با تور مجازی از هتل‌‌های ترکیه بازدید کنید

پوریا  محمدی پیوند
پوریا محمدی پیوند دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۱
با تور مجازی از هتل‌‌های ترکیه بازدید کنید

ترکیه یکی از مقاصد مشهور گردشگری است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به‌خود جلب می‌کند. هتل‌های این کشور، از اهمیت ویژه‌ای در صنعت گردشگری برخوردارند.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ به‌روزرسانی شده است.

کشور ترکیه یکی از مقاصد گردشکری مهم در جهان است که با سواحل و استراحتگاه‌های معتدد، میلیون‌ها مسافر را از کشورهای مختلف به خود جلب می‌کند. ایرانیان بسیاری نیز با استفاده از تور ترکیه خود را به این کشور می‌رسانند و شهرهای استانبول، آنتالیا، آنکارا و کوشی‌آداسی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری نزد گردشگران ایرانی محسوب می‌شود.

ساخت تور مجازی از هتل‌ها چندان مرسوم نیست؛ با این حال تیم «ایرپانو» با تلاشی تحسین‌برانگیز، به رصد ۳۲۲ هتل ترکیه پرداختند و با عکسبرداری هوایی و پانوراما، جلوه‌های بی‌نظیری خلق کردند. این تصاویر به کمک گردشگران می‌آید تا در انتخاب و رزرو هتل موردعلاقه خود، دچار مشکل نشوند.

هتل‌های ترکیه عمدتا در مناطق ساحلی این کشور ساخته شده‌اند و روز‌به‌روز نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود تا پاسخگوی نیاز گردشگران باشد‌. این هتل‌ها که اغلب شاهکارهای معماری هستند، با خدمات ویژه و لوکس، رستوران‌های فوق‌العاده، محوطه‌های ورزشی و چشم‌اندازه‌های نفس‌گیر، خود یکی از بهترین جاهای دیدنی ترکیه محسوب می‌شوند.

به‌وسیله پنجره‌ای در ابتدای این مطلب قرار گرفته است، قادر خواهید بود تا از ۱۱ هتل برتر ترکیه دیدن کنید. این ۱۱ هتل از میان صدها هتل زیبای ترکیه انتخاب شده‌اند و به‌شیوه‌ای منحصربه‌فرد، شما را با مقصد رویایی ساحل مدیترانه و دریای سیاه آشنا می‌کنند.

کجارو روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری به اشتراک می‌گذارد. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مندید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

منبع airpano

دیدگاه