باکلاواچی؛ خرید حضوری و آنلاین باقلوا و دسرهای ترکی

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
باکلاواچی؛ خرید حضوری و آنلاین باقلوا و دسرهای ترکی

شیرینی‌فروشی زنجیره‌ای و کافه‌های ترکی باکلاواچی بهترین گزینه برای چشیدن طعم دسرهای ترکی هستند.

باکلاواچی، یکی از شیرینی‌فروشی‌های زنجیره‌ای تهران است که بهترین باقلواهای ترکی اصل را عرضه می‌کند. با توجه به اینکه در زبان ترکی به باقلوا، «باکلاوا» (Baklava) گفته می‌شود، این مجموعه، نام «باکلاواچی» را برای خود برگزید.

داستان باکلاواچی

داستان برند باکلاواچی از کارگاه کوچکی در یوسف‌آباد شروع شد؛ زمانی که آقای سرچشمه در سال ۱۳۹۵ با سرمایه کم، ولی انگیزه زیاد، کارگاه خود را راه‌اندازی کرد و به تولید انواع شیرینی‌های ترکی، به‌ویژه باقلوا مشغول شد. این کارگاه اولین شعبه باکلاواچی بود و از آنجا که برای اولین بار در ایران، محصول کنافه را تولید و عرضه می‌کرد، با استقبال مشتریان روبه‌رو شد.

محبوبیت بالای باکلاواچی بین مردم باعث شد که شعبه‌های بعدی آن در تهران به بهره‌برداری برسد. هم‌اکنون شیرینی‌فروشی زنجیره‌ای و کافه‌های ترکی باکلاواچی در ۶ شعبه تهران و یک شعبه نوشهر، پذیرای پایتخت‌نشینان و سایر هموطنان از اقصانقاط ایران هستند:

  • شعبه یک: یوسف‌آباد، خیابان اسد آبادی، بین خیابان ۳۷ و میدان کلانتری، پلاک ۳۲۱
  • شعبه دو: تهرانپارس، خیابان امیری طائمه، خیابان رشید، نبش ۱۴۹ غربی، پلاک ۹۰
  • شعبه سه: میدان انقلاب، جمالزاده جنوبی، رو‌به‌روی آش نیکوصفت، پلاک ۱۳۱
  • شعبه چهار: استاد معین، دستغیب غربی، پلاک ۴۶۰ (فقط بیرون‌بر)
  • شعبه پنج: اقدسیه، خیابان موحد دانش، بلوار سباری (آجودانیه)، نبش پور ابتهاج، مجتمع تجاری عرش(فود کورت)، شماره ۱۵۷
  • شعبه ۶:  اتوبان باکری، هایپراستار باکری (شعبه سرد)
  • شعبه نوشهر: خیابان ۱۵ خرداد، جنب رستوران افتابگردان، پلاک ۹۲

باقلوای پسته

چرا محصولات باکلاواچی؟

باکلاواچی از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند و همین موضوع وجه تمایز آن با سایر رقبا محسوب می‌شود. مغز پسته، گردو، عسل و... همگی از مواد کاملا ارگانیک، بهداشتی و اصل هستند که هیچ‌گونه ماده دیگری به آن‌ها اضافه نشده است.

پرفروش‌ترین محصولات باکلاواچی قطعا باقلواهای متنوع آن هستند؛ جالب اینکه خیلی از مردم فقط تعداد کمی از مدل‌های باقلوا را می‌شناسند؛ هرچند با مراجعه به سایت باکلاواچی یا شعبه‌های مختلف آن می‌توانند از میان انواع باقلواهای خوشمزه، دست به انتخاب بزنند. باقلوای هاویج، باقلوای نعلی پسته‌ای، باقلوای میدیه (صدفی) پسته‌ای، باقلوای میدیه (صدفی) شکلاتی، باقلوای سارما (انگشتی) پسته‌ای، باقلوای سارما (انگشتی) فندق، باقلوای پسته دلبر و... تنها گوشه‌ای از باقلواهای خوشمزه باکلاواچی به حساب می‌آیند که ارزش یک بار امتحان را دارند. کلیه باقلواها با دستورپخت اصیل و سنتی باقلواهای ترکی تهیه می‌شوند؛ موضوعی که از ویژگی‌های خاص این برند است.

برخی باقلواها نظیر کاخ چهار مغز، یک میان‌وعده مقوی برای کودکان محسوب می‌شوند؛ چراکه سرشار از ویتامین، پروتئین، اسیدهای چرب امگا، آهن، کلسیم و پتاسیم هستند. باقلواهایی مانند باقلوای صدفی آلبالویی که از پرفروش‌ترین دسرها در تمام جهان است، می‌تواند انتخابی عالی برای شب یلدا، ولنتاین، سالگرد ازدواج و... برای عزیزانتان باشد.

علاوه بر باقلوا می‌توان از «کنافه» به‌عنوان محصول پرطرفدار و پرفروش باکلاواچی نام برد که با رنگ‌‌‌‌ولعاب و طعم بی‌نظیر خود باعث می‌شود که مشتری دائمی این مجموعه شوید. از کنافه پنیری ساده گرفته تا کنافه پنیری پسته‌ای و کنافه پنیری گردویی را می‌توانید همراه با بستنی یا چای و قهوه در مهمانی‌های خود سرو کنید و لذت ببرید. این محصولات در دو نوع «یک نفره» و «دو نفره» به فروش می‌رسند.

«کاتمر» نیز از محصولات محبوب باکلاواچی است که نباید از چشیدن طعم کاتمر پسته سرشیر سه‌گوش و کاتمر پسته نوتلایی سه‌گوش غافل شوید. کاتمر با استفاده از عسل طبیعی شیرین می‌شود؛ به این ترتیب، نه‌تنها شیرینی زننده‌ای از خوردن این محصول مذاق شما را ناخوشایند نمی‌کند، بلکه خواص و فواید عسل هم نصیبتان خواهد شد.

برای چشیدن طعم باقلواهای مختلف می‌توانید باقلوای ترکیبی مغزدار با ظرف کادویی را به‌صورت آنلاین از باکلاواچی سفارش دهید که در وزن‌های مختلف فروخته می‌شود.

باقلوای انگشتی

اولین فروشگاه آنلاین باقلوا در ایران

باکلاواچی افتخار دارد که با بهترین پلتفرم فروش آنلاین باقلوا در ایران، رضایت طرفداران باقلوا را جلب کرده است. وجود وب‌سایت به‌روز با سیستم فروش خوب این امکان را به شما می‌دهد تا خرید آنلاین فوق‌العاده‌ای داشته باشید. در صورتی که ساکن تهران هستید، فقط کافی است که در سایت باکلاواچی ثبت سفارش کنید تا در مدت‌زمانی حدود یک ساعت، محصول موردنظرتان را تحویل بگیرید و دورهمی‌های خود را خوشمزه‌تر کنید.

از آنجا که باکلاواچی به‌دنبال فروش محصولات درجه یک خود به مردم در هر نقطه از ایران است، به‌زودی (احتمالا از اسفند ۱۴۰۲)، ارسال به سراسر کشور نیز راه‌اندازی خواهد شد. باکلاواچی از این نظر نیز بالاتر از سایر برندها ایستاده؛ چراکه هیچ برندی تاکنون چنین امکانی را برای مشتریان خود فراهم نکرده است.

اگر به شیرینی‌ها و دسرهای ترکی علاقه دارید، محصولات باکلاواچی را از دست ندهید که با بسته‌بندی‌های شکیل و جذاب، گزینه‌ای ایدئال برای پذیرایی و هدیه به حساب می‌آیند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه