با بهترین رستوران‌های شهرهای پرمسافر آشنا شوید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
با بهترین رستوران‌های شهرهای پرمسافر آشنا شوید

می‌شود به شهری سفر کرد و رستوران‌های خوبش را امتحان نکرد؟ برای اینکه از سفرتان بیشتر لذت ببرید هم باید محل اقامت خوبی داشته باشید، هم مهم‌ترین جاهای دیدنی شهر را از دست ندهید و هم بهترین رستوران‌های شهر را امتحان کنید.

دوست دارید با بهترین رستوران‌های شهرهای پرمسافر آشنا شوید؟ در این مطلب بهترین رستوران‌های چند شهر توریستی را به شما معرفی کرده‌ایم.

تهران

تعداد رستوران‌های تهران آن‌قدر زیاد است که احتمالا برای انتخاب رستوران سردرگم شوید. در میان این همه رستوران، مسلم در سبزه میدان بازار، یکی از رستوران‌هایی است که حیف است تجربه غذا خوردن در آن را از دست دهید. محبوب‌ترین غذای مسلم ته‌چین است که هم با مرغ طبخ می‌شود و هم با گوشت. علاوه بر ته‌چین کباب‌ها و باقالی پلو با گوشت مسلم هم خوش‌مزه هستند. قیمت غذاهای مسلم نسبت به حجمش واقعا معقول است و هر پرس غذا به‌راحتی دو نفر را سیر می‌کند. شاید تنها ایراد مسلم صف طولانی آن باشد اما در این مورد هم چندان جای نگرانی نیست. برای اینکه نوبتتان شود نیازی نیست خیلی منتظر بمانید.

اگر می‌خواهید در یک رستوران لوکس غذا بخورید رستوران لئون یکی از بهترین‌ رستوران‌های لوکس تهران است که چهار شعبه خوب و باکیفیت دارد که دو تا از آن‌ها محبوب‌تر از بقیه شعبه‌ها هستند: یک شعبه در خیابان فرشته و دیگری درخیابان  کریم خان. استیک‌های رستوران لئون از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

فیلپر یکی دیگر از رستوران‌های خوب تهران است و گزینه‌ای مناسب برای کسانی که می‌خواهند در یک رستوران با قیمت معقول غذاهای خوش‌مزه‌ ایرانی مثل کباب بختیاری یا جوجه ترش بخورند.

پیش از سفر به تهران بد نیست صفحه قیمت هتل ‌های تهران را ببینید تا بتوانید ارزان‌ترین هتل را پیدا کنید.

تبریز

کباب‌های تبریز در کل ایران مشهورند. یکی از بهترین کبابی‌های تبریز، چلوکبابی باختر است. این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های تبریز است، مثل کبابی‌های قدیم ظاهری ساده و قدیمی دارد.

گازماخ یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تبریز است. رستورانی کوچک و دنج با غذاهای خوش‌مزه‌ای که طعم غذاهای خانگی را دارند. گازماخ در زبان ترکی به‌معنای ته‌دیگ است. در رستوران گازماخ همه غذاها گازماخ، یعنی ته‌دیگ برشته، دارند. معروف‌ترین غذای این رستوران کباب تابه‌ای است. رستوران گازماخ در محله ولیعصر تبریز واقع شده است. رستوران حاج علی در بازار تبریز و دیزی و تاوا کبابی محمدی در خیابان تربیت از دیگر رستوران‌های معروف تبریز هستند.

با رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. برای رزرو هتل در تبریز به صفحه رزرو هتل های تبریز با قیمت مناسب مراجعه کنید.

کیش

کیش که یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری ایران است رستوران‌ها و فودکورت‌های متعددی دارد. یکی از بهترین جاهایی که برای غذا خوردن در کیش می‌توانید امتحان کوت فودکورت دامون است. فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده. این فودکورت ۱۲ غرفه دارد و غذاهایش بسیار متنوع است. در فودکورت دامون می‌توانید انواع غذاهای سنتی، چینی، هندی، فست فود و غذای سلامت بخورید. معمولا فودکورت‌های جزیره کیش قیمت‌های بالایی دارند و قیمت‌های دامون نسبت به بقیه مناسب‌تر است. اگر حوصله شلوغی زیاد را ندارید بهتر است برای ناهار به فودکورت دامون بروید چون شب‌ها معمولا شلوغ‌تر است.

در کیش آن‌قدر تعداد رستوران‌های  مدرن و لوکس زیاد است که کمتر کسی فرصت امتحان کردن غذاهای محلی کیش را پیدا می‌کند. در رستوران‌های کیش حتی اگر غذاهای دریایی سرو شوند معمولا در سبکی متفاوت با آشپزی اهالی محلی جزیره تهیه می‌شوند. اگر بخواهید در کیش قلیه ماهی و ماهی کباب جنوبی بخورید رستوران سنتی عمو اکبر گزینه مناسبی برای شما است. این رستوران دربلوار فردوسی و روبه‌روی بازار پانیذ واقع شده است.

برای رزرو هتل در کیش با قیمت مناسب به صفحه رزرو هتل در کیش بروید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه