پرداخت اقساطی هزینه‌های اقامت در سفر امکان‌پذیر شد

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
پرداخت اقساطی هزینه‌های اقامت در سفر امکان‌پذیر شد

از این پس برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور می‌توان از این پس اعتبار دیجی‌پی استفاده کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با همکاری دو مجموعه دیجی‌پی و اتاقک، از این پس اعتبار دیجی‌پی، برای اجاره اقامتگاه‌های اتاقک در سراسر کشور نیز قابل استفاده است. به این ترتیب بخشی از هزینه‌های سفر برای کاربران به‌صورت اقساطی قابل پرداخت است.

اتاقک سامانه آنلاین اجاره اقامتگاه با بیش از ۲۰ هزار اقامتگاه در شهرهای مختلف ایران و ترکیه است و با این همکاری امکان اجاره اقساطی این اقامتگاه‌ها برای کاربران دیجی‌پی و اتاقک فراهم می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، متقاضیانی که وام‌های بلندمدت ۱۰ تا ۳۰ ‌میلیون تومانی یا اعتبارهای کوتاه مدت BNPL دیجی‌پی را دریافت می‌کنند، علاوه بر امکان قبلی برای خرید از دیجی‌کالا، دیجی‌کالاجت و مادیران، از امروز می‌توانند همه یا بخشی از اعتبار خود را صرف اجاره آنلاین انواع اقامتگاه مثل ویلا، سوئیت و... در وب‌سایت اتاقک کنند.

دریافت این اعتبار همچون گذشته پس از انجام مراحل ثبت‌نام و اعتبارسنجی برای متقاضیان فراهم می‌شود و علاوه بر اعتبارهای ۱۲ تا ۲۴ ماهه، کسانی که اعتبار BNPL (خرید در یک ماه و پرداخت در ماه بعد) را از دیجی‌پی دریافت می‌کنند، می‌توانند از امروز، تا سقف اعتبار خریدشان، از اتاقک خرید کنند و هزینه آن را ماه بعد پرداخت کنند.

برای دریافت اعتبار از دیجی‌پی و اجاره اقامتگاه سفر از اتاقک می‌توانید از همین امروز برای ثبت‌نام خرید اقساطی و سپس دریافت اقامتگاه از اتاقک اقدام کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه