جشنواره استقبال از بهار همراه با آترامارت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
جشنواره استقبال از بهار همراه با آترامارت

فروشگاه اینترنتی آترامارت تخصصی‌ترین مرجع فروش اینترنتی محصولات  دیجیتال و همچنین تضمین‌کننده کیفیت کالای ارائه شده با بهترین قیمت است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اپل

این فروشگاه سهم بالایی از کالاهای دیجیتال با برندهای مختلف را در فروشگاه خود در اختیار دارد و با ارسال سریع کالا به مشتریان یکی از رکورد داران این حوزه به شمار می‌رود.

آترامارت با ارتباط نزدیک با توزیعکنندگان اصلی کالاها در ایران، اجناس کاملا اصل و با قیمت رقابتی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.  همچنین از هیچ تلاشی برای افزایش رضایت و کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره میکوشد کاربران در فرایند خرید، احساس اطمینان و رضایت داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی آترامارت به مناسبت آغاز بهار 99  اقدام به فروش ویژه کلیه محصولات اپل همراه با تخفیفاتی ویژه به‌صورت نقد و اقساط می‌کند.محصولاتی از قبیل گوشیهای آیفون ،مک بوک،ایرپاد ، ساعتهای اپل و لوازم جانبی  آن است. در جشنواره فروش اقساطی اپل قرار است تمامی محصولات بدون واسطه با گارانتی معتبر همراه با تخفیف‌های ویژه به همه مشتریان ارائه گردد. با همراهی شما در این جشنواره، تجربه‌ی شیرین خرید از آترامارت را به شما هدیه می دهیم.

جشنواره اپل

برای خرید اقساطی گوشی اپل نیز می‌توانید از مشاوره کارشناسان فروشگاه اینترنتی آترامارت  به‌صورت تلفنی و مستقیم نیز استفاده کنید. از دیگر محصولات موجود در فروشگاه آترامارت می‌توان به انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، قطعات کامپیوتر (مادربرد، کارت گرافیک، حافظه، پردازنده و درایو نوری اینترنال و اکسترنال)، دستگاه‌های ذخیره‌سازی (هارد دیسک و SSD های اینترنال و اکسترنال)، مانیتور، کامپیوترهای بدون کیس (کامپیوترهای مینی پی‌سی و یک‌پارچه)، تجهیزات شبکه (مودم، کارت شبکه، روتر، اکسس‌پوینت و سوییچ)، ماشین‌های اداری (پرینتر و فکس و اسکنر)، لوازم جانبی (لوازم جانبی موبایل، لپ‌تاپ،  تبلت و کامپیوتر)، کنسول بازی، دوربین‌های دیجیتال عکاسی و انواع ساعت‌های هوشمند اشاره کرد.

درفروشگاه اینترنتی  آترامارت می‌توانید به‌سادگی و با چند کلیک در هر زمان و مکان کالای مدنظر خود را از بهترین و معتبرترین برندهای روز دنیا و با یکی از روش‌های اقساطی (چک، سفته، گواهی کسر از حقوق یا کارت‌های اعتباری ایران‌رنتر) با شرایطی ویژه تا ۲۴ ماه اقساط انتخاب کنید و مقابل درب  منزل یا محل کار تحویل بگیرید. برای مشاهده شرایط خرید اقساطی آیفون به بخش فروش اقساطی فروشگاه در سایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع atramart

دیدگاه