هتل های نزدیک به استادیوم های جام جهانی 2022 قطر

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی دوشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
هتل های نزدیک به استادیوم های جام جهانی 2022 قطر

هتل‌های متعددی در قطر ساخته شده‌اند که برخی از آن‌ها به استادیوم‌های جام جهانی 2022 نزدیک‌تر هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توان دسترسی راحت‌تری به استادیوم‌ها داشت.

قطر اولین کشور غرب آسیا است که قرار است میزبان جام جهانی فوتبال باشد. این رویداد مهم و پرطرفدار باعث شده است که در طول سال‌های اخیر ساخت‌وسازهای زیادی در زمینه اقامتگاه‌های لوکس و مدرن در قطر انجام شود. در این میان برخی هتل‌ها در نزدیکی استادیوم‌های جام جهانی قرار دارند و این فرصت ایدئال را برای طرفداران فوتبال ایجاد می‌کنند تا ضمن اقامتی به‌یادماندنی، از نظر تردد در شهر و دسترسی به استادیوم موردنظرشان دغدغه‌ای نداشته باشند. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های نزدیک به استادیوم‌های جام جهانی 2022 قطر را معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به دست آورید.

با هتل های نزدیک به استادیوم های جام جهانی 2022 قطر آشنا شوید:

هتل های نزدیک به استادیوم البیت

تفرجگاه ساحلی السلطان

تخت دو نفره بزرگ در اتاقی با دکوراسیون قهوه ای

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«تفرجگاه ساحلی السلطان» (Al Sultan Beach Resort) که در عربی به آن «فندق السلطان» می‌گویند، یکی از هتل‌های پنج ستاره قطر است که فقط دو دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. همچنین به‌عنوان یکی از هتل‌های نزدیک به استادیوم البیت محسوب می‌شود که در هفت کیلومتری آن قرار گرفته است. برای تماشای جاذبه‌های گردشگری دوحه نیز می‌توانید به الخور مال، جزیره بنفش و جزیره الخور سر بزنید که در نزدیکی هتل هستند.

این هتل که به قلعه‌ای قدیمی شباهت دارد، در ۱۸۱ اتاق و ویلای خود از مهمانان پذیرایی می‌کند. تفرجگاه السلطان علاوه بر ساحل خصوصی مجهز به استخر روباز، سالن ورزشی، اسپا و رستورانی با انواع غذاهای دریایی دارد.

تفرجگاه سمیسمه مروب

سالن پذیرایی بزرگی با مبلمان راحتی و میز ناهارخوری

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«تفرجگاه سمیسمه مروب» (Simaisma Murwab Resort) با نام عربی «منتجع المروب في سميسمة»، حدود ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد و به‌لطف ساحل خصوصی به مهمانان این امکان را می‌دهد تا از محیط آرامش‌بخش آن استفاده کنند. اگر برای تماشای بازی‌های جام جهانی 2022 راهی قطر هستید، با اقامت در این هتل حدودا ۱۶ کیلومتر با استادیوم فاصله خواهید داشت.

اتاق‌های هتل مجهز به وای‌فای رایگان،‌ قهوه‌ساز، گاوصندوق، تراس مبله، آشپزخانه کوچک و تلویزیون صفحه‌تخت هستند و برخی از آن‌ها اتاق نشیمن دارند. استخر روباز و ورزش‌های آبی این هتل پنج ستاره گزینه‌ای عالی برای ورزش و تفریح هستند. اسپا با امکانات کامل، دو رستوران، باشگاه بدن‌سازی، استخر کودکان، اسپا با انواع درمان‌ها و... نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل خور بی رزیدنسی

خانه ای به رنگ سفید با آشپزخانه اوپن و اتاق پذیرایی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل خور بی رزیدنسی» (Kor Bay Residency) که در عربی به‌صورت «خور بي ریسیدینسي» نوشته می‌شود، یکی از هتل‌هال شیک منطقه الخور به حساب می‌آید که در هفت کیلومتری استادیوم البیت واقع شده است. فرودگاه بین‌المللی حمد نیز در ۷۳ کیلومتری هتل خور بی رزیدنسی قرار دارد؛ اما این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی به مهمانان خود ارائه می‌دهد تا تردد بی‌دردسری داشته باشند.

کلیه اتاق‌های هتل مجهز به بخش نشیمن، تلویزیون صفحه‌تخت، مایکروویو، کتری، یخچال و فر در آشپزخانه هستند. یکی از خدمات این هتل ارائه خودروی اجاره‌ای است. گزینه‌های غذاخوری متعددی در این هتل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد در هر ساعت از شبانه‌روز که احساس گرسنگی کردید، غذا یا میان‌وعده خوشمزه‌ای نوش جان کنید. علاوه بر بوفه صبحانه رایگان می‌توانید از بار املت، سفارش دهید یا به رستوران پشت‌بام بروید و از میان منوی متنوع غذاها و نوشیدنی‌ها دست به انتخاب بزنید. این رستوران چشم‌اندازی زیبا از مناطق اطراف را پیش روی شما می‌گذارد و لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

هتل های نزدیک به استادیوم لوسیل

استی بریج سوئیتز

اتاقی با تخت دو نفره مشرف به دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«استی‌بریج سوئیتز» (Staybridge Suites) یکی از هتل‌های چهار ستاره قطر است که تا مرکز شهر دوحه با خودرو حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد تقریبا به‌اندازه ۴۰ دقیقه رانندگی طول می‌کشد. باشگاه گلف دوحه و لاگونا مال نیز در نزدیکی هتل قرار دارند و استادیوم لوسیل در ۸٫۵ کیلومتری هتل جای گرفته است.

سوئیت‌ها و آپارتمان‌های مدرن هتل مجهز به بالکن، تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان و... هستند. ضمن اینکه در سوئیت‌های بزرگ آن فضای نشیمن جداگانه، فضای کار و امکانات آشپزخانه وجود دارد. برخی از واحدهای اقامتی استی‌بریج سوئیتز رو به دریا قرار گرفته‌اند و چشم‌انداز خارق‌العاده‌ای را در مقابل دیدگان شما می‌گذارند. در صورت اقامت در هتل می‌توانید در سالن بدن‌سازی آن ورزش کنند یا به‌سراغ شنا در استخر این مجموعه بروید.

هتل موندریان دوحه

مبلمان سفیدرنگ در سالن بزرگی با پنجره های مشرف به شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل موندریان دوحه» (Mondrian Doha) با عنوان عربی «موندريان الدوحه» در منطقه وست بی لاگون و در کنار برج‌های زیگزاگ قرار دارد. فاصله این هتل تا استادیوم لوسیل حدود ۱۰ کیلومتر است.

هتل پنج ستاره موندریان از ۲۱۱ اتاق خواب و ۵۹ سوئیت در ۲۴ طبقه تشکیل شده است که همگی مجهز به مبلمان و وسایل سفارشی نظیر لوستر کریستال، آثار هنری دیواری، وسایل حمام و... هستند. در اتاق‌ها، بخش جداگانه‌ای برای نشیمن و میز کار در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل عبارت‌اند از استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته با طیف وسیعی از تجهیزات و مربیان شخصی و سونا. اسپا نیز از بخش‌های پرطرفداری است که شامل اسپاهای مجزا برای مردان و زنان، ۱۲ اتاق درمانی، اتاق‌های ریلکسیشن با تخت‌خواب گرم و حمام سنتی ترکی می‌شود. وجود چهار رستوران در این هتل نیز دست شما را برای انتخاب انواع غذاها از غذاهای قطری و خاورمیانه‌ای تا همبرگرهای سبک نیویورکی و بین‌المللی باز می‌گذارد.

هتل مارسا مالاز کمپینسکی

اتاق خوابی با تخت بزرگ و دکوراسیون کرم قهوه ای

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل مارسا مالاز کمپینسکی» (Marsa Malaz Kempinski) که در عربی به نام «مرسى ملاذ» معروف است، در جزیره‌ای واقع در مروارید قطر واقع شده است که ۱۵ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی حمد، چهار کیلومتر تا باشگاه گلف قطر و ۱۲ کیلومتر تا استادیوم لوسیل فاصله دارد.

کلیه ۲۸۱ اتاق و سوئیت هتل دارای معماری زیبای اروپایی در تلفیق با معماری سنتی عربی هستند. هر یک از آن‌ها بالکن یا تراسی مشرف به خلیج فارس، منطقه مروارید یا چشم‌انداز اطراف هتل دارند.

این هتل پنج ستاره مجهز به ساحل خصوصی، استخرهای روباز، اسپا، ۶ اتاق جلسه با ورودی جداگانه، باشگاه کودکان، باشگاه ورزشی، زمین تنیس و دو زمین پدل است. با اقامت در این هتل می‌توانید از انجام انواع ورزش‌های آبی لذت ببرید و تجربه متفاوتی برای خود رقم بزنید. ۱۱ رستوران عالی در این هتل لوکس وجود دارد که انواع غذاهای معروف جهانی را برای هر نوع سلیقه‌ای سرو می‌کنند.

هتل پارک حیات دوحه

اتاق بزرگی با تخت دو نفره و مبلمان کرم رنگ

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل پارک حیات دوحه» (Park Hyatt Doha) از هتل‌های پنج ستاره دوحه محسوب می‌شود که حدودا در ۱٫۵ کیلومتری سوق واقف، از معروف‌ترین مراکز خرید قطر، سه کیلومتری موزه ملی قطر و ۲۰ کیلومتری استادیوم لوسیل قرار دارد.

۱۸۷ اتاق هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق، کتری، سشوار، میز کار، دستگاه قهوه‌ساز و وای‌فای رایگان هستند. روزنامه و بطری آب رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

سه رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و باشگاه ورزشی در این هتل وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. اسپای هتل شامل خدمات ماساژ با سنگ داغ، ماساژ ورزشی، ماساژ سوئدی و... می‌شود که در طول روز پذیرای بزرگسالان بالای ۱۶ سال است.

هتل سنت رجیس دوحه

اتاق بزرگی با تخت خواب دو نفره و مبلمان با تم آبی رو به دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل سنت رجیس دوحه» (The St. Regis Doha) که در عربی به آن «سانت ريجیس الدوحه» می‌گویند، هتلی پنج ستاره با ساحل خصوصی است که جاذبه‌هایی همچون جزیره مصنوعی مروارید، گالف مال، مرکز خرید سیتی سنتر و دهکده فرهنگی کاتارا در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. دسترسی به استادیوم لوسیل نیز با طی مسافتی حدود ۱۲ کیلومتر امکان‌پذیر است.

۳۳۶ اتاق در هتل وجود دارد که مجهز به وای‌فای و روزنامه رایگان، قهوه‌ساز، ملحفه‌های پنبه‌ای مصری، منوی بالش، تلویزیون صفحه‌تخت ۴۲ اینچی، حوله حمام، دمپایی و... هستند. از امکانات هتل می‌توان به اسپا با خدمات کامل، سالن ورزشی و سونا اشاره کرد. ضمن اینکه پس از تفریح و ورزش می‌توانید به‌سراغ یکی از هفت رستوران هتل بروید که با غذاهای مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای، غذاهای آمریکایی، یونانی و... هر ذائقه‌ای را راضی نگه می‌دارند.

هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب

هتل تیولی سوق الوکره قطر

محوطه روبازی با دکوراسیون سنتی و عربی و مبلمان آبی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل تیولی سوق الوکره قطر» (Souq Al Wakra Hotel Qatar By Tivoli) به‌عنوان هتلی پنج ستاره و جدید، سنت‌های قطری و مدرن امروزی را در منطقه‌ای ساحلی و رو به رشد در هم آمیخته است. این هتل به‌اندازه سه دقیقه پیاده‌روی با ساحل فاصله دارد. ضمن اینکه مرکز شهر دوحه در ۱۴ کیلومتری، فرودگاه بین‌المللی حمد در ۹ کیلومتری و استادیوم الجنوب در ۶ کیلومتری هتل قرار دارند.

همه اتاق‌های هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، وای‌فای رایگان، دستگاه قهوه‌ساز و کمد لباس هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها، سقف‌ گاه‌گلی کلاسیک و نقوش دریا و شن دارند که از تاریخ الوکره الهام گرفته شده‌اند. صبحانه هر روز به‌صورت آلاکارت (تک‌پرسی) یا بوفه سرو می‌شود. برای ناهار و شام نیز می‌توانید از میان غذاهای مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای، غذای لذیذی سفارش دهید.

