایت‌ها بهره برده و اعتبار کسب کنید.

از چه سایت‌هایی می‌توان به‌صورت اقساطی خرید کرد؟

دیجی شهر

دیجی شهر، یکی از زیرمجموعه‌های بانک شهر است که در حوزه وام‌دهی آنلاین، خدمات متعددی به اشخاص حقیقی و سازمان‌ها ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این، فروشگاه آنلاین خرید کالا نیز دارد که بستر خرید انواع کالاها با قیمت مناسب و به‌صورت اقساطی در آن مهیا شده است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام از دیجی شهر عبارت‌اند از تصاویر مجوز فعالیت برای صاحبان مشاغل، آخرین فیش حقوقی و معرفی‌نامه برای کارمندان، شناسنامه، کارت ملی و مدارک محل اقامت. با بارگذاری این مدارک به‌صورت آنلاین و بدون ‌نیاز به پیش‌پرداخت یا معرفی ضامن و تنها با ارائه چک صیادی، شما قادر خواهید بود تا درخواست دریافت وام را به‌سادگی و بدون ‌نیاز به مراجعه حضوری ثبت کنید. مراحل اعتبارسنجی نیز به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

درصورت تایید صحت‌وسقم مدارک ارسال‌شده، وام آنلاین خرید کالا به شما تعلق خواهد گرفت. سقف وام دریافتی نیز به رتبه اعتباری شما، سوابق حساب بانکی و چک برگشتی و برخی موارد دیگر بستگی دارد و می‌تواند حداکثر تا 200 میلیون تومان باشد. مدت بازپرداخت وام 200میلیونی، 60 ماهه خواهد بود.

طیف متنوعی از محصولات، از جمله انواع کالاهای دیجیتال، گوشی موبایل، لوازم‌خانگی و موتورسیکلت به‌صورت اقساطی از دیجی شهر، قابل خریداری هستند.

ایزی پی

ایزی پی، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به اعطای وام آنلاین خرید کالا اشاره کرد. ثبت‌نام و دریافت وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری و تنها با ارائه یک برگ چک صیادی (بدون نیاز به ضامن)، انجام می‌شود.

پس از پایان یافتن مراحل اعتبارسنجی و تایید قرارداد، اعتبار شما برای خرید از بازارچه، افزایش یافته و می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را از میان بیش از صد برند مختلف انتخاب و به‌صورت اقساطی، خریداری کنید.

بالون

بالون، از دیگر سایت‌هایی است که امکان دریافت وام نقدی بدون پیش‌پرداخت و بدون ضامن را به مشتریان خود می‌دهد. وام آنلاین بالون تنها با ارائه یک برگ چک صیادی قابل دریافت بوده و به حساب بلوبانک شما واریز خواهد شد.

شما می‌توانید همه مراحل ثبت نام و دریافت وام را به‌صورت آنلاین طی کرده و تا سقف حداکثر 50 میلیون تومان، اعتبار دریافت تسهیلات یا خرید اقساطی کالا دریافت کنید.

تنها مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست وام خرید اقساطی از بالون عبارت‌اند از فایل صورت‌حساب 6ماهه، فیش حقوقی یا پروانه کسب و یک برگ چک صیادی.

بای چک

شما از طریق بای چک، قادر خواهید بود تا هرنوع کالا و خدماتی را به‌صورت آنلاین یا با مراجعه به فروشگاه‌های اعلام‌شده در سراسر ایران، بدون نیاز به پرداخت نقدی و به شیوه اقساطی تهیه کنید.

پس از ثبت درخواست خرید اقساطی، حداکثر تا دو روز کاری کارشناسان بای چک با شما تماس خواهند گرفت؛ سپس شما قادر خواهید بود تا محصولات و خدمات مورد نیاز خود اعم از لوازم‌خانگی، صوتی‌تصویری، گوشی، مبلمان، تورهای مسافرتی، موتورسیکلت، دکوراسیون داخلی، کامپیوتر و لپ‌تاپ، لوازم و ادوات موسیقی و بسیاری موارد دیگر را به‌راحتی از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های متعدد طرف قرارداد با بای چک، تهیه کنید.

خرید قسطی

دیجی پی

دیجی پی، امکان خرید اقساطی از دیجی کالا را فراهم کرده است؛ اما برای این منظور، قبل از هر اقدامی، باید اعتبار خرید دریافت کنید. پس از آن، قادر خواهید بود تا تقریبا هرمحصولی را به‌راحتی و به‌صورت قسطی خریداری کنید.

برای دریافت وام آنلاین از دیجی پی و خرید قسطی از دیجی کالا، تنها کافی است تا مراحل ثبت‌نام و دریافت اعتبار را در وب‌سایت دیجی پی، پیموده و منتظر نتیجه اعتبارسنجی بمانید.

اگر شرایط لازم جهت دریافت وام را داشته باشید، مبلغ درخواستی برای شما ثبت می‌شود؛ به‌این‌ترتیب قادر خواهید بود تا در سایت دیجی کالا، محصول مورد نظر خود را انتخاب و روی پرداخت اقساطی کلیک کنید.

برای دریافت اعتبار از دیجی پی، نیازی به معرفی ضامن ندارید؛ اما چک بنفش، بخش مهمی از مدارک شما را تشکیل می‌دهد.

قسطا

قسطا، از دیگر سایت‌های ارائه‌دهنده وام خرید اقساطی و از زیرمجموعه‌های بانک آینده است که مبلغ وام را در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با در دست داشتن این کارت می‌توانید از هر فروشگاه فیزیکی که دوست دارید، خرید کرده و با قسطا کارت، پرداخت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود تا با فعالسازی رمز اینترنتی کارت خود، کالاها و خدمات مورد نیازتان را به‌صورت اینترنتی و اقساطی تهیه کنید.

خرید اقساطی لوازم‌خانگی، گوشی، ابزار، لوازم یدکی، لپ‌تاپ، طلا، يخچال، مبل، تلویزیون، كولرگازی، موتورسیكلت و بسیاری از کالاهای دیگر با قسطاكارت، امكان‌پذیر است.

قسطیکو

فروشگاه قسطیکو نیز در زمره سایت‌هایی است که جهت افزایش قدرت خرید مشتریان خود، اقدام به فروش قسطی انواع کالا با شرایطی بسیار آسان و بدون نیاز به معرفی ضامن کرده است.

در حال حاضر، فقط کالاهای دیجیتال از قبیل گوشی، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر، دوربین، تلویزیون، لوازم‌خانگی و کنسول‌های بازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در فروشگاه آنلاین قسطیکو موجود هستند که با دریافت اعتبار از سایت می‌توانید نسبت به خرید قسطی اقلام مورد نیاز خود اقدام کنید.

والتا

والــتا، یک پلتفرم آنلاین است که مجموعه‌ای از کیف‌ها را با سه کارکرد سرمایه‌گذاری، تسهیلات خرید و درگاه پرداخت اعتباری ارائه می‌دهد.

درگاه پرداخت و کیف اعتباری به خریداران امکان می‌دهد تا محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت اعتباری تهیه کنند؛ در واقع، مبلغ کالا از اعتبار کیف پول آنلاین کاربر کسر شده و به وی، این امکان را می‌دهد تا بخشی از هزینه کالا را نقدی و مابقی را به‌صورت اعتباری پرداخت کند.

جمع‌بندی

در فهرست فوق به معرفی برخی از معتبرترین لندتک‌های اعطای اعتبار برای خرید اقساطی کالا و خدمات پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌ها و مزایای هریک و همچنین با در نظر گرفتن شرایط خود، از میان آن‌ها برگزیده و نسبت به دریافت وام آنلاین خرید کالا اقدام کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه