یورو وینگز، در بهار ۲۰۱۸ از نسخه جدید بیزینس کلاس خود رونمایی خواهد کرد

نگین توکلی
نگین توکلی پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
یورو وینگز، در بهار ۲۰۱۸ از نسخه جدید بیزینس کلاس خود رونمایی خواهد کرد

یورو وینگز، شرکت هواپیمایی آلمانی، در بهار ۲۰۱۸ از نسخه جدید بیزینس کلاس خود رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر خبر با ما همراه باشید.

یورووینگز در آلمان، اولین شرکت هواپیمایی ارزانی است که برای سفرهای مشخص شده‌ای با مدت زمان زیاد پرواز، به مشتریان خود، بیزینس کلاس را پیشنهاد می‌دهد. این پیشرفت برای برنامه سفرهای تابستانه در سال ۲۰۱۸، در نظر گرفته شده است.

این نسخه جدید، بیزکلاس نام خواهد داشت.

در مارچ ۲۰۱۸، بیزکلاس، پیش‌نمایشی در همایش بزرگ‌ترین شرکت‌های سفر ITB در برلین خواهد داشت و برای اولین بار در انتهای آپریل ۲۰۱۸، به مسافران سرویس‌رسانی خواهد کرد.

بلیط‌ها زودتر از این تاریخ در دسترس خواهند بود. زمان دقیق توسط شرکت هواپیمایی یورو وینگز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یورو وینگز اولین عکس از بیزکلاس را در شبکه‌های اجتماعی خود، مانند توئیتر و فیس‌بوک، منتشر کرده است.

این عکس، نشان‌دهنده خدماتی است که مسافران این هواپیمایی ارزان در سفرهای هوایی طولانی در سال بعد، می‌توانند انتظار آن را داشته باشند؛ خدماتی چون فضای بیشتر برای پا، خدمات‌رسانی بهتر و البته صندلی بزرگ‌تر.

با فشار دادن یک دکمه در بیزکلاس، صندلی شما به صورت اتوماتیک در حالت کاملا افقی به تختی با طول حداکثر دو متر تبدیل خواهد شد که برای استراحت در سفرهای هوایی طولانی، بسیار مفید و راحت است.

کلاس‌های موجود یورو وینگز که شامل ساده (Basic)، هوشمند (Smart) و بهترین (Best) بودند، بدون تغییر باقی خواهند ماند.

نسخه جدید بیزکلاس، فقط صندلی‌های راحت‌تر برای مسافران فراهم نخواهد کرد، بلکه پذیرایی‌های ویژه و چندین خدمات دیگر نیز به آن اضافه شده است.

الیور واگنر، مدیر بخش تبلیغاتی یورو وینگز گفت:

ما اخیرا تغییراتی در این کلاس پرواز اعمال کرده‌ایم و سورپرایزهایی نیز برای مسافران خود داریم.

وی اضافه کرد:

ما تقاضای قدرتمندی را برای یک کلاس بالاتر از شرکتمان توسط مسافران، مشاهده کردیم؛ برای مسیرهایی که اغلب در آن‍ها، سفرهای تجاری انجام می‌شود؛ برای مثال، در پروازهای ایالات متحده آمریکا از دوسلدورف تا نیویورک، میامی یا فورت‌مایر.

بدون شک، می‌توان گفت که قیمت‌های این پروازها برای مسافران مناسب است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه