سفرکارت علی بابا هدیه ای جذاب و کاربردی برای مناسبت های خاص تقویمی!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
سفرکارت علی بابا هدیه ای جذاب و کاربردی برای مناسبت های خاص تقویمی!

سفرکارت علی بابا نوعی کارت هدیه سفر است که از اعتبارش برای خرید محصولات گردشگری و سفر از مجموعه علی‌بابا استفاده می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هرچند بعضی افراد اعطای هدیه سازمانی را ایده‌ای نوظهور در مارکتینگ و بازاریابی می‌دانند؛ اما این استراتژی دو سر برد تاریخچه‌ای قدیمی‌تر از این حرف‌ها دارد! اولین بار سال ۱۷۹۰ میلادی بود که گروهی برای تبلیغات از هدایای سازمانی استفاده کردند. طبق تحقیقاتی که محققان در این حوزه انجام دادند، بیشتر افراد دوست داشتند هدیه‌ای دریافت کنند که در زندگی روزمره‌شان کاربرد داشته باشد. حقیقت این است که مخاطبان از هدایای سازمانی دکوری چندان استقبال نمی‌کنند. اینکه شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار صرفا هدیه‌ای سازمانی تهیه کنید، کافی نیست! هدیه سازمانی باید چندین و چند ویژگی داشته باشد تا نتیجه مطلوب را برای کسب‌وکار رقم بزند! در این مطلب با ما همراه باشید تا کمی درباره هدیه سازمانی و سفرکارت علی بابا گپ‌وگفت کنیم.

هدیه سازمانی

هدیه سازمانی نوعی سرمایه‌گذاری روی روابط تجاری است؛ روابطی که برای رشد و پیشرفت سازمان بسیار اهمیت دارند. برای همین خیلی مهم است که این هدیه چه ویژگی‌هایی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های هدیه سازمانی رسمی‌بودن آن است تا تصویری خوب از برندتان را به‌نمایش بگذارد. ویژگی رسمی‌بودن نباید باعث شود هدیه‌ای خشک و صرفا تجاری فراهم کنید. هدیه سازمانی باید در عین داشتن رسمیت، روی احساسات مخاطب دست بگذارد.

طبق تحقیقات پژوهشگران در حوزه مارکتینگ و بازاریابی اعطای هدیه‌ای برای سازمان موفقیت‌آمیز خواهد بود که احساسات گیرنده هدیه را درگیر کند. هرچه مخاطب بیشتر با هدیه سازمانی ارتباط برقرار کند، در آینده ارتباط بهتری با برند خواهد داشت. هدیه‌ای را برای برندتان در نظر بگیرید که تاثیرش را تا مدت‌ها روی مخاطب حفظ کند. سفرکارت علی‌بابا همان هدیه سازمانی است که ویژگی‌های بهترین هدیه را در خود می‌گنجاند.

سفرکارت علی‌بابا

سفرکارت علی بابا نوعی کارت هدیه سفر است که از اعتبارش برای خرید محصولات گردشگری و سفر از مجموعه علی‌بابا استفاده می‌کنند. با اعتبار سفرکارت می‌توان بلیط پرواز داخلی و خارجی را خرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد رسید. اعتبار سفرکارت روی خرید بلیط قطار هم (پنج ستاره یا عادی) فعال است. افرادی که سفرکارت با اعتبار کم را هدیه گرفته‌اند، بلیط اتوبوس را برای سفر می‌خرند.

رپورتاژ

اعتبار سفرکارت برای رزرو هتل لوکس یا حتی بدون ستاره هم به‌کار می‌آید. رزرو اقامتگاه بومگردی، اجاره ویلا، اجاره سوئیت و رزرو آپارتمان مبله هم متناسب با بودجه‌ای امکان‌پذیر است که سفرکارت علی‌بابا در اختیارشان می‌گذارد. آن‌هایی که خرید پکیج‌های سفر را به رزرو جداگانه بلیط و اقامتگاه ترجیح می‌دهند، با کارت هدیه سفر انواع تورهای داخلی و خارجی را می‌خرند.

مخاطبان دریافت کارت هدیه سفر

سفرکارت علی‌بابا نوعی هدیه سازمانی خاص و منحصربه‌فرد است که سازمان‌ها آن را برای هدیه‌دادن به مخاطبان خاص سفارش می‌دهند. اگر شما هم صاحب کسب‌وکاری قدیمی یا استارتاپ هستید، سفرکارت را به شرکای تجاری‌تان هدیه دهید. این هدیه باعث بهبود روابطتان و توسعه سازمان در آینده خواهد شد. هرچه ارتباط بهتری با شریک‌های تجارتتان داشته باشید، بیشتر از همراهی آن‌ها بهره‌مند می‌شوید. سرمایه‌گذاری روی روابط تجاری‌تان در استفاده از فرصت‌های شگفت‌انگیز تاثیر می‌گذارد تا سازمانتان را بزرگ‌تر و پرآوازه‌تر کنید.

هرچه ارتباط میان همکاران در یک شرکت بهتر باشد، مسیر رشد کسب‌وکار در مدت زمان کوتاه‌تری طی خواهد شد. اگر احساس می‌کنید در سازمانتان ارتباط میان همکاران دچار خلل شده است، می‌توانید از تکنیک هدیه سازمانی استفاده کنید. زمانی که همکارانتان با هدیه سازمانی ارزشمندی مانند سفرکارت مواجه شوند، اشتیاق بیشتری از خود برای رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ سازمان نشان می‌دهند.

یکی از مهم‌ترین مخاطبان دریافت سفرکارت علی بابا مشتریان بالقوه سازمان هستند. بازار هدف را موردبررسی قرار دهید و فهرستی از مشتریان را تهیه کنید که امکان خریدهایی در مبالغ بالا از سازمان را دارند. سفرکارت را متناسب با بودجه‌تان به آن‌ها هدیه دهید تا در آینده دور یا نزدیک به یکی از مشتریان وفادارتان تبدیل شوند. راستی مشتریان قدیمی را فراموش نکنید. به پاس همراهی همیشگی آن‌ها سفرکارت را تقدیم‌شان کنید. یادتان باشد رشد و پیشرفت کنونی سازمان را مدیون اعتماد آن‌ها به برندتان هستید. توجه به مشتریان قدیمی و استقبال از مشتریان جدید تصویر خوبی از برندتان در بازار ارائه می‌دهد.

مناسبت‌های خاص تقویمی

اهدای سفرکارت علی‌بابا می‌تواند در شرایط مختلفی انجام شود. گاهی صاحبان کسب‌وکارها این هدایا را برای تقدیر و تشکر از مخاطبان تهیه می‌کنند، گاهی هم این کارت‌های هدیه سفر در مناسبتی خاص اعطا می‌شود. نوروز و شب یلدا دو مناسبت تقویمی هستند که بیشتر بیزینس‌ها در آن‌ها هدیه سازمانی مانند سفرکارت را هدیه می‌دهند. مناسبت‌های دیگری هم مانند روز زن، روز مرد، روز جوان، روز مهندس، روز پزشک، روز برنامه‌نویس و... موقعیت خوبی برای هدیه‌دادن حس خوب سفر به مخاطب سازمان‌ها است.

برای جشن تولد مخاطبان سازمان سفرکارت را در نظر بگیرید تا ورود به سال جدید زندگی‌شان را با سفری شگفت‌انگیز جشن بگیرند. سفرکارت علی بابا را برای مراسم ازدواج هدیه دهید تا سهمی در روزهای به‌یادماندنی ماه‌عسل داشته باشید.

اگر گیرنده هدیه، مشتریان‌تان هستند، سفرکارت را به‌عنوان جایزه ویژه مسابقات یا جشنواره‌های مختلف معرفی کنید. کارت هدیه سفر علی‌بابا می‌تواند برای پاداش‌های ویژه باشگاه مشتریان استفاده شود.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه