معرفی بهترین استخرهای استانبول همراه با قیمت

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور یکشنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
معرفی بهترین استخرهای استانبول همراه با قیمت

استخرهای استانبول در دو نوع سرپوشیده و روباز با امکانات رفاهی مناسب، دوستداران شنا و دیگر تفریحات آبی را به‌سوی خود جذب می‌کنند.

در شهر استانبول که پایتخت گردشگری ترکیه به شمار می‌رود، استخرها به‌ دو صورت روباز یا سرپوشیده طراحی شده‌اند. برخی از استخرهای استانبول با امکانات و وسایل تفریحی هیجان‌انگیز مانند انواع سرسره‌ها و استخرهای موج به پارک‌های آبی استانبول تبدیل شده‌اند. این استخرها به شهروندان و گردشگران این امکان را می‌دهند که روزی سرشار از نشاط و هیجان را تجربه کنند. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین استخرهای استانبول آشنا کنیم.

لیست بهترین استخرهای استانبول

استخر و اسپای تکنو

استخر و اسپای تکنو استانبول(Tekno Havuz & Aquapark & SPA)

منبع عکس: nicelocal.biz، عکاس: ناشناس

استخر و اسپای تکنو (Tekno Havuz & Aquapark & SPA) از سال ۱۹۹۸ توسط خانواده شاملی‌اوغلو فعالیت خود را آغاز کرده است و از سال ۲۰۰۴ به‌صورت یک برند در زمینه ساخت استخر سرپوشیده، استخر روباز، آکواپارک، اسپا، حمام ترکی و سونا در بیشتر شهرهای ترکیه و بسیاری از کشورهای دنیا فعالیت دارد. 

استخر و باشگاه ورزشی انجوی (Njoy)

  • آدرس: شیشلی، مجیدیه‌کوی، مرکز خرید پروفیلو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۶۸۶۴۸ ۲۱۲ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: همه‌روزه از هفت تا ۲۳:۳۰، پنجشنبه و جمعه از هشت تا ۲۲

استخر و باشگاه ورزشی لذت استانبول (Njoy Sports Club Profilo)

منبع عکس: spor_salonu__njoy.com.tr، عکاس: ناشناس

استخر و باشگاه ورزشی انجوی (Njoy Sports Club Profilo) یکی از استخرهای سرپوشیده استانبول است که در مرکز خرید پروفیلو قرار دارد. این مجموعه علاوه بر استخر، باشگاه ورزشی و فیتنس را نیز شامل می‌شود. استخر و باشگاه ورزشی انجوی طرفداران زیادی دارد و در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ است.

استخر شنای بورهان فلک

  • آدرس: اسکودار، جاده نوح کویوسو، محله بارباروس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۵۱۴۹۹۶ ۲۱۶ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۱:۳۰، دوشنبه‌ها تعطیل است.

استخر شنای برهان (Burhan Felek Yüzme Havuzu)

منبع عکس: burhanfelekyuzmehavuzu.com، عکاس: ناشناس

«استخر شنای بورهان فلک» (Burhan Felek Yüzme Havuzu) یکی از قدیمی‌ترین استخرهای سرپوشیده استانبول به شمار می‌رود که دارای دو استخر شنا با عناوین استخر بالا و استخر پایین است. در استخر بالا که درب ورودی آن از سمت جاده اصلی است، دوره‌های خصوصی و گروهی آموزشی شنا برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

استخر شنای بورهان در ساعات خاصی از روز، به برگزاری مسابقه و تمرین تیم‌های ورزش‌های آبی اختصاص می‌یابد. در حال حاضر استخر پایین برای مدتی به تیم شنا و واترپولوی باشگاه گالاتاسارای اختصاص یافته است. استخر شنای بورهان فلک چندان بزرگ و مدرن نیست؛ اما طرفداران زیادی دارد و از استخرهای محبوب استانبول است.

