قیمت غذا در دبی چقدر است؟

مینا رهبری
مینا رهبری یکشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
قیمت غذا در دبی چقدر است؟

دبی یکی از مقاصد لوکس سفر محسوب می‌شود و ممکن است صرف یک وعده غذا در یکی از رستوران‌های مشهور این شهر هزینه زیادی به شما تحمیل کند. اما آیا در همه رستوران‌های دبی قیمت غذا بالا است؟

در صنعت غذا، دبی با رستوران‌های لوکس و آشپزهای بسیار مشهورش در جهان شناخته می‌شود. با این حال غذا خوردن در این شهر همیشه بسیار گران و لوکس نیست؛ در این شهر گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای کسانی که می‌خواهند سفری اقتصادی به دبی داشته باشند، وجود دارد. اگر می‌خواهید تور دبی رزرو کنید و دغدغه قیمت‌ها را در این شهر دارید، نگران بخش خورد و خوراک و غذا نباشید. در این مقاله سعی می‌کنیم برای هر کسی با هر بودجه‌ای، رستوران‌هایی پیشنهاد کنیم که بتواند از غذاهای لذیذ این شهر لذت ببرد. 

شما برای انتخاب تورهای متنوع و ارزان دبی، می‌توانید به کمک کجارو تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و قیمت آن‌ها را مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنید. 

غذاهای ارزان

رستورانهای ارزان دبی

دلیل محبوبیت زیاد فست‌فودها مشخص است: خوشمزه است، ارزان است و سریع آماده می‌شود. در سفر به دبی حتما باید از فست‌فودهای محلی این شهر امتحان کنید. اگر از ساکنان دبی در مورد فست‌فود ارزان و خوشمزه بپرسید، حتما نشانی Antar Cafeteria و Eat and Drink را به شما می‌دهند.

قیمت برگرهای Antar حدودا ۴ دلار (حدودا ۱۳ درهم امارات) است. با این حال یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای منوی اینجا، لقمه‌هایش است. در این رستوران حسن ماتار (ساندویچی از جوجه اسپایسی که داخلش سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم دارد) فقط ۲ دلار (۶ درهم) قیمت دارد.

هر دوی این فست‌فودها در کنار غذا، آب‌میوه‌های تازه عرضه می‌کنند تا کمی از اثرات ناسالم فست‌فودها بکاهد

در Eat and Drink می‌توانید شاورمای سنتی را فقط به قیمت یک دلار (۵ درهم) نوش جان کنید. 

هر دوی این فست‌فودها سرویس جالبی دارد و مشتریانی که نخواهند غذا را در رستوران نوش جان کنند، می‌توانند داخل ماشین بوق بزنند و پیشخدمت‌های رستوران برای گرفتن سفارش آن‌ها بیرون می‌آیند و سپس سفارش‌شان را تحویل می‌دهند؛ این تجربه منحصربه‌فردی است که بسیار کاربردی نیز است.

به‌علاوه، هم فست‌فود Antar و هم Eat and Drink در کنار غذا آب‌میوه‌های تازه عرضه می‌کنند تا کمی از اثرات ناسالم فست‌فودها بکاهد. 

انتخاب‌های منطقی و معقول

رستوران شکسپیر و کو دبی

منبع عکس: وب‌سایت soukalbahar

ریم البوادی غذاهای سنتی خاورمیانه‌ای سرو می‌کند و فضای بسیار زیبایی دارد؛ این رستوران زنجیره‌ای است و چند شعبه در دبی از جمله جمیرا، دبی مارینا و مرکز شهر دارد

در دبی رستوران‌های متعددی وجود دارد که غذاهایی با قیمت‌های متوسط و مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کنند.

اگر شکمو هستید و جزو گردشگران غذایی محسوب می‌شوید، باید از این فرصت استفاده کنید و طعم غذاهای رستوران‌های پرطرفدار منطقه مثل ریم البوادی (Reem Al Bawadi)، شکسپیر و کو (Shakespeare and Co) را بچشید. 

ریم البوادی غذاهای سنتی خاورمیانه‌ای سرو می‌کند و فضای بسیار زیبایی دارد. این رستوران زنجیره‌ای است و چند شعبه در دبی از جمله جمیرا، دبی مارینا و مرکز شهر دارد. این رستوران غذاهای عربی خوشمزه مثل هوموس، سیب‌زمینی اسپایسی و برگ درخت مو را با قیمت‌های بسیار معقول عرضه می‌کند؛ متوسط قیمت این غذاها حدودا ۷ دلار (۲۵ درهم) است.

بهترین راه برای سفارش غذا در این رستوران این است که تا جایی که می‌توانید پیش‌غذا سفارش دهید تا از انواع مختلف غذاهای خاورمیانه‌ای امتحان کنید. 

رستوران ریم البوادی دبی

منبع عکس: وب‌سایت truetotaste

شکسپیر و کو دارای دکوراسیون کاملا متفاوتی است، اما با ریم‌البواری یک نقطه مشترک دارد: قیمت غذاها معقول است

شکسپیر و کو دارای طراحی و دکوراسیون کاملا متفاوتی است؛ اما با ریم‌البواری یک نقطه مشترک دارد: قیمت غذاها معقول و متوسط است.

این رستوران غذاهایی از سراسر جهان را عرضه می‌کند؛ از صبحانه انگلیسی به قیمت ۱۶ دلار (۵۷ درهم) گرفته تا اسپرینگ رول به قیمت ۱۰ دلار (۳۶ درهم).

دکوراسیون این رستوران به سبک قدیمی است؛ اما جای دنجی است که حس و حالی شبیه به انگلیسی قدیمی را به مشتریان می‌دهد.

شکسپیر و کو ۳۷ شعبه در سراسر خاورمیانه از جمله دبی، ابوظبی، قطر و... دارد.

غذاهایی با هزینه‌های گزاف و بسیار گران

رستوران Bagatelle دبی

منبع عکس: وب‌سایت caterermiddleeast

برخی از رستوران‌های این شهر در جهان شهرت دارند و دبی بهترین جا برای صرف یک وعده غذای لوکس است

وقتی صحبت از رستوران‌های لوکس در میان باشد، دبی بهترین بهترین‌ها محسوب می‌شود. کسانی که عاشق سفرهای لوکس و به‌دنبال تور لوکس دبی هستند، نباید غذاهای گران‌قیمت شهر را از دست بدهند. 

برخی از رستوران‌های این شهر در جهان شهرت دارند و دبی بهترین جا برای صرف یک وعده غذای لوکس است؛ مثال بارز چنین رستوران لوکسی، Bagatelle (یک رستوران فرانسوی مدیترانه‌ای در مرکز شهر دبی) است.

این رستوران غذاهایی بسیار زیبا با گارنیش فوق‌العاده عرضه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به خاویار ۱۵۰ دلاری (۵۵۰ درهم) اشاره کرد. قیمت غذاهای اصلی Bagatelle حدودا بین ۱۲۱ دلار (۴۴۵ درهم) و ۱۸۹ دلار (۶۹۵ درهم) است؛ اما واقعا ارزش امتحان کردن دارد!

یکی دیگر از رستوران‌های لوکس دبی، رستوران سنتی عربی الایوان (Al Iwan) واقع در هتل مشهور برج‌العرب است

یکی دیگر از رستوران‌های لوکس دبی، رستوران سنتی عربی الایوان (Al Iwan) است که در هتل مشهور برج‌ العرب قرار دارد.

هزینه‌ای که باید برای ناهار بوفه الایوان به‌ازای هر نفر پرداخت کنید، ۱۲۳ دلار (۴۵۰ درهم) و قیمت شام بوفه نیز ۱۳۷ دلار (۵۰۵ درهم) است.

این یک فرصت عالی برای بازدید از داخل این هتل ۷ ستاره و چشیدن طعم غذاهای عربی است که لنگه آن را هیچ کجای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید.

دکوراسیون داخل این رستوران تم خاورمیانه‌ای دارد و یکی از بهترین نقاط توریستی دبی محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. 

ما در این مقاله فقط به تعداد کمی از رستوران‌های دبی اشاره کردیم؛ در سطح این شهر قطعا رستوران‌های زیادی وجود دارد که شکموها را راضی بدرقه کند. برای مشاهده‌ی فهرست کامل رستوران های دبی می‌توانید از کجارو کمک بگیرید و اطلاعات کاملی از هر رستوران به‌دست بیاورید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه