گشت و گذار در بهترین کافه های اهواز

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور جمعه، ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
گشت و گذار در بهترین کافه های اهواز

کافه های اهواز، در محله‌های مختلف شهر از شهروندان و گردشگران پذیرایی می‌کنند و مکان‌های مناسبی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی به شمار می‌روند.

وجود جاذبه‌های گردشگری مختلف در شهر اهواز، گردشگران بسیاری را به‌سمت این شهر می‌کشاند. علاوه بر گشت‌وگذار و بازدید از جاهای دیدنی اهواز، صرف نوشیدنی و غذا و گذران وقت در بهترین کافه های اهواز نیز یکی از تفریحات جذاب در میان شهروندان و گردشگران است.

کافه‌های اهواز، مکان‌های مناسبی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی به شمار می‌روند و هر یک از آن‌ها با توجه به امکانات، فضا، تنوع منو و همچنین رده قیمتی، مورد توجه عده خاصی قرار می‌گیرند. با شناخت این کافه‌ها، تجربه جدیدی از کافه‌گردی به دست می‌آورید و خاطراتی فراموش‌نشدنی برای شما رقم می‌خورد.

بهترین کافه های اهواز:

کافه باغ هتل قو 

  • آدرس: بلوار ساحلی شرقی، محله نادری، نبش کوچه هتل قو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۹۹۹۲۴ ۰۹۳۵ - ۴۲۴۱۰۲۴ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۷:۳۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • وب‌سایت: hotelghoocafe.com
  • صفحه اینستاگرام: hotelghoo_cafe@

«کافه باغ هتل قو» در دل هتلی تاریخی واقع شده است. ساخت این عمارت در زمینی به مساحت تقریبی ۳,۰۰۰ متر مربع، شامل یک ساختمان دو طبقه، تعدادی ساختمان جانبی و سردری بسیار زیبا در اواخر دوره قاجار آغاز شد و در اوایل دوره پهلوی اول به اتمام رسید. هتل قو تا قبل از سیلاب ۱۳۴۷ خورشیدی با کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار داشت و پس از آن تخلیه شد. این بنا در سال ۱۳۷۹ خورشیدی در فهرست آثار ملی قرار گرفت. 

فاز نخست مرمت هتل قو اهواز با عنوان نجات‌بخشی بنای تاریخی در اواخر سال ۱۳۹۷ خورشیدی آغاز شد؛ اما مرمتی جزئی و غیراصولی در پله‌ها و برخی دیوارهای بنا صورت گرفت که پله‌های مرمت شده در حال حاضر (سال ۱۴۰۲) غیر قابل استفاده‌ است.

در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ خورشیدی، در حیاط جلویی عمارت هتل قو، کافه‌ای در فضای باز و در میان درختان سرسبز قدیمی افتتاح شد؛ هدف از احداث این کافه آشنایی گردشگران با این عمارت، به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی اهواز و همچنین درآمدزایی جهت حفظ و نگهداری از این اثر است. در کافه هتل قو امکان برگزاری دورهمی، جشن تولد و سالگرد ازدواج با هماهنگی و رزرو قبلی وجود دارد.

کافه باغهتل قو اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام hotelghoo_cafe؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام hotelghoo_cafe؛ عکاس: نامشخص

در کافه باغ هتل قو اهواز برای صبحانه سوسیس تخم‌مرغ، بشقاب ایرانی و بشقاب انگلیسی را امتحان کنید. در منوی این کافه انواع پیش‌غذا و خوراک (سالاد سزار، پنینی فیله مرغ و پپرونی، ساندویچ فیله مرغ و ریحان، ساندویچ بیکن گوشت و فیله مرغ، پنه آلفردو، سیب‌زمینی سرخ‌شده، سیب‌زمینی و بیکن، سیب‌زمینی با سس آلفردو و ساندویچ مخصوص قو) نیز موجود است. 

در کافه هتل قو نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو سینگل و دبل، کاپوچینو، کارامل لاته، کافه اوله، قهوه ترک، قهوه یونانی، چای ماسالا، هات چاکلت و شیر عسل)، قهوه‌های دمی (کمکس و فرانسه)، چای (دمی، سبز، ترش و مغربی)، دمنوش (آرامش، سیب دارچین و زعفران) و نوشیدنی‌های سرد (آیس لاته، آیس کارامل، فراپاچینو و آیس کارامل بیسکوئیت) سرو می‌شود. 

در کافه هتل قو اهواز می‌توانید انواع شربت (گلاب زعفران، بهار لیمو، یاقوت، عقیق، فیروزه و زمرد)، اسموتی (فصل و رد آی)، ماکتیل (لیموناد، موهیتو، استرابری مارگاریتا، سوئیت پانچ و کوکتل روسی)، شیک (شکلاتی، شکلات تلخ، اسپرسو و موز پسته)، انواع کیک و دسر (کیک روز، پای بری، کیک بستنی و آفوگاتو) را سفارش دهید.

کرپ کافه محام

  • آدرس: کیانپارس، فلکه سوم، ابتدای خیابان میهن شرقی، بازار امام رضا، مجموعه فروشگاه محام (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۷۹۲۲۲ ۰۶۱
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۳
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: crepecafe_moham@

«کرپ کافه محام» یکی از کافه‌های خوب و پرطرفدار است که در تهران و چند شهر دیگر شعبه دارد. شعبه اهواز در سال ۱۳۹۸ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد. این کافه دارای منوی متنوعی از کرپ‌های غذایی و کرپ‌های شیرین است. 

اتاق وی‌آی‌پی (VIP) کافه محام با نام اتاق زرد، اتاقی دنج و آرام است که ظرفیت هشت تا ۱۶ نفر میهمان را دارد؛ این اتاق محل مناسبی برای کتاب‌خوانی و برگزاری مراسم جشن تولد دوستانه است. 

در کرپ کافه محام انواع کرپ غذایی (کرپ نوستالژی میکس، کرپ مرغ کاری و ریحان، کرپ امریکن استایل و کرپ زعتر) و کرپ‌های شیرین (کرپ لیدی کریزی، کرپ کره‌ای کلاسیک، کرپ چیزکیک بادام‌زمینی، کرپ شکلاتی و کرپ میوه‌‌های بری وحشی) سرو می‌شود.

کرپ کافه محام در اهواز؛ منبع عکس: google maps؛ عکاس: Ghazal Sharbat dar

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Ghazal Sharbat dar

برای صبحانه سری به کافه محام بزنید و کرپ بیکن، املت فرانسوی، املت کلاسیک و نیمرو را امتحان کنید. همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا (سالاد سزار، سیب تنوری و فرنچ فرایز)، پاستا (پنه آلفردو، پنه آرابیتا و بیکد پاستا)، انواع پیتزا ایتالیایی (سیسیلی، گوشت و قارچ، پپرونی، مارگاریتا و وجترین) و ساندویچ (هالوپینو برگر، ماشروم برگر و پنینی مرغ پستو) را سفارش دهید.

در منوی کافه محام انواع قهوه‌ بر پایه اسپرسو (کارامل لاته، آمریکانو، بلک جینجر لاته و کاپوچینو)، قهوه‌های دمی (کمکس، سایفون، قهوه ترک و قهوه شیخ)، انواع چای و نوشیدنی‌های گرم (چای سیاه کلاسیک، چای سبز جزمین، چای ماسالا و هات چاکلت)، نوشیدنی‌های سرد (موهیتو، آب‌میوه‌های ترکیبی فصل و عرقیجات اصیل ایرانی)، نوشیدنی‌های سرد کافئین‌دار (اکسیر قهوه، آیس کارامل لاته و چاکلت لیدی)، دسر و بستنی (شیک ماسالا، شیک باتر ناتس، کافه گلاسه و دشر کرپ) و اسموتی (میوه‌های استوایی و میوه‌های بری وحشی) وجود دارد.

کافه تیروژ

  • آدرس: فلکه سوم کیانپارس، بلوار شهید چمران جنوب، نبش خیابان سروش غربی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۳۲۸۳۳ ۰۶۱
  • ساعت فعالیت: از ۶ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر 
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: tiroujcafe@

«کافه تیروژ» با فضای دلنشین و آرام و منوی متنوع نوشیدنی و دسر، به پاتوقی برای جوانان اهواز تبدیل شده است. این کافه در سال ۱۴۰۱ خورشیدی آغاز به کار کرد و ظرفیت پذیرش حدود ۲۵ نفر را دارد. تیروژ دارای سرویس بیرون‌بر است.

کافه تیروژ اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام tiroujcafe؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام tiroujcafe؛ عکاس: نامشخص

در کافه تیروژ می‌توانید انواع قهوه بر پایه اسپرسو (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، لاته، کاپوچینو و موکا)، نوشیدنی‌های سرد بر پایه اسپرسو (آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس بلک جینجر و آیس موکا) و قهوه‌های دمی (اسپیشیالیتی، پاناما دریما زده و اتوپیا هاماشو) را سفارش دهید. همچنین چای تخصصی (چای سیاه ایرانی، چای سبز و آناناس، دمنوش الهه شکوفه گیلاس و کوکتل هاوایی)، نوشیدنی‌های گرم (چای ماسالا و هات چاکلت) و نوشیدنی‌های سرد (لیموناد، بیدمشک نسترن و خیار سکنجبین) در منو موجود است.

انواع وافل (تاپینگ میوه و عسل، تاپینگ شکلات بستنی و تاپینگ کارامل)، میلک شیک (شیک اهواز، چاکلت دریم، بری پارتی و شیک تیروژ)و انواع کیک و دسر (تیرامیسو، کیک سه شیر، چیزکیک نیویورکی، چاکلت توئیست، براونی شکلات بستنی، پاریس برست، کیک اپرا و کیک هویج گردو) در کافه تیروژ سرو می‌شود.

کافه زویا

  • آدرس: کیانپارس، بلوار شهید چمران، خیابان مهر شرقی، پلاک ۲۷ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۳۴۳۴۵ ۰۶۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا یک بامداد
  • ساعت سرو صبحانه: هشت تا ۱۱
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafe.zoya@

«کافه زویا» که در اوایل سال ۱۴۰۱ خورشیدی افتتاح شده، از معدود کافه‌های اهواز است که در دل خانه‌ای ویلایی، باصفا و دلنشین فعالیت می‌کند. این کافه در سالنی دو طبقه و فضای روباز حیاط و تراس با مساحت تقریبی ۱۵۰ متر مربع از میهمانان پذیرایی می‌کند و درمجموع ظرفیت ۱۲۰ نفر را دارد. برای برگزاری مراسم جشن تولد می‌توانید سالن وی‌آی‌پی (VIP) زویا را رزرو کنید و روزی خاطره‌انگیز را برای خود یا اطرافیان رقم بزنید.

کافه زویا اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe.zoya؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام cafe.zoya؛ عکاس: نامشخص

در کافه زویا می‌توانید انواع نوشیدنی بر پایه قهوه (اسپرسو، کاپوچینو، آمریکانو، لاته، موکا، کارامل موکیاتو، آیس آمریکانو، آیس لاته و آیس موکا)، نوشیدنی‌های گرم (هات چاکلت، وایت چاکلت و ماسالا)، چای و دمنوش (چای سیاه، چای ترش، چای سبز، دمنوش آرامش و گل گاوزبان) را سفارش دهید. همچنین انواع ماکتل (کوکو پاین، رد لیدی، گرین لایف، پینک لاور، لیموناد، پانچ ترنج و موهیتو) و انواع شیک (وانیل، توت‌فرنگی، نوتلا، بادام‌زمینی و پاستیل) در منو موجود است.

در کافه رستوران زویا برای صبحانه می‌توانید نیمرو سنتی، املت سنتی، صبحانه انگلیسی، صبحانه ایرانی، تورکیش، سو چویرا و بیکن را امتحان کنید. همچنین انواع پیش‌غذا (نان سیر، سیب ویژه، سیب پنیر، پنه آلفردو و سالاد سزار)، انواع پیتزا (مخصوص، پپرونی، کواترو، گوشت و قارچ، ویجی تاله، تاکینو و چیکن باربیکیو) و ساندویچ (چیز برگر، زویا برگر، رست‌بیف برگر، ژامبون تنوری و هات‌داگ ویژه) در این رستوران سرو می‌شود.

کافه تتو پلاس

  • آدرس: کیانپارس، بلوار شهید چمران، خیابان هفت شرقی، نبش فرعی اول (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۳۵۵۰۸۵ ۰۹۰۵
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: tettoplus.cafe@

«کافه تتو پلاس» یکی از کافه‌های محبوب جوانان است که در  سال ۱۴۰۱ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد. این کافه با محیط دنج و جذاب و تنوع نوشیدنی و غذا، پاتوق بسیاری از شهروندان و گردشگران اهواز است.

کافه تتو پلاس اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام tettoplus.cafe؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام tettoplus.cafe؛ عکاس: نامشخص

در کافه تتو پلاس می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو عربیکا، آمریکانو، قهوه ترک، هات چاکلت و چای ماسالا)، انواع چای (سبز، زعفران و دارچین)، دمنوش (به لیمو و میوه‌های بری) و نوشیدنی‌های ایرانی (تخم شربتی زعفرانی و خاکشیر گلاب) را سفارش دهید. همچنین نوشیدنی‌های سرد (آیس لاته، آفوگاتو و آیس کارامل)، انواع شیک (لوتوس، اورئو و تتو بمب)، اسموتی (آناناس انبه، استوایی و طالبی)، موکتل (بلو کوکونات، آب پرتقال و رد موهیتو)، وافل و دونات (وانیل بستنی و شکلاتی) و کیک (شکلاتی، اسنیکرز و تیرامیسو) در منو موجود است.

در تتو پلاس برای صبحانه انواع املت (سنتی و سبزیجات)، نیمرو، بشقاب صبحانه (ایرانی، انگلیسی و فرانسوی)، پنکیک موز شکلات و سوسیس تخم‌مرغ را امتحان کنید. همچنین انواع پیش‌غذا (سیب آلفردو، سیب پنیر و نان سیر ایتالیایی)، انواع پیتزا (هالو استیک، بیکن اسموکی و پپرونی)، برگر (دی منزو برگر، چیز برگر و ماشروم برگر)، ساندویچ (هات‌داگ آلفردو، چیکن پارسلی و هات‌داگ بیکن)، انواع سوخاری، غذاهای فرنگی (پنه آلفردو گوشت و استیک مرغ) و سالاد (سزار گریل و سزار سوخاری) در این کافه سرو می‌شود.

کافه هشت

  • آدرس: کیانپارس، انتهای خیابان ۱۷ شرقی، بین خیابان کرخه و آزادی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۹۲۷۰۰۰ ۰۶۱
  • ساعت فعالیت: هفت تا ۱:۳۰ بامداد
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک، کیک و دسر
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: ghahve8_17@

«کافه هشت»، از بهترین کافه‌های بیرون‌بر (Take Away) اهواز، از سال ۱۳۸۹ خورشیدی در مکان‌های مختلفی در اهواز فعالیت داشته است و با وجود منوی متنوع قهوه‌های گرم و سرد، شیک‌ و کیک‌های لذیذ، طرفداران بسیاری در میان شهروندان اهوازی و گردشگران دارد.

کافه هشت اهواز؛ منبع عکس neshan.org؛ عکاس نامشخص

 منبع عکس: neshan.org؛ عکاس: نامشخص

در کافه هشت اهواز انواع اسپرسو (میکس هشت، ویژه هشت، آمریکانو و عربیکا)، نوشیدنی‌های گرم (کافه لاته، کاپوچینو، موکا، قهوه ترک، چای ماسالا، هات چاکلت، شیر کاکائو و شیر نسکافه)، آیس کافی (آیس آمریکانو، آیس موکا فندق، آیس لاته فندق و آیس کارامل)، چای (ساده، زعفران و طعم‌دار)، دمنوش (ویژه هشت، سرماخوردگی و آرامش) و نوشیدنی‌های سرد (چری مارگاریتا، اسپانیش، رد بری، لیموناد، موهیتو و آب‌میوه فصل) سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید انواع شیک (شکلات، قهوه، اسنیکرز، لوتوس، بادام‌زمینی، کیت‌کت و کیندر)، شیک ترکیبی (موز شکلات، موز گردو، نوتلا بادام‌زمینی، لوتوس گردو و بیسکوئیت نوتلا)، سوپر شیک (ویژه، نولاتو، میلان، مارشال، آلاسکا، معجون و بری) و انواع کیک و دسر (وافل ویژه هشت، چیزکیک اورئو، چیزکیک سن سباستین، کیک روز و کیک بستنی ویژه هشت) را در کافه هشت اهواز سفارش دهید. همچنین «موچی» (Mochi)، دسر سنتی ژاپنی، با طعم‌های مختلف (موز، توت‌فرنگی و کیت‌کت) در این کافه موجود است.

کافه بستنی بامبو

  • آدرس: منطقه زیتون کارمندی، میدان محمدی، ابتدای بلوار ملی راه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۷۴۸۲۷۴ ۰۹۳۳
  • ساعت فعالیت: هفت تا یک بامداد
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و بستنی
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: bamboo_cafe_icecream@

«کافه بستنی بامبو» از کافه‌های محبوب و پرطرفدار اهواز است که با منوی متنوع و رنگارنگ خود، گردشگران به‌ویژه جوانان بسیاری را جذب می‌کند.

کافه بستنی بامبو اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام bamboo_cafe_icecream؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام bamboo_cafe_icecream؛ عکاس: نامشخص

در کافه بستنی بامبو، ویژه‌های بامبو (سوپر ویتامینه ویژه، کیک بستنی ویژه، آب هویج بستنی ویژه، پشمک بستنی ویژه، معجون ویژه، فندق بستنی ویژه، و وافل مخصوص و باقلوا بستنی ویژه) را از دست ندهید. همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های گرم (اسپرسو، کاپوچینو، لاته، قهوه ترک و قهوه یونانی)، قهوه‌های سرد (آیس موکا، آفوگاتو و های انرژی)، شربت (بهار نارنج، گلاب زعفران و یخ در بهشت)، چای (سیاه، سبز و مراکشی)، دمنوش (آرامش، گل گاو زبان و به لیمو) و گلاسه (کافه گلاسه، شوکو گلاسه و انبه گلاسه) را سفارش دهید.

انواع بستنی (شکلاتی، میوه‌ای اسکوپی و فالوده بستنی)، میلک شیک و آیس‌پک (شکلات تلخ، تیرامیسو و کیت‌کت)، آب‌میوه (پرتقال، انبه توت‌فرنگی و آناناس سیب)، ماکتل (موهیتو، بلو اسکای و پیناکولادا)، اسموتی (چری بری، استوایی و شاتوت)، انواع وافل (مخصوص بامبو، نوتلا و فندق)، دشر (نوعی دسر؛ مخصوص بامبو، دشر گردو و دشر انار)، دونات (شکلاتی، نوتلا و دونات بستنی ویژه)، کیک (شکلاتی و طرح‌دار) و ترش‌مزه‌ها (آب انار ویژه، فالوده بستنی اناری ویژه، آب زغال اخته و کاسه ترش ویژه) در کافه بستنی بامبو سرو می‌شود.

کافه استار

  • آدرس: منطقه زیتون کارمندی، خیابان زیتون، بین خیابان کمیل و خیابان بندر، طبقه دوم بستنی قدس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۵۸۱۲۶ ۰۶۱ - ۱۱۱۵۲۳۲ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۱۴ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: _.coffee_.star@

«کافه استار» یکی از کافه‌های خوب و محبوب اهواز است که از سال ۱۳۹۶ خورشیدی فعالیت دارد. این کافه با ظرفیت تقریبی ۴۵ نفر در سالن سرپوشیده و تراس از میهمانان پذیرایی می‌کند. در استار کافه اهواز امکان برگزاری مراسم جشن تولد وجود دارد. کافی است تم دلخواه خود را انتخاب کنید، دیزاین مورد نظر را به این مجموعه بسپارید و روز خوشی را برای خود و بستگان رقم بزنید.

کافه استار اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام _.coffee_.star؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام _.coffee_.star؛ عکاس: نامشخص

در کافه استار انواع نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو (اسپرسو، آمریکانو، لاته دارچین، کاپوچینو، موکا، کارامل ماکیاتو، قهوه ترک و قهوه یونانی)، نوشیدنی‌های سرد بر پایه اسپرسو (آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس کارامل، آفوگاتو و آیس شکلات)، نوشیدنی‌های گرم (هات چاکلت، ماسالا، شیر چای و نوتلا فندق)، چای (چای ساده، چای سبز، چای ترش، چای هل و دارچین) و دمنوش‌ها (به لیمو، گل گاو زبان و آویشن، بهار نارنج و دمنوش استار) را سفارش دهید.

انواع شربت (زعفران و چهار تخمه، کاسنی و شربت نسترن و بیدمشک)، ماکتل (لیموناد، موهیتو، استارچری، اسپایسی و مارگاریتا)، آب‌میوه و اسموتی (هندوانه و توت‌فرنگی، استوایی، انبه و تیکی مانگو)، انوع شیک (شکلات، وانیل، اورئو، بادام‌زمینی و اسنیکرز) و کیک و دسر (هویج گردو، نسکافه گردو، سیب دارچین، کوکی و کیک بستنی) در منوی استار کافه وجود دارد. همچنین انواع میا‌ن‌وعده (سیب‌زمینی ساده، سیب‌زمینی و پنیر، سیب‌زمینی و چدار، اسنک، همبرگر و ژامبون سرد) در این کافه سرو می‌شود.

کافه الانو 

  • آدرس: منطقه زیتون کارمندی، خیابان کمیل، بین خیابان زیتون و خیابان زیبا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۳۷۶۷۵ ۰۶۱ - ۷۹۶۷۳۰۸ ۰۹۳۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا یک بامداد
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafe_elano@

«کافه الانو»، از کافه رستوران‌های خوب اهواز، از سال ۱۳۹۹ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرده است. این کافه حدود ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و در سالنی با زیربنای تقریبی ۳۰۰ متر مربع از میهمانان پذیرایی می‌کند.

در کافه الانو یک میز بیلیارد و بازی‌های بردگیم (رومیزی) وجود دارد که می‌توانید با پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنید. سالن وی‌آی‌پی (VIP) کافه الانو با ظرفیت ۱۲ نفر، فضای مناسبی برای  برگزاری جشن تولد و جشن‌‌های سورپرایزی به شمار می‌رود. این کافه دارای سرویس بیرون‌بر است.

کافه فست‌فود الانو اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe_elano؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام cafe_elano؛ عکاس: نامشخص

در کافه الانو اهواز انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، کارامل ماکیاتو، قهوه ترک، قهوه یونانی، هات چاکلت و کوک اسپرسو)، آیس کافی (آیس لاته، آیس موکا و آفوگاتو)، چای (ساده، سبز، سفید، ترش، ماسالا و مغربی)، دمنوش (گل گاو زبان، کاسنی، زوفا و ختمی)، ماکتیل (لیموناد، بلو موهیتو، مارگاریتا و نوشیدنی روز)، اسموتی (پرتقال، انبه، توت‌‌فرنگی موز و اسموتی روز)، گلاسه (کافه گلاسه، شکلات گلاسه و انبه گلاسه)، شیک (اسپرسو، بادام‌زمینی، نوتلا و شکلات موز) و کیک (شکلاتی، کیک بستنی و کیک روز) سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا (سیب ساده، سیب اسپشیال، سیب چدار، سیب پنیر قارچ، سیب آلفردو، نان سیر و سالاد سزار)، پیتزا ایتالیایی (مخصوص، کوانتاناما، پویو، چانو، پپرونی، کینگ و ریو)، برگر (مخصوص، کلاسیک، چوریستو، ماشروم و چیز برگر)، ساندویچ (هات‌داگ کلاسیک و مکزیکی، هات بمب الانو، فیله سوخاری و الانو بامبر)، پاستا (چیکن آلفردو و میت الفردو)، سوخاری (فیله استریپس و بشقاب سوخاری الانو) و اسنک (ترکاب، دوژه رنو، پاپریکیژانو، رست‌بیف و ژامبون تنوری) را در کافه فست‌فود الانو سفارش دهید.

کافه رستوران آدر

  • آدرس: منطقه کیان آباد، خیابان کیان آباد، خیابان سپهری شرقی (۱۸ متری اول)، پلاک ۶ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۸۸۸۱۶۲ ۰۹۳۷
  • ساعت فعالیت: هشت تا دو بامداد 
  • ساعت سرو صبحانه: هشت تا ۱۲
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafe.restaurant.ador@

«کافه رستوران آدر»، از کافه رستوران‌های محبوب اهواز، از سال ۱۳۹۶ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرده است. این کافه با ظرفیتی در حدود ۱۰۰ نفر در فضای سرپوشیده سالنی و فضای روباز حیاط از میهمانان پذیرایی می‌کند. در سالن وی‌آی‌پی کافه آدر، امکان برگزاری مراسم جشن تولد وجود دارد. در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود.

کافه رستوران آدر در اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe.restaurant.ador؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام cafe.restaurant.ador؛ عکاس: نامشخص

برای صرف صبحانه سری به کافه رستوران آدر بزنید و خاچاپوری، املت ایرانی، برانچ، صبحانه انگلیسی، برگر صبحانه، رول مکزیکی، رول ایتالیایی، وافل و پنکیک نوتلا را امتحان کنید. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو سینگل و دوپیو، آمریکانو، کاپوچینو، هانی کرم، هات چاکلت، چای مراکشی و ماسالا)، قهوه‌های دمی (ترک، فرانسه و یونانی) و نوشیدنی‌های سرد (آیس لاته، آیس آمریکانو، آیس کارامل و هایپ اسپرسو) سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید انواع ماکتل (لیموناد، بلو منگو و مینت لایم)، اسموتی (چری بری، پین کولارا و بری تونیک)، گلاسه (شکلات گلاسه، کافه گلاسه و بستنی اسکوپی)، شیک (نسکافه، معجون ترش و کره گردو بادام)، آب‌میوه، چای، دمنوش، وافل (میوه‌ای، بستنی و نوتلا)، فراپه (قهوه، کارامل و شکلات) و کیک (کیک روز و دسر روز) را در کافه آدر اهواز سفارش دهید.

در منوی کافه رستوران آدر انواع پیش‌غذا (سوپ پنیر، سیب‌زمینی با سس چدار، نان سیر و قارچ سوخاری)، غذاهای سنتی (چلو جوجه ماستی، چلو جوجه اسپایسی و چلو کوبیده)، پیتزا (چانو، پپرونی، کالزونه و چیکن باربیکیو)، انواع برگر (فرنچ برگر، پارما برگر و چیکن برگر)، پاستا (میلانو، کارنه و پستو آلفردو)، لازانیا (گوشت و اسپاگتی پپرونی)، استیک (پولتری، آلامود و گوردن بلو)، انواع سالاد (سزار سوخاری و گریل، گرین سالاد و فتوش) و انواع نوشیدنی موجود است.

کافه فست‌فود باکیبال

  • آدرس: منطقه کیان آباد، انتهای خیابان وهابی شمالی، بین خیابان ۲۵ و ۲۶، پلاک دو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۰۴۷۰۷۰ ۰۹۰۰
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۰۰:۳۰
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: buckyball_food@

«کافه رستوران باکیبال» از کافه رستوان‌های محبوب و پرطرفدار اهواز است که از سال ۱۴۰۰ خورشیدی فعالیت می‌کند. این کافه ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر را دارد. از نکات جذاب باکیبال می‌توان به نیم‌طبقه‌ای شامل کتابخانه اشاره کرد که برای استفاده و مطالعه میهمانان کافه در نظر گرفته شده است.

کافه فست‌فود باکیبال اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام buckyball_food؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام buckyball_food؛ عکاس: نامشخص

در منوی باکیبال انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، آمریکانو، لاته، موکا، کورتادو، هات چاکلت، شیر عسل، بیسکو میلک و هات نوتلا)، چای (ساده، هل و دارچین، مراکشی، سبز و ماسالا)، دمنوش (آویشن عسل، زعفران و آرامش‌بخش)، قهوه‌های سرد (آیس لایم آمریکانو، آیس موکا، آیس لاته و آیس نوتلا)، نوشیدنی‌های سرد (موهیتو، آلوئه‌ورا شاه‌توت، نعنا دارچین، خاکشیر نعنا و تخم شربتی کاسنی)، شیک (شکلات، نوتلا، بادام گردو و کارامل لوتوس) و انواع کیک و دسر (شکلاتی، چیزکیک، کرامبل، کوکی کره‌ای و کوکی رژیمی) وجود دارد.

همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا (موساکا، نان سیر، سوپ روز، سیب‌چدار و هالوپینو و سیب پنیر تنوری)، پیتزا (باکیبال، قارچ و بیکن، پپرونی و چیکن باربیکیو)، پاستا (پنه آلفردو، لازانیا و پنه دابل چیز)، ساندویچ (هات چیز، چیزبرگر، مرغ گریل، دونر گوشت، دونر مرغ و دونر میکس)، غذاهای رژیمی (پیتزا ملانزانه، سالاد سبز، بشقاب سبزیجات و نودل سبزیجات) و انواع سالاد (سزار گریل و سوخاری، مرغ و سبزیجات رژیمی و مرغ تند) را در باکیبال فود اهواز سفارش دهید.

کافه آرته

  • آدرس: منطقه کیان آباد، خیابان کیان آباد، بین خیابان ششم و هفتم شرقی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۹۰۵۵۷۰ ۰۶۱ - ۳۱۳۵۲۲۶ ۰۹۱۶ - ۳۰۰۶۹۱۸ ۰۹۱۲
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: ـــcafearte@

«کافه آرته» از کافه رستوران‌های خوب اهواز است که با تنوع منوی صبحانه، کیفیت غذاها و لذت نوشیدنی‌های سرد و گرم، افراد بسیاری را جذب می‌کند. این کافه از سال ۱۳۹۸ خورشیدی فعالیت دارد و با وجود دکوراسیون خاص و فضای گرم و صمیمی خود به پاتوقی برای شهروندان به‌ویژه جوانان تبدیل شده است. این کافه ظرفیتی در حدود ۴۰ نفر دارد. 

کافه آرته اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام ـــcafearte؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام ـــcafearte؛ عکاس: نامشخص

در کافه آرته اهواز می‌توانید نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، آمریکانو، کورتادو، فلت وایت، ماچا لاته، کمکس، ۷۶۰، شیر بیسکوئیت نوتلا و دارک چاکلت آرته)، آیس کافی (آیسد ماچا، کلد برو، آیسد لاته، آفوگاتو و آیس لایم آمریکانو)، چای، دمنوش (آرته، آرام‌بخش و پرتقال)، اسموتی (کوکو منگو، رد اسموتی و هانی مون)، ماکتیل (موهیتو، اورنج دریم، کلد سامر، مون لایت و لایرا)، میلک شیک (لوتوس، اولد مموری، کاراملایز کافی و بنانا چالت) و دسر (دسر روز، وافل و دسر آرته) سفارش دهید.

همچنین انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی، سیب با سس قارچ، سالاد بیکن آووکادو، سالاد سزار و بروسکتا)، بشقاب‌های رژیمی (سبزیجات، پروتئین گوشت و پروتئین مرغ)، ساندویچ (بولد بیف، فیله مرغ، چیکن پارمزان، رویال چیزبرگر و بیکن برگر)، استیک (مرغ و  نیویورکی) و پاستا (چیکن آلفردو، اسپاگتی بیف تورنیو، اسپاگتی بیکن و پنه چیکن پستو) در کافه رستوران ایتالیایی آرته سرو می‌شود.

کافه بونو 

  • آدرس: منطقه کیان آباد شرقی، خیابان وهابی شمالی، روبه‌روی خیابان بیستم غربی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۲۴۱۳۱۱ ۰۹۱۶ - ۸۱۰۲۹۶۰ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۶ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر  
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafeebono@

«کافه بونو» از کافه‌های بیرون‌بر (Take Away) اهواز است که ظرفیت محدودی برای نشستن دارد. این کافه از سال ۱۳۹۱ خورشیدی فعالیت می‌کند.

کافه بونو اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafeebono؛ عکاس: نامشخص

  منبع عکس: اینستاگرام cafeebono؛ عکاس: نامشخص

در کافه بونو اهواز می‌توانید انواع قهوه (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، لاته طعم‌دار، کاپوچینو، موکاچینو و کورتادو)، نوشیدنی‌های گرم (چای ماسالا، هات چاکلت، هات نوتلا، شیر شکلات، دمنوش، چای ساده و اوله) و آیس کافی (آیس آمریکانو بونو، آیس آمریکانو رسو، آیس آمریکانو عربیکا، آیس لاته، آیس کارامل ماکیاتو، دالگونا، آیس موکا و گلد برو) سفارش دهید.

همچنین انواع ماکتل (لیموناد، موهیتو، لیدی،فول رد و جامائیکا دیرینک)، آب‌میوه (آب پرتقال، آب هندوانه، آب سیب، آب طالبی، آب انار و آب هویج) و انواع کیک و دسر (تیرالیچه، چیزکیک ژاپنی، چیزکیک نوتلا، چیزکیک لوتوس، چیزکیک آلبالو، کیک هویج گردو، کیک مارس، کیک فریزیه و کیک شکلات) در منوی کافه بونو وجود دارد.

کافه فردو 

  • آدرس: منطقه کیان آباد شرقی، خیابان وهابی شمالی، بین کوچه ۱۰ و ۱۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۱۶۱۱۸۵ ۰۹۱۶ - ۰۱۶۱۱۸۷ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۶ تا ۲۳
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر 
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: freddocoffee@

«کافه فردو» از کافه‌های بیرون‌بر (Take Away) اهواز است که از سال ۱۳۹۶ خورشیدی فعالیت می‌کند. این کافه شعبه دیگری در مهرشهر کرج دارد.

کافه  فردو اهواز (بیرون‌بر)؛ منبع عکس: اینستاگرام freddocoffee؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام freddocoffee؛ عکاس: نامشخص

در کافه فردو اهواز انواع قهوه‌‌های گرم (اسپرسو، عربیکا ۴۰ درصد و ۱۰۰ درصد، کارامل ماکیاتو، کاپوچینو کارامل، لاته کارامل، آمریکانو و کورتادو)، قهوه‌های دمی (فرنچ پرس و ۷۶۰)، چای و دمنوش (چای سیاه دمی، چای سبز و دمنوش گل گاو زبان)، قهوه‌های سرد (آیس کارامل ماکیاتو، آیس کافی بستنی، آیس لاته وانیل، آفوگاتو و آیس موکا)، نوشیدنی‌های گرم (شیر بیسکوئیت، شیر عسل دارچین، هات چاکلت و چای ماسالا)، نوشیدنی‌ سرد (آیس چاکلت) و شربت (خاکشیر) را سفارش دهید.

همچنین آب‌میوه طبیعی (آب زردآلو، آب آلبالو، آب شاتوت، آب انار، آب تمشک و آب زغال اخته)، موکتل (موهیتو و لیموناد)، میلک شیک (موز و نوتلا، لوتوس، شکلات، کارامل، بادام‌زمینی، اسپرسو ، اورئو و کره گردو) و کوکی (مینی کوکی ترک‌دار) در منوی کافه فردو وجود دارد. میان‌وعده‌های این کافه شامل کروسان خامه و شکلات، آچما پنیر گردو و رول گردو و دارچین می‌شود. 

کافه فست‌فود چیکا

  • آدرس: منطقه گلستان، بلوار فروردین (غرب به شرق)، بین خیابان سعدی (یدید) و خیابان بوستان (آبان) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۱۲۱۱۶ ۰۶۱ - ۹۸۰۸۶۲۲ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ساعت هشت تا ۲۳:۳۰؛ جمعه از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • وب‌سایت: cafechicka.ir
  • صفحه اینستاگرام: chicka_cafe_fastfood@

«کافه فست‌فود چیکا» از مشهورترین و محبوب‌ترین کافه‌های اهواز به شمار می‌رود که با رعایت استانداردها و اصول بهداشتی، مدیریت و نیروهای انسانی کارآزموده و همچنین منوی متنوع صبحانه، نوشیدنی‌ و غذاهای لذیذ، به برندی معتبر و نامی ماندگار در اذهان شهروندان و گردشگران اهواز تبدیل شده است.

کافه فست‌فود چیکا در اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام chicka_cafe_fastfood؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام chicka_cafe_fastfood؛ عکاس: نامشخص

در کافه فست‌فود چیکا برای صبحانه می‌توانید سوسیس تخم‌مرغ، املت محلی، سرویس انگلیسی، صبحانه ایرانی و نیمرو سفارش دهید. همچنین انواع پیش‌غذا (سیب‌ پنیر ویژه، سرویس مخصوص تگزاس، نان سیر و سالاد سزار)، پیتزا (ونیز، سیر و استیک، چیکن باربیکیو و پپرونی)، ساندویچ و برگر (چیز برگر، سزار برگر و کراکف) و پاستا (پنه آلفردو، پنه چیکن آلفردو و پنه مرغ با سس پالرمو) در منو کافه موجود است.

در کافه چیکا اهواز می‌توانید انواع قهوه (اسپرسو سینگل و دبل، لاته، ماکیاتو، آمریکانو و قهوه ترک دمی)،‌ نوشیدنی گرم (هات چاکلت و شیر عسل دارچین)، آیس کافی (آمریکن آیس لمون، آیس لاته و کوک اسپرسو)، چای (دمی، زعفران، و ماسالا) و دمنوش (آرامش، لاغری و لبخند) را امتحان کنید. همچنین انواع ماکتیل (موهیتو، آنجل بری و رد موهیتو)، شیک (نوتلا توت‌فرنگی، دارک، موز شکلات و نسکافه) و انواع کیک و دسر (کیک خیس شکلاتی، کیک بستنی، تیرامیسو، تارت قهوه بلیز، چیزکیک سن سباستین و کوکی نیویورکی) در کافه قابل سفارش است.

کافه رکو

  • آدرس: منطقه گلستان، بلوار کارگر (شرق به غرب)، بین خیابان بوستان (آبان) و خیابان سعدی (یدید) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۹۰۰۲۹۰ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا یک بامداد
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafe.reco@

«کافه رکو» یکی از کافه‌های خوب اهواز به شمار می‌رود که از سال ۱۴۰۱ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرده است. این کافه در سالنی دو طبقه با زیربنای تقریبی ۲۵۰ متر مربع و فضای باز تراس از میهمانان پذیرایی می‌کند و ظرفیتی در حدود ۷۰ نفر دارد. دکوراسیون جذاب و منوی کامل کافه افراد بسیاری را به‌سمت کافه می‌کشاند.

برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج و جشن‌های سورپرایزی با دیزاین دلخواه در اتاق وی‌آی‌پی کافه رکو امکان‌پذیر است. در اطراف این کافه فضای پارک مناسبی برای ماشین وجود دارد؛ از این‌رو نگران جای پارک نباشید.  

کافه رکو اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe.reco؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام cafe.reco؛ عکاس: نامشخص

در کافه رکو اهواز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، موکاچینو، قهوه ترک، قهوه فرانسه، هات چاکلت و وایت چاکلت)، چای (سیاه، مراکشی و ماسالا)، دمنوش (آرامش، سرماخوردگی و انرژی) و نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه (آیس لاته، آیس آمریکانو و آفوگاتو) را سفارش دهید.

همچنین آب‌میوه‌های طبیعی فصل (سیب کرفس لیمو، انار پرتغال و لبو سیب)، پانچ‌ها (سافرون، کاکتوس، هیبس و کیوکامبر)، ماکتیل (لاماسا، چیلی میلی، سافرون تروپیکال لوندر، دارک هون، بینگ یانگ، موهیتو و لیموناد)، اسموتی (میوه‌های جنگلی، تروپیکال و بلک رکو) و انواع شیک (حلج خلیفه، شاه شیخ، چیز شیک و بلک دونات وافل) در منوی کافه رکو موجود است.

در کافه رستوران رکو انواع پیش‌غذا (سیب آلفردو، چیکن وینگز، بم دوشس و نان سیر)، پیتزا (چانو، میت بال، راتاتویی و چیکن پستو)، برگر (چیز برگر، رکو برگر و بیف اسوکی برگر)، پاستا (بیف آلفردو، چیکن آلفردو، چیکن پستو و بیف اربیاتا)، پنینی (چیکن پارمسان، چیکن ماشروم و راتاتویی) و انواع سالاد (سزار سوخاری و گریل، مرغ و اسفناج و سالاد گرین) سرو می‌شود. همچنین موارد ویژه (گلدن استیک، چیکن استیک، چیکن پارمسان، بلدرچین با سس تمر هندی، فراید رایس مرغ و فراید رایس گوشت) در منو به چشم می‌خورد. 

کافه فنجون

  • آدرس: منطقه گلستان، بلوار فروردین (شرق به غرب)، نبش خیابان بهمن (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۲۰۰۱۷ ۰۶۱ - ۶۲۵۳۸۳۵ ۰۹۳۵ - ۴۶۹۰۹۰۶ ۰۹۳۶
  • ساعت فعالیت: از هشت تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafe.cupp@

«کافه فنجون» از کافه‌های خوب اهواز است که با منوی متنوع صبحانه، فست‌فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد، شهروندان و گردشگران اهواز را به‌سمت خود می‌کشاند.

کافه فنجون اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe.cupp؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام cafe.cupp؛ عکاس: نامشخص

اگر به صرف صبحانه در بیرون از منزل علاقه دارید، سری به کافه فنجون اهواز بزنید و بشقاب صبحانه (انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی)، کرپ، املت مخصوص، نیمرو مخصوص، لوبیا مکزیکی، املت مکزیکی و سوسیس تخم‌مرغ را امتحان کنید. در این کافه انواع پیش‌غذا و میان‌وعده (سیب پنیر، چیپس و پنیر، سیب آلفردو، کرپ مرغ و قارچ، اسنک، تست ژامبون، پنینی مرغ و نان سیر)، پیتزا (مخلوط، مرغ و قارچ و پپرونی) و ساندویچ‌ (برگر ویژه، چیز برگر، هات‌داگ ویژه، هات‌داگ پنیر، هایدا و ساندویچ مرغ) نیز سرو می‌شود.

در کافه فنجون می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، آمریکانو، نسکافه، قهوه ترک، قهوه فرانسه، قهوه یونانی، شیر شکلات و هات چاکلت)، آیس کافی (آس لاته، آیس موکا، آیس ماکیاتو و آیس کافی) و نوشیدنی‌های سرد (لیموناد، آب‌میوه فصل، شربت بیدمشک بهار نارنج، نوشابه وانیل کارامل، نوشابه پشن فروت بلو کاراکانو و نوشابه نعنا نارگیل) را سفارش دهید.

همچنین انواع چای (سبز، ترش، دارچین، کوهی، زعفران و ماسالا)، دمنوش (آرامش‌بخش، نشاط‌آور، پنج گل و راز ابن سینا)، انرژی‌زا (پاور، پاورفول، لمون پاور و معجون)، اسموتی (موز توت‌فرنگی، فول رد، اورنج بری، بلو هاوایی، تروپیکال و استوایی)، میلک شیک (طالبی، زعفران پسته، اسنیکرز، کیت‌کت، شکو فروت و موز نوتلا)، بستنی (مخصوص فنجون، شکلات تلخ، نسکافه، میوه‌ای، ترش و سنتی ویژه) و انواع کیک و دسر (کرپ نوتلا، سان شاین، تست فرانسوی، کیک روز، تیرامیسو و کوکی) در منوی کافه فنجون موجود است. 

کافه رستوران ژاکوب 

  • آدرس: منطقه گلستان، بلوار فروردین (غرب به شرق)، بین خیابان اسفند جنوبی و خیابان اقبال (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۸۱۴۰۰۸ ۰۹۱۶ - ۹۸۵۲۶۲۰ ۰۹۳۸
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۷ تا ۲۴
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر، فست‌فود و غذاهای سنتی 
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: ‌jacob_cafe_restaurant@

«کافه رستوران ژاکوب» در محیطی خانوادگی با انواع غذاهای سنتی، فست‌فود و نوشیدنی‌های گرم و سرد پذیرایی می‌کند. در این کافه موسیقی زنده اجرا می‌شود.

کافه رستوران ژاکوب اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام jacob_cafe_restaurant؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام jacob_cafe_restaurant؛ عکاس: نامشخص

در کافه ژاکوب انواع نوشیدنی‌های کافئین‌دار گرم (اسپرسو سینگل و دبل، آمریکانو، لاته، قهوه فرانسه، قهوه ترک، هات چاکلت، کارامل ماکیاتو و نسکافه)، نوشیدنی‌های کافئین‌دار سرد (آیس لاته، آیس موکا، آیس ماکیاتو و دالکانه)، دمنوش (به لیمو گل گاو زبان، بهار نارنج، آویشن و زنجبیل لیمو)، ماکتیل (کلکسی، چری بری، لاور، لایم چری و جامائیکا)، شیک (وانیل، موز شکلات، توت‌فرنگی، بادام‌زمینی و تیرامیسو) و انواع بستنی (شکلاتی، توت‌فرنگی، موز شکلات، وانیل، و نسکافه) سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا (پنه آلفردو، سالاد سزار، سیب آلفردو، سوپ و ماست موسیر)، غذاهای ایرانی (کوبیده، جوجه، لقمه زعفرانی، جوجه رولت لبنانی، جوجه ترش گیلانی، بختیاری، کاسه کباب، ماهیچه و گردن گوسفندی، چلو قیمه نثار، مرغ خلیجی، زرشک پلو با مرغ و شویدپلو دیگی) و انواع پیتزا (رست‌بیف،‌ تلاتینا، مکزیکی، بیکن، چهار فصل و سبزیجات) را در کافه رستوران ژاکوب سفارش دهید.  

کافه جمیرا

  • آدرس: محله کوروش، فاز چهار، نبش خیابان ۱۴، طبقه بالای افق کوروش (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۶۷۶۲۳ ۰۶۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا یک بامداد 
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: cafe_resturant_jumeirah@

«کافه جمیرا» یکی از کافه‌ رستوران‌های پرطرفدار اهواز است که از سال ۱۳۹۹ خورشیدی و زیر نظر مرکز تخصصی نجوم اهواز فعالیت دارد. این کافه در سالنی یک طبقه با ظرفیت تقریبی ۱۰۰ نفر از میهمانان پذیرایی می‌کند. 

کافه رستوران جمیرا اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe_resturant_jumeirah؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام cafe_resturant_jumeirah؛ عکاس: نامشخص

در کافه جمیرا انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، لاته کارامل، موکا، قهوه ترک، هات چاکلت و نسکافه)، چای (ساده، طعم‌دار، سبز، انگلیسی و ماسالا)، دمنوش (گاو زبان، آرامش و انرژی)، قهوه‌های سرد (آیس کارامل، آیس موکا و آفوگاتو) و نوشیدنی سرد (انبه موز، پرتقال آناناس، آلبالو، سیب پرتقال و لیموناد) سرو می‌شود.

همچنین انواع ماکتیل (انار موهیتو، بلوکان، هاوایی، چری ترش و استرابری)، شیک (مخصوص جمیرا، وانیل، شکلاتی، موز شکلات، اورئو و نوتلا)، عرقیجات و شربت (زعفران، نعنا، بیدمشک و بهار نارنج، زعفران لیمو و خاکشیر)، دسر (فراپه وانیل، فرلپه شکلاتی و فراپه توت‌فرنگی) و کیک (شکلاتی، هویج گردو، کیک بستنی و کیک روز) در منو موجود است.

در کافه رستوران جمیرا می‌توانید انواع پیتزا آمریکایی (اسپشیال جمیرا، ژامبون گوشت، هالوزنه و خورشیدی)، پیتزا ایتالیایی (ورستل، چانو، سیسیلی و ناپولی)، برگر (کینگ، لیچ، وندی و سوپریم)، ساندویچ (چیکن چیز، رست‌بیف،‌هات اسپایسی و سوپر هات)، استیک (گوشت، مرغ باربیکیو و چیکن چیلی)، سوخاری (فیله استریپس، قارچ سوخاری، پیاز سوخاری و سیب سوخاری) را سفارش دهید.

کافه کاکتوس

  • آدرس: محله کوروش، خیابان عامری، بین فلکه عامری و عامری نهم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۴۸۵۶۳۱ ۰۶۱
  • ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳ و جمعه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۳
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و فست‌فود
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: __cafe.cactus@

«کافه کاکتوس» از کافه‌های دنج و پرطرفدار اهواز است که از سال ۱۳۹۷ خورشیدی فعالیت می‌کند. این کافه حدود ۲۵ نفر ظرفیت دارد. در گوشه‌ای از کافه کتابخانه‌ کوچکی پر از کتب مختلف وجود دارد که برای استفاده میهمانان قرار داده شده است. میهمانان می‌توانند در مدت زمانی که در کافه هستند این کتاب‌ها را مطالعه کنند. امکان برگزاری جشن تولد در کافه کاکتوس امکان‌پذیر است.

کافه کاکتوس اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام __cafe.cactus؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام __cafe.cactus؛ عکاس: نامشخص

اگر اهل صبحانه هستید، به کافه کاکتوس اهواز سری بزنید و املت گوجه‌فرنگی، نیمرو، سوسیس تخم‌مرغ، وان پن، فرنچ تست نوتلا و صبحانه انگلیسی را امتحان کنید. در این کافه انواع پیش‌غذا و غذا (سیب پنیر، سالاد سزار سوخاری، اسپاگتی، هات‌داگ ویژه، اسنک تنوری با ژامبون، پنه مرغ و فیله استریپس) موجود است.

در کافه کاکتوس می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه‌ (اسپرسو، آمریکانو، موکاچینو، عسل دارچین ماکیاتو، قهوه ترک، فرانسه و یونانی)، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه (آیس آمریکانو، آیس لاته و آفوگاتو)، عرقیجات (شربت لیمو نعنا، شربت گل سرخ و شربت بهار نارنج)، چای (دمی، سبز، ترش و ماسالا) و دمنوش (گل سرخ، یاسمین، مغربی و نشاط‌آور) را سفارش دهید.

همچنین انواع اسموتی (منگو تروپیکال،‌ فول رد، هاوایی و شیر موز)، ماکتیل (لیموناد، رد موهیتو، بلو بیج و بلک لایت)، شیک (اسنیکرز، لوتوس، کیت‌کت و نوتلا بادام‌زمینی) و انواع کیک و دسر (کیک شکلاتی، جار کیک شکلاتی، جار کیک رد ولوت و جار کیک تیرامیسو) در منوی کافه کاکتوس وجود دارد.

کافه لایف 

  • آدرس: منطقه پادادشهر، نبش بلوار پاداد ۱۰ (بلوار شهبا)، نرسیده به خیابان دباغ‌زاده (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن:  ۰۲۱۵۴۲۱ ۰۹۳۷
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۱۲
  • ساعت سرو صبحانه: هشت تا ۱۱
  • سبک غذا: نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر 
  • رده قیمت: متوسط
  • صفحه اینستاگرام: lifecafe14@

«کافه لایف» یا کافه زندگی از کافه‌های دنج و باصفای اهواز است که با وجود فضای کوچک، طرفداران بسیاری دارد. این کافه دارای سالنی دو طبقه با ظرفیت تقریبی ۲۵ نفر است.

کافه لایف اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام lifecafe14؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام lifecafe14؛ عکاس: نامشخص

برای صرف صبحانه سری به کافه لایف اهواز بزنید و صبحانه ایرانی، صبحانه فرانسوی، صبحانه انگلیسی، نیمرو، املت ساده و سوسیس تخم‌مرغ را امتحان کنید. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو سینگل و دبل، عربیکا ۱۰۰ درصد، آمریکانو، ماکیاتو، لاته، موکا، هات چاکلت و چای ماسالا)، انواع چای (ساده، دمی، دارچین، زعفران و ترش) و دمنوش (آویشن، گل گاو زبان و زعفران) نیز سرو می‌شود.

همچنین می‌توانید نوشیدنی‌های سرد (آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس موکا، آیس کارامل، آیس فندق و آفوگاتو)، عرقیجات (بهار نارنج، بیدمشک، نعنا و کاسنی)، ماکتیل (لیموناد و موهیتو)، شیک (اسنیکرز، وانیل، شکلات، توت‌فرنگی، نوتلا، موز، نسکافه، قهوه، بادام‌زمینی و لوتوس) و کیک (کیک نوتلا و کیک روز) را در کافه لایف سفارش دهید.

نوشیدنی‌های سرد کافه رکو اهواز؛ منبع عکس: اینستاگرام cafe.reco؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: اینستاگرام cafe.reco؛ عکاس: نامشخص (کافه رکو اهواز)

اگر تجربه صرف نوشیدنی و غذا در کافه‌های اهواز را دارید، در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: اینستاگرام lifecafe14؛ عکاس: نامشخص (کافه لایف)

پرسش‌های متداول

بهترین کافه‌های اهواز کدامند؟

کافه باغ هتل قو، کرپ کافه محام، کافه تیروژ، کافه زویا، کافه تتو پلاس، کافه هشت، کافه بستنی بامبو، کافه استار، کافه الانو، کافه آدر، کافه باکیبال، کافه آرته، کافه بونو، کافه فردو، کافه چیکا، کافه رکو، کافه فنجون، کافه ژاکوب، کافه جمیرا، کافه کاکتوس و کافه لایف از بهترین کافه‌های اهواز به شمار می‌روند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه