بهترین هتل های دوحه | اقامت در لوکس ترین هتل های قطر

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۵
بهترین هتل های دوحه | اقامت در لوکس ترین هتل های قطر

هتل‌های فوق‌العاده لوکس و مدرنی در دوحه وجود دارد که امکانات و خدمات متنوعی نظیر وای‌فای رایگان، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، رستوران و... را در اختیار مهمانان خود می‌گذارند.

دوحه به‌عنوان پایتخت کشور قطر از طریق سرمایه‌گذاری‌های گسترده، روند رو به رشدی داشته؛ به‌طوری که با ساخت مراکز خرید مدرن و اقامتگاه‌های مجلل باعث شده است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا به‌دنبال سفر به این شهر باشند. با افزایش گردشگران، روزبه‌روز بر تعداد بهترین هتل های دوحه اضافه می‌شود؛ هتل‌هایی که اغلب مجهز به استخر، اسپا، سالن ورزشی و رستوران‌های بین‌المللی هستند و اقامتی به‌یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زنند.

به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم به تعدادی از بهترین هتل های دوحه اشاره کنیم تا بر اساس بودجه و سلیقه خود، هتلی فوق‌العاده را برای اقامتتان انتخاب کنید.

بهترین هتل های دوحه:

هتل ماندارین اورینتال

  • آدرس: قطر، دوحه، مشیرب مرکز شهر دوحه، خیابان باراهات مشیرب (نمایش روی نقشه)

ساختمانی چند طبقه و سفیدرنگ در نورپردازی غروب

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل «ماندارین اورینتال» (Mandarin Oriental) یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های دوحه به حساب می‌آید که در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل فاصله چندانی با معروف‌ترین جاهای دیدنی دوحه ندارد؛ به‌عنوان مثال، سوق واقف در ۱٫۵ کیلومتری و موزه ملی قطر در ۲٫۵ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. فرودگاه بین‌المللی حمد نیز حدود ۱۰ کیلومتر با ماندارین اورینتال فاصله دارد. درصورت اقامت در این هتل دسترسی راحتی به بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها خواهید داشت.

در این هتل می‌توان به‌وضوح شاهد تلفیقی از معماری معاصر و معماری سنتی قطری بود. اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های آن توسط استودیو مشهور جهانی دیوید کالینز طراحی شده‌اند و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، قهوه‌ساز، حمام، کتری، سشوار و... هستند؛ ضمن اینکه برخی اتاق‌های خاص، آشپزخانه دارند.

اتاق نشمین بزرگی با مبلمان کرم رنگ و پنجره های قدی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل پنج ستاره ماندارین اورینتال دارای امکانات رفاهی مانند اسپا، جکوزی، سونا، استخر سرپوشیده و روباز و سالن بدن‌سازی است. رفتار مودبانه و حرفه‌ای کارکنان، اتاق‌های بزرگ و تمیز، تختخواب‌های راحت، چک‌این سریع و... از جمله ویژگی‌های مثبتی هستند که بسیاری از مهمانان هتل به آن‌ها اشاره کرده‌اند.

هتل النجاده بای تیوولی دوحه

تخت دونفره بزرگ با مبلمان و کفپوش آبی رنگ

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل النجاده بای تیوولی دوحه» (Al Najada Doha Hotel by Tivoli) با معماری مدرن و طراحی مجلل خود، محلی ایدئال برای اقامت در دوحه است؛ به‌خصوص که در کنار بازار تاریخی سوق واقف قرار دارد. این هتل پنج ستاره در دو کیلومتری موزه ملی قطر و ۱٫۴ کیلومتری کورنیش واقع شده است. ضمن اینکه مترو فقط ۳۰۰ متر با هتل فاصله دارد و در نتیجه از نظر دسترسی به جاذبه‌های دوحه و تردد در شهر مشکلی نخواهید داشت.

۱۵۱ اتاق و سوئیت در هتل دوحه النجاده بای تیوولی وجود دارد که با امکانات رفاهی همچون تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، چای‌ساز، قهوه‌ساز و غیره، پاسخگوی هرگونه نیاز مهمانان هستند. برخی از اتاق‌های هتل، تراس دارند و چشم‌انداز زیبایی از کورنیش و خط افق قطر را پیش روی شما می‌گذارند.

با اقامت در این هتل می‌توانید از استخر روباز، وای‌فای رایگان، سالن بدن‌سازی و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. رستوران‌هایی نیز در این هتل فعالیت می‌کند که علاوه بر صبحانه می‌توانید برای ناهار و شام از میان غذاهای بین‌المللی، یک وعده غذایی لذیذ نوش جان کنید.

هتل دوسیت دوحه

اتاقی با کاناپه و مبل یک نفره و تلویزیون رو به چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل دوسیت دوحه» (Dusit Doha Hotel) در مرکز وست بی و درست کنار کورنیش دوحه میزبان مسافران و گردشگران است. همچنین این هتل پنج ستاره فقط به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی تا مرکز شهر فاصله دارد و در ۲۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی حمد واقع شده است. برای خرید نیز می‌توانید با پای پیاده راهی مرکز خرید سیتی سنتر یا گیت مال شوید که در چند قدمی هتل هستند.

اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، پنجره‌های قدی، میز کار، تلویزیون صفحه تخت و حمام بزرگ هستند. همچنین امکاناتی مانند وای‌فای رایگان، فروشگاه هدیه، سالن زیبایی، صندوق امانات، کرایه خودرو، خدمات خشک‌شویی، خدمات نگهداری از کودک، تبدیل ارز و... برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید از سالن بدن‌سازی کاملا مجهز، اسپا با اتاق‌های درمانی مجزا برای مردان و زنان و استخر روی پشت بام استفاده کنید.

تجربه اقامت خود در این هتل را با صرف غذا در ۱۰ رستوران و کافه آن تکمیل کنید و از چشیدن طعم استیک‌های فوق‌العاده خوب، غذاهای دریایی، غذاهای تایلندی در کنار شیرینی‌های فرانسوی تازه یا نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید.

هتل و رزیدنس هیلتون دوحه د پرل

اتاقی مجهز به مبلمان و میز ناهارخوری رو به چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل و رزیدنس هیلتون دوحه د پرل» (Hilton Doha The Pearl Hotel & Residences) در ورودی مروارید قطر قرار دارد و از همین رو به مناطق پرتو عربیا و مدینه سنترال نزدیک است. همچنین دهکده فرهنگی کاتارا در ۲٫۲ کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در ۵٫۵ کیلومتری و گالف مال در ۱۲ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. برای استفاده از ساحل نیز فقط باید حدود ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کنید.

همه اتاق‌ها مجهز به آشپزخانه کوچک یا آشپزخانه کامل، تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و... هستند. برخی از اتاق‌های هتل، بالکن دارند و از مابقی اتاق‌ها می‌توان منظره استخر را تماشا کرد. چنانچه مهمان این هتل پنج ستاره باشید، می‌توانید از صبحانه قاره‌ای لذت ببرید و در صورتی که کودک زیر ۱۲ سال دارید، با منوی مخصوص کودکان از او پذیرایی ویژه‌ای می‌شود. علاوه بر این، هتل دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای کودکان است.

هتل و رزیدنس هیلتون دوحه د پرل دارای اسپا، سونا، تراس آفتاب‌گیر، محوطه بازی کودکان، استخر روباز، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن بدن‌سازی، وای‌فای رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است.

هتل موندریان دوحه

اتاقی با دکوراسیون سفید و مجهز به مبلمان و میز ناهارخوری و میزکار

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل «موندریان دوحه» (Mondrian Doha) یکی از هتل‌های پنج ستاره و معروف دوحه است که در کنار برج‌های زیگ‌زاگ در منطقه وست بی لاگون قرار دارد. دهکده فرهنگی کاتارا در دو کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در ۶ کیلومتری و موزه ملی قطر در ۱۰ کیلومتری هتل هستند و تردد به آن‌ها به‌آسانی امکان‌پذیر است.

۲۱۱ اتاق خواب و ۵۹ سوئیت در ۲۴ طبقه این هتل وجود دارد که با مبلمان و وسایل سفارشی چیدمان شده‌اند و مجهز به بخش نشیمن و میز کار، سیستم چندرسانه‌ای هوشمند و تلویزیون‌ ال‌ای‌دی ۴۰ اینچی هستند.

موندریان دوحه دارای اسپاهای مجزا برای مردان و زنان، ۱۲ اتاق درمانی، اتاق‌های استراحت و حمام سنتی ترکی است. همچنین امکان استفاده از سالن بدن‌سازی ۲۴ ساعته با طیف وسیعی از تجهیزات و مربیان شخصی و همین طور استخر سرپوشیده برای مهمانان وجود دارد.

غذاهای خوشمزه‌ قطری و خاورمیانه‌ای که با مواد اولیه محلی و تازه تهیه می‌شوند، در رستوران «والیما» (Walima) امتحان کنید. برای صرف نوشیدنی‌های متنوع به‌سراغ «اسموک اند میررز» (Smoke and Mirrors) بروید یا در کافه «رایز» (Rise) واقع در پشت‌بام هتل، از چشیدن طعم نوشیدنی خود در حین تماشای مناظر پانورامای دوحه و غروب خورشید لذت ببرید. چندین رستوران دیگر نیز در این هتل فعالیت می‌کنند که هر نوع ذائقه‌ای را پوشش می‌دهند.

هتل ازدان پالاس

اتاق بزرگی با مبلمان قرمز و کرم

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل ازدان پالاس» (Ezdan Palace Hotel) از بهترین هتل‌های دوحه محسوب می‌شود که دسترسی خوبی به مناطق تجاری و تفریحی اصلی شهر دارد. این هتل پنج ستاره در مجاورت مرکز خرید لندمارک قرار گرفته است و تنها ۱۰ دقیقه با مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه و مرکز خرید الحزم فاصله دارد و به همین دلیل انتخابی عالی برای گردشگرانی به حساب می‌آید که عاشق خرید هستند. ضمن اینکه از این هتل می‌توانید در عرض ۳۰ دقیقه خود را به فرودگاه بین‌المللی حمد برسانید.

در ۱۹۵ اتاق هتل، تختخواب مجلل، مبلمان شیک و حمام مرمری با وان وجود دارد. برای اطمینان از اقامتی راحت و لذت‌بخش برای مهمانان، کلیه اتاق‌ها مجهز به قهوه‌ساز، یخچال کوچک، گاوصندوق، تلویزیون هوشمند اچ‌دی ۴۹ اینچی و وای‌فای پرسرعت رایگان هستند. هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از استخر بزرگ روباز، جکوزی، استخر اختصاصی کودکان با فضای بازی، سالن بدن‌سازی، سالن زیبایی، اسپا با درمان‌های مجلل و... استفاده کنید.

هتل ازدان پالاس در سه رستوران متمایز خود، تجربه غذایی فوق‌العاده‌ای در سطح جهانی را پیشکش مهمانان خود می‌کند. رستوران شیک «تولایتولا» (Tolaitola) به سرو غذاهای عربی و بین‌المللی اختصاص دارد. «ارکیده قرمز» (Red Orchid)، رستورانی تایلندی با آشپزخانه اوپن بزرگ و دو اتاق غذاخوری خصوصی است.

هتل ریتز کارلتون

اتاق هتل با تخت دو نفره، میز کار و مبل آبی رنگ

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل «ریتز کارلتون» (The Ritz-Carlton) از جمله هتل‌های پنج ستاره دوحه است که فقط به‌اندازه ۶ دقیقه با ساحل فاصله دارد. دهکده فرهنگی کاتارا در ۲٫۲ کیلومتری، مرکز خرید لاگونا در ۰٫۸ کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در ۶ کیلومتری، مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه در ۹ کیلومتری و موزه ملی قطر در ۱۰ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند.

۳۷۴ اتاق و سوئیت لوکس با منظره‌ای از شهر یا خلیج فارس و ۶۵ سوئیت سفارشی با طراحی منحصربه‌فرد و معاصر در انتظار گردشگرانی است که اقامت در این هتل را در برنامه خود می‌گنجانند. اتاق‌ها و سوئیت‌ها از امکاناتی همچون مبلمان اسپانیایی و ایتالیایی، بالکن خصوصی، حمام مرمری، دستگاه قهوه‌ساز، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های تلویزیونی بین‌المللی و دسترسی به اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

در هتل ریتز کارلتون می‌توانید در اسپا و استخرهای روباز و سرپوشیده خستگی را از تن به در کنید و سپس به یکی از هفت رستوران و کافه استثنایی آن سر بزنید و از چشیدن طعم غذاهای محلی و بین‌المللی لذت ببرید. به‌عنوان مثال، در رستوران «اس‌تی‌کی دوحه» (STK Doha) که در طبقه ۲۳ قرار دارد، می‌توانید استیک خوشمزه‌ای سفارش دهید؛ در «لابی لانژ» (Lobby Lounge) خود را به یک فنجان چای مهمان کنید یا به «بی لانژ» (B-Lounge) بروید که غذاهای آسیایی دلچسبی سرو می‌کند.

این هتل پنج ستاره مجهز به ساحل خصوصی، اسپا، سالن بدن‌سازی مدرن، اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های عروسی باشکوه با باغ‌های زیبا و... است.

هتل دبلیو دوحه

اتاق لوکسی با تخت دونفره و پنجره های قدی رو به شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل دبلیو دوحه» (W Doha) از بهترین هتل‌های دوحه در منطقه «وست بی» است که به‌خاطر خدمات عالی و رستوران‌های فوق‌العاده‌اش بین گردشگران شناخته می‌شود. این هتل فقط ۲۰۰ متر با کورنیش دوحه و مرکز خرید سیتی سنتر فاصله دارد. ضمن اینکه هتل دبلیو در ۲۰ کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. جاذبه‌هایی مانند موزه ملی قطر در پنج کیلومتری، لاگونا مال در ۵٫۳ کیلومتری و مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه در ۱۱ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

۲۴۰ اتاق، ۵۱ سوئیت و ۱۵۳ آپارتمان در این هتل پنج ستاره وجود دارد که هرکدام دارای طراحی مخصوص به خود هستند. این هتل دارای استخر روباز، سالن بدن‌سازی، اسپا و چندین رستوران با غذاهای منطقه‌ای و بین‌المللی است. در صورتی که به هنر علاقه دارید، به گالری «آرت ۲۹» (ART29) در طبقه ۲۹ بروید و از آثار هنری معاصر بازدید کنید.

هتل بنانا آیلند ریزورت دوحه بای آنانتارا

استخر بزرگی جلوی دو اتاق خانه کلبه مانند

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل بنانا آیلند ریزورت دوحه بای آنانتارا» (Banana Island Resort Doha by Anantara) با ویلاهای لوکس در جزیره بنانا در نزدیکی ساحل دوحه قرار دارد که مهمانان با قایق‌های شیک مسافری می‌توانند در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه خود را به این هتل برسانند. هتل در پنج کیلومتری فرودگاه قرار دارد که تردد را برایتان آسان می‌کند. موزه ملی قطر در ۹ کیلومتری، کورنیش در ۱۰ کیلومتری، موزه هنرهای اسلامی در ۱۰٫۷ کیلومتری و سوق واقف در ۱۱ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

۱۴۱ اتاق، سوئیت و ویلا در هتل وجود دارد که با طراحی عربی تزیین شده‌اند و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، بالکن یا تراس، قهوه‌ساز و چای‌ساز، اتاق نشیمن بزرگ و حمام با وان هستند. هنگام اقامت در هتل بنانا آیلند ریزورت دوحه بای آنانتارا می‌توانید از وای‌فای پرسرعت رایگان استفاده کنید.

اتاقی با تخت دونفره رو به حیاط و دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

اسپا و مرکز سلامتی یکی از پرطرفدارترین بخش‌های هتل است که در میان باغی زیبا قرار دارد. ۸۰۰ متر ساحل خصوصی، ۹ رستوران عالی، سینما و... گوشه‌ای از امکانات این هتل هستند. از میان رستوران‌های هتل می‌توانید به‌سراغ رستوران ایتالیایی «ریوا» (Riva) بروید و غذاهای دریایی و گوشتی تازه را در محیطی دنج میل کنید. رستوران «النهام» (Al Nahham) گزینه دیگر پیش روی شما است که غذاهای معطر عربی-مدیترانه‌ای را با منظره پانوراما از خط افق دوحه سرو می‌کند.

زمین گلف و زمین تنیس در نزدیکی هتل قرار دارد و برای سرگرمی مهمانان کم‌سن‌وسال‌تر، باشگاه کودکان «کول مینت» (Cool Mint) و باشگاه نوجوانان «پپرمینت تین» (Peppermint Teen) با طیف گسترده‌ای از وسایل و بازی‌های تعاملی در نظر گرفته شده است.

هتل ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه

استخر بسیار بزرگی با تعداد زیادی تخت چتردار در اطرفش

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه» (Marriott Marquis City Center Doha Hotel) در مرکز وست بی سنتر دوحه قرار دارد و مستقیما به مرکز خرید سیتی سنتر در منطقه دیپلماتیک دوحه متصل است. هنگام اقامت در این هتل پنج ستاره می‌توانید فقط با ۱۴ دقیقه پیاده‌روی خود را به ساحل برسانید. موزه ملی قطر در ۴٫۷ کیلومتری، لاگونا مال در ۵٫۷ کیلومتری، استادیوم جاسم بن حمد در ۷٫۸ کیلومتری و مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه در ۱۱ کیلومتری هتل قرار دارند.

اتاقی با دو تخت دونفره و میزکار با موکت راه راه آبی و کرم

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

۵۷۹ اتاق هتل چشم‌اندازی از افق دوحه و دریای نیلگون را پیش روی شما می‌گذارند و مجهز به چای‌ساز، قهوه‌ساز، میز، صندوق امانات، حوله و سشوار هستند. استفاده از اینترنت مستلزم پرداخت هزینه اضافی است.

استخر شنای روباز، استخر آب‌گرم سرپوشیده در طبقه ۴۴ با مناظر فوق‌العاده دوحه، استخر کودکان، تراس بسیار بزرگی با تخت‌های آفتاب‌گیر و سالن بدن‌سازی ۲۴ ساعته با مربی شخصی از جمله امکانات هتل ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه هستند. در مرکز اسپا علاوه بر درمان‌های زیبایی می‌توانید با ماساژ‌های حرفه‌ای، خستگی سفر یا گردش در شهر را از تن به در کنید. در نهایت نیز برای رفع گرسنگی به یکی از پنج رستوران هتل بروید؛ به‌ویژه که اگر به غذاهای برزیلی، ایتالیایی و عربی علاقه‌مند هستید. مضاف بر اینکه دو کافی‌شاپ در این مجموعه فعالیت می‌کنند که انتخاب خوبی برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه هستند.

هتل و ویلا گرند حیات دوحه

عمارت مجللی با محوطه بزرگی با چندین حوض آب و درختان نخل کوتاه

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل و ویلا گرند حیات دوحه» (Grand Hyatt Doha Hotel & Villas) در منطقه جدید وست بی لاگون قرار گرفته است و سه دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد.

۲۴۹ اتاق و سوئیت و همین طور ۹۱ ویلای مجلل در این هتل پنج ستاره وجود دارد که با معماری سنتی عربی و مبلمان مدرن تزیین شده‌اند. همه اتاق‌ها بالکن دارند و امکان تماشای مرکز شهر دوحه و خلیج فارس را برای شما فراهم می‌کنند. در برخی از واحدها نیز آشپزخانه و نشیمن وجود دارد. کلیه ۳۴۰ اتاق هتل به‌واسطه عایق صوتی، اقامتی فارغ از هرگونه آلودگی صوتی را برایتان رقم می‌زنند؛ ضمن اینکه اتاق‌ها مجهز به وای‌فای رایگان، یخچال، تلویزیون صفحه‌تخت، قهوه‌ساز، چای‌ساز، روزنامه و بطری آب رایگان و روم سرویس ۲۴ ساعته هستند.

اتاقی رو به باغ با کفپوش پارکت و مبلمان نخودی رنگ

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

با اقامت در هتل و ویلا گرند حیات دوحه می‌توانید از سه استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و ۴۰۰ متر ساحل خصوصی بهره‌مند شوید. مرکز اسپای هتل با ۱۲ اتاق درمان، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و سلطنتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. «باشگاه ژائولا» (Jaula Club) انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به ورزش است تا از سالن بدن‌سازی کاملا مجهز و انواع کلاس‌های ورزشی آن استفاده کنند. این باشگاه، بخشی خصوصی برای تمرین بانوان دارد.

پس از ورزش می‌توانید برای تجدید انرژی به رستوران «آیسان» (Isaan) بروید که غذاهای اصیل تایلندی سرو می‌کند. رستوران «سانتا مونیکا برکفست کلاب» (Santa Monica Breakfast Club) با غذاهای آمریکایی لذیذ، طرفداران زیادی بین مهمانان دارد. درمجموع، پنج رستوران در هتل فعالیت می‌کنند و غذاهای مناسبی برای هر نوع ذائقه‌ای دارند.

هتل فور سیزن دوحه

عمارت های مجللی در کنار ساحل دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل فور سیزن دوحه» (Four Seasons Hotel Doha) یکی از بهترین هتل‌های دوحه است که ساحل خصوصی و اسکله تفریحی خود را دارد. این هتل پنج ستاره فقط به‌اندازه یک دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارد. بازدید از موزه مشهور هنرهای اسلامی نیز مستلزم ۱۰ دقیقه رانندگی با خودرو است. همچنین لاگونا مال در ۶ کیلومتری، گالف مال در هشت کیلومتری و مرکز خرید سیتی سنتر در یک کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل فور سیزن دوحه دارای ساحل خصوصی و اسکله تفریحی است

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، طراحی مدرن و شیکی دارند و به‌لطف پنجره‌های قدی امکان تماشای منظره‌ پانوراما از خلیج‌ فارس یا شهر دوحه را برایتان مهیا می‌کنند. کلیه ۲۳۷ اتاق هتل دارای حمام مجهز به وان، وای‌فای رایگان، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون پلاسمای ۴۲ اینچی، روزنامه و بطری آب رایگان و گاوصندوق هستند. امکان درخواست مایکروویو، یخچال و ماساژ در اتاق نیز وجود دارد.

اتاقی با دکوراسیون و مبلمان آبی کمرنگ رو به دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

برای صرف غذا می‌توانید به یکی از چهار رستوران‌ هتل بروید؛ نظیر رستوران «نوبو» (Nobu) که با غذاهای ژاپنی به سبک جدید، طرفداران خاص خود را دارد یا «پول گریل» (Pool Grill) که در کنار آب و رو به خلیج فارس قرار گرفته است. «تراس شیشه» (Shisha Terrace) انتخاب دیگر شما برای چشیدن طعم غذاهای اصیل عربی محسوب می‌شود.

هتل فور سیزن دوحه علاوه بر پنج استخر دارای مرکز اسپا و سلامتی با خدماتی در سطح جهانی، سرسره آبی و سونا است. اسپای سه طبقه این هتل، طیف گسترده‌ای از درمان‌های صورت و بدن را ارائه می‌دهد و همچنین یک سالن زیبایی مجهز دارد. علاوه بر این، می‌توانید در سالن بدن‌سازی ورزش کرده، در کلاس‌های یوگا شرکت کنید یا به‌سراغ بازی تنیس و اسکواش بروید. 

هتل اینترکانتیننتال دوحه

دو استخر روباز بزرگ در محوطه سرسبز کنار دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل «اینترکانتیننتال دوحه» (InterContinental Doha) که در منطقه وست بی لاگون دوحه قرار دارد، مجهز به ساحلی خصوصی است و یک دقیقه پیاده تا ساحل و چند دقیقه پیاده تا مرکز شهر فاصله دارد. مروارید قطر در سه کیلومتری، دهکده فرهنگی کاتارا در ۱٫۵ کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در ۲٫۵ کیلومتری و موزه ملی قطر در هفت کیلومتری واقع شده‌اند.

همه ۳۷۵ اتاق و سوئیت مجلل این هتل پنج ستاره دارای منوی بالش، تلویزیون صفحه تخت، روم سرویس ۲۴ ساعته، قهوه‌ساز، چای‌ساز، بطری آب رایگان، میز و گاوصندوق هستند. در صورت تمایل می‌توانید برای مایکروویو، ماساژ داخل اتاق و ملافه‌های ضدحساسیت درخواست دهید. بسیاری از اتاق‌ها رو به چشم‌انداز خلیج فارس قرار گرفته‌اند و برخی اتاق‌ها، نشیمن دارند. وای‌فای رایگان در کلیه بخش‌های هتل و اتاق‌ها وجود دارد.

دو تخت یک نفره در اتاقی مشرف به دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

اینترکانتیننتال داری استخر بزرگ روباز، سونا، زمین تنیس، اسکواش و والیبال ساحلی است. سالن بدن‌سازی نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در این هتل فعالیت می‌کند که مشرف به محوطه استخر است. جالب اینکه برای کودکان، استخر و زمین بازی مخصوص روباز و همچنین اتاق بازی سرپوشیده‌ با بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف در نظر گرفته شده است. اسپای اینترکانتیننتال، ۱۶ اتاق درمان دارد و خدماتی مختلفی شامل ماساژ با سنگ داغ، ماساژ سوئدی و ماساژ تایلندی ارائه می‌کند. از آنجا که این هتل دارای ۱۴ رستوران با غذاهای بین‌المللی و محلی است؛ به‌راحتی می‌توانید غذای موردعلاقه خود را نوش جان کنید.

هتل و اسپا د وستین دوحه

اتاق خوابی با تخت دو نفره و میز کار مشرف به حیاطی سرسبز

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل و اسپا د وستین دوحه» (The Westin Doha Hotel & Spa) در مرکز شهر دوحه قرار گرفته است و تنها چند دقیقه با جاذبه‌هایی مانند سوق واقف و کورنیش فاصله دارد. موزه ملی قطر در چهار کیلومتری، گالف مال در ۸٫۶ کیلومتری، مرکز خرید فستیوال سیتی در ۱۴ کیلومتری و رستوران شاطرعباس در دو کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

همه ۳۴۶ اتاق هتل مجهز به وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت ۴۸ اینچی، بخش نشیمن، تهویه مطبوع، روزنامه و بطری رایگان، گاوصندوق، میز کار و... هستند. حمام هتل شامل وان، حوله حمام، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان می‌شود.

به‌عنوان مهمان این هتل پنج ستاره می‌توانید در ۶ رستوران آن، طیف گسترده‌ای از غذاها مختلف نظیر غذاهای تایلندی و... لذت ببرید. برای قدری استراحت به اسپای «هونلی» (Heavenly) بروید که ۹ اتاق درمان دارد و خدماتی مانند فیشال، اسکراب و غیره ارائه می‌کند. دو استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی ۲۴ ساعته و استخر کودکان از جمله امکاناتی هستند که با اقامت در هتل و اسپا د وستین دوحه می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

هتل مارسا مالاز کمپینسکی

عکس هوایی از عمارتی مجلل در جزیره ای نزدیک ساحل

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل مارسا مالاز کمپینسکی» (Marsa Malaz Kempinski) در جزیره مصنوعی مروارید قطر واقع شده است و اقامتگاه ساحلی لوکسی در دوحه به حساب می‌آید. لاگونا مال در ۲٫۵ کیلومتری، دهکده فرهنگی کاتارا در سه کیلومتری، موزه ملی قطر در ۹ کیلومتری و مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه در ۱۱ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی حمد، ۱۴ کیلومتر است.

۲۸۱ اتاق و سوئیت این هتل از تلفیق معماری زیبای اروپایی با عناصر سنتی عربی طراحی شده‌اند. هر یک از اتاق‌های هتل دارای بالکن یا تراس مشرف به خلیج فارس، منطقه مروارید یا اطراف هتل است و در آن‌ها قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت و حمام مرمری بزرگ به چشم می‌خورد. امکان استفاده از وای‌فای رایگان در این هتل پنج ستاره وجود دارد.

تخت خواب دو نفره در اتاقی بزرگ با دکوراسیون مدرن

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل مارسا مالاز کمپینسکی مجهز به ساحل خصوصی با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر است. پس از آفتاب‌گرفتن می‌توانید در آب‌های فیروزه‌ای شنا کنید یا به اسکله بروید و طیف وسیعی از ورزش‌های آبی را انجام دهید. همچنین این هتل مجهز به استخرهای روباز، جکوزی و اسپای فوق‌العاده‌ای است و یک زمین تنیس، دو زمین پدل (ورزش تلفیقی اسکواش و تنیس) و باشگاه بدن‌سازی دارد. یکی از بهترین بخش‌های هتل، باشگاه مخصوص کودکان و اتاق بازی کمپینسکی با فضایی جذاب و رنگارنگ است که کودکان را حسابی سرگرم می‌کند.

۱۱ رستوران و لانژ در هتل فعال هستند و انواع غذاهای معتبر جهانی را برای هر نوع سلیقه‌ای سرو می‌کنند. در رستوران «ساوا» (Sawa) می‌توانید صبحانه، برانچ، ناهار و شام خود را از میان غذاهای بین‌المللی انتخاب کنید. رستوران «تورو تورو» (Toro Toro) غذاهای آمریکای لاتین را برای وعده‌های برانچ، ناهار و شام پیشکش مهمانان می‌کند. رستوران «پرل سوشال» (Pearl Social) با غذاهای مدیترانه‌ای؛ رستوران «السورفا» (Al Sufra) با غذهای خاورمیانه‌ای؛ رستوران «نوزومی» (Nozomi) با غذاهای ژاپنی و رستوران «ال فارو» (El Faro) با غذاهای اسپانیایی به استقبال مهمانان می‌روند.

هتل سنت رجیس دوحه

استخری بزرگ در مقابل دو ساختمان بلند

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل سنت رجیس دوحه» (The St. Regis Doha) در سال ۲۰۱۲ میلادی در منطقه وست بی دوحه افتتاح شد و به‌لطف امکانات و خدمات متنوع همچون ساحل خصوصی، استخر روباز و زمین تنیس، اقامتی مجلل را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. این هتل فقط به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارد. جزیره مصنوعی مروارید در پنج کیلومتری، گالف مال در هفت کیلومتری، مرکز خرید سیتی سنتر در سه کیلومتری، دهکده فرهنگی کاتارا در یک کیلومتری و موزه ملی قطر در ۷٫۵ کیلومتری هتل قرار دارند.

۳۳۶ اتاق و سوئیت این هتل پنج ستاره با استانداردهای رفاهی و لوکس در سطح جهانی طراحی شده‌اند. وای‌فای رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز در همه اتاق‌ها وجود دارد و سوئیت‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت ۴۲ اینچی، پایه شارژ آیپاد و وان هستند.

اتاقی با یک تخت دونفره و تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

به‌عنوان مهمان هتل می‌توانید به مرکز اسپای هتل با ۲۲ اتاق خصوصی درمانی برای درمان‌های زیبایی و تندرستی بروید و  از ماساژهای آرامش‌بخش لذت ببرید یا از سالن بدن‌سازی و سونا استفاده کنید. این هتل مجموعه‌ای از رستوران‌های عالی و کافه‌های منحصربه‌فرد را در اختیار دارد که گزینه‌های عالی برای صرف انواع غذاهای خوشمزه هستند. از جمله این رستوران‌ها می‌توان به «السلطان براهیم» (Al-Sultan Brahim) با غذاهای مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای؛ «آسترو گریل» (Astor Grill) با غذاهای آمریکایی و استیک؛ «د روف‌تاپ» (The Rooftop) با غذاهای بین‌المللی و «سی رستوران» (Si Restaurant) با غذاهای یونانی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای اشاره کرد.

هتل میلنیوم پلازا دوحه

چندین آسمانخراش در مجاورت خیابان

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل میلنیوم پلازا دوحه» (Millennium Plaza Doha) در منطقه تجاری السد ساخته شده است و در فاصله کمی از کورنیش دوحه قرار دارد که مکان مناسبی برای پیاده‌روی عصرگاهی و تماشای قایق‌های سنتی به حساب می‌آید. ضمن اینکه با کمی پیاده‌روی می‌توانید به بوتیک‌های لوکس، مغازه‌های جواهرات، فروشگاه‌های با برند جهانی و رستوران‌های متعددی دسترسی داشته باشید. جاذبه‌هایی مانند موزه ملی قطر در ۴٫۵ کیلومتری، گالف مال در هفت کیلومتری، لاگونا مال در ۱۰ کیلومتری و فستیوال سیتی دوحه در ۱۳ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند.

همه ۲۳۲ اتاق هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، قهوه‌ساز و گاوصندوق هستند و امکان استفاده از وای‌فای رایگان و بطری آب رایگان بری مهمانان وجود دارد.

اتاق بزرگی با کفپوش پارکت و مبلمان سفید و قرمز

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

در هتل پنج ستاره میلنیوم پلازا دوحه برای راحتی و آرامش مهمانان، اسپا همراه با سالن لابی مدرن، استخر روباز، باشگاه ورزشی و سونا در نظر گرفته شده است. برای کسانی که تمایل به صرف غذا در هتل دارند، سه رستوران وجود دارد. رستوران مدرن «سیرکل» (Circle) با آشپزخانه باز و غذاهای بین‌المللی و عربی؛ رستوران «اسلایس» (Slice) با غذاهای خوشمزه بین‌المللی و نوشیدنی‌های کلاسیک و رستوران «توشی» ‌(Toshi) با غذاهای آسیایی و سوشی از گزینه‌های پیش روی شما برای صرف غذا هستند.

هتل میلنیوم پلازا دوحه مجهز به صندلی چرخدار، آسانسورها و رمپ ورودی مناسب صندلی چرخدار و دو اتاق ویژه برای افراد دارای معلولیت یا ناتوانی جسمی است.

هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه

درختان نخل در اطراف استخر بسیار بزرگی در دوحه

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه» (JW Marriott Marquis City Center Doha) یکی از هتل‌های پنج ستاره دوحه در منطقه وست بی است که شامل ۵۰ طبقه می‌شود. این هتل تنها به‌اندازه ۲۰ دقیقه رانندگی با خودرو با فرودگاه بین‌المللی حمد فاصله دارد و جاذبه‌هایی مانند موزه هنرهای اسلامی و سوق واقف در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند.

۲۷۲ اتاق و سوئیت مدرن هتل عایق صوتی دارند و مجهز به وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، روم سرویس ۲۴ ساعته و حمام دارای وان و سشوار هستند. اتاق‌های هتل نه‌تنها طراحی گرم و شیکی دارند؛ بلکه به‌واسطه پنجره‌های قدی امکان استفاده از نور طبیعی در طول روز و تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ شهر و خلیج فارس را برایتان فراهم می‌کنند.

اتاقی با تخت دو نفره بزرگ و پنجره قدی با چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه دارای پنج رستوران، استخر روباز، استخر کودکان، سالن ورزشی مدرن بانوان، جکوزی، اتاق‌های سونا و سالن بدن‌سازی ۲۴ ساعته است. مرکز اسپای هتل از هشت اتاق درمانی با خدماتی مانند ماساژ سنگ داغ، ماساژ سوئدی و تایلندی تشکیل می‌شود.

