۶ رستوران ارزان دبی را بشناسید

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
۶ رستوران ارزان دبی را بشناسید

دبی شهری مجلل و لوکس است که از نگاه مسافرانش، کلان‌شهری با تجملات تمام‌نشدنی محسوب می‌شود؛ هتل‌های باشکوه، مراکز خرید مجلل و صد البته غذاهای لذیذ.

در دبی، شهری که افرادی با ملیت‌های گوناگون با سلیقه‌های غذایی متنوع، دائما به آن سفر می کنند، رستوران‌های بین‌المللی مختلفی تاسیس شده که غذاهای ملل را سرو می‌کنند. برخی از مردم محلی دبی برای امتحان کردن غذاهای سرتاسر دنیا به این رستوران‌ها سر می‌زنند. اگر شما هم مایل هستید در سفرتان به دبی، همانند محلی‌ها رفتار کنید و در رستوران‌هایی که آن‌ها رفت و آمد می‌کنند، غذا میل کنید،‌ شکم‌گردی را از رستوران‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم آغاز کنید.

ما برای پیدا کردن تور دبی ارزان هم به شما کمک می‌کنیم. کجارو فهرستی متنوع از بهترین تورها به این شهر را فراهم کرده تا بتوانید در کمترین زمان، پایین‌ترین قیمت برای سفر به دبی را پیدا و ازطریق آژانس‌ها، تور دلخواه‌تان را خریداری کنید.

در ادامه همراه کجارو باشید تا بهترین رستوران‌های اقتصادی دبی را که مردم محلی ترجیح می‌دهند به شما معرفی کنیم.

Maria Bonita

رستوران ماریا بونیتا (Maria Bonita) دبی

ماریا بونیتا (Maria Bonita) رستورانی مکزیکی در مرکز جمیرا است که ۱۲ سال پیش تاسیس شده و با توجه به تاریخ دبی، قدیمی محسوب می‌شود‍. این رستوران غذاهای سنتی خانگی سرو می‌کند و همواره هم شلوغ است. ماریا بونیتا که به‌صورت خانوادگی هم اداره می‌شود، فضایی صمیمی دارد؛ به طوری که از همان بدو ورود، با خوشامدگویی گرم مواجه خواهید شد.

در این رستوران می‌توانید گواکاموله (نوعی سس با پایه آووکادو) یا انچیلادا میل کنید.

پیشنهاد از منو: انچیلادای تازه

  • آدرس: امارات، دبی، جمیرا ۳، خیابان ام ال شیف، ماریا بونیتا

Maria Bonita, Umm Al Sheif Road, Jumeirah 3, Dubai, UAE

Comptoir 102

رستوران Comptoir 102 دبی

یکی از بهترین کافه‌های ارگانیگ دبی در قدیمی‌ترین بخش جمیرا مخفی شده است. تنها چند قدم آن طرف‌تر از ساحل، طراحی داخلی شیک، غذاهای ارگانیک، خانگی و تازه در کافه Comptoir 102 منتظر شما است. فضای این کافه آنقدر جذاب است که اصلا دوست ندارید آنجا را ترک کنید. این کافه که سه سال از افتتاح آن می‌گذرد، تبدیل به پاتوق شکموها، بلاگرها و کسانی شده است که سبک زندگی سالم را دوست دارند. اینجا در واقع ویلایی با یک کافه و بوتیک است؛ بنابراین زمانی که وارد این مکان می‌شوید همه چیز را با دقت زیر نظر بگیرید.

پیشنهاد از منوی کافه: اسموتی Heaven on Earth، پستوی جلبک دریایی و هرچیزی که در منوی روز وجود دارد.

  • آدرس: امارات، دبی، جمیرا ۱، خیابان ساحل، ویلا ۱۰۲

Comptoir 102, Villa 102, Beach Road, Jumeirah 1, Dubai, UAE

Ravi’s

رستوران Ravi دبی

طبق قانون احتمالات، احتمالا ۹۵ درصد ساکنان دبی، یک بار در رستوران Ravi’s غذا خورده‌اند. اینجا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دبی است که بهترین نوع غذای پاکستانی را در این شهر ارائه می‌کند. کیفیت و طعم غذا، همیشه رضایت‌بخش است و برخورد صمیمی را در اینجا شاهد خواهید بود. فرقی نمی‌کند چه زمانی از روز به این رستوران مراجعه کنید، حتی در زمان اوج شلوغی فقط پنج دقیقه معطل خواهید شد. این رستوران تا دیروقت باز است و پذیرای همه است، از خانواده‌ها و بازرگانان گرفته تا کسانی که به دنبال وعده‌های آخر شبی بعد از تفریحات هستند.

پیشنهاد از منو: مرغ ماسالای کَره‌ای (Butter Chicken Masala) این رستوران شهرت زیادی دارد.

  • آدرس: امارات، دبی، ال ساتوا، خیابان الدیافه، فروشگاه شماره ۲۴۵

Ravi’s, Shop #245, Al Dhiyafah Road, Al Satwa, Dubai, UAE

Tom & Serg

کافه رستوران Tom & Serg دبی

کافه‌ی تام و سرج (Tom & Serg) که از لس آنجلس الهام گرفته، در یکی از مناطق صنعتی دبی قرار دارد؛ اما هرگز نگذارید این موضوع شما را از رفتن به آن منصرف کند. زمانی که وارد این کافه‌ی آفتاب‌گیر می‌شوید، تفاوت آن را با فضای بیرون درک نخواهید کرد. تام و سرج مسئولان این کافه هستند که فقط دو سال از زمان بازگشایی آن می‌گذرد. اینجا می‌توانید قهوه‌های بی‌نظیر، خوراکی‌های سالم و فست فودهای مورد علاقه‌تان را پیدا کنید. این کافه که به نامی صمیمی و آشنا تبدیل می‌شود، پاتوقی برای همه جور خوردنی شامل صبحانه با دوستان یا حتی مکانی برای قرارهای کاری محسوب می‌شود.

پیشنهاد از منو: سالاد The Togarashi Seared Yellowfin Tuna

  • آدرس: امارات،‌دبی، Al Qouz، خیابان شیخ زاید، خیابان 15 A، کافه تام و سرج

Tom & Serg, 15 A St., Sheikh Zayed Road, Al Qouz, Dubai, UAE

Xiao Wei Yang Hotpot

حداقل در دبی، هیچ جا پیدا نخواهید کرد که هات پاتی (hot pot) به‌خوشمزگی این رستوران سرو کند. هات پات نوعی غذای چینی است که شامل گوشت، سبزیجات و مواد دیگری است که آبپز شده‌اند. در حال حاضر این رستوران سه شعبه در دبی دارد که کیفیت غذا در هر سه یکسان است.

شعبه‌ی اصلی رستوران Xiao Wei Yang Hotpot در بخش قدیمی دیره، حال و هوای دبی قدیم را به گردشگران انتقال می‌دهد. در این ساختمان دو طبقه، انتخاب‌های نامحدودی برای انواع هات پات با طعم‌های متنوع و دورچین‌های آن دارید. جذابیت این رستوران و کارکنان آن، تاثیرگذار و به‌یادماندنی خواهد شد.

پیشنهاد از منو: سوپ هات پات

  • آدرس: امارات، دبی، دیره، D 85، خیابان بنی یاس، رستوران Xiao Wei Yang Hotpot

Xiao Wei Yang Hotpot, Baniyas Road, D 85, Deira, DUbai, UAE

Salt

کافه رستوران سیار Salt دبی

Salt که یک سال پیش افتتاح شده، یکی از اولین کافه رستوران‌های سیار (food trucks) در دبی است. این فست فود سیار که در ساحل کایت دبی قرار دارد، اسلایدر برگرهای کوچکی دارد که اشتهایتان را باز می‌کند؛ البته یادتان باشد که دو ساندویچ کافی است! اسلایدر (slider) اصطلاحی آمریکایی برای انواع ساندویچ‌های کوچک است که در درجه‌ی اول برای همبرگرهای کوچک کاربرد دارد. 

فست فود سیار نمک میان مردم دبی شهرت زیادی دارد. مشهورترین غذای آن، برگر سیاه و جدیدترین خوردنی منوی آن، بستنی نیلوفر است.

پیشنهاد از منو: چیزبرگر کلاسیک

  • آدرس: امارات، دبی، جمیزا ۲، خیابان ساحلی جمیرا، ساحل کایت، کافه رستوران سیار نمک

Salt, Kite Beach, Jumeirah Beach Road, Jumeirah 2, Dubai, UAE

علاوه‌بر رستوران‌هایی که معرفی کردیم، شما می‌توانید فهرست کامل جاهای دیدنی دبی را در کجارو ببینید و درمورد مکان‌های دیدنی آن اطلاعات کاملی به‌دست بیاورید. موقعیت مکانی هر جاذبه روی نقشه، امکانات آن‌ها و جاهای دیدنی رایگان در دبی را در کجارو مشاهده کنید و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه