بهترین هتل های استانبول (1402) + امکانات و هزینه

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین هتل های استانبول (1402) + امکانات و هزینه

استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار ترکیه در میان گردشگران ایرانی و خارجی است که هتل‌های مدرن و متعددی برای اقامت افراد در آن احداث شده‌اند.

جاهای دیدنی استانبول مانند موزه‌ها، کاخ‌ها، مساجد، کلیساها، باغ‌ها و آب‌انبارها هر سال میلیون‌ها گردشگر را به‌سمت این شهر می‌کشانند؛ به همین دلیل در تمام نقاط شهر، بهترین هتل های استانبول برای اسکان افراد احداث شده‌اند؛ هتل‌هایی با تعداد ستاره‌های مختلف که امکانات و خدمات متعددی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

استانبول با نام پیشین قسطنطنیه بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ترکیه است که مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور به شمار می‌آید. این شهر در کنار تنگه بسفر، دریای مرمره و دریای سیاه قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره جهان قرار گرفته است. استانبول حاکمان بسیاری از دوران امپراتوری روم گرفته تا امپراتوری عثمانی را به خود دیده است و آثار تاریخی متعددی در آن برای بازدید وجود دارند.

در ادامه شما را با ۲۰ مورد از بهترین هتل های استانبول آشنا خواهیم کرد؛ هتل‌هایی که همه دارای رنک بالای ۹ در سایت بوکینگ هستند و نظرات مثبت کاربران را به خود جلب کرده‌اند. بیشتر این هتل‌ها در نزدیکی دیدنیهای استانبول و در مرکز شهر قرار دارند؛ در حالی که برخی نیز در بخش اروپایی شهر یا در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده‌اند. مطالعه مطلب پیش رو قبل از رزرو هتل استانبول به شما دید خوبی خواهد داد تا بتوانید هتلی متناسب با هدف خود از سفر رزرو کنید.

بهترین هتل های استانبول:

هتل آجوا سلطان احمد

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه سلطان احمد (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: یک کیلومتر
  • وب‌سایت: ajwa.com.tr

اتاق های هتل آجوا سلطان احمد

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل آجوا سلطان احمد (AJWA Sultanahmet) یکی از بهترین هتل‌ های پنج ستاره استانبول است که با طراحی داخلی سنتی، معماری به سبک عثمانی و دکوراسیون بی‌نظیر، مکانی فوق‌العاده برای اقامت در استانبول به شمار می‌آید. این هتل در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد؛ با این وجود توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین هتل‌های ترکیه بدل شود. هتل آجوا سلطان احمد در منطقه سلطان احمد و در نزدیکی جاذبه‌های مشهور استانبول مانند ایاصوفیه و مسجد آبی قرار دارد؛ به‌طوری که شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به این دیدنی‌ها برسانید.

هتل آجوا سلطان احمد دارای ۶۱ باب اتاق با فرش‌های دستباف به سبک فرش‌های تبریز و مبل‌هایی به سبک عثمانی، مرکز اسپا و دو استخر سرپوشیده است. وای‌فای رایگان نیز در سراسر هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. مهمانان می‌توانند در این هتل از تماشای آثار هنری منتخب نیز لذت ببرند؛ آثاری که توسط هنرمندان مشهور آذربایجانی مانند ستار بهلول زاده، محمود محمود زاده، اسلام اسرافیل زاده، جمیلا هاشیمووا و... خلق شده‌اند. به‌علاوه نقاشی‌های رئوف تونسر در اتاق جلسه امبر (Amber) روزهای قدیم استانبول را به بینندگان نشان می‌دهند.

هتل آجوا سلطان احمد

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

تمام اتاق‌های هتل آجوا سلطان احمد دارای تلویزیون اولترا اچ‌دی، پرده‌های الکترونیکی، تهویه مطبوع و سیستم گرمایش از کف، سشوار، چای‌ساز و قهوه‌ساز و همچنین حمام خصوصی دارای کاشی‌های نقاشی شده با دست و تجهیزات شیشه‌ای برند مشهور «دورنبراخت» (Dornbracht) هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل آجوا می‌توان به رستوران زفران (Zeferan) در طبقه هشتم با چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریای مرمره، جزایر پرنس و سلطان احمد، باشگاه ورزشی، کتابخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، پارکینگ رایگان و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول، کوریو کالکشن بای هیلتون

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه سلطان احمد (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱٫۵ کیلومتر

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است

«عمارت‌های ایاصوفیه استانبول، کوریو کالکشن بای هیلتون» (Hagia Sofia Mansions Istanbul, Curio Collection by Hilton) یکی از آرامش‌بخش‌ترین و بهترین هتل‌های استانبول به‌خصوص در میان زوج‌های جوان است که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. این هتل در خیابانی قرار دارد که با ردیفی از درختان زیبا و همچنین خانه‌های تاریخی و باسیلیکا سیسترن (آب‌انبار رومی مشهور شهر با معماری بی‌نظیر) احاطه شده است. عمارت‌های ایاصوفیه استانبول درست در میان کاخ توپکاپی و ایاصوفیه واقع شده است و مهمانان آن می‌توانند به‌آسانی و با پای پیاده به بیشتر جاذبه‌های استانبول و همچنین بازارهای سنتی و مراکز خرید استانبول دسترسی داشته باشند.

عمارت‌های ایاصوفیه استانبول شامل ۱۷ عمارت مجزا می‌شوند که در میان آن‌ها می‌توان به خانه سبز و عمارت ایاصوفیه اشاره کرد. هر اتاق این هتل با مبلمان سبک باروک، نورپردازی و آثار هنری به سبک پرتره، یک شاهکار محسوب می‌شود. مینی‌بار، حمام اختصاصی (حمام ترکی و وان عمیق) و کابینت‌های چوبی از جمله امکانات داخل اتاق‌ها هستند.

اتاق های عمارت‌های ایاصوفیه استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

از امکانات رفاهی و تفریحی عمارت‌های ایاصوفیه استانبول نیز می‌توان به رستوران در فضای باز و سرپوشیده تراس صوفیه با چشم‌اندازی از ایاصوفیه، رستوران گرین هاوس گاردن با آبنمای سنگی دلربا، فضای سرسبز و هوای دلپذیر، کافه باغ صوفیه، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، صرافی، خدمات خشکشویی و اتو، اسپای سیسترن (مرکز تناسب اندام کاملا مجهز، اتاق‌های ماساژ و جکوزی سرپوشیده)، استخر سرپوشیده، شاتل فرودگاهی و وای‌فای رایگان اشاره کرد.

بوتیک هتل رناتا شیشلی

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه شیشلی (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۷٫۶ کیلومتر

بوتیک هتل رناتا شیشلی

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

بوتیک هتل رناتا شیشلی (Renata Boutique Hotel Sisli) یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استانبول است که به‌عنوان یک ملک دوستدار محیط زیست توسط وزارتخانه ترکیه تایید شده است. جالب است بدانید که در این هتل از فناوری ازن برای تمیز کردن اتاق‌ها استفاده می‌کنند. بوتیک هتل رناتا در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است و اتاق‌های آن مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی بوتیک هتل رناتا شیشلی می‌توان میز پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز فیتنس، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، روم سرویس، کافه و رستوران را نام برد.

دوسو دوسی هتلز اولد سیتی

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه سلطان احمد (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: یک کیلومتر

دوسو دیسی هتلز اولد سیتی

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

«دوسو دیسی هتلز اولد سیتی» در منطقه سلطان احمد از بهترین هتل‌های خانوادگی استانبول به شمار می‌رود

«دوسو دوسی هتلز اولد سیتی» (Dosso Dossi Hotels Old City) در منطقه سلطان احمد در چند قدمی مکان‌های تاریخی مانند موزه ایاصوفیه، آب‌انبار باسیلیکا و مسجد آبی قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی از جمله میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس دربان، وای‌فای رایگان، حمام ترکی، سونا و مرکز تناسب اندام است و اتاق‌های آن مجهز به عایق صدا، تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار، صندوق امانات، کتری برقی و حمام اختصاصی با دوش، مبل، میز و دستگاه قهوه‌ساز هستند.