استخر شنای بی اوغلو شهرداری شهر بزرگ استانبول

  • آدرس: بی‌اوغلو، خیابان آمبار آرکاسی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۹۹۱۴۵ ۲۱۲ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: از هشت تا ۲۲

استخر شنای بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اوغلو شهرداری شهر بزرگ استانبول(İBB BEYOĞLU YÜZME HAVUZU)

منبع عکس: spor_istanbul، عکاس: ناشناس

«استخر شنای بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اوغلو» (İBB BEYOĞLU YÜZME HAVUZU) که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده بود، برای ارائه خدمات بهتر در سال ۲۰۲۰ توسط شهرداری شهر بزرگ استانبول (İstanbul Büyükşehir Belediyesi) مورد بازسازی قرار گرفت. در این بازسازی، ابعاد استخر به ۲۵ در ۱۲٫۵ متر با پنج لاین تغییر یافت. همچنین اتاق‌های رختکن، اتاق پرسنل، دوش‌ها، کافه، اتاق سلامت، بخش‌های اداری و پارکینگ نیز از نو ساخته شدند. 

استخر شنای بی‌اوغلو که از استخرهای سرپوشیده استانبول به شمار می‌رود، بیش از ۲۰,۰۰۰ نفر در ماه مراجعه‌کننده دارد. در این استخر شناگران حرفه‌ای نیز به تمرین می‌پردازند. استخر شنای بی‌اوغلو محبوبیت خاصی در بین اهالی استانبول و گردشگران دارد؛ از این‌رو در ایام آخر هفته بسیار شلوغ است.

استخر شنای یاکاجیک

  • آدرس: جاده یوز ییل (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹۷۲۳۷۳۷ ۵۳۰ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: از ۹ تا ۲۳

استخر شنای یاکاجیک (Yakacık Swimming Pool)

منبع عکس: atayuzme.com.tr، عکاس: ناشناس

«استخر شنای یاکاجیک» (Yakacık Swimming Pool) از استخرهای سرپوشیده استانبول است که در آن کلاس‌های آموزشی شنا نیز برگزار می‌شود. این استخر به مربیان مجرب و حرفه‌ای خود مشهور شده است. استخر یاکاجیک توسط مربیان صبور خود می‌تواند کودکان را برای آموزش شنا تشویق کند.

استخر شنای باغجیلار

  • آدرس: باغجیلار، خیابان ۱۶۹، محله بارباروس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۵۰۵۸۶۴ ۲۱۲ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲، جمعه‌ها تعطیل است.

استخر شنای باغجیلار Bagcilar Municipality Swimming Pool

منبع عکس: sportivepeople.com، عکاس: ناشناس

«استخر شنای باغجیلار» (Bagcilar Municipality Swimming Pool Facility) یکی از استخرهای سرپوشیده استانبول است که محل مناسبی برای شنای تفریحی و آموزش شنا شناخته می‌شود. برخی از اهالی استانبول، استخر باغجیلار را بهترین استخر شهری استانبول می‌دانند. این استخر قیمت مناسبی دارد و با امکانات رفاهی مناسبی مانند رستوران، رضایت گردشگران را جلب می‌کند.

استخر سرپوشیده استانبول یشیل‌پینار

  • آدرس: ایوب سلطان، جاده ادنان مندرس، خیابان سوگی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۲۶۱۳۶۰ ۲۱۲ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: از ۷:۳۰ تا ۲۲

استخر یشیل‌پینار Yeşilpınar Indoor Swimming Pool

منبع عکس: spor.istanbul، عکاس: ناشناس

«استخر یشیل‌پینار» (Yeşilpınar Indoor Swimming Pool) از استخرهای سرپوشیده استانبول به شمار می‌رود. این استخر دارای یک اتاق مراقبت پزشکی است که پیش از ورود افراد، تست‌های اولیه پزشکی برای تشخیص سلامت و آمادگی جسمانی انجام می‌شود. استخر یشیل‌پینار فضای بسیار تمیزی دارد؛ قیمت بلیط ورودی آن نسبتا مناسب است و در ساعت‌های کم‌بازدید تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

باشگاه و استخر بیلیکدوزو

باشگاه و استخر تفریحی بیلیکدوزو Beylikdüzü Municipality Indoor Pool

منبع عکس: kapalihavuz.com، عکاس: ناشناس

«باشگاه و استخر تفریحی بیلیکدوزو» (Beylikdüzü Municipality Indoor Pool and Gym) در محله کاواکلی استانبول قرار دارد. این مجتمع ورزشی که یکی از استخرهای سرپوشیده استانبول را شامل می‌شود، از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. باشگاه بیلیکدوزو سالن ورزشی، فیتنس، مرکز اسپا و حمام ترکی نیز دارد. در استخر این مجتمع کلاس‌های آموزشی شنا برای کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود. تجهیزات استخر بیلیکدوزو بسیار مناسب است و پرسنل خوش‌برخوردی دارد. 

استخر سرپوشیده اسنلر

  • آدرس: کمر، اسنلر، خیابان ۹۳۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۲۹۰۹۸۳ ۲۱۲ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: سه‌شنبه تا جمعه از ۸:۳۰ تا ۲۲، شنبه و یکشنبه از ۱۰ تا ۱۶ و دوشنبه‌ها تعطیل است.

استخر سرپوشیده اسنلر استانبول

منبع عکس: genclikspor.ibb.istanbu، عکاس: ناشناس

استخر سرپوشیده اسنلر (Esenler Indoor Swimming Pool) در محله کمر استانبول واقع شده است. کلاس‌های آموزش شنا در این استخر توسط مربیان حرفه‌ای و مجرب برگزار می‌شود. استخر اسنلر طرفداران زیادی دارد؛ از این‌رو، علاقه‌مندان در ایام آخر هفته و برخی از ساعت‌ها با مشکل ازدحام مواجه می‌شوند.

استخر باشگاه فنرباغچه

  • آدرس: محله کادیکوی، خیابان منیر نورالدین سلچوک (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۴۲۹۲۳۱ ۲۱۶ ۹۰+

استخر باشگاه فنرباغچه استانبول

منبع عکس: twitter.com، عکاس: ناشناس

مجتمع ورزشی فنر باغچه در محله کادیکوی قرار دارد که دارای بخش‌های مختلف مانند استادیوم، سالن تنیس، باشگاه ورزشی و  دو استخر روباز است. این استخرها مانند دیگر استخرهای استانبول دارای مشکل کمبود فضا نسبت به تعداد زیاد طرفداران آن است.

استخر شنای هتل کنراد استانبول 

  • آدرس: بشیکتاش، جاده سارای، محله جها‌نما (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۷۳۰۳۰ ۲۱۲ ۹۰+

استخر شنای روباز هتل کنراد استانبول بسفر

منبع عکس: tooistanbul، عکاس: ناشناس

استخر زیبای هتل کنراد استانبول در نزدیکی تنگه بسفر، در منطقه بشیکتاش یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌رود. در هنگام شنا در این استخر، می‌توانید از منظره نوار ساحلی نیز لذت ببرید. هتل کنراد استانبول علاوه بر استخر روباز، از امکانات بسیار خوبی مانند مرکز اسپا و استخر سرپوشیده نیز برخوردار است. 

استخر شنای هتل سوئیس اوتل دبسفروس

  • آدرس: بشیکتاش، خیابان آجی‌سو، ویشنه‌زاده (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۶۲۲۰۰ ۲۱۲ ۹۰+

استخر شنا هتل سوئیس اوتل د بسفروس

منبع عکس: tooistanbul.com، عکاس: ناشناس

هتل سوئیس اوتل دبسفروس یکی از شعبه‌های سوئیس اوتل در نزدیکی تنگه بسفر استانبول است. این هتل پنج ستاره زیبا امکانات بسیاری مانند اتاق‌های لوکس، زمین تنیس، سالن ورزشی بزرگ و حیاط سرسبز را شامل می‌شود.

«استخرهای شنا هتل سوئیس اوتل د بسفروس» که از استخرهای روباز استانبول به شمار می‌روند، یکی در حیاط و دیگری بر سقف هتل قرار دارند که برای گردشگران از جذابیت خاصی برخودار هستند. در رستوران این هتل گوشت‌های کبابی لذیذی سرو می‌شود. این رستوران امکان صرف غذا در کنار استخر را برای گردشگران به‌وجود آورده است. همچنین امکان استفاده از سالن اسپا، ورزش، مرکز سلامت و بدن‌سازی وجود دارد.

استخر شنای کاخ هتل چراغان پالاس کمپینسکی

استخر شنا کاخ هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

منبع عکس: kempinski.com، عکاس: ناشناس

«چراغان پالاس کمپینسکی» یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ترکیه و جهان به شمار می‌رود که در یک قصر تاریخی بنا شده است. این هتل پنج ستاره، حیاط بسیار بزرگی دارد که به تنگه بسفر چسبیده است و چشم‌انداز بسیار زیبایی از این تنگه در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. هتل کاخ چراغان، امکانات فراوانی مانند اتاق‌های لوکس و مجهز، چند رستوران عالی و دو استخر مجزای بزرگسالان و کودکان در حیاط، سونا و سالن بدن‌سازی را شامل می‌شود. هر دو استخر شنا کاخ هتل چراغان پالاس کمپینسکی از استخرهای روباز استانبول به شمار می‌روند.

استخر شنای هتل گرند حیات

  • آدرس: شیشلی، جاده تاشکیشلا، محله هاربیه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۸۱۲۳۴ ۲۱۲ ۹۰+

استخر شنا هتل گرند حیات استانبول

منبع عکس: tooistanbul، عکاس: ناشناس

«استخر شنا هتل گرند حیات» (Grand Hyatt) در مرکز شهر و در نزدیکی میدان معروف تاکسیم قرار دارد. این استخر که از استخرهای روباز استانبول به شمار می‌رود، توسط فضای سبزی احاطه شده است. شنا در این استخر در فصل تابستان و هوای گرم استانبول خالی از لطف نخواهد بود.

استخر شنای هتل اینترکنتیننتال استانبول

  • آدرس: بی‌اوغلو، جاده عسکر اوجاغی، محله گوموش‌سویو، هتل اینترکنتینتال استانبول (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۸۴۴۴۴ ۲۱۲ ۹۰+

استخر شنا هتل اینتر کنتینتال استانبول

منبع عکس: agoda.com، عکاس: ناشناس

هتل اینترکنتیننتال استانبول (Intercontinental Istanbul)، یکی از هتل‌های استخردار است که از بهترین هتل های میدان تکسیم به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره زیبا یک استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، چتر آفتاب، باشگاه بدن‌سازی، حمام ترکی، سونا خشک و سونا بخار را شامل می‌شود. 

استخر شنای گراند تارابیا

  • آدرس: ساری‌یر، جاده حیدر علی‌یو، تارابیا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۳۳۳۰۰ ۲۱۲ ۹۰+
  • ساعت فعالیت: از ۹ تا ۲۰

در شمال تنگه بسفر خلیج کوچک زیبایی به نام تارابیا وجود دارد. در بهترین هتل این خلیج، بنام هتل گراند تارابیا (Grand Tarabya) استخر شنای زیبایی واقع شده است که از استخرهای روباز استانبول به شمار می‌رود. گردشگران در روزهای گرم تابستانی، علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن می‌توانند از امکانات اسپا، سونای خشک و سونای بخار هتل لذت ببرند و همچنین از بار استخر، کوکتیل‌های عالی و نوشیدنی‌های گازدار و بدون الکل استفاده کنند.

استخر شنا گراند تارابیا در هتل تارابیا استانبول

منبع عکس: tooistanbul، عکاس: ناشناس

اگر شما نیز تجربه بازدید از استخرها یا دیدنی های استانبول را داشته‌اید، نظر خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

قیمت بلیط استخر در استانبول چقدر است؟

قیمت بلیط استخر در استانبول بسته به امکانات و خدمات ارائه شده در استخر، مدت زمان سپری‌شده در استخر و موقعیت استخر دارد.

بهترین استخرهای استانبول کدامند؟

از بهترین استخرهای استانبول می‌توان استخر و اسپای تکنو، استخر و باشگاه ورزشی لذت، استخر شنای بورهان، استخر شنای ایب بیگلو، استخر شنای یاکاکیک، استخر شنای باغجیلار، استخر شنای سرپوشیده یشلینیپار، باشگاه و استخر بیلیکدوزو، استخر سرپوشیده اسنلر و استخر و باشگاه فنرباغچه را نام برد.

هتل‌های استخردار استانبول کدامند؟

هتل‌های کنراد، سوئیس اوتل دبسفروس، چراغان، گرند حیات، اینترکنتیننتال، گراند تارابیا

بهترین استخر شهری استانبول کجاست؟

استخر باغجیلار

منبع عکس کاور: bisungasht.com، عکاس: ناشناس

مطالب مرتبط:

دیدگاه