هتل تایم راکو

اتاق خوابی با تخت دو نفره و مبلمان آبی با دکوراسیون قهوه ای

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل چهار ستاره «تایم راکو» (Time Rako Hotel) با عنوان عربی «فندق راكو تايم» حدودا دو دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. دسترسی به فرودگاه بین‌المللی حمد در ۱۰ دقیقه، کورنیش دوحه در ۱۵ دقیقه و سوق واقف الوکره در سه دقیقه با خودرو امکان‌پذیر است. استادیوم الجنوب نیز در ۵٫۵ کیلومتری هتل تایم راکو قرار دارد.

هتل مزبور دارای ۱۰۲ اتاق مجهز به تهویه مطبوع، گاوصندوق، بطری آب رایگان، تلویزیون و... است که رو به دریا یا چشم‌انداز شهر قرار دارند. برخی از واحدها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. مبلمان شیک و تخت‌خواب‌های با کیفیت ممتاز از جمله ویژگی‌هایی محسوب می‌شوند که اقامت کوتاه‌مدت یا طولانی در این هتل را لذت‌بخش می‌کنند. در هتل تایم راکو می‌توانید از امکاناتی همچون استخر روباز روی پشت‌بام، اسپا، رستوران و سالن ورزشی بهره‌مند شوید.

هتل آپارتمان وکره این

اتاق خوابی با کف پارکت و تخت دو نفره

منبع عکس: سایت wakrainn.com (عکاس: ناشناس)

«هتل آپارتمان وکره این» (Wakra Inn Hotel Apartments) که در عربی به‌عنوان «الوكرة للشقق الفندقية» مشهور است، فقط ۱۰ دقیقه با خودرو با فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد. سواحل خلیج فارس در یک کیلومتری، مرکز شهر دوحه در ۱۶ کیلومتری و استادیوم الجنوب در پنج کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند.

این هتل سه ستاره دارای اتاق‌هایی با مبلمان چوبی و کف فرش و بخش نشیمن همراه با تلویزیون است. وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه رایگان از جمله خدمات و امکاناتی هستند که هنگام اقامت در هتل نصیبتان می‌شود. همچنین می‌توانید غذایتان را در آشپزخانه مجهز اتاق خود تهیه کنید.

هتل های نزدیک به استادیوم الریان

بوتیک هتل العزیزیه

اتاق خواب بزرگی با تخت و مبلمان راحتی

منبع عکس: سایت alaziziyahboutique.com (عکاس: ناشناس)

«بوتیک هتل العزیزیه» (Al Aziziyah Boutique Hotel) با عنوان عربی «فندق العزيزية بوتيك»، در نزدیکی مرکز خرید ویلاجیو و پارک اسپایر قرار دارد. همچنین با خودرو می‌توانید در عرض ۱۵ دقیقه به مرکز دوحه و در مدت‌زمان ۳۰ دقیقه به فرودگاه بین‌المللی حمد بروید. استادیوم الریان نیز در ۱۵ کیلومتری آن واقع شده است که تقریبا در ۲۰ دقیقه به آن دسترسی خواهید داشت.

۱۴۰ اتاق بوتیک هتل العزیزیه به‌صورت سنتی طراحی و چیدمان شده‌اند و در آن‌ها از تلویزیون تا میز کار، قهوه‌ساز، گاوصندوق، نشیمن با صندلی راحتی و... به چشم می‌خورد.

در صورتی که در این هتل پنج ستاره اقامت کنید، می‌توانید از سالن ورزشی با استخری سرپوشیده، اسپا، مرکز تفریحی روباز با دو استخر شنا و محوطه بازی استفاده کنید. سپس به «ویکتوریا لانژ تی» بروید و خود را به یک فنجان چای یا قهوه مهمان کنید یا در رستوران‌های هتل از صرف غذایی دلچسب لذت ببرید.

هتل الریان

اتاق خواب بزرگی با پنجره بزرگی مشرف به شهر و مبل بنفش

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل الریان» (Al Rayyan Hotel) با نام «فندق الریان» در محله الریان و درست در کنار مال آو قطر قرار دارد. قلعه الوجبه در پنج کیلومتری، شهر آموزش در ۹ کیلومتری، گالف مال در ۱۱ کیلومتری، فرودگاه بین‌المللی حمد در ۲۷ کیلومتری و استادیوم الریان در سه کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

این هتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به تهویه‌ مطبوع، پنجره کف تا سقف، تلویزیون ۴۸ اینچی، منوی بالش و... است. سه استخر روی پشت‌بام، پنج رستوران، سالن ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان، سونا و جکوزی، اتاق جلسه، بخش‌های مختلف هتل الریان را تشکیل می‌دهند.

هتل های نزدیک به استادیوم بین المللی خلیفه

هتل تورچ

اتاق پذیرایی بزرگی با مبلمان راحتی و میز کار

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل تورچ» (The Torch) که در عربی با عنوان «فندق الشعلة» مشهور است، هتلی است که به‌شکل مشعل طراحی شده و همچون ستاره‌ای در اسپایر زون می‌درخشد. این هتل از طریق مسیر پیاده‌روی به مرکز خرید ویلاجیو متصل می‌شود؛ ضمن اینکه استادیوم خلیفه در ۲۰۰ متری آن قرار دارد.

در ۱۶۳ اتاق هتل امکاناتی از قبیل گاوصندوق، منوی بالش، تلویزیون و... در نظر گرفته شده و حمام اتاق‌ها شامل وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. در طول اقامت خود به وای‌فای رایگان، روزنامه و بطری آب دسترسی خواهید داشت.

رستوران گردان این هتل پنج ستاره، چشم‌اندازی پانوراما به سطح شهر دارد و در طول شب مناظری دیدنی را پیش روی مهمانان می‌گذارد. استخر بی‌نهایت، باشگاه ورزشی و سالن زیبایی از جمله امکاناتی هستند که با اقامت در هتل امکان استفاده از آن‌ها را دارید.

هتل دابل تری بای هیلتون

اتاقی با تخت خواب و مبلمان و میز کار رو به چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل دابل تری بای هیلتون» (Double Tree By Hilton) در قلب دوحه واقع شده است و حدود یک کیلومتر با سوق واقف و هفت کیلومتر با استادیوم خلیفه فاصله دارد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد را می‌توانید در مدت‌زمان ۱۵ دقیقه طی کنید. برخی از جاهای دیدنی دوحه مانند کورنیش، بندر دوحه و موزه هنرهای اسلامی در نزدیکی هتل هستند و دسترسی به آن‌ها در زمان کوتاهی امکان دارد.

این هتل پنج ستاره دارای ۱۸۷ اتاق مدرن است که قهوه‌ساز، حمام مجهز به وان یا دوش، تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق و... در آن‌ها به چشم می‌خورد.

برای گذران اوقات فراغت می‌توانید از سونا، سالن ورزشی و استخر سرپوشیده استفاده کرده یا خستگی خود را با ماساژ از تن به در کنید. ضمن اینکه دسترسی به وای‌فای رایگان نیز به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان از شبانه‌روز به و‌ب‌گردی مشغول شوید.

هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس سیتی سنتر دوحه

تعداد زیادی تخت و سایه بان در کنار استخر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس سیتی سنتر دوحه» (Holiday Villa Hotel And Residence City Centre Doha) با نام عربی «فندق هوليدي فيلا» از هتل‌های چهار ستاره دوحه است که به‌اندازه ۱۵ دقیقه رانندگی با فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد. همچنین مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی قطر و سوق واقف در فاصله کمی از آن قرار گرفته‌اند. دسترسی به استادیوم خلیفه نیز با طی مسافت هفت کیلومتر امکان‌پذیر است.

۷۵۲ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، تلویزیون ۴۰ اینچی، گاوصندوق و... هستند. این هتل دسترسی رایگان به استخر روباز، استخر شنای کودکان، اتاق بازی کودکان، سالن بدن‌سازی، سونا، اسپا، سالن زیبایی و ترانسفر فرودگاهی رایگان را برای مهمانان خود فراهم کرده است. برای رفع خستگی و صرف غذایی دلپذیر می‌توانید به‌سراغ رستوران بین‌المللی ۲۴ ساعته، رستوران چینی و ژاپنی یا لابی لانژ بروید که با طیف وسیعی از انواع غذاهای لذیذ هریک از مهمانان هتل را وسوسه می‌کنند.

هتل الریان

هتل الریان یکی دیگر از هتل‌های قطر در نزدیکی استادیوم خلیفه است که به‌دلیل فاصله مناسبش تا استادیوم الریان، پیش‌تر به آن اشاره شد.

بوتیک هتل العزیزیه

بوتیک هتل العزیزیه نیز جزو هتل‌هایی است که در فاصله مناسبی از استادیوم خلیفه قرار دارد. به این هتل در بخش هتل‌های نزدیک به استادیوم الریان پرداخته شد.

هتل های نزدیک به استادیوم شهر آموزش

تفرجگاه المسیله

اتاق پذیرایی بزرگی با میز ناهارخوری و مبلمان راحتی رو به حیاط دارای استخر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«تفرجگاه المسیله» (Al Messila Resort) با عنوان عربی «منتجع المسيلة» اقامتگاهی لوکس در دوحه است که حدودا به‌اندازه ۱۰ دقیقه رانندگی با استادیوم شهر آموزش فاصله دارد. همچنین این هتل پنج ستاره در ۱۱ کیلومتری موزه ملی قطر، هفت کیلومتری کورنیش دوحه، ۱۲ کیلومتری مرکز خرید ویلاجیو و ۲۲ کیلومتری فرودگاه حمد قرار گرفته است.

همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، کتری، سشوار، میز کار و کمد لباس هستند. در صورت اقامت در ویلاها می‌توانید از استخر خصوصی، تراس روباز و اتاق نشیمن مجزا بهره‌مند شوید.

چهار رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز با جکوزی مجزا و سالن ورزشی، بخش‌های مختلف این هتل پنج ستاره را تشکیل می‌دهند. اسپای بانوان از بخش‌های پرطرفداری است که شامل ۲۶ اتاق درمان، سونا و حمام ترکی می‌شود.

هتل ویندهام دوحه وست بی

مبلمان راحتی و میز ناهار خوری در اتاقی مشرف به شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل ویندهام دوحه وست بی» (Wyndham Doha West Bay) با نام عربی «ویندام وست بي» در قلب منطقه تجاری و تفریحی دوحه و در مجاورت مرکز خرید مجلل گیت مال و در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر قرار دارد. فاصله کم هتل ویندهام با برخی از معروف‌ترین جاهای دیدنی قطر مانند دهکده فرهنگی کاتارا، موزه هنر اسلامی، سوق واقف، کورنیش دوحه و... باعث شده است که به محلی ایدئال برای اقامت تبدیل شود. مزیت دیگر هتل ویندهام دوحه وست بی، فاصله ۱۲ کیلومتری آن با استادیوم شهر آموزش است که در زمان جام جهانی ۲۰۲۲ پذیرای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال خواهد بود.

این هتل پنج ستاره دارای اتاق‌های مدرن، بزرگ و کاملا مبله است. ضمن اینکه در طول اقامت می‌توانید از امکانات تفریحی همچون باشگاه کودکان، چهار استخر و سالن ورزشی استفاده کنید.

هتل لو پارک

سوییت بزرگی با تخت دونفره و آشپزخانه کوچک و نشیمن با تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل سه ستاره «لو پارک» (Le Park Hotel) با نام عربی «لی بارک» در فاصله ۱۲ کیلومتری استادیوم شهر آموزش و ۱۸ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دوحه قرار دارد. این هتل اتاق‌هایی با مبلمان شیک دارد و سوئیت‌های آن دارای اتاق خواب مجزا، آشپزخانه کوچک و اتاق نشیمن هستند. به‌عنوان مهمانان هتل می‌توانید با استفاده از اینترنت رایگان وب‌گردی کنید.

برای حفظ تناسب اندام در طول سفر به‌سراغ سالن بدن‌سازی و استخر بروید یا خستگی‌تان را در اسپای هتل از تن به در کنید. سپس در رستورانی درجه یک، انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را سفارش دهید یا در کافه آن خود را به یک نوشیدنی گوارا مهمان کنید.

هتل ازدان پالاس

چندین مبل راحتی و ساختمان های مجلل در اطراف استخری بزرگ

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل ازدان پالاس» (Ezdan Palace) در نزدیکی مناطق تجاری و تفریحی اصلی شهر دوحه و درست روبه‌روی ازدان مال قرار دارد. با اقامت در این هتل چهار ستاره دسترسی خوبی به مرکز خرید لندمارک، فستیوال سیتی دوحه و مرکز خرید الحزم خواهید داشت؛ به‌خصوص اگر از علاقه‌مندان به خرید هستید. هتل ازدان پالاس فقط هفت کیلومتر با استادیوم شهر آموزش فاصله دارد و در مدت‌زمان کوتاهی می‌توانید در این مسیر تردد کنید.

همه اتاق‌های هتل دارای رختخواب مجلل، مبلمان شیک و حمام مرمری با وان هستند. برای اطمینان از اقامتی راحت و لذت‌بخش برای هریک از مهمانان، هر اتاق مجهز به قهوه‌ساز، یخچال کوچک، گاوصندوق، تلویزیون اچ دی ۴۹ اینچی و وای‌فای پرسرعت رایگان است.

سه رستوران هتل با غذاهای عربی، تایلندی و بین‌المللی، تجربه‌ غذایی متفاوتی را برایتان رقم خواهند زد. کلیه رستوران‌ها دارای آشپزخانه اوپن و محوطه پذیرایی در فضای باز هستند. استخر بزرگ روباز، جکوزی، استخر اختصاصی کودکان با فضای بازی، سالن ورزشی، سالن زیبایی و اسپا سایر بخش‌های هتل ازدان پالاس را تشکیل می‌دهند.

هتل های نزدیک به استادیوم ۹۷۴

هتل گوکولام پارک دوحه

تخت دو نفره و مبل راحتی در اتاقی با تم سبز و کف پارکت

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل گوکولام پارک دوحه» (Gokulam Park Doha) که در عربی به‌صورت «گوکولام بارک» نوشته می‌شود، هتلی چهار ستاره است که به‌اندازه ۱۰ دقیقه پیاد‌روی تا ساحل فاصله دارد. در صورتی که برای تماشای بازی‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ عازم دوحه هستید، با اقامت در این هتل می‌توانید در مدت‌زمان کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو به استادیوم ۹۷۴ بروید. جاذبه‌هایی از قبیل کورنیش دوحه، موزه هنر اسلامی و سوق واقف نیز به‌راحتی در دسترس هستند.

پارک گوکولام دوحه دارای ۶۹ اتاق با دکوراسیون زیبا، کف پارکت و رنگ‌های ملایم است که مجهز به اتاق نشیمن یا بخش نشیمن، تهویه مطبوع، منوی بالش، یخچال‌ و قهوه‌ساز هستند. از بخش‌های تفریحی هتل می‌توان به استخر روباز، استخر کودکان، سالن ورزشی، اسپا با خدمات کامل و... اشاره کرد. وجود رستوران در هتل گوکولام به شما این فرصت را می‌دهد تا از انواع غذاهای منطقه‌ای و بین‌المللی لذت ببرید.

هتل ریتز کارلتون شرق ویلیج

اتاق خوابی با دکوراسیون سنتی عربی و تخت خواب و مبلمان

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل ریتز کارلتون شرق ویلیج» (The Ritz-Carlton Sharq Village) که در عربی به اختصار با نام «فندق شرق» شناخته می‌شود را می‌توان یکی از نزدیک‌‌ترین هتل های دوحه به استادیوم ۹۷۴ دانست که فقط ۱٫۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ساحلی لوکس مشرف به خلیج فارس است و از همین رو در کمتر از سه دقیقه می‌توانید خود را به ساحل برسانید.

۱۷۴ اتاق هتل با تلفیق معماری عربی و جدیدترین امکانات مدرن طراحی و چیدمان شده‌اند و دارای تزیینات چوبی، تخت‌خواب‌‌های شیک، بالکن اختصاصی رو به خلیج فارس یا محوطه اطراف هتل، حمام مرمری با دوش باران هستند.

در امتداد ۳۵۰ متر ساحل خصوصی این هتل پنج ستاره، استخر بی‌نهایتی به‌ وسعت ۱۴۰۰ متر مربع به چشم می‌خورد که برای ساعاتی شما را از دغدغه‌های زندگی روزمره دور می‌کند. ضمن اینکه اسپای بسیار بزرگی با منوی گسترده‌ای از درمان‌های پوستی و ماساژ در این هتل وجود دارد که نباید آن را از دست بدهید. استخر و باشگاه کودکان نیز برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است. در نهایت روز خود را در رستوران ایرانی پریسا به پایان برسانید که منظره‌ای رویایی از خلیج فارس را همراه با غذاهای لذیذ پیشکش شما می‌کند. یک کافه و رستوران دیگر در این مجموعه فعالیت می‌کنند که دستتان را برای انتخاب غذای موردعلاقه‌تان باز می‌گذارند.

هتل ساورین

دو تخت یک نفره در اتاقی ساده

منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: هتل ساورین)

«هتل ساورین» (Sovereign Hotel) که در عربی «فندق سوفرین» نام دارد، در سه کیلومتری استادیوم ۹۷۴ قرار گرفته؛ ضمن اینکه به‌دلیل موقعیت مناسبش، دسترسی به جاهای دیدنی شهر را برای مهمانان آسان کرده است. این هتل تنها ۱۵ دقیقه با خودرو تا فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد.

این هتل سه ستاره از هتل‌های ارزان دوحه محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۸ بازسازی شد و هفت نوع اتاق برای اقامت دارد. ۳۵ اتاق مهمان در هتل وجود دارد که به تلویزیون صفحه‌تخت، یخچال، وای‌فای و لوازم بهداشتی رایگان مجهز هستند. با اینکه هیچ رستوران و کافه‌ای در هتل وجود ندارد، در فاصله کمی از آن چندین رستوران‌، بیرون‌بر و سوپرمارکت فعالیت می‌کنند.

هتل هوریزون مانور

  • آدرس: قطر، دوحه، روبه‌روی موزه هنر اسلامی، خیابان جابر بن محمد (نمایش روی نقشه)

اتاق خوابی با تخت دونفره و میز آرایش و تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل هوریزون مانور» (Horizon Manor Hotel) با نام عربی «فندق هوريزون مانور» درست روبه‌روی موزه هنر اسلامی، در مرکز شهر واقع شده است. با پنج دقیقه پیاده‌روی به سوق واقف و با ۱۰ دقیقه رانندگی به فرودگاه بین‌المللی حمد دسترسی خواهید داشت. از هتل تا استادیوم ۹۷۴ حدود چهار کیلومتر فاصله است.

اتاق‌های این هتل چهار ستاره رو به منظره شهر یا دریا قرار گرفته‌اند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌تخت، قسمت نشیمن با میز، قهوه‌ساز و چای‌ساز و روم سرویس ۲۴ ساعته دارند. امکان استفاده از استخر شنای روی پشت‌بام که دمای آن تنظیم شده است یا سالن بدن‌سازی مجهز نیز برای مهمانان هتل وجود دارد. در صورت درخواست می‌توانید از گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید. برای صرف انواع غذاهای خاورمیانه، اروپایی و هندی به رستوران‌های هتل هوریزون مانور بروید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

هتل چیرمن

اتاق خواب با تخت دو نفره و میز کار و مبلمان راحتی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل چیرمن» (Chairmen Hotel) با نام عربی «فندق شیرمان» در ۶ کیلومتری استادیوم ۹۷۴ قرار قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه دوحه، هشت کیلومتر؛ تا سوق واقف، سه کیلومتر و تا منطقه تجاری دوحه، ۹ کیلومتر است.

اتاق‌های این هتل سه ستاره دارای تخت‌های فوق‌العاده راحت، تلویزیون صفحه‌تخت با قابلیت اتصال به برنامه‌های محلی و بین‌المللی، قهوه‌ساز و چای‌ساز و... هستند. در برخی اتاق‌ها، فضای نشیمن در نظر گرفته شده است.

یک سالن بدن‌سازی مجهز در هتل وجود دارد تا در طول سفر از تناسب اندام و سلامتی خود غافل نشوید. در نهایت نیز روز خود را با صرف انواع غذاهای عربی، فیلیپینی، هندی و بین‌المللی در رستوران هتل بسازید. استفاده از ترانسفر فرودگاهی و رزرو طیف گسترده‌ای از گشت‌وگذارها در دوحه و بیابان‌های آن با پرداخت هزینه جداگانه امکان‌پذیر است.

هتل فریزر سوئیتس

اتاق پذیرایی بزرگ و مدرنی با مبلمان و میز ناهارخوری و کف پارکت

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل فریزر سوئیتس» (Fraser Suites) با عنوان عربی «فندق فريزر سويتس» در امتداد تفرجگاه کورنیش در مرکز شهر دوحه واقع شده است و به همین دلیل ۱۲ دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. برای دسترسی به استادیوم ۹۷۴ نیز باید حدود ۵٫۵ کیلومتر را طی کنید که با خودرو تقریبا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

اتاق‌های این هتل پنج ستاره چشم‌اندازی عالی به بندر دوحه و دریا دارند و مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت و محل اتصال آیپاد، وای‌فای رایگان، منوی بالش، آشپزخانه کوچک با فضای ناهارخوری هستند. علاوه بر شنا در استخر روباز می‌توانید به باشگاه ورزشی هتل با تجهیزات مدرن بروید و ضمن ورزش از تماشای منظره شهر لذت ببرید. امکان استفاده از سونا و اسپا با خدمات ماساژ نیز در این هتل وجود دارد.

وی‌ آی پی هتل

دو تخت دو نفره در اتاقی مدرن با میز کار

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«وی‌آی‌پی هتل» (VIP Hotel) در فاصله نزدیکی از سوق واقف، موزه ملی قطر و کورنیش دوحه قرار گرفته است. در صورتی که برای تماشای فوتبال جام جهانی 2022 راهی دوحه هستید، با اقامت در این هتل فقط سه کیلومتر با استادیوم ۹۷۴ فاصله خواهید داشت.

اتاق‌های این هتل چهار ستاره مجهز به تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام اختصاصی با جکوزی هستند. برخی اتاق‌ها نیز آشپزخانه دارند. چندین رستوران، کافی‌شاپ در لابی بزرگ، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز و سالن ورزشی در این هتل وجود دارد. امکاناتی همچون وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی برای مهمانان فراهم شده است.

هتل دوحه ماریوت

  • آدرس: قطر، دوحه، زون ۲۸، خیابان ۹۲۰، خیابان راس ابو عبود (نمایش روی نقشه)

تخت دونفره بزرگ با مبلمان قرمز و میز کار

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل دوحه ماریوت» (Doha Marriott Hotel) در امتداد ساحلی خصوصی در کنار خلیج فارس قرار گرفته است و پنج کیلومتر با سوق واقف و ۱۰ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد. از آنجا که استادیوم ۹۷۴ در یک کیلومتری هتل واقع شده است، با پای پیاده نیز می‌توانید خود را به استادیوم برسانید.

برخی از اتاق‌های این هتل پنج ستاره مشرف به خلیج فارس و چشم‌انداز زیبای آن هستند. اتاق‌های لوکس‌تر به لانژ اختصاصی دسترسی دارند و در سوئیت‌ها، اتاق نشیمن وجود دارد.

هشت رستوران از جمله گزینه‌های هندی، مکزیکی و آسیایی در این هتل فعالیت می‌کنند که پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای هستند. همچنین یک استخر روباز و جکوزی، سالن ورزشی، اسپا، باغ و دسترسی مستقیم به ساحل، به شما این امکان را می‌دهند تا ضمن حفظ تناسب اندام و سلامتی، آرامشی خارق‌العاده را تجربه کنید.

المروج این هتل دوحه

تخت دو نفره در کنار کمد لباس چوبی تیره

منبع عکس: سایت agoda.com (عکاس: ناشناس)

«المروج این هتل دوحه» (Al Mourouj Inn Hotel Doha) یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی دوحه محسوب می‌شود که در فاصله ۱۴ کیلومتری مرکز خرید لوکس ویلاجیو و ۱۷ کیلومتری مروارید قطر قرار دارد. این هتل در سه کیلومتری استادیوم ۹۷۴ واقع شده است.

اتاق‌های ساده هتل علاوه بر تلویزیون و وای‌فای رایگان، از روم سرویس ۲۴ ساعته برخوردار هستند. کافی‌شاپ، سالن زیبایی و رستورانی با گل‌های رنگارنگ سایر بخش‌های هتل را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، رستورانی در ۲۰۰ متری هتل فعالیت می‌کند که در منوی آن انواع غذاهای آسیایی، چینی و کره‌ای به چشم می‌خورد.

هتل مونپیک دوحه

پذیرایی بزرگی با مبلمان راحتی و پنجره های بزرگ مشرف به  دریا

منبع عکس: سایت movenpick.com (عکاس: ناشناس)

«هتل مونپیک دوحه» (Movenpick Hotel Doha) در قلب دوحه و مشرف به کورنیش (بلوار ساحلی معروف شهر) قرار دارد. از این هتل دسترسی خوبی به استادیوم ۹۷۴ وجود دارد؛ چراکه در چهار کیلومتری آن واقع شده است.

اتاق‌های این هتل چهار ستاره با مبلمان زیبا و رنگ‌های گرم، حس آرامش را در شما ایجاد می‌کنند و مناظر خیره‌کننده خلیج فارس یا شهر مکمل این حس خوب هستند.

استخر روباز، سونا و سالن ورزشی مجهز از جمله امکانات این هتل هستند که قطعا بخشی از زمان سفر شما را به خود اختصاص می‌دهند. علاوه بر این، به‌عنوان مهمان هتل می‌توانید از غذاهای بین‌المللی رستوران سیزن لذت ببرید. برای صرف نوشیدنی سری به لابی هتل بزنید که طیف وسیعی از شیرینی‌ها، بستنی‌ها و قهوه‌های تازه را ارئه می‌دهد.

هتل های نزدیک به استادیوم الثمامه

هتل المنصور سوئیتس

اتاق خواب بزرگی با تخت خواب دو نفره و دکوراسیون چوبی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل المنصور سوئیتس» (Al Mansour Suites Hotel) در نزدیکی ساحل قرار دارد؛ به‌طوری که با سه دقیقه پیاده‌روی به آن دسترسی خواهید داشت. این هتل از اقامتگاه‌های نزدیک به استادیوم الثمامه به حساب می‌آید که در ۷٫۵ کیلومتری آن واقع شده است.

در اتاق‌های هتل، کمد لباس، کتری، گاوصندوق، قهوه‌ساز و تلویزیون صفحه‌تخت وجود دارد و برخی از آن‌ها مجهز به آشپزخانه‌ای با یخچال و اجاق گاز هستند. هنگام اقامت در هتل المنصور سوئیتس شاهد چشم‌انداز شهر دوحه خواهید بود.

در این هتل چهار ستاره می‌توانید از امکاناتی نظیر رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، اسپا با خدمات کامل و سالن ورزشی بهره‌مند شوید. برای رفاه مهمانان خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و صرافی در هتل در نظر گرفته شده است.

هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس سیتی سنتر دوحه

هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس سیتی سنتر دوحه یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به استادیوم الثمامه است که حدود هشت کیلومتر با آن فاصله دارد. اطلاعات مربوط به این هتل را می‌توانید در بخش هتل‌های نزدیک به استادیوم بین‌المللی خلیفه مشاهده کنید.

هتل چیرمن

هتل چیرمن حدود ۶٫۵ کیلومتر با استادیوم الثمامه فاصله دارد و در نتیجه در مدت‌زمان کوتاهی امکان دسترسی به آن برای علاقه‌مندان به فوتبال مهیا است. این هتل فاصله چندانی با استادیوم ۹۷۴ ندارد و از همین رو، جزییات مربوط به آن در بخش هتل‌های نزدیک به استادیوم ۹۷۴ ذکر شده است.

هتل بوتیک زوباره

اتاق خواب بزرگی با تخت دو نفره و حائل چوبی به عنوان میز کار

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل بوتیک زوباره» (Zubarah Boutique Hotel) با نام عربی «فندق الزبارة بوتيك الدوحة» در فاصله هشت کیلومتری استادیوم الثمامه قرار دارد. ضمن اینکه جاذبه‌های معروف دوحه نظیر سوق واقف در سه کیلومتری و تفرجگاه کورنیش در هشت کیلومتری آن واقع شده‌اند.

هتل زوباره دوحه، اتاق‌های شیکی با دکوراسیون مدرن دارد که رو به منظره زیبای شهر هستند. در هر یک از اتاق‌ها، تلویزیون صفحه ‌تخت، میز، کمد لباس، گاوصندوق، بطری و روزنامه رایگان وجود دارد. سوئیت‌های آن نیز شامل اتاق نشیمن مبله می‌شود.

این هتل دارای امکاناتی مانند اسپا، سالن ورزشی و دو رستوران است و به‌عنوان مهمان این هتل پنج ستاره می‌توانید به وای‌فای رایگان دسترسی داشته باشید.

هتل روضه

دو تخت دونفره در اتاقی کوچک و ساده

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل روضه» (Rawda Hotel) یا «فندق روضة» در عربی، از هتل‌های سه ستاره‌ در مرکز شهر دوحه است که انتخاب خوب و به‌صرفه‌ای در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود؛ به‌خصوص که این هتل در هشت کیلومتری استادیوم الثمامه قرار دارد. علاوه بر این، سوق واقف در ۲٫۵ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی حمد در ۹ کیلومتر هتل واقع شده‌اند.

کلیه ۲۵ اتاق‌ هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت ۴۰ اینچی، آشپزخانه کوچک مجهز به مایکروویو، کتری، توستر، تابه و... هستند. با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید از استخر روباز، تراس روی پشت بام و کافی‌شاپ استفاده کنید.

هتل استراتو بای وارویک

اتاق خوابی با تخت دونفره و دکوراسیون کرم قهوه ای

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل استراتو بای وارویک» (Strato Hotel By Warwick) در سه کیلومتری سوق واقف و ۸٫۵ کیلومتری استادیوم الثمامه قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد ۶ کیلومتر است.