اقامت در «دوسو دیسی هتلز اولد سیتی» به خانواده‌هایی توصیه می‌شود که همراه با کودکان به استانبول سفر می‌کنند. هرروز در رستوران هتل منوهای ویژه کودکان (شیر روزانه، ماست میوه‌ای و میوه‌های تازه) و بوفه سرو می‌شود. به‌علاوه صندلی غذا، کالسکه، حوله بچه، وان حمام کودک، دی‌وی‌دی‌های ویژه و کانال‌های تلویزیونی مخصوص کودکان نیز در این هتل فراهم است. صبحانه بوفه «دوسو دیسی هتلز اولد سیتی» نیز از نقاط قوت این هتل به شمار می‌رود. این هتل در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است.

هتل فر

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۷۰۰ متر

هتل فر

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل فر (Fer Hotel) در منطقه تاریخی سلطان احمد در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است و تنها پنج دقیقه پیاده‌‌روی با جاهای دیدنی استانبول مانند مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد. رستوران، مرکز تناسب اندام، وای‌فای رایگان در سراسر هتل، پارکینگ رایگان، بوفه صبحانه با سرو انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، ایستگاه شارژ ماشین برقی، انبار چمدان، خدمات پارکینگ و صرافی از جمله خدمات و امکاناتی هستند که در این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. 

سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل فر نیز دارای دکوراسیون مدرن و همچنین تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون ال ای دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مبل، دستگاه قهوه‌ساز، میز کار و حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، لوازم آرایش رایگان و سشوار هستند. جالب است بدانید که این هتل در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت جایزه بهترین هتل بوتیک شهر آسیا از «سازمان جهانی جوایز بوتیک هتل» (World Boutique Hotel Awards) شده است.

هتل شانگری لا بسفروس

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۶٫۳ کیلومتر

هتل شانگری لا بسفروس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل شانگری لا بسفروس (Shangri-La Bosphorus, Istanbul) از بهترین هتل‌ های میدان تکسیم است که بین کاخ دلمه باغچه و موزه نیرو دریایی در سواحل اروپایی بسفر قرار دارد. این هتل در سال ۲۰۱۳ در استانبول افتتاح شد و دیری نپایید که نام آن به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های تازه تاسیس جهان در ترکیه مطرح شد. با اقامت در هتل شانگری لا بسفروس با معماری مجلل شرقی و عثمانی در نمای داخلی و بیرونی، سفری به‌یادماندنی در کنار تنگه بسفر برای شما رقم خواهد خورد.

هتل شانگری لا بسفروس از مجلل‌ترین هتل‌های استانبول با چشم‌اندازی خیره‌کننده از تنگه بسفر است

هتل شانگری لا بسفروس دارای ۱۸۶ اتاق و سوئیت است که به ۱۲ نوع مختلف طبقه‌بندی می‌شوند؛ منظره، بالکن، امکانات، تجهیزات و متراژ آن‌ها معیار این طبقه‌بندی است. میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز، سالن‌های بزرگ و مجلل برای جلسات رسمی و غیررسمی، تلفن با خطوط بین‌الملل، اینترنت رایگان، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه‌ساز، مینی‌بار، میز کار، گاوصندوق الکترونیکی، تلویزیون ماهواره‌ای یا کابلی و تلویزیون ۱۹ اینچی جاسازی شده در آینه سرویس بهداشتی، پارکینگ، حمل و نقل فرودگاهی، آرایشگاه، باشگاه، بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی و ماساژدرمانی، کافه و دو رستوران لوکس (با سرو غذاهای مدیترانه‌ای، ژاپنی، آسیای شرقی و چینی با بالاترین کیفیت) از جمله خدمات و امکانات رفاهی این هتل هستند.

لابی هتل شانگری لا بسفروس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل شانگری لا بسفروس را دارند و صاحبان آن‌ها می‌توانند آزادانه آن‌ها را در هتل بچرخانند. زیبایی، کیفیت، تمیزی، اتاق‌های بزرگ، رفتار گرم و محترمانه کارکنان، غذاهای با کیفیت و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی از مهم‌ترین مزایای هتل شانگری لا بسفروس به شمار می‌آیند.

هتل و اسپای آنتوسا دیزاین

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱٫۲ کیلومتر

هتل و اسپای آنتوسا دیزاین

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل و اسپای آنتوسا دیزاین (Antusa Design Hotel & Spa) از هتل‌های تازه تاسیس شهر استانبول است که در سال ۲۰۱۹ افتتاح شده است. این هتل با چشم‌اندازی بی‌بدیل از شهر در فاصله ۳۰۰ متری باسیلیکا سیسترن قرار دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به رستوران، صبحانه بوفه، مرکز تناسب اندام و اسپا، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، خدمات اتوشویی و خشکشویی، شاتل فرودگاهی و روم سرویس به‌همراه وای‌فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. تمام اتاق‌های هتل و اسپای آنتوسا دیزاین مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات، کمد لباس، کتری برقی و حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار هستند.

هتل ووگ سوپریم استانبول

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه سلطان احمد (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱۵۰ متر

هتل ووگ سوپریم استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل ووگ سوپریم استانبول (Vogue Hotel Supreme Istanbul) در منطقه فاتیح استانبول در نزدیکی جاذبه‌های مشهوری چون باسیلیکا سیسترن، ایاصوفیه، بازار ادویه، برج گالاتا و مسجد آبی واقع شده است و شما می‌توانید به‌راحتی با پای پیاده به بازدید از آن‌ها بروید. رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به‌همراه وای‌فای رایگان در سراسر هتل، اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و کمد و رستوران با امکان سرو غذاهای ترکی و بین‌المللی در تراس با منظره ایاصوفیه از خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل هستند. هتل ووگ سوپریم استانبول در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و از آن زمان تا به امروز از بهترین هتل‌های استانبول بوده است.

هتل بوتیک سنت صوفیه

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱۰۰ متر

هتل بوتیک سنت صوفیه

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل بوتیک سنت صوفیه در بنایی با قدمتی از قرن نوزدهم در منطقه فاتیح قرار دارد

هتل بوتیک سنت صوفیه (Boutique Saint Sophia) در سال ۲۰۰۶ در یک ساختمان با قدمتی از قرن نوزدهم استانبول افتتاح شد و در سال ۲۰۱۳ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. این هتل در فاصله چند قدمی ایاصوفیه و آب‌انبار باسیلیکا قرار دارد و به همین دلیل گردشگران بسیاری آن را برای اقامت در این شهر انتخاب می‌کنند.

اتاق‌های مجلل هتل بوتیک سنت صوفیه مزین به سنگ مرمر و چوب بلوط و دارای تهویه‌ مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی‌بار رایگان و وای‌فای رایگان، حمام‌های خصوصی با دیوارها و کف‌های کاشی‌کاری شده (لوازم حمام و حوله بولگاری) هستند. صوفیه پیتا، کافه این هتل، انواع نوشیدنی‌های ترکی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. صبحانه بوفه نیز در رستوران صبحانه آلاکارته سرو می‌شود.

هتل رافلز

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۹٫۵ کیلومتر 

هتل رافلز

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل رافلز (Raffles Istanbul) یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول است که در سال ۲۰۱۹ به‌دلیل سطح بالای امکانات و خدمات به‌عنوان تنها هتل پنج ستاره واقعی شهر توسط «فوربز تراول گاید» (Forbes Travel Guide) شناخته شد؛ وب‌سایتی که معیارهای سختگیرانه‌ای برای سنجش هتل‌ها دارد. این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری مرز شهر واقع شده است؛ با این وجود به‌دلیل قرار گرفتن در مسیر مترو، دسترسی راحتی برای مهمانان خود به تمام مناطق شهر فراهم می‌کند. هتل رافلز در سال ۲۰۱۴ در مرکز زورلو (Zorlu Center) تاسیس شد؛ مرکزی که رستوران‌های لوکس و مرکز خریدی با فروشگاه‌های برند را در خود جای داده است.

اتاق های هتل رافلز

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

ساختمان هتل رافلز ارتفاع زیادی دارد و مهمانان می‌توانند از تراس آن، شهر استانبول و چشم‌اندازی خاص و زیبا از تنگه بسفر را زیر پای خود ببینند. این هتل دارای ۱۸۵ اتاق است که همگی مجهز به آشپزخانه، حمام، سیستم تهویه هوای مطبوع، گاوصندوق، یخچال مینی، قهوه‌ساز، مینی‌بار، تلفن، تلویزیون، اینترنت وای‌فای و سشوار هستند. برخی اتاق‌های هتل بالکن نیز دارند.

رستوران با سرو غذاهای ترکی، آسیایی و بین‌المللی، کافه، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ و زیبایی، سالن بدن‌سازی و یوگا برای بزرگسالان و کلوپ بازی برای بچه‌ها، پارکینگ، روم سرویس، ترجمه، مراقبت از کودک، اتاق‌های مناسب با ویلچر، آرایشگاه، زمین بازی و باغی دوست داشتنی از دیگر خدمات و امکانات هتل رافلز هستند.

هتل گاردن هاوس - اسپشیال کلاس

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱٫۵ کیلومتر

هتل گاردن هاوس استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

در محوطه هتل گاردن هاوس، باغی سرسبز با درختان گردو وجود دارد

«هتل گاردن هاوس - اسپشیال کلاس» (Garden House Hotel - Special Class) در سال ۲۰۰۵ در ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم تاسیس شد؛ هتلی در قلب تاریخی شهر استانبول که با اقامت در آن می‌توانید دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری داشته باشید. این هتل با وجود اتاق‌های دل‌باز و زیبا و تراس رو به باغ احاطه شده با درختان گردو، رستوران روباز سرو صبحانه و غذاهای سنتی ترکی در باغ، کافه بار قهوه، میز پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه ماشین، خدمات نگهداری از کودکان و ترانسفر فرودگاهی از محبوب‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود.

تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل گاردن هاوس به سبکی مجلل با پارچه‌های زیبا و مبلمان چوبی اصلی تزیین شده‌اند و خدماتی چون وای‌فای رایگان، سبد میوه رایگان و آب معدنی رایگان در آن‌ها در دسترس است.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه بشیکتاش (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۶٫۳ کیلومتر
  • وب‌سایت:‌ kempinski.com/tr/istanbul/ciragan-palace

هتل چراغان پلس کمپینسکی استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

«هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول»‌ (Çırağan Palace Kempinski Istanbul) از هتل‌های لوکس استانبول است که در سال ۲۰۰۹ در قصری متعلق به قرن نوزدهم عثمانی افتتاح شد. این هتل دارای امکانات متعددی چون اسپا، مرکز سلامتی، رستوران بسفروس گریل با منظره‌ای اعجاب‌انگیز از پل بسفر و برج دختر با امکان سرو انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی، گوشتی و دریایی، کافه لانژ گازبو با امکان سرو صبحانه، کیک، تنقلات و چای عصرگاهی، حمام ترکی، ماساژ و پارکینگ خصوصی رایگان است. همچنین استخر هتل (اینفینیتی پول) با چشم‌انداز فوق‌العاده از تنگه بسفر از بهترین استخرهای استانبول به شمار می‌آید.

در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول ۳۱۳ اتاق زیبا وجود دارد که همگی با امکاناتی چون وای‌فای رایگان، تختخواب‌های لوکس، پنجره‌های کف تا سقف و بالکن با منظره باغ یا دریا مکانی فوق‌العاده برای اقامت در شهر استانبول به حساب می‌آیند.

هتل پرا پالاس

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه بی‌اوغلو (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۴٫۷ کیلومتر

هتل پرا پلس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل پرا پالاس یک هتل موزه است که اتاق‌های آن منظره‌ای خارق‌العاده از شاخ طلایی یا بخش تاریخی پرا در استانبول دارند

هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel) از جذاب‌ترین هتل‌های استانبول با معماری تاریخی و سنتی در نزدیکی خیابان استقلال است که در کاخ پرا قرار دارد و به‌نوعی می‌توان آن را یک هتل موزه به شمار آورد. کاخ پرا در سال ۱۸۹۲ توسط معمار فرانسوی-عثمانی الکساندر والوری با سبک‌های نئوکلاسیک، هنر نو و شرقی طراحی شد.

هتل پرا پالاس از سال ۲۰۱۰ میزبان گردشگران و مسافران است و چشم اندازهای بی‌نظیری از شاخ طلایی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل دارای ۱۱۵ اتاق مجلل و به سبک کلاسیک و ترکیبی از تاثیرات اروپایی و عثمانی است که همگی دارای کف‌های چوبی سخت و پنجره‌هایی از کف تا سقف، تلویزیون و مینی‌بار، حمام های مرمری و بالکن‌هایی با منظره شهر تاریخی پرا و شاخ طلایی هستند.

لابی هتل پرا پلس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

رستوران آگاتا (نام نویسنده مشهور داستان‌های کارآگاهی) با سرو غذاهای ترکی، بار و تراس اورینت، سالن چای کوبلی با موسیقی زنده پیانو، شیرینی‌پزی کلاسیک فرانسوی Patisserie de Pera با سرو کیک‌های خوشمزه ترکی و فرانسوی، ماکارون، گتو و شکلات‌های خانگی، مرکز اسپا با یک حمام با سکوی مرمری کلاسیک و حمام کف، حمام بخار، جکوزی، سونا و سالن بدن‌سازی کاملا مجهز و یک استخر سرپوشیده از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل پرا پالاس هستند.

هتل اورینت بانک استانبول، آتوگراف کالکشن

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱٫۷ کیلومتر
  • وب‌سایت:‌ orientbankhotel.com

هتل اورینت بانک استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

«هتل اورینت بانک استانبول، آتوگراف کالکشن» (Orientbank Hotel Istanbul, Autograph Collection) از جدیدترین و بهترین هتل‌های استانبول است که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده است. این هتل در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله بسیار کمی با دیدنی‌های مشهور شهر دارد. از جمله خدمات و امکانات هتل اورینت بانک می‌توان چک-این و چک‌اوت سریع، اتاق‌های بدون آلرژی، رستوران، وای‌فای رایگان، دربان، میز تور، صبحانه بوفه، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، کرایه ماشین، خدمات شاتل فرودگاهی و صرافی را نام برد.

هتل اورینت بانک استانبول دارای ۳۴ باب اتاق است که همگی مجهز به تهویه مطبوع با کمد لباس، دستگاه قهوه‌ساز، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند.

هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه شیشلی (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱۱ کیلومتر

هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل ویتال فولیا استانبول شیشلی (Vital Hotel Fulya Istanbul Sisli) از دیگر هتل‌های جدید استانبول است که به‌تازگی و در سال ۲۰۲۰ افتتاح شده است و فاصله چندانی با میدان تکسیم ندارد؛ هتلی که به‌سرعت به‌خصوص در میان زوج‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرد. اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام خصوصی با دوش، دمپایی و سشوار هستند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران، بوفه صبحانه، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک، حمام ترکی، سونا، جکوزی، خدمات کرایه ماشین، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی اشاره کرد. 

هتل مسرت پالاس - اسپشیال کتگوری

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۷۵۰ متر

بوفه هتل مسرت پلس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل مسرت پالاس در سال ۲۰۱۸ در منطقه فاتیح تاسیس شده است

«هتل مسرت پالاس - اسپشیال کتگوری» (Meserret Palace Hotel - Special Category) از هتل‌های نوساز منطقه فاتیح در نزدیکی جاهای دیدنی معروف استانبول است که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شده است. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سالن مشترک، میز تور، صرافی، رستوران، دمات ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، بوفه صبحانه و سرویس اتاق به‌همراه وای‌فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. تمام اتاق‌های هتل مسرت پالاس به سبک عثمانی طراحی شده‌اند و دارای امکانات مدرنی چون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری، دوش، سشوار و کمد هستند.

هتل سنت رجیس استانبول

  • تعداد ستاره‌ها: پنج
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه شیشلی (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۱۰ کیلومتر

هتل سنت رجیس استانبول

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل سنت رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul) در قلب محله نیسانتاشی (Nisantasi) قرار دارد و در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است. تمام اتاق‌های این هتل دکوراسیونی زیبا و همچنین تزییناتی چون نقاشی‌ها و مجسمه‌های اصلی هنرمندان معاصر ترکیه از مجموعه هنری مشهور دمسا دارند و مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، حمام خصوصی دارای دوش و سشوار، سرویس پیشخدمت، دو بطری آب، قهوه و چای به‌صورت رایگان هستند.

در هتل سنت رجیس استانبول همچنین می‌توانید از امکاناتی مانند یک استخر سرپوشیده و یک تراس با نمای شهر، دسترسی رایگان به وای‌فای در سراسر هتل، رستوران پشت‌بام با سرو غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی و همچنین نوشیدنی‌های بی‌نظیر و اسپای ۹۵۰ متر مربعی لذت ببرید.

هتل مرکیور استانبول سرکه‌چی

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۸۵۰ متر

هتل مرکیور استانبول سرکه‌چی

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

«هتل مرکیور استانبول سرکه‌چی»‌ (Mercure Istanbul Sirkeci) از هتل‌های تازه تاسیس منطقه فاتیح است که در سال ۲۰۱۹ درب‌های خود را به روی مهمانان گشود. از جمله امکانات این هتل می‌توان رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، صبحانه بوفه، خدمات ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق به‌همراه وای‌فای رایگان در سراسر هتل را نام برد.

تمام اتاق‌های هتل مرکیور استانبول سرکه‌چی مجهز به تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، ملحفه و حوله و حمام اختصاصی با دوش هستند. این هتل در میان گردشگران به‌ویژه زوج‌هان جوان طرفداران بسیاری دارد.

هتل پورتا رومانوس

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه فاتیح (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر: ۶٫۲ کیلومتر

هتل پورتا رومانوس

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

هتل پورتا رومانوس با رنک ۹٫۵ از جدیدترین هتل‌های استانبول است

هتل پورتا رومانوس (Porta Romanos Hotel) از زیباترین و بهترین هتل‌های چهار ستاره استانبول است که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شده است. این هتل با یک سالن استراحت مشترک، باغ و چشم‌اندازی زیبا از شهر در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا جای خود را در میان گردشگران باز کند.

از جمله امکانات ارائه شده در هتل پورتا رومانوس می‌توان به روم سرویس، اتاق‌های خانوادگی، رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، وای‌فای رایگان در سراسر هتل، بوفه صبحانه و خدمات شاتل فرودگاهی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل همگی مجهز به تهویه مطبوع با کمد لباس، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش هستند.

هتل کچ سلطان احمد - اسپشیال کتگوری

  • تعداد ستاره‌ها: چهار
  • محدوده آدرس: استانبول، منطقه سلطان احمد (مشاهده روی نقشه)
  • فاصله تا مرکز شهر با پای پیاده: ۱٫۳ کیلومتر

«هتل کچ سلطان احمد - اسپشیال کتگوری» (Catch Hotel Sultanahmet-Special Category) در اواخر سال ۲۰۱۹ در منطقه سلطان احمد افتتاح شد و با توجه به موقعیت مکانی بی‌نظیر و نزدیکی به جاهای دیدنی استانبول از محبوبیت فراوانی میان گردشگران برخوردار است. این هتل از هشت خانه تاریخی مربوط به دوره عثمانی تشکیل می‌شود و اتاق‌های آن مجهز به تهویه مطبوع، کمد، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کتری و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، دوش و سشوار و کمد هستند.

از خدمات و امکانات ارائه شده در هتل کچ سلطان احمد می‌توان به پارکینگ، صبحانه بوفه، میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان، صرافی و خدمات شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

هتل کچ سلطان احمد

منبع عکس: سایت بوکینگ. عکاس: ناشناس

اگر در بهترین هتل های استانبول اقامت داشته‌اید؛ نظرات و تجربه‌های خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های استانبول در میدان تکسیم کدامند؟

هتل مارمارا، هیلتون، تایتانیک داون تاون بی‌اغلو، الایت ورلد، دیوان، اینتر کانتیننتال، پارما، پارک بسفرس، گراند حیات و ریکسوس پرا 

هتل‌های لوکس استانبول کدامند؟

هتل دیوان، هتل شانگری لابسفروس، هتل رافلز، هتل چراغان پالاس کمپینسکی، هتل پرا پالاس، هتل پارک حیات، هتل هیلتون گاردن و هتل سوهو هاوس

بهترین هتل های استانبول نزدیک دریا کدامند؟

هتل‌های چراهان پالاس کمپینسکی، آجیا، سوماهان، بوتیک هاوس بسفروس، سوئیس هتل بسفروس، هتل دبلیو، فور سیزن بسفروس، لس عثمان، رنسانس و رادیسون بلو

بهترین هتل‌ های استانبول در منطقه سلطان احمد کدامند؟

عمارت‌های ایاصوفیه، آجوا سلطان احمد، دوسو دوسی هتلز اولد سیتی، هتل فر، هتل و اسپای آنتوسا دیزاین، هتل ووگ سوپریم، هتل بوتیک سنت صوفیه، گلدن هاوس

منبع عکس کاور: مجله دیلی صباح. عکاس: ناشناس

مطالب مرتبط:

دیدگاه