برای صرف غذا نیازی نیست به بیرون هتل بروید؛ چراکه هفت رستوران عالی در این محل فعالیت می‌کنند. رستوران «سریدان» (Sridan) با غذاهای خاورمیانه‌ای و بین‌المللی؛ «شانگهای کلاب» (Shanghai Club) با غذاهای چینی و چشم‌اندازی دیدنی از شهر؛ «لابی لانژ» (Lobby Lounge) با غذاهای محلی و بین‌المللی؛ «سانتورینی» (Santorini) با غذاهای یونانی و مدیترانه‌ای؛ «پول دک» (Pool Deck) با پیتزا و غذاهای بین‌المللی و... از مهمانان پذیرایی خوبی به عمل می‌آورند.

هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن

بالکن کوچکی مشرف به دریا

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

«هتل شرایتون گرند دوحه ریزورت اند کانونشن» (Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel) در ساحلی خصوصی مشرف به خلیج فارس و در مرکز شهر دوحه ساخته شده است. مرکز خرید سیتی سنتر در دو کیلومتری، موزه ملی قطر در ۳٫۵ کیلومتری، موزه هنرهای اسلامی در ۲٫۵ کیلومتری و لاگونا مال در ۶٫۵ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند.

۳۷۱ اتاق هتل دارای بالکن با منظره دریا، خط افق شهر یا محوطه هتل هستند. در همه اتاق‌ها از پنجره‌های قدی استفاده شده است تا نور طبیعی وارد اتاق‌ها شود. امکانات اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی، میز، قهوه‌ساز، چای‌ساز، حمام با وان و... است. همچنین امکان استفاده از روم سرویس ۲۴ ساعته و وای‌فای رایگان در هتل وجود دارد.

اتاقی رو به دریا با مبلمان قرمز

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

هفت رستوران در این هتل پنج ستاره فعالیت می‌کنند که انتخابی عالی برای صرف غذاهای خاورمیانه‌ای، ایتالیایی و آسیایی هستند. علاوه بر رستوران‌های موضوعی و ساحلی می‌توانید به رستوران پشت‌بام هتل بروید و از چشیدن غذاهای عربی با مناظری دیدنی لذت ببرید.

پس از گشت‌وگذار در ساحل خصوصی هتل و باغ سرسبز آن می‌توانید از دو استخر روباز، جکوزی یا سالن بدن‌سازی ۲۴ ساعته استفاده کنید. استخر کودکان، زمین تنیس و سرسره آبی سایر بخش‌های هتل را تشکیل می‌دهند. مرکز اسپا با ۶ اتاق درمانی و خدماتی همچون ماساژ، پدیکور و مانیکور، برای بسیاری از مهمانان هتل جذابیت دارند.

هتل پارک حیات دوحه

«هتل پارک حیات دوحه» (Park Hyatt Doha) یکی دیگر از هتل‌های مجلل دوحه است. این هتل در یک کیلومتری سوق واقف قرار دارد و با پای پیاده می‌توانید برای خرید و گشت‌وگذار به این مرکز خرید بروید. همچنین موزه ملی قطر در ۲٫۲ کیلومتری، گالف مال در ۹ کیلومتری، لاگونا مال در ۱۰ کیلومتری و فستیوال سیتی دوحه در ۱۴ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. کورنیش دوحه نیز فقط به‌اندازه ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.

همه اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری، سشوار، میز، کمد لباس و دستگاه قهوه هستند. امکان استفاده از وای‌فای رایگان نیز در هتل وجود دارد.

چهار رستوران هتل شامل رستوران «اپوس» (OPUS) با غذاهای فرانسوی و خاورمیانه‌ای؛ «انیس» (Anis) با غذاهای بین‌المللی؛ «سورا» (SORA) با غذاهای ژاپنی و «لیوینگ روم» ‌(Living Room) با غذاهای بین‌المللی می‌شود که می‌توانید غذای موردعلاقه خود را در آن‌ها سفارش دهید. پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و... از جمله خدمات و امکانات این هتل پنج ستاره هستند.

اتاق خوابی با تخت دو نفره و دکور چوبی

منبع عکس: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

آیا تاکنون در بهترین هتل های دوحه اقامت داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های دوحه کدامند؟

هتل ماندارین اورینتال، هتل النجاده بای تیوولی دوحه، هتل دوسیت دوحه، هتل و رزیدنس هیلتون دوحه د پرل، هتل موندریان دوحه، هتل ازدان پالاس، هتل ریتز کارلتون، هتل دبلیو دوحه، هتل بنانا آیلند ریزورت دوحه بای آنانتارا، هتل ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه

کدام هتل دوحه در نزدیکی رستوران معروف نوبو قرار دارد؟

هتل فور سیزن

بزرگترین هتل دوحه چه نام دارد؟

مشعل دوحه

کدام هتل قطر روی جزیره‌ای کوچک قرار دارد؟

هتل لوکس مروارید

منبع عکس کاور: سایت booking.com (عکاس: ناشناس)

مطالب مرتبط:

دیدگاه