در کلیه ۹۷ اتاق هتل، تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق، روزنامه رایگان و... قرار دارد و برخی اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند. این هتل چهار ستاره دارای استخری روباز با چشم‌انداز شهر است که امکان استفاده از آن در تمام طول سال وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید به سالن ورزشی ۲۴ ساعته بروید و علاوه بر سلامتی، تناسب اندام خود را حفظ کنید. پس از ورزش برای رفع خستگی و گرسنگی به رستوران هتل سر بزنید و و غذای لذیذی نوش جان کنید. سونا، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه هدیه و اجاره خودرو نیز برای رفاه حال مهمانان مهیا شده است.

هتل فرودگاهی اوریکس

تخت دونفره در اتاق خواب بزرگی با دکوراسیون مدرن

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل فرودگاهی اوریکس» (Oryx Airport Hotel) با نام عربی «فندق اوريكس المطار» که در ترمینال مسافربری فرودگاه بین‌المللی حمد ساخته شده است، حدود ۱۱ کیلومتر با استادیوم الثمامه فاصله دارد. جاذبه‌هایی نظیر کورنیش دوحه نیز در ۱۵ کیلومتری و مرکز خرید سیتی سنتر در ۲۰ کیلومتری این هتل قرار گرفته‌اند.

اتاق‌های شیک هتل مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت، گاوصندوق، کتری برقی و... هستند. سالن اسکواش، استخر رایگان، سالن ورزشی رایگان، اسپای مجهز به جکوزی و ماساژ با هزینه اضافی برای تفریح و سرگرمی مهمانان وجود دارد. همچنین صرافی، فروشگاه هدیه و مینی مارکت در این محل فعالیت می‌کنند. جالب اینکه حتی مسافرانی که در این هتل اقامت ندارند، می‌توانند از امکانات و خدمات آن با پرداخت هزینه استفاه کنند.

هتل گالف پرلز

اتاق بزرگی با تخت و مبلمان راحتی و کفپوش طوسی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل گالف پرلز» (Gulf Pearls Hotel) تقریبا در ۱۰ کیلومتری استادیوم الثمامه قرار گرفته است و فقط ۱۰ دقیقه با خودرو تا فرودگاه بین‌المللی دوحه فاصله دارد. دسترسی به مرکز خرید رامز در ۳۰۰ متری هتل نیز به‌سادگی امکان‌پذیر است.

سوئیت‌های بزرگ هتل پرلز شامل اتاق نشیمن با تلویزیون، میز، روزنامه رایگان و گاوصندوق می‌شوند و برخی از آن‌ها دارای آشپزخانه مجهز به مایکروویو و چای‌ساز هستند. این هتل آپارتمان سه ستاره دارای استخر روباز، استخر کودکان، سونا، رستوران و باشگاه بدن‌سازی است. سایر امکانات هتل عبارت‌اند از سونا، کافی‌شاپ و اسپا. 

هتل و اسپا وستین دوحه

تخت خواب شیک و میز کار در اتاقی مشرف به حیاطی سرسبز

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل و اسپا وستین دوحه» (The Westin Doha Hotel & Spa) در مرکز شهر دوحه و در نزدیکی سوق واقف و کورنیش دوحه قرار دارد. همچنین این هتل حدودا در ۱۰ کیلومتری استادیوم الثمامه واقع شده است و در نتیجه انتخاب خوبی برای اقامت در طول بازی‌های جام جهانی 2022 قطر به حساب می‌آید.

همه ۳۶۴ اتاق این هتل پنج ستاره دارای تلویزیون صفحه‌تخت، قسمت نشیمن، میز کار، گاوصندوق و... هستند. امکانات تفریحی گسترده از جمله چهار استخر، سالن ورزشی ۲۴ ساعته، استخر کودکان و خدمات اسپا به شما این فرصت را می‌دهند تا لحظات فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. به‌عنوان مهمان هتل می‌توانید از طیف وسیعی از غذاها در ۶ رستوران هتل لذت ببرید.

لا سیگال هتل دوحه

اتاق خواب بزرگی با تخت و میز کار و دکوراسیون مدرن

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«لا سیگال هتل دوحه» ‌(La Cigale Hotel) که در عربی به نام «فندق لاسيجال» شناخته می‌شود، تا فرودگاه بین‌المللی حمد به‌اندازه ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد و از آنجا که در نزدیکی جاده کورنیش قرار گرفته است، به‌راحتی به کافه‌ها و جاذبه‌های ساحلی آن دسترسی خواهید داشت. همچنین این هتل در ۹ کیلومتری استادیوم الثمامه قرار دارد.

هتل پنج ستاره لا سیگال دارای اقامتگاه‌های لوکس با وای‌فای رایگان، تخت‌خواب‌های شیک با منوی بالش، تلویزیون صفحه‌تخت ۴۰ اینچی، حمام با وان و سردوش بارانی و... هستند.

اسپا با ۶ اتاق درمان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده از جمله امکانات تفریحی هتل محسوب می‌شوند که در طول اقامت خود نباید از آن‌ها غافل شوید. در رستوران هتل می‌توانید غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای را سفارش دهید یا به کافه طبقه یازدهم بروید و از نوشیدنی‌های گوارا در کنار چشم‌انداز پانورامای شهر لذت ببرید.

پرسش‌های متداول

کدام هتل‌ها در نزدیکی استادیوم البیت قرار دارند؟

تفرجگاه ساحلی السلطان، تفرجگاه سمیسمه مروب، هتل خور بی رزیدنسی

هتل های نزدیک به استادیوم لوسیل کدامند؟

استی بریج سوئیتز، هتل موندریان دوحه، هتل پارک حیات دوحه، هتل سنت رجیس دوحه و هتل مارسا مالاز کمپینسکی

هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب کدامند؟

هتل سوق الوکره قطر بای تیولی، هتل تایم راکو و هتل آپارتمان وکره این

هتل های نزدیک به استادیوم الریان کدامند؟

بوتیک هتل العزیزیه و هتل الریان

منبع عکس کاور: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

مطالب مرتبط:

دیدگاه